mörfi Elküldve Október25, 2007 Elküldve Október25, 2007 Mmondjuk nálam nincs mocikontrol lámpa,szal villogni nem fog! :lol: Nekünk 1 vákum szelepben végződik, én már rég lezártam. Jobban talán nem megy, de tiszta a szívó csövem . A lezárás előtt koksz és korom is volt benne. A kipuff gázt vezeti vissza kevesbb a káros anyag kibocsájtás.
16DA Elküldve Október25, 2007 Elküldve Október25, 2007 Ha más szemszögből nézed,akkor meg egyedi! Nem láttam még olyat sehol! ÉN MENTEM MÁR DIESEL SCIROCCO II VEL :lol:
Tiv. Elküldve Október30, 2007 Elküldve Október30, 2007 Sziasztok. Csak óvatos érdeklődés. Nem félreérteni:) :( Ezzel az X17DTL motorral lehet kezdeni valamit, hogy plusz lovakat fogjunk be a karámba? Nem akarom tuningolni, vagy ilyesmi. Csak hogy van e valami trükk, vagy egyszerű megoldás arra hogy kicsit lendületesebbé tegyem a haladást.:P Üdv. Tiv.
Gepard Elküldve Október30, 2007 Elküldve Október30, 2007 Úgy tudom Endyka, és Paja is okosított valamit a dízelen, de az övék G Astra.
J0hnny Elküldve Október30, 2007 Elküldve Október30, 2007 Sziasztok. Csak óvatos érdeklődés. Nem félreérteni:) :( Ezzel az X17DTL motorral lehet kezdeni valamit, hogy plusz lovakat fogjunk be a karámba? Nem akarom tuningolni, vagy ilyesmi. Csak hogy van e valami trükk, vagy egyszerű megoldás arra hogy kicsit lendületesebbé tegyem a haladást.:P Üdv. Tiv. Vagy turbónyomás emelés vagy több kaja! Más lehetőség nem nagyon van azt hiszem a DTL esetében.
Tápiószecső Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Vagy turbónyomás emelés vagy több kaja! Más lehetőség nem nagyon van azt hiszem a DTL esetében. Vagy veszteségcsökkentés. Dobáld ki a felesleges cementeszsákokat. :(
J0hnny Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Vagy veszteségcsökkentés. Dobáld ki a felesleges cementeszsákokat. :( Úgyvan! Üléssor is minek? :P
Tápiószecső Elküldve Október31, 2007 Elküldve Október31, 2007 Úgyvan! Üléssor is minek? :P Egy hátsó üléssor is több mint fél cementeszsák. :( Én szó nélkül dobnám kifelé, mert csak elvétve ülnek hátul, de úgy meg ronda hogy nincs ott semmi.
maglali Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Sziasztok !! Nem regen vettem egy 98-as 1.7 Td Astrat,az a gondom vele ,hogy nagyon nehezen indul ha elindul akkor nagyon egyenlotlenul jar a motor egy ideig.Hidegen nagyon fustol (feheren).Az osszes izzitogyertyat kicsereltem mar,ha bemelegszik viszont nagyon dinamikusan megy es egyaltalaban nem fustol.Ha esetleg valakinek van valami otlete mi lehet a nyuge akkor letszi adjatok tanacsot.Gondolom ha a motor lenne nagyon kopott akkor padlozasnal fustolne de enm fustol. Elore is koszi:maglali
J0hnny Elküldve November4, 2007 Elküldve November4, 2007 Sziasztok !! Nem regen vettem egy 98-as 1.7 Td Astrat,az a gondom vele ,hogy nagyon nehezen indul ha elindul akkor nagyon egyenlotlenul jar a motor egy ideig.Hidegen nagyon fustol (feheren).Az osszes izzitogyertyat kicsereltem mar,ha bemelegszik viszont nagyon dinamikusan megy es egyaltalaban nem fustol.Ha esetleg valakinek van valami otlete mi lehet a nyuge akkor letszi adjatok tanacsot.Gondolom ha a motor lenne nagyon kopott akkor padlozasnal fustolne de enm fustol. Elore is koszi:maglali Kellene egy motorkód,hogy tudjuk opel dízel vagy isuzu! Ha nehezen indul az lehet porlasztócsúcs probléma is,érdemes elmenni és beméretni. A fehér füst viszont nem jó jel,nem hengerfejes véletlenül? Hütővizet nem kajálja? Vízcsővek milyen kemények üzem közben?
maglali Elküldve November5, 2007 Elküldve November5, 2007 Kellene egy motorkód,hogy tudjuk opel dízel vagy isuzu! Ha nehezen indul az lehet porlasztócsúcs probléma is,érdemes elmenni és beméretni. A fehér füst viszont nem jó jel,nem hengerfejes véletlenül? Hütővizet nem kajálja? Vízcsővek milyen kemények üzem közben? Joo Reggelt ! Opel motoros. A tobbi kerdesedre este valaszolok mert az az igazsag meg nem igen mentem vele.Viszont a kiegyenlito tartaly oldala vastagon volt lerakodott olajjal. udv:maglali
FPepe Elküldve November5, 2007 Elküldve November5, 2007 Joo Reggelt ! Opel motoros. A tobbi kerdesedre este valaszolok mert az az igazsag meg nem igen mentem vele.Viszont a kiegyenlito tartaly oldala vastagon volt lerakodott olajjal. udv:maglali Ezt nem nézted meg a vásárlás előtt? Amúgy Opel motoros gépeknél aránylag ritkább a hengerfejprobléma, isuzunál gyakoribb. Moderálva. Üdv, Tom Te nem leszel az adminok kedvence... :(
mörfi Elküldve November11, 2007 Elküldve November11, 2007 Joo Reggelt ! Opel motoros. A tobbi kerdesedre este valaszolok mert az az igazsag meg nem igen mentem vele.Viszont a kiegyenlito tartaly oldala vastagon volt lerakodott olajjal. udv:maglali na mi lett vele?
J0hnny Elküldve November12, 2007 Elküldve November12, 2007 Minden dízelesnek! Aki tud jó állapotú isuzu vagy német TD-t eladót,1milliós határral,az kérem szóljon!
FPepe Elküldve November12, 2007 Elküldve November12, 2007 Minden dízelesnek! Aki tud jó állapotú isuzu vagy német TD-t eladót,1milliós határral,az kérem szóljon! Nem jött be a veki?
J0hnny Elküldve November12, 2007 Elküldve November12, 2007 Nem jött be a veki? Puffos volt a hátulja,mocija ok volt! Rohadt a hátsó rész szépen!
ivannorbi Elküldve November13, 2007 Elküldve November13, 2007 omg 1 millio egy dízel f astráért?? :( Pedig 1 misi (+/-200ezer) körüli az áruk, főleg a jobbaknak (pl: isuzu-sak), legalábbis ennyiért árulják őket. (Sajnos nem sikerült belinkelnem a használtautós oldalt, de 31-ből 17 volt misi alatt, a többi fölötte)
hening Elküldve November13, 2007 Elküldve November13, 2007 Minden dízelesnek! Aki tud jó állapotú isuzu vagy német TD-t eladót,1milliós határral,az kérem szóljon! Évjáratot ugyan nem írtál, de ez így a képen sztem jól néz ki, ráadásul kecskeméti.
FPepe Elküldve November13, 2007 Elküldve November13, 2007 Évjáratot ugyan nem írtál, de ez így a képen sztem jól néz ki, ráadásul kecskeméti. Miféle lehet ez a 75LE-s? :(
hening Elküldve November13, 2007 Elküldve November13, 2007 Miféle lehet ez a 75LE-s? :( Sztem elírták. :P
1.7DTL Elküldve November13, 2007 Elküldve November13, 2007 halihoooo :P A nagyszervizem elmard :D 1. a szerelőnek nincs most ideje el van havazva 2. nem is bánom igazán most kap friss olajat a kicsike és a köv cseréig csepegteti majd :cry: 3. Minden egybe lesz kicserélve rajta a jobban járunk ha már úgyis meg kell bontani akkor a kuplongot is cserélni kellene meg mindent :-O nem lesz olcsó, terv tavasszal...... Egygurigáért eladom :( ááááááá mégsem mert szeretem ;)
Digger Elküldve November17, 2007 Elküldve November17, 2007 Sziasztok! Ma egy hete hoztam haza az "Új" autómat! Persze már tini korú. 97-es, Caravan, fehér színű. X17DTL motorral. Van vonóhorog, ködfényszóró, riasztó, kp.zár. Még csak kóstolgatom. 165 ezer van az órában. Eddig nincs különösebb panaszom rá. Illetve annyi, hogy meglehetősen párásodnak az üvegek, de mivel már sokat böngésztem a fórumot, tudom, hogy valószinűleg a polenszűrőt kell megnéznem. Egy kicsit jobbra húz a kormány, úgyhogy nem úszom meg a szervízt. Egyébként is fel kell készítenem a télre. Tanácsolták, hogy az üzemanyagszűrőt feltétlenül cseréljem ki. Aztán még időszerű az olajcsere is, mert az ajtóélre ragasztott cimke szerint közel 10 ezret futott azóta. Többnyire garázsban fog állni, bár a munkába mindennap egy céges Fiestával járok, és lehet, hogy majd veszekednek, hogy télen ki fázik jobban! (######a garázs. Ha kint -20, bent +5 C) Aztán jönnek a kérdéseim: Mit kellene még cserélni rajta? Mi az amit megtudok én csinálni és mi az ami a szervízbe való? Szervízkönyvet, elektromos rajzot lehet szerezni hozzá? Nem kaptam hozzá semmi doksit. Még a rádiót is csak nagyjából tapasztaltam ki. Most nem jut eszembe a pontos tipusa sem. (500 van a tipusnévben) A kódokról kaptam egy listát. A rádiókódon kívül gondolom a kulcspótláshoz való kód és színkód rajta van. A többi célját nem ismerem. Bocsi ha hosszú voltam!
J0hnny Elküldve November17, 2007 Elküldve November17, 2007 Első körben amit javasolnék,ha hosszútávú "házasságot" akarsz véle: :( -vezérléscsere komplett(szíj,feszítő,vizpumpa)lehetőleg ne utángyártott legyen egyik sem -összes szűrő cseréje(pollen,levegő,gázolajszűrő,olaj) -hűtővíz ellenőrzése(hány fokos és milyen fagyáló van benne) -fékek(tárcsa kopottsága,betétek kopottsága) -akkumlátor ellenőrzése(hidegben a dízel sarkalatos pontja) -olajcsere,10w40-es jó minőségű olaj,lehetőleg TD-be való olaj Ha tényleg húz a kormány,vidd el futóműveshez,belövik a kormányközepet is és nem is fog húzni. Hirtelen ennyi jutott eszembe,de majd jönnek a kollegák és kiegészítenek! :P
FPepe Elküldve November17, 2007 Elküldve November17, 2007 ...Aztán jönnek a kérdéseim: Mit kellene még cserélni rajta? Mi az amit megtudok én csinálni és mi az ami a szervízbe való? Szervízkönyvet, elektromos rajzot lehet szerezni hozzá? Nem kaptam hozzá semmi doksit. Még a rádiót is csak nagyjából tapasztaltam ki. Most nem jut eszembe a pontos tipusa sem. (500 van a tipusnévben) A kódokról kaptam egy listát. A rádiókódon kívül gondolom a kulcspótláshoz való kód és színkód rajta van. A többi célját nem ismerem. Bocsi ha hosszú voltam! Johnny jól leírt mindent, hiába Ő tapasztalt dieseles :( Annyival egészíteném ki, hogy a vezérléscserét célszerű szervízben végeztetni, hacsak nem vagy autószerelő. Valóban a legjobb gyári cuccokból megcsinálni, esetleg a vezérműszíj lehet Gates, a feszítő -és vezetőgörgők SKF gyártmányúak, de pl. a vízpumpán ne spórolj! Nem olcsó mulatság egy dieselen, de a biztonság megéri sztem (csúnya dolgokat tud okozni egy elszakadó vezérműszíj), és 60e km-ig levan róla a gond. Olajból kerüld az Opel ill. GM matricásakat, Metabond, Valvoline, Mobil 1... ilyesmi legyen, meghálálja a motor. Szervízkönyv létezik hozzá, itt megtalálod. A kormány sokféle okból húzhat a futóműbeállítástól a nem egyforma guminyomásig, ill. szálszakadt, vagy nem egyformán kopott gumikig. Ha külön téligarnitúrád van, lehet, hogy előzőleg a levételnél nem lett megjelölve, melyik kerék hová való, és nem ugyanúgy került vissza. Ha más problémát nem tapasztalsz, és a futóműbeállítás se oldja meg, cseréld meg az elsőket és a hátsókat.
Recommended Posts