J0hnny Elküldve Június29, 2006 Megoszt Elküldve Június29, 2006 A motorkódja 17DR, és nem Bosch-féle adagolója van. Lenne is mindjárt egy kérdésem: van egy vékony kis cső (gondolom vákuumcső), ami a légszűrőházból jön, de a másik vége a levegőben lóg, annak hol a helye hivatalosan? Mutass rá melyik az? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Június29, 2006 Megoszt Elküldve Június29, 2006 Wow, mindjárt két képes segítség :huh: Köszönöm szépen. De egyébként nem arra a csőre gondoltam. Megnéztem pontosabban, a műanyag légszűrőházat és a motort összekötő vastag gumicső aljából jön ki ez a cső, még ennél is kicsit vékonyabb, mint amit bejelöltél <- közben megoldódott, voltam a szerelőnél, ránézésre megmondta, hogy az utastérbe ment, télen hidegindító sprayt nyomattak rajta a levegőcsőbe :lol: Afonya, még egy kérdés hozzád: milyen W-számú a kilométerórád? Mert ami ebben az autóban van, igen sokat csal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július3, 2006 Megoszt Elküldve Július3, 2006 Elvittem ma zöldkártyát csináltatni a dieselt, nem sikerült :huh: Nem tudta elérni az 5500 fordszámot. 5350-nél volt a vége, de már majd szétesett. Ki volt az az állat, aki kitalálta, hogy így kell mérni egy dieselt? :lol: Tudja valaki a megoldást? Itt a környéken nincs adagolós (tudomásom szerint), messzire meg nem akarok menni vele lejárt zöldkártyával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július3, 2006 Megoszt Elküldve Július3, 2006 :huh: :lol: "Letiltott", vagy nem lehetett tovább nyomni? Ha az utóbbi, akkor az ütközőcsavaron kell állítani. A kilóméterorám mindegy :) (W 1111) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Július3, 2006 Megoszt Elküldve Július3, 2006 Elvittem ma zöldkártyát csináltatni a dieselt, nem sikerült :huh: Nem tudta elérni az 5500 fordszámot. 5350-nél volt a vége, de már majd szétesett. Ki volt az az állat, aki kitalálta, hogy így kell mérni egy dieselt? :lol: Tudja valaki a megoldást? Itt a környéken nincs adagolós (tudomásom szerint), messzire meg nem akarok menni vele lejárt zöldkártyával. Ezt nem értem... Hogy lehet hogy 5500ig kell prögetni? Mi van, ha gyárilag 5nél van a tiltás? Vagy milyen jogon hajtják szét az autódat?? Ez azért nem egy megszokott fordulat egy dizelnél, lássuk be... Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Július3, 2006 Megoszt Elküldve Július3, 2006 Nekem a céges autón alapból nem is dugták rá a gépre.Megkérdeztem mi ennek az oka mivel 2éves az autó nem lehet vele gond.Erre azt mondta a fickó hogy ő nem hajlandó egy dizel autót se tönkre tenni az új mérési szabályok miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július3, 2006 Megoszt Elküldve Július3, 2006 Elvittem ma zöldkártyát csináltatni a dieselt, nem sikerült :lol: Nem tudta elérni az 5500 fordszámot. 5350-nél volt a vége, de már majd szétesett. Ki volt az az állat, aki kitalálta, hogy így kell mérni egy dieselt? :) Tudja valaki a megoldást? Itt a környéken nincs adagolós (tudomásom szerint), messzire meg nem akarok menni vele lejárt zöldkártyával. Lehet állítani a végkitérést a bowdennél,de a lucashoz nem értek sajna,nekem bosch van! Az 5500-at leregurálási fordulatnak hívják aszem,ez gyárilag megadott érték. Ha ezt nem éri el,esetleg még meg kell próbálni kézzel rásegíteni,meghuzni! Egyébként aki ezt kitalálta szivesen fejbelőném! :D Miért pont a dízeleket kell szétpörgetni??? :D Itt kecsekméten az autóklubnál már robbant fel egy 3 éves skoda octávia ZK mérés alatt,rendőrségi ügy lett belőle!Egy másik esetben pedig a pörgetést nem engedte a gazda,a szerelőt kikapta a kocsiból és megfejelte! :) Ezt is valami olyan hátsófertájnyaló találta ki íróasztal mögött,akinek hátsószél fogalma sincs arról,miről is van szó!Magyarországon élünk! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Július3, 2006 Megoszt Elküldve Július3, 2006 Ezért kell olyan helyre el vinni ahol nem mérik,pont emiatt az okok miatt :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július3, 2006 Megoszt Elküldve Július3, 2006 Ezért kell olyan helyre el vinni ahol nem mérik,pont emiatt az okok miatt :lol: Ez a terv :) Már találtam rá helyet :D Kösz a tippet Afonya az ütközőcsavarról, tényleg az lehett ami meggátolta a dolgot. Most tekertem rajta feljebb, de remélem nem lesz szükség rá :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július5, 2006 Megoszt Elküldve Július5, 2006 Sikerült a zöldkártya, bár kénytelen voltam oda vinni, ahol előzőleg is voltam, és itt meg lett pörgtve szegény rendesen :huh: , sajna az a "másik hely" éppen nem dolgozik, ahol kíméletesebb lett volna :lol: Afonya igazad volt, csak az a csavar gátolta a max fordulatszám elérésében :D , de úgy sajnáltam szegényt :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
velo Elküldve Július5, 2006 Megoszt Elküldve Július5, 2006 ehh... pofámleszakad... komolyan mondjátok hogy csúcson kell pörgetni a mocit zöldkártyánál? :) azért ez nemsemmi... mondjuk ennek lehet az egyik oka, hogy így hamarabb fekszik el a motor, hamarabb kezd el rosszabb értékeket produkálni, mellyel ugyan a környezetet nem védjük, viszont több pénzt tudnak kicsikarni az emberből... és mi van azokkal akiknek egy 25 éves audi 80 1.6 szivódízel van, és a 60as tempónál már örülnek hogy nem esik szét? :lol: Itt kecsekméten az autóklubnál már robbant fel egy 3 éves skoda octávia ZK mérés alatt,rendőrségi ügy lett belőle ilyencore kit perelnek? az autóklubot, vagy azt aki ezt a dolgot kitalálta? mert végülis a cég "szabályszerűen" járt el, ha ez van a nagykönyben megírva, hogy esz' kee csinánije... tudja valaki mi lett az ügy vége? azért hogy őszinte legyek, elég szívás nagyon sok dolog ami ebben az országban zajlik :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gepard Elküldve Július5, 2006 Megoszt Elküldve Július5, 2006 Itt kecsekméten az autóklubnál már robbant fel egy 3 éves skoda octávia ZK mérés alatt,rendőrségi ügy lett belőle! Legenda lehet, mert én meg passat pdtdi-vel hallottam ugyanezt a sztorit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július5, 2006 Megoszt Elküldve Július5, 2006 Legenda lehet, mert én meg passat pdtdi-vel hallottam ugyanezt a sztorit. Vagy mind a kettő igaz :huh: A szerelő szerint ez németből átvett módszer, lehet, hogy ott pont azért találták ki, hogy az ilyen öregebb autókat kiszűrjék, mert vagy nem pörögnek eléggé, vagy többet füstölnek a mérésnél, vagy tönkremennek közben :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július5, 2006 Megoszt Elküldve Július5, 2006 Vagy mind a kettő igaz :huh: A szerelő szerint ez németből átvett módszer, lehet, hogy ott pont azért találták ki, hogy az ilyen öregebb autókat kiszűrjék, mert vagy nem pörögnek eléggé, vagy többet füstölnek a mérésnél, vagy tönkremennek közben :lol: Ott rohadjon meg aki kitalálta,még ha az az okos sváb is volt! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZAG Elküldve Július5, 2006 Megoszt Elküldve Július5, 2006 ilyencore kit perelnek? az autóklubot, vagy azt aki ezt a dolgot kitalálta? mert végülis a cég "szabályszerűen" járt el, ha ez van a nagykönyben megírva, hogy esz' kee csinánije... tudja valaki mi lett az ügy vége? Ha nem írattak vele alá megrendelőlapot,amiben minden felelösség a tulajt terheli,akkor szívás... Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Július5, 2006 Megoszt Elküldve Július5, 2006 Én is hallottam olyasmit, hogy aláíratnak a tulajjal egy papírt, hogy hozzájárul a vizsgálathoz, és vállalja a felelősséget. Ez elég genyóság, mert ha nem írom alá, akkor nem kapom meg a zöldkártyát, ha meg aláírom, és kifekszik a vas, akkor meg mehetek a búsba! Dögöljön meg, aki kitalálta! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZAG Elküldve Július5, 2006 Megoszt Elküldve Július5, 2006 Nézd meg a másik oldalát is!! Beesik valaki a vasával,azt sem tudod mikor cserélt szíjat,vízpumpát,stb.,és neked kell megcsinálni a mérést... Sz@r ez minden oldalrol.Cssak azt nem értem,hogy normál üzemi körülmények között kicsoda használja teljes leszabályzásig a dízelt??? Amúgy a mérési módszert, a németektöl vettük át. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július17, 2006 Megoszt Elküldve Július17, 2006 Lenne egy kérdésem a diesel-es cartársakhoz: nehéz kicserélni a termosztátot egy dieselen? Ránézésre egyszerűbbnek tűnik, mint az én benyásomon, nekem le kell bontanom hozzá a vezérlést, itt meg csak egy fedelet kell levenni... le kell engedni előtte a hűtővizet? Ránézésre kb. a motor legmagasabb pontja, tehát elvileg csak a tartályból kell leengedni a vizet, vagy rosszul gondolom? :unsure: És hány fokon nyitó termosztát kell bele? Nekem 92C-ost adtak a motorkód (17DR) alapján... de legalább ragaszkodtam a Gates-hez :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július17, 2006 Megoszt Elküldve Július17, 2006 Lenne egy kérdésem a diesel-es cartársakhoz: nehéz kicserélni a termosztátot egy dieselen? Ránézésre egyszerűbbnek tűnik, mint az én benyásomon, nekem le kell bontanom hozzá a vezérlést, itt meg csak egy fedelet kell levenni... le kell engedni előtte a hűtővizet? Ránézésre kb. a motor legmagasabb pontja, tehát elvileg csak a tartályból kell leengedni a vizet, vagy rosszul gondolom? :unsure: És hány fokon nyitó termosztát kell bele? Nekem 92C-ost adtak a motorkód (17DR) alapján... de legalább ragaszkodtam a Gates-hez :) A könyv azt irja,hogy le kell ereszteni a hütővizet,de szerintem megér egy próbát,egy vödröt azért tegyél alá! Jön Áfonya és majd megmondja a frankót,de én 92 fokosra emléxem! Viszont a termosztát házának tömítését cseréld ki újra mindenképp! Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július17, 2006 Megoszt Elküldve Július17, 2006 A könyv azt irja,hogy le kell ereszteni a hütővizet,de szerintem megér egy próbát,egy vödröt azért tegyél alá! Jön Áfonya és majd megmondja a frankót,de én 92 fokosra emléxem! Viszont a termosztát házának tömítését cseréld ki újra mindenképp! Oks, kaptam hozzá tömítést :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július17, 2006 Megoszt Elküldve Július17, 2006 Én még nem cseréltem a termoszt, de biztos nem engedném le a vizet mert csak pár deci csuroghat ki. Hacsak nem a feje tetejére állítva csinálom :unsure: Dolgoztam már oldalára boritott autón. :) Egyébként nekem is a 92-es rémlik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Július17, 2006 Megoszt Elküldve Július17, 2006 Én még nem cseréltem a termoszt, de biztos nem engedném le a vizet mert csak pár deci csuroghat ki. Hacsak nem a feje tetejére állítva csinálom :unsure: Dolgoztam már oldalára boritott autón. :) Egyébként nekem is a 92-es rémlik. Testvírem!Mi van a gépsárkánnyal? :D Semmi problem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Július17, 2006 Megoszt Elküldve Július17, 2006 Mióta megtankoltam az "északitengeri (kannás) Brent" -ből, azóta repeszt mint a szél. Szinte csak a féket nyomom. :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július17, 2006 Megoszt Elküldve Július17, 2006 Na, megcsináltam a termoszcserét. Természetesen, mint mostanában semmi, ez sem ment simán. A vízzel kapcsolatban bejött a tippem, talán egy deci folyt ki összesen. Kivettem a régit, 92C-os volt benne, és tényleg nem zárt rendesen, résnyire nyitva volt. Viszont az új termosz a gumitömítésével együtt nem ment be a régi helyére :unsure: A gumiperemével együtt kb. 1 mm-rel nagyobb volt az átmérője, mint a helye, maga a termosz ugyanakkora, csak a tömítés vastagabb. Szerencsére adtak hozzá egy O-gyűrűt is, gondolom más motortípushoz, úgyhogy barkácsmegoldással élve azzal raktam össze. A termoszt berktam a régi helyére, köré az O-gyűrűt, a fedéllel pedig rászorítottam. Felmelegítettem a motort annyira, hogy kinyisson, nem engedte a vizet sehol, úgyhogy jónak tűnik a dolog. Azért alkalom adtán próbálok szerezni hozzá való gumigyűrűt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Szeptember17, 2006 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2006 Gondoltam felkavarom az iszapot. Lassan gondolni kell a hidegre. Kinek milyen bevált módszere van téliesítésre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts