J0hnny Elküldve Január15, 2008 Elküldve Január15, 2008 Felesleges súly. :huh: Carok rá!Nekem tetszik! :lol:
mörfi Elküldve Január15, 2008 Elküldve Január15, 2008 Köszi! :huh: Létezhet az, hogy egy vadiúj ékszíj a beszerelése után megnyúlik? Múltkor cseréltük a Caravanban az ékszíjakat, és a szervó szíja pár nap alatt eléggé laza lett, pedig a beszereléskor meg lett feszítve rendesen. nekem is utánna kellett húzni kb 2-3 hét után :lol: a bossal 4 éve van bent ,és nem akart 3 év után eltörni.
afonya Elküldve Január15, 2008 Elküldve Január15, 2008 Nekem szinte egy évet se bírt.. Tavaly nem tudom milyet raktak föl, de ahelyett, hogy jobb lett volna, alapjáraon, egy bizonyos fordulaton rázódott az egész autó.:-( Az előző gazdája valami kókler lehettett a vasamnak, mert egy kb. 45 mm átmérőjü, és 25 cm hosszú flexicső vigyorgott rám, a kocsi alatt. Arról nem is beszélve, hogy a helyszinen hegesztették előzetes illesztés nélkül. A végeredmény egy 15 fokban megtekert, és Kb.8-10 centivel hátrébbtolt kipufogó lett, ami belevert a kardánalagút oldalába. Na ennyit jelent a megfelelő hossz. Az átmérőt az áramlási sebesség megtartása miatt kel figyelembe venni. Egyébként ment a csacsi úgy is, csak zörgött.
J0hnny Elküldve Január15, 2008 Elküldve Január15, 2008 Az előző gazdája valami kókler lehettett a vasamnak, mert egy kb. 45 mm átmérőjü, és 25 cm hosszú flexicső vigyorgott rám, a kocsi alatt. Arról nem is beszélve, hogy a helyszinen hegesztették előzetes illesztés nélkül. A végeredmény egy 15 fokban megtekert, és Kb.8-10 centivel hátrébbtolt kipufogó lett, ami belevert a kardánalagút oldalába. Na ennyit jelent a megfelelő hossz. Az átmérőt az áramlási sebesség megtartása miatt kel figyelembe venni. Egyébként ment a csacsi úgy is, csak zörgött. Hát ezeknek mindegy öregem,még törötten is járóképes maradt,bezzeg az 5-ös bömös nem ment el saját lábán! :huh:
FPepe Elküldve Január15, 2008 Elküldve Január15, 2008 Hát ezeknek mindegy öregem,még törötten is járóképes maradt,bezzeg az 5-ös bömös nem ment el saját lábán! :huh: Tényleg, mi lett vele? Megcsinálták azt is?
J0hnny Elküldve Január15, 2008 Elküldve Január15, 2008 Tényleg, mi lett vele? Megcsinálták azt is? Tudod mennyire érdekel az engem? :) Remélem elégett egy elektromos zárlat miatt az egész. :huh: A sráccal azóta nem beszéltem,max majd a rendőrségen találkozunk legközelebb. Amúgy ő abban a tévhitben ringatja magát,ha visszamondja a biztosítást és kivonja egy időre a kocsit,nem kell majd fizetnie.Rosszul tudja. :lol:
J0hnny Elküldve Január16, 2008 Elküldve Január16, 2008 Ma voltam Dezsővel műszeres lámpa beállításon,mostmár rendessen világít! :huh: Jah és a tankbeömlő sapka is megérkezett tegnap,azt is a helyére raktam!
Digger Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Sziasztok! A 157. oldalon köszöntem be, mint újdonsült Opel tulajdonos. A nagyobbik kislányom 5 éves, és a HPG rendszám után, Hápoginak nevezte el. 97-es Astra Caravan. X17DTL a motorkódom. Megtörtént az első nagyobb kiadás. Az adagoló végén, a bordásszíj felöl csöpögött az üzemanyag. Az olajcsere, a bordásszíjcsere be volt ütemezve. A generátorszíj is meg-meg csúszott. Úgyhogy az ismerős szerelő srác bevállalta. a munkát. Az adagolót egy békéscsabai, jónevű adagolószervízben megnézték előtte. Azt mondták, hogy komplett tömítésgarnitúrát fognak cserélni és padon beszabályozzák. A szerelősrác vitte el nekik, mikor le volt bontva. Hát az összkép kicsit vegyesre sikeredett a javítás után. A motor sokkal hangosabb és lomhább lett. A beindulás után, az első néhány másodpercben nagyon erősen csörög a motor. Ez természetes? Ha a padon be lett szabályozva, a beépítés után is kell még beszabályozni valamit? Lehet, hogy az én szerelőm bénázott el valamit? Az adagolótipus hol van feltüntetve? A generátorszíjjat is hallottam azóta megcsúszni. Majd megnézem, hogy kell e feszíteni rajta. Az előző annyival hosszabb volt, hogy teljesen leült a tárcsa aljára.
J0hnny Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Sziasztok! A 157. oldalon köszöntem be, mint újdonsült Opel tulajdonos. A nagyobbik kislányom 5 éves, és a HPG rendszám után, Hápoginak nevezte el. 97-es Astra Caravan. X17DTL a motorkódom. Megtörtént az első nagyobb kiadás. Az adagoló végén, a bordásszíj felöl csöpögött az üzemanyag. Az olajcsere, a bordásszíjcsere be volt ütemezve. A generátorszíj is meg-meg csúszott. Úgyhogy az ismerős szerelő srác bevállalta. a munkát. Az adagolót egy békéscsabai, jónevű adagolószervízben megnézték előtte. Azt mondták, hogy komplett tömítésgarnitúrát fognak cserélni és padon beszabályozzák. A szerelősrác vitte el nekik, mikor le volt bontva. Hát az összkép kicsit vegyesre sikeredett a javítás után. A motor sokkal hangosabb és lomhább lett. A beindulás után, az első néhány másodpercben nagyon erősen csörög a motor. Ez természetes? Ha a padon be lett szabályozva, a beépítés után is kell még beszabályozni valamit? Lehet, hogy az én szerelőm bénázott el valamit? Az adagolótipus hol van feltüntetve? A generátorszíjjat is hallottam azóta megcsúszni. Majd megnézem, hogy kell e feszíteni rajta. Az előző annyival hosszabb volt, hogy teljesen leült a tárcsa aljára. Ezek alapján az előtöltési szöged nincs a helyén! Kb így néz ki az adagolód? Ez Bosch rendszerű,ha másképp néz ki,akkor Lucas van rajta,de én úgy emléxem,hogy a DTL-en Bosch van. Vissza kell vinni így összerakva a gépet az adagolóshoz és állítsák be az előtöltési vagy másnéven szállítási szöget. Ez kb olyan probléma,mint benzinesnél,ha a gyujtás nincs a helyén. Túl korán kapja meg az üa-t,ezért hangos és ezért erőtlen. Kár,hogy nem Kecskemét közelében lax,itt tudnék ajánlani egy nagyon jó szakit,nekem is ő csinálta a tömítéscserét! Az öreghez az ország minden pontjából hordják az adagolókat!
FPepe Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Még annyival egészíteném ki, hogy a szíj megcsúszása nem gondatlanság, hanem az új szíjak hajlamosak nyúlni kicsit új korukban, után kell húzni, és kész. Mi kb. 2 hete cseréltünk a dieselen szíjakat (azon 2 is van), de azóta már 2szer húztam rajta.
J0hnny Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Még annyival egészíteném ki, hogy a szíj megcsúszása nem gondatlanság, hanem az új szíjak hajlamosak nyúlni kicsit új korukban, után kell húzni, és kész. Mi kb. 2 hete cseréltünk a dieselen szíjakat (azon 2 is van), de azóta már 2szer húztam rajta. Nekem a generátorszíjjam csúszott meg,pedig a szíjtárcsa még nem kopott el. A megcsúszások miatt olyan fényes lett,hogy felcsiszoltam inkább picit érdesre,így a probléma megszünt!
