J0hnny Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Nekem pedig valszeg adom kell kaját a mocinak. Az adagoló javítás utána iszonyat keveset fogyaszt. Városban 5liter,városon kivül még ez alatt,de nem is megy. Melyik csavart is tekerjem? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 ....Melyik csavart is tekerjem? :lol:.... Ezeknek mindig olyan jó vége szokott lenni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Ezeknek mindig olyan jó vége szokott lenni :lol: Nem lesz belőle 14literes fogyi,kb 6körül kell lennie városban,de most az öreg szaki nem ér rá. Nem kormol most,nem eszik és nem is megy. Ezen kell változtatni! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 ....Nem kormol most,nem eszik és nem is megy. Ezen kell változtatni! :lol:.... Nem is megy mit jelent ? Próbáld elmagyarázni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Nem is megy mit jelent ? Próbáld elmagyarázni :lol: Mondjuk,hogy 3 személlyel 90-ről 4.-ben sem úgy "gyorsul",mint régen. Legjobban a fogyin látszik,hjogy kevés a kaja neki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Nekem pedig valszeg adom kell kaját a mocinak. Az adagoló javítás utána iszonyat keveset fogyaszt. Városban 5liter,városon kivül még ez alatt,de nem is megy. Melyik csavart is tekerjem? :lol: http://img81.imageshack.us/my.php?image=img1049cx6.jpg Nem kéne villogni ezzel a csillogó motorral. :P Ha kevés a fogyid, cseréld Omegára. Az többet eszik, ellenben megy is. :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Nem kéne villogni ezzel a csillogó motorral. :lol: Ha kevés a fogyid, cseréld Omegára. Az többet eszik, ellenben megy is. :lol: :lol: Nem ettem meszet! :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Nem hát! Vegyél Mantát! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Nem hát! Vegyél Mantát! :lol: :lol: Mondtam már! Vagy impala vagy semmi! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Nem hát! Vegyél Mantát! :lol: :lol: Most írta, hogy nem evett meszet :P Bárrrr egy disel Manta érdekes koncepció lenne :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október22, 2007 Megoszt Elküldve Október22, 2007 Most írta, hogy nem evett meszet :lol: Bárrrr egy disel Manta érdekes koncepció lenne :lol: Ha más szemszögből nézed,akkor meg egyedi! Nem láttam még olyat sehol! Link to comment Megosztás: More sharing options...
surnew Elküldve Október23, 2007 Megoszt Elküldve Október23, 2007 Sziasztok! Van pár "okos" kérdésem az én autóm 93-as isuzu motoros 3 ajtós astra, 82 Le-s. A kérdésem ennek mi a kódja, pl.:X1.7DTL?Ez csak példa volt, valamint azt sem tudom, hogy ez TDI, DT, DTL, DTI, TDS, vagy milyen motor intercooleres vagy nem.Aki tud a kérdéseimre válaszolni, és segít azt megköszönném, mert mentségem legyen 1 hónapja vettem még csak a kis astrat. Ja és a DTI, a DTL és a DT minek a rövidítése, mint a TDI az turbo diesel intercooler az tudom, de az opel diesel rövidítéseket nem ismerem. Előre is köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október23, 2007 Megoszt Elküldve Október23, 2007 Sziasztok! Van pár "okos" kérdésem az én autóm 93-as isuzu motoros 3 ajtós astra, 82 Le-s. A kérdésem ennek mi a kódja, pl.:X1.7DTL?Ez csak példa volt, valamint azt sem tudom, hogy ez TDI, DT, DTL, DTI, TDS, vagy milyen motor intercooleres vagy nem.Aki tud a kérdéseimre válaszolni, és segít azt megköszönném, mert mentségem legyen 1 hónapja vettem még csak a kis astrat. Ja és a DTI, a DTL és a DT minek a rövidítése, mint a TDI az turbo diesel intercooler az tudom, de az opel diesel rövidítéseket nem ismerem. Előre is köszi! Intercooleres, a motorkódja TC4EE1, egyébként sztem DTL az autó neve. A pontosabbakat majd a dieselguruk megmondják :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiv. Elküldve Október23, 2007 Megoszt Elküldve Október23, 2007 Sziasztok! Van pár "okos" kérdésem az én autóm 93-as isuzu motoros 3 ajtós astra, 82 Le-s. A kérdésem ennek mi a kódja, pl.:X1.7DTL?Ez csak példa volt, valamint azt sem tudom, hogy ez TDI, DT, DTL, DTI, TDS, vagy milyen motor intercooleres vagy nem.Aki tud a kérdéseimre válaszolni, és segít azt megköszönném, mert mentségem legyen 1 hónapja vettem még csak a kis astrat. Ja és a DTI, a DTL és a DT minek a rövidítése, mint a TDI az turbo diesel intercooler az tudom, de az opel diesel rövidítéseket nem ismerem. Előre is köszi! Nézd meg a forgalmiban. A motorszám eleje, vagy motorkód. Az enyém X17DTL ez az opel turbodizel 68 LE. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október23, 2007 Megoszt Elküldve Október23, 2007 Intercooleres, a motorkódja TC4EE1, egyébként sztem DTL az autó neve. A pontosabbakat majd a dieselguruk megmondják :lol: Leülhetsz fiam,4-es! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október23, 2007 Megoszt Elküldve Október23, 2007 Leülhetsz fiam,4-es! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Október24, 2007 Megoszt Elküldve Október24, 2007 Nekem pedig valszeg adom kell kaját a mocinak. Az adagoló javítás utána iszonyat keveset fogyaszt. Városban 5liter,városon kivül még ez alatt,de nem is megy. Melyik csavart is tekerjem? :lol: http://img81.imageshack.us/my.php?image=img1049cx6.jpg ááááááá bassz ,, ilyen motor nincs ez a szobában áll . A csavar nem látszik a képen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október24, 2007 Megoszt Elküldve Október24, 2007 ááááááá bassz ,, ilyen motor nincs ez a szobában áll . A csavar nem látszik a képen :lol: Az nem az, ami a "lengéscsillapító" nyomócsövek felőli gömbfejénél egy kicsit látszik lent? A nyomócsövek között középen van sztem, legalábbis Lukács adagolón ott van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október24, 2007 Megoszt Elküldve Október24, 2007 Az nem az, ami a "lengéscsillapító" nyomócsövek felőli gömbfejénél egy kicsit látszik lent? A nyomócsövek között középen van sztem, legalábbis Lukács adagolón ott van. Az biztos nem, mert azzal mérik az előtöltést. Ha jól látom, "nem látom". A kadetten nem volt ennyi "bisz-basz", de azt hiszem a magasnyomású csövek felőli végén van egy csavar kontraanyával(asszem 8-as kulcs fogja), ha egy kicsit hasonlít az 1.6-oséra. Johnny, egyébként mi az a fehér "cső" ami a termosztátháztól megy a vákumszivattyúig? Mégis látszik, a mágesszelep mellett van, a fedél felső, hátsó részén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október24, 2007 Megoszt Elküldve Október24, 2007 Az biztos nem, mert azzal mérik az előtöltést. Ha jól látom, "nem látom". A kadetten nem volt ennyi "bisz-basz", de azt hiszem a magasnyomású csövek felőli végén van egy csavar kontraanyával(asszem 8-as kulcs fogja), ha egy kicsit hasonlít az 1.6-oséra. Johnny, egyébként mi az a fehér "cső" ami a termosztátháztól megy a vákumszivattyúig? Mégis látszik, a mágesszelep mellett van, a fedél felső, hátsó részén. Vákuumcső :lol: Az a rézszínű bizbaz, amibe a termosztátházon becsatlakozik egy hőkapcsoló, 20C-nál zár, ezzel megszűnteti a vákuumot és a dúsítást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október24, 2007 Megoszt Elküldve Október24, 2007 Vákuumcső :lol: Az a rézszínű bizbaz, amibe a termosztátházon becsatlakozik egy hőkapcsoló, 20C-nál zár, ezzel megszűnteti a vákuumot és a dúsítást. Azért kérdeztem, mert el nem tudtam képzelni, mi lehet. Az 1.6-os kadettemen nem volt. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
1.7DTL Elküldve Október24, 2007 Megoszt Elküldve Október24, 2007 Hali all. Még 900 km a szimering cseréig ;) Na beszéltem az adagolos ######ikával azt mondta nem nyúlna hozzá az adagolohoz hanem az AGR szelepet kipucoltatná mert valószínűleg amiatt nőtt meg a fogyasztás és a korom tartalom is :lol: Kiváncsi leszek mi lesz :lol: A szerelő azt mondta november közepén fog ráérni megcsinálni a kicsikét :lol: Egyenlőre adagoló ne mbántva ha esetleg nem lesz javulás akkor viszont szét lesz szedve :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október24, 2007 Megoszt Elküldve Október24, 2007 Hát nem tudom még mi legyen!Hozzá merjek nyúlni vagy hagyjam??? Na srácok másik kérdés! Látjátok a szívó oldal mögött azt a csövet? Ami elindul lefelé a kipuff torok felé,le!Az elvileg kipuffgázt vezet vissza. Olvastam valahol,hogy ha azt megbontod és lezárod belül valamivel jobban megy a verda. Igaz ez szerintetek? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október24, 2007 Megoszt Elküldve Október24, 2007 Ami elindul lefelé a kipuff torok felé,le!Az elvileg kipuffgázt vezet vissza. Olvastam valahol,hogy ha azt megbontod és lezárod belül valamivel jobban megy a verda. A tisztább beszívott levegő elméletileg segít. Hogy mennyit? Próba cseresznye. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Október24, 2007 Megoszt Elküldve Október24, 2007 A tisztább beszívott levegő elméletileg segít. Hogy mennyit? Próba cseresznye. :lol: Mmondjuk nálam nincs mocikontrol lámpa,szal villogni nem fog! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts