mörfi Elküldve December25, 2004 Megoszt Elküldve December25, 2004 Hál'istennek engem nem érint! Én egy ismerőstől 180-ba veszem a gázoilt! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve December25, 2004 Megoszt Elküldve December25, 2004 A benzin csökken vagy az olaj emelkedik? Előbbinek jobban örülnék. :) Az oil emelkedik természetesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve December25, 2004 Megoszt Elküldve December25, 2004 Hál'istennek engem nem érint! Én egy ismerőstől 180-ba veszem a gázoilt! :)Én is veszem, de az autó értéke csökken, na persze eddig sem volt valami értéktartó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve December27, 2004 Megoszt Elküldve December27, 2004 Én is veszem, de az autó értéke csökken, na persze eddig sem volt valami értéktartó. Jo kis autok ezek az Astrak :D Majd tavasszal lessz olcsobban is gázoil talán , emléxem idén nyáron 150 volt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve December27, 2004 Megoszt Elküldve December27, 2004 A mol kúton 229,9 a gazoil :) Ma reggel tankoltam 4ért. Ez kb egy hétig kitart. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve December27, 2004 Megoszt Elküldve December27, 2004 Jo kis autok ezek az Astrak :D Majd tavasszal lessz olcsobban is gázoil talán , emléxem idén nyáron 150 volt :) Hogy birja a verdád a nagy kerekeket :?: a tiéd is DTL ha jól emlékszem :?: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve December28, 2004 Megoszt Elküldve December28, 2004 Jol emlexel, megmondom oszinten nem igazan veszek eszre kulonbseget a mostani 185/60*14 meg a 205/45*16 kozt menetteljesitmenybe!Se végre se gyorsulasba ...Sőt fogyasztasba is csak 1-2 deci a kulonbseg ! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve December28, 2004 Megoszt Elküldve December28, 2004 Jol emlexel, megmondom oszinten nem igazan veszek eszre kulonbseget a mostani 185/60*14 meg a 205/45*16 kozt menetteljesitmenybe!Se végre se gyorsulasba ...Sőt fogyasztasba is csak 1-2 deci a kulonbseg ! :)Hát én pedig azt gondolnám, hogy a nagy kerék csak megfogja a gépet ,azbiztos hogy nagyon állatul nézki :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Nemrég voltam adagolósnál (Kiskunmajsa) ott azt az infót mondták, hogy a Shell anyag nagyon gáz, mert szétégeti a porlasztócsúcs végét. Ez azért durva lenne! :shock: Az ajkai Tescós benzinkút után :oops: most a Schellnél tankoltam, hát ég és föld a kettő! Igaz, most töltöttem bele egy flakon Wynn's adalékot. Finomabban jár és nem kormol (pedig újratöltve sorstársam azt írta, hogy neki akkor füstöl, ha adalékot tesz bele). Nálatok hogy műkszik az adalék? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Hát füstölni akkor szokott ha nyomom neki, talán kicsit mintha fürgébb lenne :) :ctf2: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Én proba képp most állítottam vissza az adagolon, hát nem is megy ugy a kocsi, de majd kiderul mennyit kajal :) Egyszer probaltam adalekot valami Spuri volt a neve, de semmi valtozast nem tapasztaltam :) http://www.spuri-adalek.hu/ Nálatok nem csinalja hidegen, hogy mikor elindul a motor csak 2-3mp utan alszik el az olajnyomaslampa ? :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Én proba képp most állítottam vissza az adagolon, hát nem is megy ugy a kocsi, de majd kiderul mennyit kajal :) Egyszer probaltam adalekot valami Spuri volt a neve, de semmi valtozast nem tapasztaltam :) http://www.spuri-adalek.hu/ Nálatok nem csinalja hidegen, hogy mikor elindul a motor csak 2-3mp utan alszik el az olajnyomaslampa ? :? ..de nálam is ez a helyzet. Azt nem tudom, hogy mi lehet az oka, de mióta hidegebbek a reggelek észreveszem, hogy várat magára az olajlámpás :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve December29, 2004 Megoszt Elküldve