FPepe Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Nekem a generátorszíjjam csúszott meg,pedig a szíjtárcsa még nem kopott el. A megcsúszások miatt olyan fényes lett,hogy felcsiszoltam inkább picit érdesre,így a probléma megszünt! Így viszont a szíjat eszi meg, nem?
Digger Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Igen azt hiszem Bosch adagoló van rajta. Köszi a tanácsot. Vissza viszem a szervízbe. Remélem, nem lessz borsos!
J0hnny Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Így viszont a szíjat eszi meg, nem? Azért nem reszelővel érdesítettem,hanem finom csiszpapírral! :huh:
mackosajt Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Így viszont a szíjat eszi meg, nem? erre gondoltam én is Igen azt hiszem Bosch adagoló van rajta. Köszi a tanácsot. Vissza viszem a szervízbe. Remélem, nem lessz borsos! Ha egy fillért is elkér érte, akkor nem valami korrekt. Hibásan van beállítva, így ki sem kellett volna adnia a kezei közül a munkát. :huh:
J0hnny Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 Ha egy fillért is elkér érte, akkor nem valami korrekt. Hibásan van beállítva, így ki sem kellett volna adnia a kezei közül a munkát. :huh: Nem olyan egyszerű ám egy adagolót belőni a blokk nélkül. Próbálj meg beállítani egy karbit a moci nélkül. Belőheted a gyári értékekre,de nem biztos hogy jó is lesz.
mackosajt Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 de a szerelő beállíthatta volna, mielőtt kiadt a kezei közül a kocsit. :huh:
J0hnny Elküldve Január21, 2008 Elküldve Január21, 2008 de a szerelő beállíthatta volna, mielőtt kiadt a kezei közül a kocsit. :lol: Már ha tudja mi is az és hogyan kell állítani! :huh: Az "Így csináldban" benne van egyébként,109. oldalon!
Digger Elküldve Január22, 2008 Elküldve Január22, 2008 Már ha tudja mi is az és hogyan kell állítani! :huh: Az "Így csináldban" benne van egyébként,109. oldalon! Ez alatt mit értesz! A Fórumban van ilyen topic, vagy valami papír (PDF) alapú irományra gondolsz?
FPepe Elküldve Január22, 2008 Elküldve Január22, 2008 Ez alatt mit értesz! A Fórumban van ilyen topic, vagy valami papír (PDF) alapú irományra gondolsz? Utóbbi, itt találod, 85MB. Mackosajt utólagos engedélyével :huh:
Imi 1.7TD Elküldve Január22, 2008 Elküldve Január22, 2008 . Kár,hogy nem Kecskemét közelében lax,itt tudnék ajánlani egy nagyon jó szakit,nekem is ő csinálta a tömítéscserét! Az öreghez az ország minden pontjából hordják az adagolókat!
J0hnny Elküldve Január22, 2008 Elküldve Január22, 2008 Szia szeretném megkérdezni, hogy hol található az a Kecskemét környéki adagolós? Nekem is tömítést kell cserélni benne Az 52-esen elindulsz solt felé és ahogy elhagyod kecskemét táblát a felüljáró után jobbra a sasfészeknél. Pontos címet én sem tudok,de ha kell adok telószámot az öreghez!
J0hnny Elküldve Január22, 2008 Elküldve Január22, 2008 Köszi szépen majd holnap megnézem Befordulsz a földútra és úgy 200m után lesz egy ház balról,előtte az utca kivan szélesítve! Na az a ház az! Huliák László a szaki neve! PÜ-ben küldtem telszámot!
Imi 1.7TD Elküldve Január22, 2008 Elküldve Január22, 2008 Befordulsz a földútra és úgy 200m után lesz egy ház balról,előtte az utca kivan szélesítve! Na az a ház az! Huliák László a szaki neve! PÜ-ben küldtem telszámot! Köszi! Nemrég volt az autóm szerelőnél és ott mondták, hogy szivárog a gázolaj az adgolóból, de eddig még nem találtam senkit aki megjavítaná azt mondják, hogy nem olyan egyszerű
Recommended Posts