leslie Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Tápiószecső írta: Szerintem nem fejjel lefelé fordítja, hanem az elejét rakja hátra. (jobban nem tudom megfogalmazni :D ) És olyat én is szoktam, mert egyértelműen lehet látni sötétebb és világosabb foltokat a légszűrőn. Az más, a gyári dobozzal elég asszimetrikusan koszolódik a szűrő. Ilyen fordítást én is szoktam... Sőt, kompresszorral ki is fújom nyaranta a komplett rendszert. :)
mörfi Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 A benyás szűrőházban is van szűkítő? (van valami spec neve csak nem jut eszembe) :)
afonya Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Silver79 írta: Használtan mennyire rizikós Diesel Astrát venni? Pld http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?hi...creenwidth=1152 No extra? Én az enyémet, 700e ért vettem tavaj tavasszal, és egy évvel fiatalabb. Igaz még nem generáloztam meg a motort. :D :) De szerintem ennyiért már fiatalabb turbósat is lehetne venni, Valszeg az is generálos. De ha a ráérsz jövőhéten, akkor meny ki hozzájuk nyitásra, és indísd be. Ha jól tudom mgint mínusz sokk lesz, illetve kevés. Ha indul, akkor nézheted tovább, és alkudozz keményen. Nekem Kb 140e -t engettek anno. ;) Igaz nem nálluk vettem.
meszizs Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 Sziasztok! Problémám,ami csak nekem gond.Opel Astra 1,7D GM normál szívódiesel Lucas adagolóval.200000km. Amióta a hengerfejtömítést kicseréltem azóta azt érzem kb.1/3-os gázpedálnyomásig állandó sebességek mellett,mintha a kéziféket valaki gyengén behúzná,majd kiengedné,tehát gyenge erővesztés,majd ugyanarra a tempóra történő felgyorsulás. Megpróbálta ismerős szerelő azt mondta:alcsony fordulaton kevesebb üzemanyagot nyom az adagló és eközben valószínűleg kihagy valamelyik porlasztó,magasabb fordulaton a több üza.miatt pedig jó. Elvittem adagolóshoz azt mondta: nagyon szépen jár a motor,bíztos,hogy nem porlasztó szerinte valamílyen gyűrű szorul az adagolóban,járjak csak vele. Én kérdésem nem lehet,hogy a tél örömére normális gázolajat használok különféle adalékokkal és ezt nem kedveli az adagoló,mert tavasztól őszig a fűtőhőz van szoktatva és ezzel eddig nagyon barátian érezte magát. Köszi a válaszokat.
afonya Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 PoviCsabi írta: Áfonya nem jól tudod! Az opel td-n(X17DTL) is van intercoolerhűtő ott ahol említettem... Az összes itthon eladott opel td-n sima "D" jelölés volt. Kint láttam opel td-n "D" és "TD" az isuzun a modelváltás után (kisebb betűméret) csak TDS felirat van!! Na mostmár ezt is tudom. Eddig csak innen-onnan összeszedett infoim voltak ezért merten ezt állítani. De meghajlok a nállam informáltabbak előtt, és belátom tévedtem. :D :) Ismeritek a sündisznó, és a drótkefe esetét? ;)
ivannorbi Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 leslie írta: Mennyit tettél bele? Én állandóra nagyon fullra rakom, nem szeretnék így járni. :D Nálam 100km út után éri el a full, 50L-es jelzést a műszer. ;) Annyit, hogy látszott az anyag a betöltőnyílásnál. :)
1.7DTL Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 A szűrőt elforditani szoktam jobb vagy bal irányba nem fejjel lefele :) Hülye azért nem vagyok :P Na ma vettem uj pollen szűrőt mert beparáztattatok hogy elromlik a hűtővnti motorja ha nincs benne szűrő a Bárdiautónál vettem elég jó áron ugyhogy kértem egy levegőszűrőt is ;) Mondjuk a légszűrőt még parkoltatom mert még nagyon jó ami benne van. :D Mostmár sikerül a metabonddal is kapcsolatott teremtenem fateron keresztül ugyhogy jön majd a cucc olcsobban ;)) Olajjal kezdek ;)
afonya Elküldve Február2, 2006 Elküldve Február2, 2006 meszizs írta: Sziasztok! Problémám,ami csak nekem gond.Opel Astra 1,7D GM normál szívódiesel Lucas adagolóval.200000km. Nekem is csinál hasonlókat, bár még nem jutottam el az adagolóshoz. Szerintem az előtöltést kellene megnézetni, ill. a veztengely fokolását. De előtte probáld meg valami tisztító adalékkal is kezelni, hátha. Nem ártana veszteséget mérni a motoron, az elárul sokat a szelepekről, a gyűrükről, a vezérlés pontosságárol. Ez biztos hogy jó néhány ezer péz, én sem véletlenül várakozok az alkalomra. Most nincs "kedvem". :) Persze ez, az én éleményem.
mörfi Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 afonya írta: Nekem is csinál hasonlókat, bár még nem jutottam el az adagolóshoz. Szerintem az előtöltést kellene megnézetni, ill. a veztengely fokolását. De előtte probáld meg valami tisztító adalékkal is kezelni, hátha. Nem ártana veszteséget mérni a motoron, az elárul sokat a szelepekről, a gyűrükről, a vezérlés pontosságárol. Ez biztos hogy jó néhány ezer péz, én sem véletlenül várakozok az alkalomra. Most nincs "kedvem". :) Persze ez, az én éleményem. Lucas adagoló nem nagy öröm. De ha eddig jól működött akkor, nem lehet vez. tengely fokolás, az előtöltés sem mászik el csak úgy. De passzolom.
Laci4 Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Tápiószecső írta: Szerintem nem fejjel lefelé fordítja, hanem az elejét rakja hátra. (jobban nem tudom megfogalmazni :D ) És olyat én is szoktam, mert egyértelműen lehet látni sötétebb és világosabb foltokat a légszűrőn. Remélem. én is erre gondoltam..ilyet én is csinálok.. ritkán.. inkább csere. az az 1-2e ft nem összeg ;) mörfi írta: A benyás szűrőházban is van szűkítő? (van valami spec neve csak nem jut eszembe) :) Némtom mire gondolsz, de itten van é jobbat nem taliztam hirtelen.. ez lenne az?
mörfi Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Laci4 írta: Remélem. én is erre gondoltam..ilyet én is csinálok.. ritkán.. inkább csere. az az 1-2e ft nem összeg :D Némtom mire gondolsz, de itten van é jobbat nem taliztam hirtelen.. ez lenne az? A levegőszűrő fedélben van 1 szűkítő ami olyan trombita alakú. :)
1.7DTL Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 Már leirtam hogy forgatom a szűrőt :P 1124ft ért vettem a németett narancssárga csomis :)) 5000 csere elötte 2500környeken elforditom mert a turbo amikor sziv a szűrőnek a bordáit széthuzza de gondolom mindenki látta már mit csinál ha nem szoljatok lefényképezem ;) Az adagolon hova van irva a gyártó neve? Mert nekem fogalmam sincs ki gyártotta :D Jelenség: Az autóm egyoknap kormol mint állat nem lehet átlátni a kormon a következőnap meg szinte semm olyan halvány füstje van. Pl most is semmi korom éppen éppen valamicske :D Mondjuk most kb 8 a benzin ;) na jó kuton tankoltam mert nem tudtam kiszedni a holdobol a gazolint ;) nem volt kedvem magam összegenyázni :P (ha akarom ki tudom szedni :D ;) ;) )) Már alig várom a metabondos olajat remélem jó lesz csendes meg stb:D Csak nehogy kiderüjön hogy ez is gagyi mint az opel olaj ;) A shell olajjal nagyon csendes volt de a mostanival neeeeeeeeeeeeem. Szaros multik :D Csak dizelt szabad venni opelből!!! :D akar a fene 10l el járni :D Na meg mekkora szar hogy pöccre indul a benzines :D Genyázni jó a hidegbe na meg benzinesbe sosem ül ki a pakura ;)) (mondjuk nekem egy izzitás és pöcc röff((ha nem igy történne valoszínűleg behalna az akksim mert elég gyenge szegény ;))
FPepe Elküldve Február3, 2006 Elküldve Február3, 2006 mörfi írta: A levegőszűrő fedélben van 1 szűkítő ami olyan trombita alakú. :) Az olyat nem diffuzornak hívják? :D
afonya Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 mörfi írta: Lucas adagoló nem nagy öröm. De ha eddig jól működött akkor, nem lehet vez. tengely fokolás, az előtöltés sem mászik el csak úgy. De passzolom. A hengerfelytömités cseréhez le kell szedni a veztengelyt és utánna összerakásnál be kell fokolni. Mivel nincs rajta semmilyen ék, vagy retesz, ezért elég pepecs meló. Az előtöltést pedig illenék ellenőrizni szijjcsere után.
Tápiószecső Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 FPepe írta: Az olyat nem diffuzornak hívják? :) Szerintem ez egy venturi cső, ami egy konfúzorból (szűkülő) és egy diffúzorból (bővülő) áll. Leválási vesztesgégek csökkentésére alkalmazzák.