December29, 2004 Az ajkai kutat nem ismerem. A shell anyag nekem is bevállt. Nagyon szerettem!!! Tök jól ment tőle a kocsim. A kis szívó egész megtáltosodott. A shellnél tankoltam már legalább két éve, de most leálltam vele, mert kb 4 e km-je vettem uj porlasztócsúcsokat a gépbe kompletten és amikor az adagolós kiszedte, azt mondta, hogy már ideje lenne cserélni őket. Na erre én elmondtam, hogy még alig használtam és máris cserére szorul? Erre megkérdezte, hogy hol tankolok. Válasz : :arrow: Ismert :) Azt tanácsolt, hogy tankoljak a Molnál, esetleg OMV, vagy Aral. Ezeken kívűl sehol, mert félő, hogy az adagoló, vagy a porlasztócsúcsok látják kárukat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve December30, 2004 Megoszt Elküldve December30, 2004 Ez tényleg komoly lehet! :) Ezentúl NO SCHELL!! Ui: Nyilván az enyim is akkor kormol, ha erőteljesebben odalépek neki. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve December30, 2004 Megoszt Elküldve December30, 2004 Ja, nálam is előfordul hidegben, hogy nem alszik ki rögtön az olajnyomásjelző pilács. (Szerintem azért lehet, mert a hidegebb motorolajat nehezebben kapja fel a szivattyú, így később - 1-2 mp - alakul ki a kellő nyomás) Szerintem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve December30, 2004 Megoszt Elküldve December30, 2004 Ja, nálam is előfordul hidegben, hogy nem alszik ki rögtön az olajnyomásjelző pilács. (Szerintem azért lehet, mert a hidegebb motorolajat nehezebben kapja fel a szivattyú, így később - 1-2 mp - alakul ki a kellő nyomás) Szerintem. Szerintem is ez lehet! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve December30, 2004 Megoszt Elküldve December30, 2004 Ez tényleg komoly lehet! :D Ezentúl NO SCHELL!! Ui: Nyilván az enyim is akkor kormol, ha erőteljesebben odalépek neki. :) Nem akarlak lebeszélni a shellről, én csupán elmondtam a véleményem és az adagolós tanácsát. Én ezek után nem bízom a véletlenre. Inkább Mol-ozok :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve December31, 2004 Megoszt Elküldve December31, 2004 Nem akarlak lebeszélni a shellről, én csupán elmondtam a véleményem és az adagolós tanácsát. Én ezek után nem bízom a véletlenre. Inkább Mol-ozok :) Az oil nyomás szerintem gáz az enyém rögtön reagál? nem sűrű oilt használtok.??? A spuri az szar szerintem nem ér semmit egyébként boldog ú évet minden boldog opel tulajnak, unicum meg minden szasztok. :partyman: :Hangman: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Január1, 2005 Megoszt Elküldve Január1, 2005 Az oil nyomás szerintem gáz az enyém rögtön reagál? nem sűrű oilt használtok.??? A spuri az szar szerintem nem ér semmit egyébként boldog ú évet minden boldog opel tulajnak, unicum meg minden szasztok. :partyman: :Hangman: Én gyári Opel olajat használok, Alco szürővel ... Ez gáz valamelyik ? BUÉK :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Január1, 2005 Megoszt Elküldve Január1, 2005 Én gyári Opel olajat használok, Alco szürővel ... Ez gáz valamelyik ? A gyári olaj egy ideje már nem olyan jó mint régen. A Valvoline sokak szerint jobb. A többi szűrőt nem ismerem, de a gyári kb. 600Ft szal... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Január1, 2005 Megoszt Elküldve Január1, 2005 A gyári olaj egy ideje már nem olyan jó mint régen. A Valvoline sokak szerint jobb. A többi szűrőt nem ismerem, de a gyári kb. 600Ft szal... Köszi! 2000km múlva most ugy is motorolajcsere lesz.Akkor gyári szűrőt + valvoline-t kap :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január1, 2005 Megoszt Elküldve Január1, 2005 Meg mult evben :) sikerult vennem egy 11eves dizel F astrat elso tulajtol. Egy papa volt a tulaj,aki nem zuzta szet a gepet,tenyleg jo allapotban van korahoz kepest.Bordo szinu,apro horpadassal a csomagterteton,kb egy baberlevel nagysagu,de a festek nincs megrepedve. Uj akksival,4 nyari (Michelin,2004 marciusi),4 teli(Firestone,2004 oktoberi),mind acelfelnikkel egyutt adta az oreg 750E-ert,amit en 700E-re alkudtam le.130Ekm van benne,es ez nincs visszatekerve tutira! 8) Jo vasart csinaltam szerintetek? Ezzel kapcsolatban lenne egy-ket kerdesem. -Oljat kellene benne cserelni.Vajon jo lesz hozza a gyari olaj(5l=4200Ft kb)vagy vegyek hozza dragabbat? pl:Valvoline -Azt tudom,hogy ilyenkor olajszurot is kell cserelni,meg legszurot is,ezek kb mennyibe kerulnek? -Bordasszijjat az elozo tulaj szerint 90E-nel csereltek rajta.130E van benne.Elfut meg ezzel 10,estleg 20E-t?Vagy csereljem azt is? Vezetokkel egyutt mennyibe kerul kb? -A kezifeket hol lehet utanallitani,spanolni?Nem fog rendesen. Egyenlore ennyi jutott eszembe,bocs ha hosszura sikerult! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január1, 2005 Megoszt Elküldve Január1, 2005 Eléggé dühös vagyok! :evil: Most neztem meg a forgalmit:marciusban vinni kell muszakira gepet.Az oreg elnezte amikor beszeltem vele!Na mindegy. Nezegettem neten arakat: Fekbetet keszlet:5-6E korul,igaz ez?Mas nem hiszem,hogy kellene! Remelem muszakin nem lesz gond semmivel,bar felek egy kicsit,mert ha a kormanyt erossen elforditom barmelyik iranyban olyan fura nyekergo hangot hallok a az elos futomu felol,mintha a gumi a gumin surlodna?!Mitol lehet? Teto karpitom belulrol tok furcsa.Nem koszos,de ilyen fura mintak vannak rajta hossziranyban,mintha a teto hozzaert volna. :roll: Probaljam valamivel tisztitani vagy szerezek ujat? Olaj ugyben lehet hogy faterom tud szerezni Mol vagy Esso olajat.Jo lesz? Valvoline-rol azt olvastam felesleges 1.7D-be megvenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
knight Elküldve Január2, 2005 Megoszt Elküldve Január2, 2005 Az olajszűrő ára ott van a Te hozzászólásod felett :evil: : 600Ft, a légszűrő 1100, olajon meg nem érdemes spórolni (főleg dízelnél nem! és időben kell cserélni is). Fékbetétből szintén gyárit érdemes venni (nem csikorog). A kormányos kérdésre meg a futómű topicban találsz választ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Január2, 2005 Megoszt Elküldve Január2, 2005 Meg mult evben :) sikerult vennem egy 11eves dizel F astrat elso tulajtol. Egy papa volt a tulaj,aki nem zuzta szet a gepet,tenyleg jo allapotban van korahoz kepest.Bordo szinu,apro horpadassal a csomagterteton,kb egy baberlevel nagysagu,de a festek nincs megrepedve. Uj akksival,4 nyari (Michelin,2004 marciusi),4 teli(Firestone,2004 oktoberi),mind acelfelnikkel egyutt adta az oreg 750E-ert,amit en 700E-re alkudtam le.130Ekm van benne,es ez nincs visszatekerve tutira! 8) Jo vasart csinaltam szerintetek? Ezzel kapcsolatban lenne egy-ket kerdesem. -Oljat kellene benne cserelni.Vajon jo lesz hozza a gyari olaj(5l=4200Ft kb)vagy vegyek hozza dragabbat? pl:Valvoline -Azt tudom,hogy ilyenkor olajszurot is kell cserelni,meg legszurot is,ezek kb mennyibe kerulnek? -Bordasszijjat az elozo tulaj szerint 90E-nel csereltek rajta.130E van benne.Elfut meg ezzel 10,estleg 20E-t?Vagy csereljem azt is? Vezetokkel egyutt mennyibe kerul kb? -A kezifeket hol lehet utanallitani,spanolni?Nem fog rendesen. Egyenlore ennyi jutott eszembe,bocs ha hosszura sikerult! A vezszíj szerintem szemre vételezni kéne, fő a biztonság, a görgőket is csak akkor fogod megtudni hogy jók-e. Az ár ha jólskubizom 94-es a gép akkor szerintem jól vetted, főleg ha tuti megkimélt. Bár az hogy örg fószeré volt az nem jelent semmit, illetve valszeg tényleg nem hajtotta szét a mocit de én már láttam idös fazont füstölö kuplunggal indulni. A gyári oil sajna szerintem is szar mostmár, Valvolint neki, persze ez csak az én véleményem én most azt fogok bele rakni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts