1.7DTL Elküldve Április13, 2006 Megoszt Elküldve Április13, 2006 És mi van akkor ha kibelezed a katalizátort? Visszarakod a kutya nem veszi észre. Kipugáz mérésnél meg nem sokat számít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Április23, 2006 Megoszt Elküldve Április23, 2006 Na ma rendesen megszivattam magam! Kicseréltem a generátor és a gázolajelőmelegítő vezetékén a gégecsövet! Nem olyan könnyü mint gondoltam,mert a gégecsövet nehéz volt felhuzni,túl merev volt és szük a hely is! Akinek 17DR mocija van és idős a vas szerintem ellenőrizze le ezt a két vezetéket,hogy rendesen le van-e szigetelve,mert a kipuf torokról érkező forró levegő rendesen rongálja a szigetelést,szal jó ha a gégecső nem porlik el! Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Május10, 2006 Megoszt Elküldve Május10, 2006 Ma volt egy kis időm és utánnajártam a porlasztócsúcs melleti gázolaj folyásnak. Alig bírtam kitekerni, mintha beragasztották volna, pedig összeszerelésnél én nem csináltam ilyet, tele volt rakódva koksszal a menet, és az illeszkedő felület. :) Kikapirgáltam, meg kiporszívóztam, (mert más nem jutott az eszembe, de bevált) összeraktam és csodák csodája, már csak bele megy az anyag, nem mellé. Lehet hogy négy hengerrel jobban fog menni a gép? :) :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Május10, 2006 Megoszt Elküldve Május10, 2006 Afonya: Mi az amire a nyílak mutatnak? Mire szolgál? Azt mondják a hátsó fényes csövet szedjem le és takarítsam ki! Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Május11, 2006 Megoszt Elküldve Május11, 2006 Az ott a kipufogógáz visszavezető cső. (azafényes) A másik a vákum hatására engedi be a szívocsonkba a kipugázt. Környezetkimélés miatt. Ha sikerült leszedni áruld el hogyan, mert az enyém foggal körömmel ragaszkodik a pozíciójához. Le kellene szednem mert likas, és telenyomja korommal a pollenszűrőmet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Június9, 2006 Megoszt Elküldve Június9, 2006 Segítség! Segítség! megvakert a gép! Szétszaladt a ménes. Bp. - Tata, Tata- Bp. No problem. Egészen a Keleti pu. ig, ott megadta magát. Elkezdett ingadozni az alapjárat, mintha túráztattam volna, aztán leált. Nagynehezen beindult, felpörgött, és leált. Remélem nem az adagoló murdelt meg, mert akkor lököm a Dunába az egészet. Van valami ötletetek? Züzemanyag van benne, Kb 200 Km mentem tele tank óta, és ma öntöttem rá 10L -t, utánna irány Tata. Kb 450 Km -t mentem összesen. Milehetabaja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Június10, 2006 Megoszt Elküldve Június10, 2006 A sufni tuningtól ments meg uram minket. Az elöző tulaj beszerelt egy menbrán pumpát a gázolajszűrő elé, és ennek a menbránja szakadt el. Itt kapott levegőt a rendszer. Bosszúból jól lemostam a motort. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június10, 2006 Megoszt Elküldve Június10, 2006 A sufni tuningtól ments meg uram minket. Az elöző tulaj beszerelt egy menbrán pumpát a gázolajszűrő elé, és ennek a menbránja szakadt el. Itt kapott levegőt a rendszer. Bosszúból jól lemostam a motort. :huh: Bosszúból mosás? :lol: Ha benzinesed lenne,akkor is ilyen vidáman mosogatnád? :) Mivel mostad le?Brigivel? Nekem is van ilyen membrános szelepem,legalább tudom ha ilyen problémám lesz mint neked hol keressem a bajt! Az a lényeg,hogy a Te dezsőd sem adta meg magát! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Június11, 2006 Megoszt Elküldve Június11, 2006 :huh: Bosszúból mosás? :lol: Ha benzinesed lenne,akkor is ilyen vidáman mosogatnád? :) Mivel mostad le?Brigivel? Nekem is van ilyen membrános szelepem,legalább tudom ha ilyen problémám lesz mint neked hol keressem a bajt! Az a lényeg,hogy a Te dezsőd sem adta meg magát! :D Majd este teszek fel képet a szivattyúról, ha találok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Június11, 2006 Megoszt Elküldve Június11, 2006 Na ma rendesen megszivattam magam! Kicseréltem a generátor és a gázolajelőmelegítő vezetékén a gégecsövet! milyen vastag az a gégecső ? És hol szerváltad ? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június11, 2006 Megoszt Elküldve Június11, 2006 milyen vastag az a gégecső ? És hol szerváltad ? :huh: Tomitól kaptam,de baromi merev volt már,szal inkább újat kell venni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
tgabika76 Elküldve Június21, 2006 Megoszt Elküldve Június21, 2006 Üdv Astrások! Van egy ismerősöm, akit érdekelné hogy milyen váltó van az autójában, viszont ehez elég kevés adatot adott meg: annyit tudok hogy az autó '95-ös F Astra, 1.7TD (azt sajna nem mondta hogy 17DT vagy X17DTL motorkód-e). Ennyi infóból vajon meg lehet-e fejteni hogy milyen váltó való rá (F15, F16 esetleg F18?), mert emberünk váltig állította, hogy abban az évben tutira csak egyféle váltóval szerelték az összes 1.7-es dízel Astrát (mondjuk ezen meglepődnék), és EPC-ben sem találtam semmi idevonatkozó adatot... :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június21, 2006 Megoszt Elküldve Június21, 2006 Üdv Astrások! Van egy ismerősöm, akit érdekelné hogy milyen váltó van az autójában, viszont ehez elég kevés adatot adott meg: annyit tudok hogy az autó '95-ös F Astra, 1.7TD (azt sajna nem mondta hogy 17DT vagy X17DTL motorkód-e). Ennyi infóból vajon meg lehet-e fejteni hogy milyen váltó való rá (F15, F16 esetleg F18?), mert emberünk váltig állította, hogy abban az évben tutira csak egyféle váltóval szerelték az összes 1.7-es dízel Astrát (mondjuk ezen meglepődnék), és EPC-ben sem találtam semmi idevonatkozó adatot... :huh: Marha egyszerű!Ha ennyire okos az embered,akkor fogjon egy rongyot és törölje meg a váltó tetejét,a rudazat alatt és nézze meg mi van odaírva!Szerintem F-13 lesz az! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Június21, 2006 Megoszt Elküldve Június21, 2006 Marha egyszerű!Ha ennyire okos az embered,akkor fogjon egy rongyot és törölje meg a váltó tetejét,a rudazat alatt és nézze meg mi van odaírva!Szerintem F-13 lesz az! Nekem például nincs odaírva. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június21, 2006 Megoszt Elküldve Június21, 2006 Nekem például nincs odaírva. :) Nekem marha nagy betükkel van odaírva! :lol: Egyébként miért akarja tudni? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve Június22, 2006 Megoszt Elküldve Június22, 2006 Nekem például nincs odaírva. :huh: Ez így igaz. Nekem sincs rajta a zöldön. Az akkor derült ki, hogy milyen amikor szétszedték. Szerintem néhány F13-ra nem került rá az igazság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június25, 2006 Megoszt Elküldve Június25, 2006 Ezt figyuzd Áfonya! Érdekes!!! A kipufogó gáz egy része vissza van vezetve a szívócsonk kiegyenlítő kamrájába. Ez kb. egy hüvejkujjnyi cső, és két M6-os csavarral van rögzítve a csonkhoz. Na, ezt a két csavart vedd ki és egy 2mm-es alulemezből készíts olyan tömítést, ami nem lukas, nem engedi a kipufogó gázt a szívócsőbe! :lol: :) :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
