Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

A fóliázás mibe került? Majd talán én is megcsináltatom egyszer.

a fóliázás ugy kb egy 40es volt!

Nekem is lomha egy kicsit,de nem tudom mi van vele,olyan a gázpedél mintha egy léggömböt nyomkodnék,nyomom és nem mindjárt gyorsul hanem lassan,és majdnem 8at kajál!amugy amikor vettem 2 éve nekem is 6ot evett!

Link to comment
Megosztás:

a fóliázás ugy kb egy 40es volt!

Nekem is lomha egy kicsit,de nem tudom mi van vele,olyan a gázpedél mintha egy léggömböt nyomkodnék,nyomom és nem mindjárt gyorsul hanem lassan,és majdnem 8at kajál!amugy amikor vettem 2 éve nekem is 6ot evett!

( 8 az igen és még nem is megy , persze ha megy a dúsító nem csoda hogy eszik.

Johnny én vágtam tömítést a szelep fészekre és megszüntettem a vákum csövet teljesen.

A dúsító memberánt külön nem lehet kapni ,régen szívtam vele én is. Nekem 10rugó körül beszéltek róla. 3éve lada membrán van fent, 200ftba került cserélhető a bele , de kell 1kis ügyesség a felrakáshoz.

Az enyém 6 -ot eszik és elég jól megy.

Link to comment
Megosztás:

A dúsító memberánt külön nem lehet kapni ,régen szívtam vele én is. Nekem 10rugó körül beszéltek róla. 3éve lada membrán van fent, 200ftba került cserélhető a bele , de kell 1kis ügyesség a felrakáshoz.

Az enyém 6 -ot eszik és elég jól megy.

Azért az ilyen titkokat majd oszd meg velünk,hátha hasznát veszi valamelyikünk! :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy az Opelnak van e olyan td (isuzu pl.) motorja amit olyan hatékonyan lehet húzni mint pl. a vw 1.9tdi-t.

Sajnos sehol nem találtam érdemleges információt. Jelenleg benzines c20ne-m van ,de

takarékossági okokból váltani szeretnék és jó lenne ha a márkánál tudnék maradni.

Ha tudna valaki segíteni akár tapasztalatból is azt megköszönném. :)

Balázs

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy az Opelnak van e olyan td (isuzu pl.) motorja amit olyan hatékonyan lehet húzni mint pl. a vw 1.9tdi-t.

Sajnos sehol nem találtam érdemleges információt. Jelenleg benzines c20ne-m van ,de

takarékossági okokból váltani szeretnék és jó lenne ha a márkánál tudnék maradni.

Ha tudna valaki segíteni akár tapasztalatból is azt megköszönném. :)

Baláz

nincs

Link to comment
Megosztás:

Tökéletes a c20ne :) csak sokat megyek és azért egy megpiszkált diesel még mindig

sokkal kevesebbet fogyaszt.

Azt meg szeretem ha egy kocsi erős! :)

Lassan 230ezer lesz a motorban és nyomatékos lendületes ,szeretem nagyon ,szóval a c20ne-vel semmi baj. Csak szeret enni :)

Link to comment
Megosztás:

Megvan a friss műszaki. :)

Hozzá sem kellett nyulni az autóhoz, minden rendben volt. Így megusztam 20 bol. Műszaki érvényes: 2010.02.01. :)

Ja, de. A légzsák viszajelző izzót kivették. Nem volt kedvem most átvezető kábelt venni naon drágán.

Link to comment
Megosztás:

Megvan a friss műszaki. :)

Hozzá sem kellett nyulni az autóhoz, minden rendben volt. Így megusztam 20 bol. Műszaki érvényes: 2010.02.01. :)

Ja, de. A légzsák viszajelző izzót kivették. Nem volt kedvem most átvezető kábelt venni naon drágán.

Nekem 16 volt tavaly tavasszal! :)

Megkérdem majd neked a bontóban az átvezetőt ha kell.Holnap úgyis megyek,viszem vissza a megmaradt cuccokat!

Link to comment
Megosztás:

Megvan a friss műszaki. :)

Hozzá sem kellett nyulni az autóhoz, minden rendben volt. Így megusztam 20 bol. Műszaki érvényes: 2010.02.01. :)

Ja, de. A légzsák viszajelző izzót kivették. Nem volt kedvem most átvezető kábelt venni naon drágán.

Hogy jött ki a 20k? Zöldkártyával együtt? Nekem 2 éve 7ezer-párszáz forint volt a műszaki vizsgáztatás. Persze ehhez hozzájött a hátsó gátlócsere, új gumik, meg néhány apróság, így már elég költséges mulatság volt :) .

Én jövő hét pénteken viszem a vasat. Idén elvileg megúszom egy lengőkarszilent-cserével, meg egy kézifékállítással. Remélem!

Link to comment
Megosztás:

Hogy jött ki a 20k? Zöldkártyával együtt? Nekem 2 éve 7ezer-párszáz forint volt a műszaki vizsgáztatás. Persze ehhez hozzájött a hátsó gátlócsere, új gumik, meg néhány apróság, így már elég költséges mulatság volt :) .

Én jövő hét pénteken viszem a vasat. Idén elvileg megúszom egy lengőkarszilent-cserével, meg egy kézifékállítással. Remélem!

Nem volt zöldkártya.

9310 a vizsga. vizsgadíj.: 7700.- érvényesítő cimke.: 420.- műszaki adatlap.: 1190.- = 9310.

Ez már az uj rendszer szerint van. Kaptam egy adatlapot, amit a köv. vizsgáig meg kell őrizni.

1000.- volt a fékpad. Komplett mosás 2000.- a többi az átvizsgálás és hogy elvitték műszaki vizsgára.

Szerintem nem sok. Ez volt eddig a legolcsóbb műszakim.

Link to comment
Megosztás:

Nem volt zöldkártya.

9310 a vizsga. vizsgadíj.: 7700.- érvényesítő cimke.: 420.- műszaki adatlap.: 1190.- = 9310.

Ez már az uj rendszer szerint van. Kaptam egy adatlapot, amit a köv. vizsgáig meg kell őrizni.

1000.- volt a fékpad. Komplett mosás 2000.- a többi az átvizsgálás és hogy elvitték műszaki vizsgára.

Szerintem nem sok. Ez volt eddig a legolcsóbb műszakim.

Most néztem, két éve 6800 volt a vizsgadíj + 370 a cimke, így volt 7170 a vizsga. Ezexerint most durván 2k-val több lett.

Látom, nem Te vitted a kocsit vizsgára. Az "én szerelőm" 4ezerért vinné el a vasat, de szerintem én fogok menni, úgyis ráérek. Ráadásul semmi előny nem származik belőle, ha ő viszi, sőt még olyan dolgok miatt is parázik, amivel nem volt gond a múltkor se.

Link to comment
Megosztás:

Én novemberben vizsgáztattam a csacsit és simán átment.

A KPM vizsga nem olyan nagy gáz, Bejelentkeztem, ídőpontot kértem, elvittem, és kész,két évvel ezelőtt is ott vizsgáztattam akkor is gond nélkül ment. Az ára, ahogyan Tiv. is írta 9310,- pénz volt.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.