Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Sikerült 1.5dl szurkot szereznem mert a generátor csapágy már nem dijazná sokáig ha még spanolnám a szíjat :D

Délután rákenem a szíjra hátha nem fog csuszni. Nem birja a hideget :)

Elküldve

Na gyerekek a fejem akkora mint a monitorom. Elmerültem a 2006 évi regisztrációs táblázatokban, meg a mobile.de áraiban kiszámoltam kb tíz verdára a költségeket (olyanokra amik eddig jó biznyákoknak számítottak volna) és be kell lássam államatyáink sokkal okosabbak minálunk! ;) Nem tudom miért nem egyszerűen csak annyit mondanak hogy ne hozz be autót paraszt? :)

Bocs ez nem ide tartozik de itt szeretek dumálni :P

Sikerült 1.5dl szurkot szereznem mert a generátor csapágy már nem dijazná sokáig ha még spanolnám a szíjat ;)

Délután rákenem a szíjra hátha nem fog csuszni. Nem birja a hideget :D

Mi rokon lelkek vagyunk... Én múlt héten cseréltem a generátor szíjat, persze anyáztam a rüsselheimiekre mivel a szervószíjat is le kellett venni ígyhát azt is kicseréltem. Tegnap rá kellett feszítenem a haverommal mert úgy látszik az asszonykám nem gyúr eleget ;) (vele feszítettem meg hétvégén)

Elküldve

Csabi hidd el a szurok a legjobb.

Várható volt hogy nem fogja megérni. Kíváncsi vagyok használt autó fronton mi lesz itthon drágul vagy nem.

Elküldve

Na elmentek ti.. szurkot kensz az ékszíjra? Szívattok mi?

Bassz, ne má. Cserélj ékszíjat, tedd fel az aksidat éjszakára töltőre és nem fog sipíkolni.

Mellesleg generátor ékszíj tárcsa ha elvan kopva ,ami sajnos jellemző akkor nehéz ügy a spanolás.

Más :D 256.9ft tankoltam , komolyan mondom teljesen kikészültem ;) a gazoil ilyen rohadt drága?

Sajnos csak Mol, Shell kút van, a kedvenc kis kutam bezárták. A kamionos barátom beteg.

Ráadásul üzemanyag válsággal fenyegetnek..... 320-340 lit ;)

:)

Elküldve

Ne is mond tegnap hallottam,h akár 20Ft al is emelhetik az üzemanyagok árát....

Én meg 6,5-7L nél kevesebbel nem tudok most járni az 1,3as benzintemetővel...:)(

Elküldve

Az ékszíjam kb éves nem olcsó fajta. Mivel nincs kedven ahhoz hogy csapágyas legyen a generátor emiatt bekentem vagyis a szilárd szurkot nekinyomtam és már nem is nyivákol :) Semmit nem kell spanolni :D

Nem kell vastagon csakk éppen nekinyomni ;)

Én még nem hallottam az emelkedésről de ne már!!!!!!!!!!

Amúgy ez nem ujkeletű megoldás ;) Ha bordás lenne a tárcsa nem kellene ilyen megoldás de nem az ;)

Az EGR szelepet még nem bántottam hideg volt :P

Most az enyém is 6 körül eszik de nem megy a fölé (majd a hidegben ;))

Elküldve

Ne haragudjatok ha már leírtátok, de mire is jó ha ki van kötve az egr szelep??

Ja és akiknek a verdája kint éjszakázik azok élménybeszámolóit várom az igazi hidegindításokról! :)

Elküldve
Ne haragudjatok ha már leírtátok, de mire is jó ha ki van kötve az egr szelep??

Ja és akiknek a verdája kint éjszakázik azok élménybeszámolóit várom az igazi hidegindításokról! ;)

Nagyon hi hi hi hidegvolt reggel. Gyalog mentem. :D

Na de majd holnap! :) Az akksi bent melegszik az előszobában, a hidegindító spré mellett. ;)

Elküldve
Ne haragudjatok ha már leírtátok, de mire is jó ha ki van kötve az egr szelep??

Ja és akiknek a verdája kint éjszakázik azok élménybeszámolóit várom az igazi hidegindításokról! :)

Talán csak annyira hogy az elhasznált kormos levegőt nem szivja vissza a motor, és nem dzsúvásodik annyira a szívó cső.

Ma reggel -20.5 volt a közelünkben, nálunk én csak -16 mértem regggel 8 után mikor vittem lányom oviba.

Garázsban állok, mikor kiáltam , kis idő mulva meg emelkedett az alpjárat, szóval müködik a dúsítóm.

Akinek ebben a fene hidegben indult a traktora az elmondhatja hogy rendben van az autója.

Elküldve

Nekem garázsból indul reggel,de egész nap kint áll hidegben.Kb -5fok van napközben is most,de két izzítás után 3-4 főtengelycsapács után indul szépen!

Elküldve

Ma reggel en is busszal mentem dolgozni, mert nem akartam szetmeriteni az akksit. De ha holnap nem indul en kiprobalom amit ma lattam:

Ford Transit allt melletem a csillagparkoloban na az sem igen akart beindulni( -16,5 volt a kijelzomon) a sofor kiszalt meggyujtott egy osszetekert ujsagot elotte lehuzta a legszuro utani csovet odatartotta az ego ujsagot a legbeomlohcsohoz es a haverja meg inditozott egy-ket Ford-ulat utan beindult. na ez mar tapasztalat nem?

jo hideginditozast

udv :)

Elküldve
Ma reggel en is busszal mentem dolgozni, mert nem akartam szetmeriteni az akksit. De ha holnap nem indul en kiprobalom amit ma lattam:

Ford Transit allt melletem a csillagparkoloban na az sem igen akart beindulni( -16,5 volt a kijelzomon) a sofor kiszalt meggyujtott egy osszetekert ujsagot elotte lehuzta a legszuro utani csovet odatartotta az ego ujsagot a legbeomlohcsohoz es a haverja meg inditozott egy-ket Ford-ulat utan beindult. na ez mar tapasztalat nem?

jo hideginditozast

udv :)

Nálunk igy indítják a traktorokat. Meg begyujtanak az olajteknő alá, hogy átmelegedjen egy kicsit az olaj. Meg forróvizet töltenek a hűtőbe... . Ha jó az aku, vagy a bikázótrafó, meg is indul. Na persze sürítés is kell legyen a motorba, bár egy kicsi. Esetleg spray, de ez veszélyes is lehet. Régebb én is gyakran kínoztam igy... .

Elküldve
Nálunk igy indítják a traktorokat. Meg begyujtanak az olajteknő alá, hogy átmelegedjen egy kicsit az olaj. Meg forróvizet töltenek a hűtőbe... . Ha jó az aku, vagy a bikázótrafó, meg is indul. Na persze sürítés is kell legyen a motorba, bár egy kicsi. Esetleg spray, de ez veszélyes is lehet. Régebb én is gyakran kínoztam igy... .

Az ujság papír működik, lényeg hogy lángot szívjon a motor :)

Elküldve
-30 volt mult a múlt éjjel. Sok motorháztetőt láttam a reggel felnyitva. Holnap reggel lehet több is lesz. Azaz kevesebb Celsius.

Nekem sikerült kinyirni az önindítót, immár másodszor. Leolvatt a bronzkefe vezeték a kefetartóról, legalábbil remélem, mert a multkor is ez volt a baja :) . Ugyhogy akár +25 fok is lehet reggel az enyém akkor se fog beindulni. (bibibiiii) ;) ;)

Reggel 7-re voltam előjegyezve az adagolósnál, aztán felhívtam hogy a jövő7-re se biztos hogy odaérek.

Hát így jártam. :D

Elküldve
Nekem sikerült kinyirni az önindítót, immár másodszor. Leolvatt a bronzkefe vezeték a kefetartóról, legalábbil remélem, mert a multkor is ez volt a baja :) . Ugyhogy akár +25 fok is lehet reggel az enyém akkor se fog beindulni. (bibibiiii) ;) ;)

Reggel 7-re voltam előjegyezve az adagolósnál, aztán felhívtam hogy a jövő7-re se biztos hogy odaérek.

Hát így jártam. :D

Annyit indítóztál?

Nem szabad sokáig tekertetni mert ez lesz az eredménye!

Én ha nagyon nem megy már tövig bököm a gázpedált,de ahogy hallom hogy röffen már veszem is el a lábam!

Elküldve

Nekem is garázsban áll éjszakánként, igaz abban nincsen fűtés. Tegnap reggelre -17 volt felénk, a garázsban -2 volt, egy izzítás után pöccre beindult. Tegnap napközben a munkahelyemen kint állt az utcán, délután -11 volt a kijelzőn, két izítással beindult.

Elküldve
Annyit indítóztál?

Nem szabad sokáig tekertetni mert ez lesz az eredménye!

Én ha nagyon nem megy már tövig bököm a gázpedált,de ahogy hallom hogy röffen már veszem is el a lábam!

Az egészel az a gáz hogy ha gázt adok akkor biztos hogy nem indul be (az előtöltés pontatlansága miatt). Vákumcső a dusítóra dugva közvetlenül és akkor talán, ha pártunk, kormányunk, és stalin lenin és az öszess szent is úgy akarja akkor beindul, vagy lemerül az akksi. :)

Elküldve
Az egészel az a gáz hogy ha gázt adok akkor biztos hogy nem indul be (az előtöltés pontatlansága miatt). Vákumcső a dusítóra dugva közvetlenül és akkor talán, ha pártunk, kormányunk, és stalin lenin és az öszess szent is úgy akarja akkor beindul, vagy lemerül az akksi. :)

HA a vákumcsövet direktbe a dusítóra kötöd,akkor amint beindul rögtön vissszamegy a szivato..... :D

Elküldve

Sajnos az a gyanum nem csak az előtöltéssel van bajod.

HA a vákumcsövet direktbe a dusítóra kötöd,akkor amint beindul rögtön vissszamegy a szivato..... :)

Ennek így nincs értelme. A vákum szabadon mozog ilyenkor, mert hideg a motor.

AH ,szerintem nem értitek hogy hogy működik :D

Elküldve

Ja igen most hivott abiztisító:siralmas...szerinte az én autom értéke ha jo akkor 500eFt...

250A roncs értéke és 258eFt ot fizetnek...

ha saját magam csinálom meg ismerősömmel akkor 200eFT lenne a javítás,ha műhelybe viszem akkor 300-350...

IGY KERESEK bal első lámpát,hűtőt...1-2 hónapig még ezzel kell járnom...amig meg nem kapom a pénzt és akkor veszek egy másikat... :)

Sajnos az a gyanum nem csak az előtöltéssel van bajod.

Ennek így nincs értelme. A vákum szabadon mozog ilyenkor, mert hideg a motor.

AH ,szerintem nem értitek hogy hogy működik ;)

de mert kiköti a hőmérséklet kapscolot...ezért amint beindul azonnal visszamegy a szivato (behúz a membrám)

EZ TUTI :D

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.