Nandesz78 Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Ha egy multiméterrel rámérsz az izzítógyertyákra, láthatod, meddig kapnak áramot. Azt nem tudom, mi befolyásolja az izzítás hosszúságát, figyeli-e a motor hőmérsékletét, vagy mindig azonos ideig izzít-e? Nekünk F Astra dieselen 30mp-ig izzít, úgy vettem észre, függetlenül a hőmérséklettől. Írj lécci egy motorkódot a zöldkártyáról vagy forgalmiból (pl. 17DR, TC4EE, ilyesmi). Hali a motorkód: 17D140005000 Már rámértem multiméterrel 10,6 V-ot mutatot kb 2 percig vártam és azután is mutatta a 10 voltot, Ráindítottam és úgy is mutatta! nem értem! Én csak a relére gyanakszom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Hali a motorkód: 17D140005000 Már rámértem multiméterrel 10,6 V-ot mutatot kb 2 percig vártam és azután is mutatta a 10 voltot, Ráindítottam és úgy is mutatta! nem értem! Én csak a relére gyanakszom. Akkor az még a jó öreg német dízel lesz. 17D 57 pacival. Na akkor!Az izzítórelé a motortérben van.Jobb oldalt,fekete,hosszúkás doboz.Ha jól emléxem K76-os relé. Indításkor gyujtás ráadás után kb 25-35mp-ig izzít,hőmérséklettől függetlenül.Tehát ha rámérsz,akkor max eddig izzíthat,tovább nem,ha csak gyujtás van a gépen(moci még nem jár)akkor hallanod kell egy kattanást,amikor vége. Ha tovább izzít,akkor relé csere,lehet beégett a relé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nandesz78 Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Akkor az még a jó öreg német dízel lesz. 17D 57 pacival. Na akkor!Az izzítórelé a motortérben van.Jobb oldalt,fekete,hosszúkás doboz.Ha jól emléxem K76-os relé. Indításkor gyujtás ráadás után kb 25-35mp-ig izzít,hőmérséklettől függetlenül.Tehát ha rámérsz,akkor max eddig izzíthat,tovább nem,ha csak gyujtás van a gépen(moci még nem jár)akkor hallanod kell egy kattanást,amikor vége. Ha tovább izzít,akkor relé csere,lehet beégett a relé. Akkor valószinűleg ez a gond mert kattanás nincs és még 2 perc elteltével is kimértem a gyertyánál 10,6 V-ot. De a visszajelző azért kialudhat? Mert nekem az kb 2-3 másodperc elteltével kialszik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január4, 2008 Megoszt Elküldve Január4, 2008 Akkor valószinűleg ez a gond mert kattanás nincs és még 2 perc elteltével is kimértem a gyertyánál 10,6 V-ot. De a visszajelző azért kialudhat? Mert nekem az kb 2-3 másodperc elteltével kialszik. Amennyire én tapasztaltam, a lámpa kb. 10mp-ig világít. Gyanús az a relé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nandesz78 Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Amennyire én tapasztaltam, a lámpa kb. 10mp-ig világít. Gyanús az a relé. Kössz a segítséget hétfőn rendelek relét és ki is cserélem! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január5, 2008 Megoszt Elküldve Január5, 2008 Kössz a segítséget hétfőn rendelek relét és ki is cserélem! De ha már belemerülsz ezekbe a dolgokba, mérd ki az izzítógyertyákat is, vedd le az összekötő kábelüket, vagy lemezt, és egyenként mérj rajtuk ellenállást. 1-2 Ohm nagyságrendű lehet, ha sokkal nagyobbat mérsz, vagy szakadást, akkor csere lehetőleg Beru bagy Bosch Duraterm (made in France!!) márkájúra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Ernesto Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 szevasztok.nekem is dizel astram van. 1 kicsit regi de megy(1993 1.7d) nehez gyult be foleg hidegen megneztem az izzogyertyakat jok voltak. ra 1 hetre nem akart sehogysem begyuladni sot nem is tekert az inditomotor. a szerelonel rajotunk hogy kiment ket izzo es a szenkefek az indito motorbol. 1 kerdes miert csopog az uzem anyag a 4 porlasztonal? nem tudom elalitani sehogysem. legyszi ha tudjatok irjatok! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 szevasztok.nekem is dizel astram van. 1 kicsit regi de megy(1993 1.7d) nehez gyult be foleg hidegen megneztem az izzogyertyakat jok voltak. ra 1 hetre nem akart sehogysem begyuladni sot nem is tekert az inditomotor. a szerelonel rajotunk hogy kiment ket izzo es a szenkefek az indito motorbol. 1 kerdes miert csopog az uzem anyag a 4 porlasztonal? nem tudom elalitani sehogysem. legyszi ha tudjatok irjatok! mert kuka a résoil csöved. aza kis vékonyka ami rámegy a csúcs oldalára. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január6, 2008 Megoszt Elküldve Január6, 2008 Valszeg az lesz,amit mörfi mond. Minden porlasztócsúcsot összeköt egy fekete szövet borítású cső.VAlszeg az van már elöregedve vagy szétrepedve. Autósboltban tudsz venni,nem drága cucc,pillanatok alatt kitudod cserélni magad is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 Helyzetjelentés: Dezső már itthon van,kész a festés,kezdődhet a LEGO-zás! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 Helyzetjelentés: Dezső már itthon van,kész a festés,kezdődhet a LEGO-zás! :huh: Jó ezt hallani :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 Jó ezt hallani :lol: Ne tudd meg,micsoda nyugalom lett rajtam úrrá most! :huh: Be is vagyok sózva most rendessen,már nagyon szeretném egyben látni. Ha kész,akkor köv héten megy kipuffoshoz,rezonátorcsövet kell cserélnem,el van repedve.Dízel betegség. Na de ez legyen a legkisebb gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 A miénk meg lehet hengerfejes :huh: Fogy belőle a víz, és nem találom, hogy hová. A kipuffnak is érdekes a szaga, nem olyan, mint más dieseleknek, hidegen elindítva kicsit fröcsköl valami fekete lét, az mondjuk lehet csak kondenzvíz a kipuffból. Jobbik esetben csak a tömítés, rosszabb esetben... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 A miénk meg lehet hengerfejes :huh: Fogy belőle a víz, és nem találom, hogy hová. A kipuffnak is érdekes a szaga, nem olyan, mint más dieseleknek, hidegen elindítva kicsit fröcsköl valami fekete lét, az mondjuk lehet csak kondenzvíz a kipuffból. Jobbik esetben csak a tömítés, rosszabb esetben... Olajban nem látszik semmi? Kiegyenlítőben? Vízcsövek nem túl kemények? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szepi-Caravan Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 Sziasztok!Ide"pofátlankodhat" egy újonc TDS-es? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 Olajban nem látszik semmi? Kiegyenlítőben? Vízcsövek nem túl kemények? Az olajban és a kiegyenlítőben nem látok semmi gyanúsat, a vízcsöveket még nem vizuáltam meg. Mijaz a rezonátorcső? Az hol van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 Sziasztok!Ide"pofátlankodhat" egy újonc TDS-es? :huh: Miért ne ? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 Az olajban és a kiegyenlítőben nem látok semmi gyanúsat, a vízcsöveket még nem vizuáltam meg. Mijaz a rezonátorcső? Az hol van? Vízcsöveket nyomkodni kellene ám :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szepi-Caravan Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 :huh: Miért ne ? :lol: Hát,mert még új vagyok az Opelesek táborában is,meg a Fórumon is,s nem akarok rossz helyre írkálni,nehogy megrovást kapjak! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szepi-Caravan Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 A TDS-nek oda lehet valahogy "tekerni"(turbó,adagoló),hogy kicsit jobban menjen? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 Vízcsöveket nyomkodni kellene ám :huh: Tudom :lol: Csak még nem volt rá időm. Ma kicseréltem az ékszíjakat (ezen ugyebár 2 van a szervó miatt), az se egyszerű akna vagy csápos emelő nélkül, de azért megoldottam. Nagyon sikított már hidegen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január8, 2008 Megoszt Elküldve Január8, 2008 A TDS-nek oda lehet valahogy "tekerni"(turbó,adagoló),hogy kicsit jobban menjen? Még csak most vetted meg, de máris bántanád ? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szepi-Caravan Elküldve Január9, 2008 Megoszt Elküldve Január9, 2008 Még csak most vetted meg, de máris bántanád ? :huh: Áááááá! :D Benzineshez vagyok szokva!Vagy "MEGA"-dízelekhez 400LE fölött! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Január9, 2008 Megoszt Elküldve Január9, 2008 Áááááá! :D Benzineshez vagyok szokva!Vagy "MEGA"-dízelekhez 400LE fölött! :huh: Mega kamionok ? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szepi-Caravan Elküldve Január9, 2008 Megoszt Elküldve Január9, 2008 Szó szerint! :lol: Na megyek is,mert délelőtt jelenésem van egy cégnél! Még visszatérek! :D :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts