Golby Elküldve Július28, 2004 Megoszt Elküldve Július28, 2004 Pedig mindig a KM-órát nézem hány km-t mentem vele, mondjuk én úgy számolom, hogy ha pl. 25L teszek bele -> 5000km-t KELL elmennem vele. Napi 120km-t megyek vele Vác és Budörs között, 2/A-n és át a városon. De régebben mikor több pénzem volt ( :) ), akkor full tele tankoltam, és megnéztem hány KM-t mentem vele, egy 4.7-4.9 között mozgott, de SOHA nem érte el az 5L-t. Különben ömagamat miért csapnám be? És olyat hallottál már, hogy egy Opel motorban több mint 800e km van és még nem nyúltak a motorhoz? Ja és katalizátoros az autó. Aki nem hiszi, nézzen utána :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
mélykék76 Elküldve Július28, 2004 Megoszt Elküldve Július28, 2004 ....pl. 25L teszek bele -> 5000km-t KELL elmennem vele.... Erről azért mesélhetnél kicsit többet is, mert roppant jó érték, mondhatni szenzációs :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lizard Elküldve Július28, 2004 Megoszt Elküldve Július28, 2004 Lizard Ha jól értem akkor te az Astra 1,4et ajánlod? A dízelt miért nem ajánlod? a biztosításon kivül van még más is ami többe kerül a fenntartásnál mint egy benzines astránál? Szerintem menj ki a piacra és nézz, körül vagy menj rá a külföldi behozatalra, de erre megvannak a kupecek bejáratott kapcsolatokkal, te a végére biztos elfelejtesz örülni az új kocsinak. Mindíg vigyél szerelőt vagy hozasd a kocsit a szervízbe és nézzetek alá szakemberrel. Aki erre nem hajlandó ott gáz van hátraarc! :twisted: Gondold végig mire akarod használni a kocsit, mennyit vezetsz milyen stílusban. Nézz meg sok autót, ha a bótos nem szimpi azonnal állj tovább(ez nálam többször bejött) annyi használt kocsi van mint a tenger, ha türelmes vagy nagyon jót találhatsz dízelt és benzinest is, ha kapkodsz nagyon befürödhetsz. Nem akarok ajánlani neked semmit, nekem 1,4-es Astrám sosem volt, de nagyon sok haver hajtota és dícsérte. A diesel szerintem nagyon jó, aki egyszer beül egy jó dieselbe többet nem száll ki. Nekem 1,7 TD van Opel blokkos kisturbós 68Le (nem sokkal erősebb az 1,4i benzinesnél) ezért becézem túródízelnek. De nagyon jó állapotú motorikusan és összességében is és az a kis turbó ott van mikor kell. Sokat megyek sportosan, nem nagyapósan vezetek, és nagyon jól tolerálja a verda, nem egy sportkocsi az is biztos. Fogyasztási és fenntartási kérdésekbe nem szeretnék belefojni ez nagyon sok tényezős dolog, és mindenki csak azt hiszi el amit maga mér. Suzuki vs. Astra szerintem üljetek be pároddal egy suzukiba aztán agy astrába szerintem a kontraszt elég meggyőző. Még egy tévhit a mai dieselek adagolója turbója elmegy annyit mint a motor, tehát ha valamivel ezek közül gond van átvert a bótos, és lehet spórolni a komplett nagygenerálra mert hamarosan lekönyököl a következő egység is egyszerre érdemes őket szakszervízekben megcsináltaltni. Jó fülű szakember már a diesel hangjából megmondja megveheted-e vagy inkább keress másikat. Lizard Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Július29, 2004 Megoszt Elküldve Július29, 2004 Pedig mindig a KM-órát nézem hány km-t mentem vele, mondjuk én úgy számolom, hogy ha pl. 25L teszek bele -> 5000km-t KELL elmennem vele. Napi 120km-t megyek vele Vác és Budörs között, 2/A-n és át a városon. De régebben mikor több pénzem volt ( :) ), akkor full tele tankoltam, és megnéztem hány KM-t mentem vele, egy 4.7-4.9 között mozgott, de SOHA nem érte el az 5L-t. Különben ömagamat miért csapnám be? És olyat hallottál már, hogy egy Opel motorban több mint 800e km van és még nem nyúltak a motorhoz? Ja és katalizátoros az autó. Aki nem hiszi, nézzen utána :D de ez nem egyenlő az átlagfogyasztással. merthogfy csak te jársz állandóan a 2/A n, én nem, igy nekem SOHA sem fogyasztana 5L-t. mert átlagban ezek a motorok vedgyesen kicsit város - kicsit hosszutáv olyan 6L-t fogyasztanak. Amugy még 800 km-ről nem hallottam, de 540 e ről igen, ugy hogy még soha nem nyultak a motorhoz, csak vezérmütengely kopott el. viszont ő 7.000 km-ként lecserélte az olajat :twisted: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Augusztus1, 2004 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2004 okés, de egy 7-8 éves dízelnél, - amivel ugye valszeg sokat mentek - azért általában jönnek a költségek: pl. adagoló birizgálása... stb, De ettől függetlenül aki sokat megy annak megéri persze. Ha valaki elmegy 5liter alatt az már nagy mágus ,kizárt , én is hallottam ilyet és be szartam az enyém zabál 5.9l átlag fogyi na persze nem is 80 vannal járok vele. Olaj csere =7500km 15000-20000km megölöd a motort még akkor is ha ezrenként töltesz utánna 1 litert mert másként nemtudom elkébzelni hogy ne egye . 800000km hát csak annyit tudok hozzá hogy 92-astra 82000km futott és van aki elhiszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Orosza Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 Na nekem Diesel Astrám van mi lenne a kéérdés ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Orosza Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 Na az enyém 5.8 litert eszik 100 on .. És a gyári Opel Motorolajat ajánlom bele .. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 ...és azon belül melyiket? ..mert ugye azt elfeelejteted leírni :) Na az enyém 5.8 litert eszik 100 on .. És a gyári Opel Motorolajat ajánlom bele .. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 ..ha már így feldobtad a labdát, rögtön két kérdésem is van. Az 1.7dr szívónak mennyi a 5. sebességben lévő utazó 140 km/h fordulatszáma? ..és ugyancsak ezen autónak a tamkja hány literes, ha kombiról van szó? (Opel Astra 1.7dr szívó kombi 1993.07-hó) Na nekem Diesel Astrám van mi lenne a kéérdés ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Orosza Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 A Gyárit 5-40w ost szintetikusat Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 AMUGY PEDIG SZERINTEM EGY OPEL DIZEL MOTOR NEM KÉPES 5l VAGY ALATTI FOGYASZTÁSRA.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 Szia Golby :) Áruld el nekem kérlek, hogy hol veszel olajszűrőt 700 huf-ért + lev.szűrőt 1000 huf-ért. Előre is thx :D Nekem van egy 1.7D Astra Caravan-om, a fenntartása: 10.000 km-ként (de kibir 15.000-20.000 km-t is jobb olajjal, persze drágább :D ) 5 L 15w40-es olaj 5.000 Ft olajszürő 700 Ft légszürő 1.000 Ft +100km-ént = 1050Ft üzemanyag (<5l/100km, város + 120km/h vegyes) Hogy is van ez a benzines Kadettnál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 Fekosz! Mi a helyzet? Visszataláltál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 milyen autód van? Az F astra gyári olaja a 10W40! Legalábbis az opel service és a könyv szerint, hol olvastál az 5W 40-ről? A Gyárit 5-40w ost szintetikusat Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 eddig sem voltam elveszve, csak ez a "drága" fórum nem engedett írni, így csak olvastam, olovasgattam :D ...de most valami történt, mert tudok reagálni a hozzászólásokra. :D :) Fekosz! Mi a helyzet? Visszataláltál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 ..egyébként eddig generál is volt, ami némileg lelassította a net hozzáférésemet. Persze ez csak közvetve :) 8) Fekosz! Mi a helyzet? Visszataláltál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 Fekosz! Mi a helyzet? Visszataláltál? na ná:)) Lehet újra írni :D) Érted:)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 mi változott, amiről lemaradtam? Ne legyetek ilyen titokzatosak! A klubba még hivatalosan nem léptem be, feltételezte, hogy ezért nem ment a forumba való jegyzetelés. ...de most valami változhatott, mert tudok ismét írni. :) :D :D :D na ná:P) Lehet újra írni :D) Érted:)) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ScatMan Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 OFF NE bántsuk egymást! ON Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 OFF NE bántsuk egymást! ON OFF ??? Nem bántot itt senki senkit. ON Link to comment Megosztás: More sharing options...
hemi Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 mi változott, amiről lemaradtam? Ne legyetek ilyen titokzatosak! A klubba még hivatalosan nem léptem be, feltételezte, hogy ezért nem ment a forumba való jegyzetelés. ...de most valami változhatott, mert tudok ismét írni. :) :D :D :D Válasz : www.opelklub.hu főoldalán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 Megtaláltam, megtaláltam, olyan boldog vagyok, hogy azt le sem lehet írni :D :) :D :D Ez egy (remélem ) mindenki számára pozitív lépés volt :D Jaj, tök jó hétvégém lesz. Ezidáig mailen keresztül kommunikáltam,ha akartam valamit valamely hozzászóláshoz írni. Válasz : www.opelklub.hu főoldalán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 ..egyébként eddig generál is volt, ami némileg lelassította a net hozzáférésemet. Persze ez csak közvetve :) 8) Hali végül is mit varázsoltál a :iroc: vele . És papir pénzbe hány kiló lett? :weedman: Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 full generál ! Papir pénben sok :D A dugók + gyűrű garnitúra csere, fúrás + főtengely köszörülés + csapágyazás. Egyszóval full. A gépmunka nem volt egy tigris összeg, az 99000 Ft-ben megállt. A hengerfej annál inkább, mivel eredetileg csak 30-40 körül számoltam, ehelyett lett 87 000 Ft :D :P :twisted: A szerelési anyagok + tömítések összesen 50 körül voltak. A munkadíj barátilag teljesen fullosan (tehát a hengerfejet kétszer tettük fel, majd le két héten belül) 50 ropi, amit ráérek részletekben kifizetni. Tehát közel 300 E ft-be került a mutatvány. ...és még nincs vége. Most jön a téligumi kiadás + futómű beállítás, majd adagolós, mert arra a generálkor már nem jutott pénz. ...de én pozitívan közelítem meg a dolgot, "tudom,hogy miben ülök és hogy mire számíthatok" :) Sovány vígasz :D Hali végül is mit varázsoltál a :iroc: vele . És papir pénzbe hány kiló lett? :weedman: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Szeptember17, 2004 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2004 full generál ! Papir pénben sok :D A dugók + gyűrű garnitúra csere, fúrás + főtengely köszörülés + csapágyazás. Egyszóval full. A gépmunka nem volt egy tigris összeg, az 99000 Ft-ben megállt. A hengerfej annál inkább, mivel eredetileg csak 30-40 körül számoltam, ehelyett lett 87 000 Ft :D :D :twisted: A szerelési anyagok + tömítések összesen 50 körül voltak. A munkadíj barátilag teljesen fullosan (tehát a hengerfejet kétszer tettük fel, majd le két héten belül) 50 ropi, amit ráérek részletekben kifizetni. Tehát közel 300 E ft-be került a mutatvány. ...és még nincs vége. Most jön a téligumi kiadás + futómű beállítás, majd adagolós, mert arra a generálkor már nem jutott pénz. ...de én pozitívan közelítem meg a dolgot, "tudom,hogy miben ülök és hogy mire számíthatok" :) Húha :smt064 ez nagyon sok miér4t vettétek le ket szer a fejet? :smt071 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts