Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Nem. Kipufogón keresztül cserélték, mint a nőgyógyászból autószerelővé avanzsálódott ember. :lol:

persze, hogy leszedték róla. :lol:

Azért kérdeztem, mert azt írta, hogy nem vették ki a váltót. Annak lebontása nélkül pedig nem tudtam elképzelni a dolgot. Az már más kérdés, ha már lebontották, miért nem vették ki, úgy lényegesen könnyebb lett volna.

Link to comment
Megosztás:

Hali!

Lenne egy kérdésem, a motor kiszedésére mennyi időt ír elő gyárilag az opel? Sajna egyre jobban folyik az olaj a szimeringnél(belső) muszáj kiszedni a motort azt mondják, bár nem értem miért nem elég lehúzni a váltót (féltengely ki váltó le kuplung le) mert szerintem ott van mögötte a szimering.(eddig minden autónál igy volt amit szereltem de ugylátszik ez különleges) Egyszerűen mindenáron ki akarják venni belőle a motort de miért?? Na mindegy ha valaki tudja a normát azt megköszönném ha megosztaná velem. Leszedtem egy Auto infó progit abban van rengeteg info hogy mit mennyi idő kiszedni cserélni mit ir elő x ezer km-ként a gyár stb de csak motorkiszedést nem tartalmaz azt irja kompletten darabokra szedni 9óra (ici pici dirib darabokra a blokkot is) de engem csak a motor kiszedés érdekelne amugy meg van leirásom ahhoz is nem egy nagy dolog én max 2órának tippelem.

Viszont ha már ki jön a motor akkor nem ártana cserélni a motor tartó bakokat (10évesek) a kuplungot, na meg be is kellene szabályozni az adagolot.(tömítéscsere meg ilyenek) De akkor még a motorhoz hozzá sem lett nyúlva és mi van ha visszarakatom és 1év múlva nem lesz kompresszióm :lol: Nemtudom mi legyen lehet fel is kellene ujjitani az egészet ha már ki van szedve bár ezt nem indokolja semmi egyenlőre..... (anyagilag meg jócskán fájna szerintem)

Szerintetek mi a jó megoldás?

Majd megyek végigjárom a szervizeket és kérek árajánlatokat azért kellene :lol:

Javítanom kell a hozzá szólásom hirtelen felindulásból hülyeséget írtam. A vezérlés felöl enged a szimering de akkor sem értem miért kell kivenni. Holnap megyek opel szervizbe érdeklődni :lol:

Link to comment
Megosztás:

Javítanom kell a hozzá szólásom hirtelen felindulásból hülyeséget írtam. A vezérlés felöl enged a szimering de akkor sem értem miért kell kivenni. Holnap megyek opel szervizbe érdeklődni :lol:

Akkor pedig igen nagy kontár lehet az,aki azt nem tudja megoldani mocikiszedés nélkül!

Link to comment
Megosztás:

Az már más kérdés, ha már lebontották, miért nem vették ki, úgy lényegesen könnyebb lett volna.

Majd ha egyszer te is lebontod,megtudod miért nem vettük ki!

Felfelé nem jön ki,lefelé pedig le kell bontani a bölcsöt hozzá.

Egy szimmering és kuplung csere miatt szerintem felesleges kivenni.

Sőt!A mocitartó bakot is cseréltük,ahhoz sem kell kivenni a mocit!

Link to comment
Megosztás:

Majd ha egyszer te is lebontod,megtudod miért nem vettük ki!

Felfelé nem jön ki,lefelé pedig le kell bontani a bölcsöt hozzá.

Egy szimmering és kuplung csere miatt szerintem felesleges kivenni.

Sőt!A mocitartó bakot is cseréltük,ahhoz sem kell kivenni a mocit!

Bocs. Igazad van, a bölcsőt elfelejtettem. Eddig csak Kadettet kuplungoztam, azon meg nincs.

Link to comment
Megosztás:

Akkor ez a motorkiszedős Tma kamu átakar verni a szerelő.

THX

Esetleg aki tudja leirná, hogy miket kell leszedni? (gondolom maximum csak a vezérlést (de az sem biztos csak én gondolom))

De most hol folyik? A lenti vzérmű (kis kerék) másnéven főtengely siemering-nél, vagy fent a veztengelynél.

Egyébként nekem fel volt lazulva karter csavar az oil szűrőnél és ott folyt folyik szivárog, de lenem veszem a kartert ezért.

Link to comment
Megosztás:

Megvolt az Opel szervizes árajánlat A lenti. vezérmű (kis kerék) másnéven főtengely siemering-nél folyik az olaj. Azt mondták nagyon időigényes mert le kell szedni a vezérlést de 30e HUF (benne van az uj olaj ára is) környéke lenne + erre jönne rá az adagolo beállitása ami nem drága mert ha le van bontva könnyü levenni. Csakhogy ők csak a szállitást állitják be de nem szedik szét nem cserélnek tömitést stb. kb. 40e lenne kompletten a melo. Ja és nem lehet ott lenni a szerelés idelye alatt) ((egyeltalán nem bízom a márkaszervizekbe mert pár osztálytársam melozott ott pont abba a szervizbe és csináltak ezt azt.....)) Még megkérdezek egy szakit aki elég jol dolgozik hogy mennyiért csinálná meg. Persze addig is keresni kellene egy jó adagolost. Esetleg valaki nem tud jó árba uj porlasztócsucsokat mert lehet az is kellene :lol:

Link to comment
Megosztás:

Megvolt az Opel szervizes árajánlat A lenti. vezérmű (kis kerék) másnéven főtengely siemering-nél folyik az olaj. Azt mondták nagyon időigényes mert le kell szedni a vezérlést de 30e HUF (benne van az uj olaj ára is) környéke lenne + erre jönne rá az adagolo beállitása ami nem drága mert ha le van bontva könnyü levenni. Csakhogy ők csak a szállitást állitják be de nem szedik szét nem cserélnek tömitést stb. kb. 40e lenne kompletten a melo. Ja és nem lehet ott lenni a szerelés idelye alatt) ((egyeltalán nem bízom a márkaszervizekbe mert pár osztálytársam melozott ott pont abba a szervizbe és csináltak ezt azt.....)) Még megkérdezek egy szakit aki elég jol dolgozik hogy mennyiért csinálná meg. Persze addig is keresni kellene egy jó adagolost. Esetleg valaki nem tud jó árba uj porlasztócsucsokat mert lehet az is kellene :lol:

5ezer alatt nincs csúcs a mi fajtánkhoz. Humbuk a szállítás állítás.

Link to comment
Megosztás:

Semmit nem tud állítani a vezérlés megbontásnál.

Másrészt egy márkaszervízben ez nem lehet időigényes,mert egy vezérléscsere nem olyan bonyolult csápos emelőről elvégezni,főleg akik heti szinten nem 1-2-őt cserélnek ki.

Ha az adagolóval nincs gond,ne engedd hogy hozzányúljanak.

Csúcsokat miért akarsz cserélni?

U.i.:Keress inkább egy jó maszek szakit.

Link to comment
Megosztás:

Semmit nem tud állítani a vezérlés megbontásnál.

Másrészt egy márkaszervízben ez nem lehet időigényes,mert egy vezérléscsere nem olyan bonyolult csápos emelőről elvégezni,főleg akik heti szinten nem 1-2-őt cserélnek ki.

Ha az adagolóval nincs gond,ne engedd hogy hozzányúljanak.

Csúcsokat miért akarsz cserélni?

U.i.:Keress inkább egy jó maszek szakit.

El lehet állítani a vezérlésnél a szálítás kezdetét, az adagoló hajtókerekén levő 3 db csavar lazítása után.

Link to comment
Megosztás:

Az adagolot be kell szabályoztatnom mert sokat eszik a drága... Néztem ebbe csak Bosch porlasztó csucsok mennek bele.(a baj az hogy kormol de lehet porlasztócsucs csere előtt kiütöm a katalizátort belőle hátha abba hagyná a füstölést :lol:) Az adagolomon be van rohadva a füstölés állitó csavar meg nem árt ha átnézik mert elég sokat mentem bioval :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az adagolot be kell szabályoztatnom mert sokat eszik a drága... Néztem ebbe csak Bosch porlasztó csucsok mennek bele.(a baj az hogy kormol de lehet porlasztócsucs csere előtt kiütöm a katalizátort belőle hátha abba hagyná a füstölést :lol:) Az adagolomon be van rohadva a füstölés állitó csavar meg nem árt ha átnézik mert elég sokat mentem bioval :lol:

Akkor már értem,így világos! :P

Nekem holnap megy doktorbácsihoz Dezső! :lol: Kicserézik a tömítéseket.Remélem utána is olyan megbízható lesz,mint most.

Link to comment
Megosztás:

Az adagolot be kell szabályoztatnom mert sokat eszik a drága... Néztem ebbe csak Bosch porlasztó csucsok mennek bele.(a baj az hogy kormol de lehet porlasztócsucs csere előtt kiütöm a katalizátort belőle hátha abba hagyná a füstölést :lol:) Az adagolomon be van rohadva a füstölés állitó csavar meg nem árt ha átnézik mert elég sokat mentem bioval :lol:

Mennyi az a sok? Igen csak Bosch csúcs van hozzá,, nekem India Boscht hoztak. Katot már rég lukszáltam , nem a füstölés miatt ,tehát ne várd hogy kevesebbet füstöl. Az én adagolom tiszta rozsda pfff, nem tekergetem. 6lit ha nem nyomom , de állandóan 110-120között 6.5 -7 lit és sok város indít leáll .

Link to comment
Megosztás:

Mennyi az a sok? Igen csak Bosch csúcs van hozzá,, nekem India Boscht hoztak. Katot már rég lukszáltam , nem a füstölés miatt ,tehát ne várd hogy kevesebbet füstöl. Az én adagolom tiszta rozsda pfff, nem tekergetem. 6lit ha nem nyomom , de állandóan 110-120között 6.5 -7 lit és sok város indít leáll .

kb 10-15e km. Nekem 6.5 a max esetleg 7 de ez nagyon sok régen 5-5.3 körül kajált sőt hosszutávon 4.8volt :lol: nagyon város meg 5.5-6l ez a 6.5-7l ez viszont már sok szerintem. De kinek mi a sok :lol: Városba 6.3l a megfelelő számomra maximum ja és télen :P remélem elérem :lol:

Link to comment
Megosztás:

kb 10-15e km. Nekem 6.5 a max esetleg 7 de ez nagyon sok régen 5-5.3 körül kajált sőt hosszutávon 4.8volt :lol: nagyon város meg 5.5-6l ez a 6.5-7l ez viszont már sok szerintem. De kinek mi a sok :lol: Városba 6.3l a megfelelő számomra maximum ja és télen :P remélem elérem :lol:

;) A mostani pdtádé-k esznek 4.5 l és 5 között . 6lit a norma ennek a motornak. Ráadásul caravan, de nézesd meg bizti találnak valamit. Egyébként adagoló nem állítódik el, csak elkopik.

Link to comment
Megosztás:

:lol: A mostani pdtádé-k esznek 4.5 l és 5 között . 6lit a norma ennek a motornak. Ráadásul caravan, de nézesd meg bizti találnak valamit. Egyébként adagoló nem állítódik el, csak elkopik.

Nem állitottam hogy elállítódott hanem azt mondtam hogy be kell állitatni :lol: 100% hogy megnézetem nekem akkor is kevesebbett evett anno...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.