Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Nekem pedig valszeg adom kell kaját a mocinak.

Az adagoló javítás utána iszonyat keveset fogyaszt.

Városban 5liter,városon kivül még ez alatt,de nem is megy.

Melyik csavart is tekerjem? :lol:

http://img81.imageshack.us/my.php?image=img1049cx6.jpg

Nem kéne villogni ezzel a csillogó motorral. :P

Ha kevés a fogyid, cseréld Omegára. Az többet eszik, ellenben megy is. :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van pár "okos" kérdésem az én autóm 93-as isuzu motoros 3 ajtós astra, 82 Le-s.

A kérdésem ennek mi a kódja, pl.:X1.7DTL?Ez csak példa volt, valamint azt sem tudom, hogy ez TDI, DT, DTL, DTI, TDS, vagy milyen motor intercooleres vagy nem.Aki tud a kérdéseimre válaszolni, és segít azt megköszönném, mert mentségem legyen 1 hónapja vettem még csak a kis astrat.

Ja és a DTI, a DTL és a DT minek a rövidítése, mint a TDI az turbo diesel intercooler az tudom, de az opel diesel rövidítéseket nem ismerem.

Előre is köszi!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van pár "okos" kérdésem az én autóm 93-as isuzu motoros 3 ajtós astra, 82 Le-s.

A kérdésem ennek mi a kódja, pl.:X1.7DTL?Ez csak példa volt, valamint azt sem tudom, hogy ez TDI, DT, DTL, DTI, TDS, vagy milyen motor intercooleres vagy nem.Aki tud a kérdéseimre válaszolni, és segít azt megköszönném, mert mentségem legyen 1 hónapja vettem még csak a kis astrat.

Ja és a DTI, a DTL és a DT minek a rövidítése, mint a TDI az turbo diesel intercooler az tudom, de az opel diesel rövidítéseket nem ismerem.

Előre is köszi!

Intercooleres, a motorkódja TC4EE1, egyébként sztem DTL az autó neve. A pontosabbakat majd a dieselguruk megmondják :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van pár "okos" kérdésem az én autóm 93-as isuzu motoros 3 ajtós astra, 82 Le-s.

A kérdésem ennek mi a kódja, pl.:X1.7DTL?Ez csak példa volt, valamint azt sem tudom, hogy ez TDI, DT, DTL, DTI, TDS, vagy milyen motor intercooleres vagy nem.Aki tud a kérdéseimre válaszolni, és segít azt megköszönném, mert mentségem legyen 1 hónapja vettem még csak a kis astrat.

Ja és a DTI, a DTL és a DT minek a rövidítése, mint a TDI az turbo diesel intercooler az tudom, de az opel diesel rövidítéseket nem ismerem.

Előre is köszi!

Nézd meg a forgalmiban. A motorszám eleje, vagy motorkód. Az enyém X17DTL ez az opel turbodizel 68 LE.

Link to comment
Megosztás:

Nekem pedig valszeg adom kell kaját a mocinak.

Az adagoló javítás utána iszonyat keveset fogyaszt.

Városban 5liter,városon kivül még ez alatt,de nem is megy.

Melyik csavart is tekerjem? :lol:

http://img81.imageshack.us/my.php?image=img1049cx6.jpg

ááááááá bassz ,, ilyen motor nincs ez a szobában áll .

A csavar nem látszik a képen :lol:

Link to comment
Megosztás:

ááááááá bassz ,, ilyen motor nincs ez a szobában áll .

A csavar nem látszik a képen :lol:

Az nem az, ami a "lengéscsillapító" nyomócsövek felőli gömbfejénél egy kicsit látszik lent? A nyomócsövek között középen van sztem, legalábbis Lukács adagolón ott van.

Link to comment
Megosztás:

Az nem az, ami a "lengéscsillapító" nyomócsövek felőli gömbfejénél egy kicsit látszik lent? A nyomócsövek között középen van sztem, legalábbis Lukács adagolón ott van.

Az biztos nem, mert azzal mérik az előtöltést. Ha jól látom, "nem látom". A kadetten nem volt ennyi "bisz-basz", de azt hiszem a magasnyomású csövek felőli végén van egy csavar kontraanyával(asszem 8-as kulcs fogja), ha egy kicsit hasonlít az 1.6-oséra. Johnny, egyébként mi az a fehér "cső" ami a termosztátháztól megy a vákumszivattyúig?

Mégis látszik, a mágesszelep mellett van, a fedél felső, hátsó részén.

Link to comment
Megosztás:

Az biztos nem, mert azzal mérik az előtöltést. Ha jól látom, "nem látom". A kadetten nem volt ennyi "bisz-basz", de azt hiszem a magasnyomású csövek felőli végén van egy csavar kontraanyával(asszem 8-as kulcs fogja), ha egy kicsit hasonlít az 1.6-oséra. Johnny, egyébként mi az a fehér "cső" ami a termosztátháztól megy a vákumszivattyúig?

Mégis látszik, a mágesszelep mellett van, a fedél felső, hátsó részén.

Vákuumcső :lol: Az a rézszínű bizbaz, amibe a termosztátházon becsatlakozik egy hőkapcsoló, 20C-nál zár, ezzel megszűnteti a vákuumot és a dúsítást.

Link to comment
Megosztás:

Hali all.

Még 900 km a szimering cseréig ;) Na beszéltem az adagolos ######ikával azt mondta nem nyúlna hozzá az adagolohoz hanem az AGR szelepet kipucoltatná mert valószínűleg amiatt nőtt meg a fogyasztás és a korom tartalom is :lol: Kiváncsi leszek mi lesz :lol: A szerelő azt mondta november közepén fog ráérni megcsinálni a kicsikét :lol: Egyenlőre adagoló ne mbántva ha esetleg nem lesz javulás akkor viszont szét lesz szedve :P

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom még mi legyen!Hozzá merjek nyúlni vagy hagyjam???

69329275ve7.th.jpg

Na srácok másik kérdés!

Látjátok a szívó oldal mögött azt a csövet?

Ami elindul lefelé a kipuff torok felé,le!Az elvileg kipuffgázt vezet vissza.

Olvastam valahol,hogy ha azt megbontod és lezárod belül valamivel jobban megy a verda.

Igaz ez szerintetek?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.