FPepe Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 Tápiószecső írta: Szerintem ez egy venturi cső, ami egy konfúzorból (szűkülő) és egy diffúzorból (bővülő) áll. Leválási vesztesgégek csökkentésére alkalmazzák. Akkor félig eltaláltam :)
mörfi Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 Tápiószecső írta: Szerintem ez egy venturi cső, ami egy konfúzorból (szűkülő) és egy diffúzorból (bővülő) áll. Leválási vesztesgégek csökkentésére alkalmazzák. Az az az, benyásokban is van? afonya írta: A hengerfelytömités cseréhez le kell szedni a veztengelyt és utánna összerakásnál be kell fokolni. Mivel nincs rajta semmilyen ék, vagy retesz, ezért elég pepecs meló. Az előtöltést pedig illenék ellenőrizni szijjcsere után. Az rendben hogy leveszed a vez tengő házat de minek veszed le a tengelyről a vezmű kereket? Szét szedés elött jelzésre kell állítani, össze kell jelölni, Ezért nem mászik el az előtöltés sem. Persze ha nem így csinálták akkor gáz van.
Tápiószecső Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 mörfi írta: Az az az, benyásokban is van? Közvetlen a hűtőmaszk mögött van egy ilyen, még a légszűrőház előtt. Beljebb nincs. (pedig nem ártana)
mörfi Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 Tápiószecső írta: Közvetlen a hűtőmaszk mögött van egy ilyen, még a légszűrőház előtt. Beljebb nincs. (pedig nem ártana) Szóval nekem van a fedélben ilyen , kivettem és érezhetően sarabb lett :D azt gondoltam nagyobb keresztmetszeten jobban szív :)
leslie Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 mörfi írta: Szóval nekem van a fedélben ilyen , kivettem és érezhetően sarabb lett ;) azt gondoltam nagyobb keresztmetszeten jobban szív :) Ugyanígy jártam én is. :D
Tápiószecső Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 mörfi írta: Szóval nekem van a fedélben ilyen , kivettem és érezhetően sarabb lett :D azt gondoltam nagyobb keresztmetszeten jobban szív :) Elég összetett dolog ez. Nagyon fontos, hogy ne legyen törés a rendszerben, mert a hirtelen átmeneteknél leválás jön létre, így az áramlás turbulens lesz, minek követeztében akár kisebb is lehet a hasznos keresztmetszet. Aztán a méretezés is elég fontos dolog. Nagyobb keresztmetszeten azonos mennyiségű levegő lassabban áramlik.
afonya Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 mörfi írta: Az rendben hogy leveszed a vez tengő házat de minek veszed le a tengelyről a vezmű kereket? Szét szedés elött jelzésre kell állítani, össze kell jelölni, Ezért nem mászik el az előtöltés sem. Persze ha nem így csinálták akkor gáz van. Ha nem veszed le a kereket, akkor a tengely sem jön keresztül a szíjburkolaton. Abban igazad van hogy jelölésre kell álítani, de 1-2 fok eltérés is sokat számít a kerék és a tengely illesztésénél, mivel a tengely vége teljesen sima, nincs rajta ,se ékpálya, se stift, ezért gyakorlatilag 360 fokban bárhol rögzíthető a tangelyen. Ha már le lett szedve akkor ohatatlanul elmozdulhat és hiába álítottad jelre, jelölted össze, be kell fokolni. Az a tuti. Nekem néhány himbám bánta a dolgot.
mackosajt Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 afonya írta: Ha nem veszed le a kereket, akkor a tengely sem jön keresztül a szíjburkolaton. Abban igazad van hogy jelölésre kell álítani, de 1-2 fok eltérés is sokat számít a kerék és a tengely illesztésénél, mivel a tengely vége teljesen sima, nincs rajta ,se ékpálya, se stift, ezért gyakorlatilag 360 fokban bárhol rögzíthető a tangelyen. Ha már le lett szedve akkor ohatatlanul elmozdulhat és hiába álítottad jelre, jelölted össze, be kell fokolni. Az a tuti. Nekem néhány himbám bánta a dolgot. Elkezdtem olvasgatni az így csináld!-ot, de ott nem találtam erre utaló dolgokat... Sőt, épp ellenkezőjét találtam... :) Akkor hogy is van ez?
afonya Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 mackosajt írta: Elkezdtem olvasgatni az így csináld!-ot, de ott nem találtam erre utaló dolgokat... Sőt, épp ellenkezőjét találtam... :D Akkor hogy is van ez? Nézd meg a 48. oldalon. Remélem a többiek is a diesel motorról beszéltek. :)
mackosajt Elküldve Február4, 2006 Elküldve Február4, 2006 afonya írta: Nézd meg a 48. oldalon. Remélem a többiek is a diesel motorról beszéltek. :) Igaz... de ekkora marhaságot.... a dízeleknél nem lehetett volna megjelölni ugyanúgy, mint a benyásoknál?
Recommended Posts