Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Na ma rendesen megszivattam magam!

Kicseréltem a generátor és a gázolajelőmelegítő vezetékén a gégecsövet!

Nem olyan könnyü mint gondoltam,mert a gégecsövet nehéz volt felhuzni,túl merev volt és szük a hely is!

Akinek 17DR mocija van és idős a vas szerintem ellenőrizze le ezt a két vezetéket,hogy rendesen le van-e szigetelve,mert a kipuf torokról érkező forró levegő rendesen rongálja a szigetelést,szal jó ha a gégecső nem porlik el!

Link to comment
Megosztás:

  • 3 weeks later...

Ma volt egy kis időm és utánnajártam a porlasztócsúcs melleti gázolaj folyásnak. Alig bírtam kitekerni, mintha beragasztották volna, pedig összeszerelésnél én nem csináltam ilyet, tele volt rakódva koksszal a menet, és az illeszkedő felület. :) Kikapirgáltam, meg kiporszívóztam, (mert más nem jutott az eszembe, de bevált) összeraktam és csodák csodája, már csak bele megy az anyag, nem mellé. Lehet hogy négy hengerrel jobban fog menni a gép? :) :(

Link to comment
Megosztás:

Az ott a kipufogógáz visszavezető cső. (azafényes) A másik a vákum hatására engedi be a szívocsonkba a kipugázt. Környezetkimélés miatt. Ha sikerült leszedni áruld el hogyan, mert az enyém foggal körömmel ragaszkodik a pozíciójához. Le kellene szednem mert likas, és telenyomja korommal a pollenszűrőmet.

Link to comment
Megosztás:

  • 5 weeks later...

Segítség! Segítség! megvakert a gép! Szétszaladt a ménes.

Bp. - Tata, Tata- Bp. No problem. Egészen a Keleti pu. ig, ott megadta magát. Elkezdett ingadozni az alapjárat, mintha túráztattam volna, aztán leált. Nagynehezen beindult, felpörgött, és leált.

Remélem nem az adagoló murdelt meg, mert akkor lököm a Dunába az egészet. Van valami ötletetek? Züzemanyag van benne, Kb 200 Km mentem tele tank óta, és ma öntöttem rá 10L -t, utánna irány Tata. Kb 450 Km -t mentem összesen.

Milehetabaja?

Link to comment
Megosztás:

A sufni tuningtól ments meg uram minket.

Az elöző tulaj beszerelt egy menbrán pumpát a gázolajszűrő elé, és ennek a menbránja szakadt el. Itt kapott levegőt a rendszer. Bosszúból jól lemostam a motort.

:huh: Bosszúból mosás? :lol: Ha benzinesed lenne,akkor is ilyen vidáman mosogatnád? :)

Mivel mostad le?Brigivel?

Nekem is van ilyen membrános szelepem,legalább tudom ha ilyen problémám lesz mint neked hol keressem a bajt!

Az a lényeg,hogy a Te dezsőd sem adta meg magát! :D

Link to comment
Megosztás:

:huh: Bosszúból mosás? :lol: Ha benzinesed lenne,akkor is ilyen vidáman mosogatnád? :)

Mivel mostad le?Brigivel?

Nekem is van ilyen membrános szelepem,legalább tudom ha ilyen problémám lesz mint neked hol keressem a bajt!

Az a lényeg,hogy a Te dezsőd sem adta meg magát! :D

Majd este teszek fel képet a szivattyúról, ha találok.

Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...

Üdv Astrások!

Van egy ismerősöm, akit érdekelné hogy milyen váltó van az autójában, viszont ehez elég kevés adatot adott meg: annyit tudok hogy az autó '95-ös F Astra, 1.7TD (azt sajna nem mondta hogy 17DT vagy X17DTL motorkód-e). Ennyi infóból vajon meg lehet-e fejteni hogy milyen váltó való rá (F15, F16 esetleg F18?), mert emberünk váltig állította, hogy abban az évben tutira csak egyféle váltóval szerelték az összes 1.7-es dízel Astrát (mondjuk ezen meglepődnék), és EPC-ben sem találtam semmi idevonatkozó adatot... :huh:

Link to comment
Megosztás:

Üdv Astrások!

Van egy ismerősöm, akit érdekelné hogy milyen váltó van az autójában, viszont ehez elég kevés adatot adott meg: annyit tudok hogy az autó '95-ös F Astra, 1.7TD (azt sajna nem mondta hogy 17DT vagy X17DTL motorkód-e). Ennyi infóból vajon meg lehet-e fejteni hogy milyen váltó való rá (F15, F16 esetleg F18?), mert emberünk váltig állította, hogy abban az évben tutira csak egyféle váltóval szerelték az összes 1.7-es dízel Astrát (mondjuk ezen meglepődnék), és EPC-ben sem találtam semmi idevonatkozó adatot... :huh:

Marha egyszerű!Ha ennyire okos az embered,akkor fogjon egy rongyot és törölje meg a váltó tetejét,a rudazat alatt és nézze meg mi van odaírva!Szerintem F-13 lesz az!

Link to comment
Megosztás:

Ezt figyuzd Áfonya!

Érdekes!!!

A kipufogó gáz egy része vissza van vezetve a szívócsonk kiegyenlítő kamrájába. Ez kb. egy hüvejkujjnyi cső, és két M6-os csavarral van rögzítve a csonkhoz. Na, ezt a két csavart vedd ki és egy 2mm-es alulemezből készíts olyan tömítést, ami nem lukas, nem engedi a kipufogó gázt a szívócsőbe!

:lol: :) :huh:

Link to comment
Megosztás:

A kipufogó gáz egy része vissza van vezetve a szívócsonk kiegyenlítő kamrájába. Ez kb. egy hüvejkujjnyi cső, és két M6-os csavarral van rögzítve a csonkhoz. Na, ezt a két csavart vedd ki és egy 2mm-es alulemezből készíts olyan tömítést, ami nem lukas, nem engedi a kipufogó gázt a szívócsőbe!

Erről már hallottam én is ..... :huh:

Lehet ennek értelme ?

Mondjuk a kipuff gáz visszavezetés a környezetvédelem miatt van, ugye?

Tehát a lóerők kárára.... :lol:

Link to comment
Megosztás:

A lezárással több zokszigénhez jut a motor, és ezáltal, talán, kicsit jobban is megy. Ja és emelkedhet-ik az alapjárat is. Bár alapjáraton nem lenne szabad bekerülnie a kipufogógáznak a rendszerbe. Ezt vezérli az a fényes izé amit J0hnny a múltkor belinkelt.

Ui.: Melyik az az elvetemült környezetvédő aki nem használja a XXI. század vívmányait?

OFF vége.

Link to comment
Megosztás:

A lezárással több zokszigénhez jut a motor, és ezáltal, talán, kicsit jobban is megy. Ja és emelkedhet-ik az alapjárat is. Bár alapjáraton nem lenne szabad bekerülnie a kipufogógáznak a rendszerbe. Ezt vezérli az a fényes izé amit J0hnny a múltkor belinkelt.

Ui.: Melyik az az elvetemült környezetvédő aki nem használja a XXI. század vívmányait?

OFF vége.

Szal akkor mi legyen?Merjem lezárni?Vagy ne piszkáljam? :huh:

Link to comment
Megosztás:

Addíg semmiképpen nem zárom le amíg likas a csövem, mert így legalább a javát beszíííja a motor.

Baja nem lehet tőle mert nem a motor védelme érdekében szerelték bele.

+ nem 1 nagy ügy ki-be szerelni. :lol:

Na ha a mester azt mondja mehet,akkor ha lesz időm megcsinálom és majd beszámolok a hihetetlen lóerőtöbletről! :huh:

Link to comment
Megosztás:

A motorkódja 17DR, és nem Bosch-féle adagolója van.

Lenne is mindjárt egy kérdésem: van egy vékony kis cső (gondolom vákuumcső), ami a légszűrőházból jön, de a másik vége a levegőben lóg, annak hol a helye hivatalosan?

Az adagpló gázkarján van egy fekete müanyag szelep amit a gázkar vezérel, ide kellene csatlakoznia annak a csőnek. A termosztátház oldalában egy termoszelep van, ha a víz eléri a Kb. 20 fokot akkor átereszti a vákumot. Ekkor veszi vissza a dúsitást és innentől működhet a kipufogógáz visszavezetés is. Persze csak meghatározott fordulatszám elérése után.

Jelen esetben nem tudja beengedni a gázt mert a menbránt nem vezérli semmi. De ez nem biztos, hogy baj.

vakumcso_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.