Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Ha kimégy az opelboltba az Izsáki úton, ott a Karcsiéknál görgőkkel mindenestül 27000 ft körül van a gyári.

Szerintem is csak kompletten érdemes cserélni.

Na ja de az azért annyi mert neked 16V van (nekem is) a 8V asszem olcsóbb... dízelt nemtom.

Link to comment
Megosztás:

Ha kimégy az opelboltba az Izsáki úton, ott a Karcsiéknál görgőkkel mindenestül 27000 ft körül van a gyári.

Szerintem is csak kompletten érdemes cserélni.

Vizpumpaval egyutt?

Egyebkent a szij,amit haveromnak van feleslegesen,vadi uj!!!ezt elfelejtettem irni!Tok le vagyok most egve anyagilag!Huzos lesz a csere! :roll:

Link to comment
Megosztás:

Vizpumpaval egyutt?

Egyebkent a szij,amit haveromnak van feleslegesen,vadi uj!!!ezt elfelejtettem irni!Tok le vagyok most egve anyagilag!Huzos lesz a csere! :roll:

Na ja osztjuk hogy gyári mindenből, az a tuti 9-11 a GM szíj függ hogy hol veszed van ismerős vagy nincs a görgő csere szerintem nem biztos hogy minden esetben kell csak ajánlatos. A fogyasztás hát nem tom hiszi a piszi 140-150 5.4 :) :) :D

Link to comment
Megosztás:

Johnny !

A vízpumpát nem tudom, hogy benne van-e, de majd fwlhívom.

Írtam privát üzit, nem kaptad meg, vagy csak nem tudod, hogy kell rá válaszolni?

Ha az utóbbi akkor ahhoz, hogy elküldhesd valamit kell írni a téma mezőbe.

Ezer bocs!Mas forum motorhoz vagyok szokva! :oops: :)

Link to comment
Megosztás:

Na senki nem tudja az adott nyomaserteket?

Olvass vissza.....

Egyébként az 1.7 dr-nek a porlasztócsúcs nyomásértéke 130 bár.

A tádéjét nem tudom.

A legegyszerűbb, ha kiveszed a porlasztót a helyéről (nem a csúcsot) és a tövében leolvasod az odaírt értéket. bár-ban van megadva.

Tanácsos megnyomatni, ha már kiveszed a csúcsokat!

Link to comment
Megosztás:

Olvass vissza.....

Egyébként az 1.7 dr-nek a porlasztócsúcs nyomásértéke 130 bár.

A tádéjét nem tudom.

A legegyszerűbb, ha kiveszed a porlasztót a helyéről (nem a csúcsot) és a tövében leolvasod az odaírt értéket. bár-ban van megadva.

Tanácsos megnyomatni, ha már kiveszed a csúcsokat!

Na akkor a pontos szamok:

WOL000058PS690111

Motor:17DR14436952

Tehat akkor 130Bar.Fater azt mondja,hogy elokamras motornal 90-125bar,tehat a 130Bar ok lesz,de megnezzuk majd,hogy mi is van rairva.

A gep ami nekik van kp/cm2-ben mer!A valtoszamot meg kell nezni majd!

Azert fontos ez,mert kicsit nehezen indul,masodszori inditasra azonnal indul,de akkor olyan kojtot vag ki,hogy csak na.

Egyenlore most olajat akarok benne cserelni jovoheten,mert mar szegeny nagyon kopog,Valvoline-t fog kapni,es minden szurot cserelek!(levego,olaj,pollen,gazolaj)

Link to comment
Megosztás:

Egyébként az 1.7 dr-nek a porlasztócsúcs nyomásértéke 130 bár.

A tádéjét nem tudom.

A legegyszerűbb, ha kiveszed a porlasztót a helyéről (nem a csúcsot) és a tövében leolvasod az odaírt értéket. bár-ban van megadva.

Tanácsos megnyomatni, ha már kiveszed a csúcsokat!

Link to comment
Megosztás:

Na akkor a pontos szamok:

WOL000058PS690111

Motor:17DR14436952

Tehat akkor 130Bar.Fater azt mondja,hogy elokamras motornal 90-125bar,tehat a 130Bar ok lesz,de megnezzuk majd,hogy mi is van rairva.

A gep ami nekik van kp/cm2-ben mer!A valtoszamot meg kell nezni majd!

Azert fontos ez,mert kicsit nehezen indul,masodszori inditasra azonnal indul,de akkor olyan kojtot vag ki,hogy csak na.

Egyenlore most olajat akarok benne cserelni jovoheten,mert mar szegeny nagyon kopog,Valvoline-t fog kapni,es minden szurot cserelek!(levego,olaj,pollen,gazolaj)

Gondolom meleg mocival vetted, bizzunk benne hogy csak izzitó kaka :wink:

Link to comment
Megosztás:

Egyik havernak van egy felesleges vezermu szijja,de isuzu motoroshoz es vauxhall motoroshoz valo,a sima 1,7dr nincs rajta a listan,ami a papirjan van.Egyebkent Good Year markaju!Szerintetek jo lenne a gepemhez?

Nem az a fontos elsősorban, hogy mi van ráírva, hanem az, hogy hány fogas, ami most van a gépeden és hány fogas, ami a havernak van.

....Nem tanácsolom, hogy egyedül csináld a vez. szíj cserét, kérj meg valakit, aki már csinált ilyet.

Ellenkező esetben, ha rosszul állítod be a jeleket, tönkrevághatod indításnál a hengerfejet. (himba, szelep, stb...)

Link to comment
Megosztás:

Nem az a fontos elsősorban, hogy mi van ráírva, hanem az, hogy hány fogas, ami most van a gépeden és hány fogas, ami a havernak van.

....Nem tanácsolom, hogy egyedül csináld a vez. szíj cserét, kérj meg valakit, aki már csinált ilyet.

Ellenkező esetben, ha rosszul állítod be a jeleket, tönkrevághatod indításnál a hengerfejet. (himba, szelep, stb...)

Tökéletesen 1 értek fekosz barátommal, szét kell kapni és minden kiderül a szíj mérete ,fogszáma, görgők állapota. :wink:

Link to comment
Megosztás:

Udv mindenkinek.

Van nekem egy opal astra 1.7 TD-em. Az en kocsim forgalmiaban opel astr dtl -kent szerepel de lattam mar "opal astra DTS"-z is. Mit jelentenek ezek a betujelzesek? Tudja valaki?

DTL Német dizil, Hátulján TD felirat (mókás ,enyém is ilyen) 68le aztán TDS ,Isuzu dizil, japán moci, 82le remélem jól írtam :)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem két görgő van a gépében (1.7 dr) Vezérlés: alul főtengely, fölfele haladva feszítőgörgő, majd vezetőgörgő, adagoló és vez.tengely.

Állítólag ez nem minden dizelre igaz, az eladó szerint 93, elején volt valami váltás ezen a téren a vezérlésnél, és nem mindegy melyik fajtát veszi meg.

ezért kellene a mocikód, ami nekem pl: x14xe

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.