paja Elküldve Június26, 2006 Megoszt Elküldve Június26, 2006 A kipufogó gáz egy része vissza van vezetve a szívócsonk kiegyenlítő kamrájába. Ez kb. egy hüvejkujjnyi cső, és két M6-os csavarral van rögzítve a csonkhoz. Na, ezt a két csavart vedd ki és egy 2mm-es alulemezből készíts olyan tömítést, ami nem lukas, nem engedi a kipufogó gázt a szívócsőbe! Erről már hallottam én is ..... :huh: Lehet ennek értelme ? Mondjuk a kipuff gáz visszavezetés a környezetvédelem miatt van, ugye? Tehát a lóerők kárára.... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június26, 2006 Megoszt Elküldve Június26, 2006 Erről már hallottam én is ..... :lol: Lehet ennek értelme ? Mondjuk a kipuff gáz visszavezetés a környezetvédelem miatt van, ugye? Tehát a lóerők kárára.... :) Lehet kikéne próbálni,lezárni és megnézni mi történik! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnatano Elküldve Június26, 2006 Megoszt Elküldve Június26, 2006 Ezt a Műszaki Egyetem egyik híres oktatója úgy jellemezte, hogy a körbnyezetvédelem érdekében az autó motorjával megetetjük egy kicsit a szarát is ! Elnézést a durva szóhasználatért, ezt szó szerint idéztem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Június26, 2006 Megoszt Elküldve Június26, 2006 A lezárással több zokszigénhez jut a motor, és ezáltal, talán, kicsit jobban is megy. Ja és emelkedhet-ik az alapjárat is. Bár alapjáraton nem lenne szabad bekerülnie a kipufogógáznak a rendszerbe. Ezt vezérli az a fényes izé amit J0hnny a múltkor belinkelt. Ui.: Melyik az az elvetemült környezetvédő aki nem használja a XXI. század vívmányait? OFF vége. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június26, 2006 Megoszt Elküldve Június26, 2006 A lezárással több zokszigénhez jut a motor, és ezáltal, talán, kicsit jobban is megy. Ja és emelkedhet-ik az alapjárat is. Bár alapjáraton nem lenne szabad bekerülnie a kipufogógáznak a rendszerbe. Ezt vezérli az a fényes izé amit J0hnny a múltkor belinkelt. Ui.: Melyik az az elvetemült környezetvédő aki nem használja a XXI. század vívmányait? OFF vége. Szal akkor mi legyen?Merjem lezárni?Vagy ne piszkáljam? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Június27, 2006 Megoszt Elküldve Június27, 2006 Addíg semmiképpen nem zárom le amíg likas a csövem, mert így legalább a javát beszíííja a motor. Baja nem lehet tőle mert nem a motor védelme érdekében szerelték bele. + nem 1 nagy ügy ki-be szerelni. :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június27, 2006 Megoszt Elküldve Június27, 2006 Addíg semmiképpen nem zárom le amíg likas a csövem, mert így legalább a javát beszíííja a motor. Baja nem lehet tőle mert nem a motor védelme érdekében szerelték bele. + nem 1 nagy ügy ki-be szerelni. :lol: Na ha a mester azt mondja mehet,akkor ha lesz időm megcsinálom és majd beszámolok a hihetetlen lóerőtöbletről! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
afonya Elküldve Június29, 2006 Megoszt Elküldve Június29, 2006 A motorkódja 17DR, és nem Bosch-féle adagolója van. Lenne is mindjárt egy kérdésem: van egy vékony kis cső (gondolom vákuumcső), ami a légszűrőházból jön, de a másik vége a levegőben lóg, annak hol a helye hivatalosan? Az adagpló gázkarján van egy fekete müanyag szelep amit a gázkar vezérel, ide kellene csatlakoznia annak a csőnek. A termosztátház oldalában egy termoszelep van, ha a víz eléri a Kb. 20 fokot akkor átereszti a vákumot. Ekkor veszi vissza a dúsitást és innentől működhet a kipufogógáz visszavezetés is. Persze csak meghatározott fordulatszám elérése után. Jelen esetben nem tudja beengedni a gázt mert a menbránt nem vezérli semmi. De ez nem biztos, hogy baj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts