Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Jol emlexel, megmondom oszinten nem igazan veszek eszre kulonbseget a mostani 185/60*14 meg a 205/45*16 kozt menetteljesitmenybe!Se végre se gyorsulasba ...Sőt fogyasztasba is csak 1-2 deci a kulonbseg !  :)
Hát én pedig azt gondolnám, hogy a nagy kerék csak megfogja a gépet ,azbiztos hogy nagyon állatul nézki :wink:
Link to comment
Megosztás:

Nemrég voltam adagolósnál (Kiskunmajsa) ott azt az infót mondták, hogy a Shell anyag nagyon gáz, mert szétégeti a porlasztócsúcs végét.

Ez azért durva lenne! :shock:

Az ajkai Tescós benzinkút után :oops: most a Schellnél tankoltam, hát ég és föld a kettő! Igaz, most töltöttem bele egy flakon Wynn's adalékot. Finomabban jár és nem kormol (pedig újratöltve sorstársam azt írta, hogy neki akkor füstöl, ha adalékot tesz bele).

Nálatok hogy műkszik az adalék?

Link to comment
Megosztás:

Én proba képp most állítottam vissza az adagolon, hát nem is megy ugy a kocsi, de majd kiderul mennyit kajal :)

Egyszer probaltam adalekot valami Spuri volt a neve, de semmi valtozast nem tapasztaltam :)

http://www.spuri-adalek.hu/

Nálatok nem csinalja hidegen, hogy mikor elindul a motor csak 2-3mp utan alszik el az olajnyomaslampa ?  :?

..de nálam is ez a helyzet.

Azt nem tudom, hogy mi lehet az oka, de mióta hidegebbek a reggelek észreveszem, hogy várat magára az olajlámpás :D

Link to comment
Megosztás:

Az ajkai kutat nem ismerem. A shell anyag nekem is bevállt. Nagyon szerettem!!! Tök jól ment tőle a kocsim. A kis szívó egész megtáltosodott. A shellnél tankoltam már legalább két éve, de most leálltam vele, mert kb 4 e km-je vettem uj porlasztócsúcsokat a gépbe kompletten és amikor az adagolós kiszedte, azt mondta, hogy már ideje lenne cserélni őket.

Na erre én elmondtam, hogy még alig használtam és máris cserére szorul?

Erre megkérdezte, hogy hol tankolok. Válasz : :arrow: Ismert :)

Azt tanácsolt, hogy tankoljak a Molnál, esetleg OMV, vagy Aral.

Ezeken kívűl sehol, mert félő, hogy az adagoló, vagy a porlasztócsúcsok látják kárukat.

Link to comment
Megosztás:

Ez tényleg komoly lehet! :D

Ezentúl NO SCHELL!!

Ui: Nyilván az enyim is akkor kormol, ha erőteljesebben odalépek neki. :)

Nem akarlak lebeszélni a shellről, én csupán elmondtam a véleményem és az adagolós tanácsát.

Én ezek után nem bízom a véletlenre. Inkább Mol-ozok :)

Link to comment
Megosztás:

Nem akarlak lebeszélni a shellről, én csupán elmondtam a véleményem és az adagolós tanácsát.

Én ezek után nem bízom a véletlenre. Inkább Mol-ozok :)

Az oil nyomás szerintem gáz az enyém rögtön reagál? nem sűrű oilt használtok.??? A spuri az szar szerintem nem ér semmit egyébként boldog ú évet minden boldog opel tulajnak, unicum meg minden szasztok. :partyman: :Hangman:

Link to comment
Megosztás:

Az oil nyomás szerintem gáz az enyém rögtön reagál? nem sűrű oilt használtok.??? A spuri az szar szerintem nem ér semmit egyébként boldog ú évet minden boldog opel tulajnak, unicum meg minden szasztok. :partyman: :Hangman:

Én gyári Opel olajat használok, Alco szürővel ...

Ez gáz valamelyik ?

BUÉK :D

Link to comment
Megosztás:

Meg mult evben :) sikerult vennem egy 11eves dizel F astrat elso tulajtol.

Egy papa volt a tulaj,aki nem zuzta szet a gepet,tenyleg jo allapotban van korahoz kepest.Bordo szinu,apro horpadassal a csomagterteton,kb egy baberlevel nagysagu,de a festek nincs megrepedve.

Uj akksival,4 nyari (Michelin,2004 marciusi),4 teli(Firestone,2004 oktoberi),mind acelfelnikkel egyutt adta az oreg 750E-ert,amit en 700E-re alkudtam le.130Ekm van benne,es ez nincs visszatekerve tutira!

8)

Jo vasart csinaltam szerintetek?

Ezzel kapcsolatban lenne egy-ket kerdesem.

-Oljat kellene benne cserelni.Vajon jo lesz hozza a gyari olaj(5l=4200Ft kb)vagy vegyek hozza dragabbat? pl:Valvoline

-Azt tudom,hogy ilyenkor olajszurot is kell cserelni,meg legszurot is,ezek kb mennyibe kerulnek?

-Bordasszijjat az elozo tulaj szerint 90E-nel csereltek rajta.130E van benne.Elfut meg ezzel 10,estleg 20E-t?Vagy csereljem azt is?

Vezetokkel egyutt mennyibe kerul kb?

-A kezifeket hol lehet utanallitani,spanolni?Nem fog rendesen.

Egyenlore ennyi jutott eszembe,bocs ha hosszura sikerult!

Link to comment
Megosztás:

Eléggé dühös vagyok! :evil:

Most neztem meg a forgalmit:marciusban vinni kell muszakira gepet.Az oreg elnezte amikor beszeltem vele!Na mindegy.

Nezegettem neten arakat:

Fekbetet keszlet:5-6E korul,igaz ez?Mas nem hiszem,hogy kellene!

Remelem muszakin nem lesz gond semmivel,bar felek egy kicsit,mert ha a kormanyt erossen elforditom barmelyik iranyban olyan fura nyekergo hangot hallok a az elos futomu felol,mintha a gumi a gumin surlodna?!Mitol lehet?

Teto karpitom belulrol tok furcsa.Nem koszos,de ilyen fura mintak vannak rajta hossziranyban,mintha a teto hozzaert volna. :roll: Probaljam valamivel tisztitani vagy szerezek ujat?

Olaj ugyben lehet hogy faterom tud szerezni Mol vagy Esso olajat.Jo lesz?

Valvoline-rol azt olvastam felesleges 1.7D-be megvenni.

Link to comment
Megosztás:

Az olajszűrő ára ott van a Te hozzászólásod felett :evil: : 600Ft, a légszűrő 1100, olajon meg nem érdemes spórolni (főleg dízelnél nem! és időben kell cserélni is). Fékbetétből szintén gyárit érdemes venni (nem csikorog). A kormányos kérdésre meg a futómű topicban találsz választ.

Link to comment
Megosztás:

Meg mult evben :) sikerult vennem egy 11eves dizel F astrat elso tulajtol.

Egy papa volt a tulaj,aki nem zuzta szet a gepet,tenyleg jo allapotban van korahoz kepest.Bordo szinu,apro horpadassal a csomagterteton,kb egy baberlevel nagysagu,de a festek nincs megrepedve.

Uj akksival,4 nyari (Michelin,2004 marciusi),4 teli(Firestone,2004 oktoberi),mind acelfelnikkel egyutt adta az oreg 750E-ert,amit en 700E-re alkudtam le.130Ekm van benne,es ez nincs visszatekerve tutira!

8)

Jo vasart csinaltam szerintetek?

Ezzel kapcsolatban lenne egy-ket kerdesem.

-Oljat kellene benne cserelni.Vajon jo lesz hozza a gyari olaj(5l=4200Ft kb)vagy vegyek hozza dragabbat? pl:Valvoline

-Azt tudom,hogy ilyenkor olajszurot is kell cserelni,meg legszurot is,ezek kb mennyibe kerulnek?

-Bordasszijjat az elozo tulaj szerint 90E-nel csereltek rajta.130E van benne.Elfut meg ezzel 10,estleg 20E-t?Vagy csereljem azt is?

Vezetokkel egyutt mennyibe kerul kb?

-A kezifeket hol lehet utanallitani,spanolni?Nem fog rendesen.

Egyenlore ennyi jutott eszembe,bocs ha hosszura sikerult!

A vezszíj szerintem szemre vételezni kéne, fő a biztonság, a görgőket is csak akkor fogod megtudni hogy jók-e. Az ár ha jólskubizom 94-es a gép akkor szerintem jól vetted, főleg ha tuti megkimélt. Bár az hogy örg fószeré volt az nem jelent semmit, illetve valszeg tényleg nem hajtotta szét a mocit de én már láttam idös fazont füstölö kuplunggal indulni. A gyári oil sajna szerintem is szar mostmár, Valvolint neki, persze ez csak az én véleményem én most azt fogok bele rakni.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.