mörfi Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Le maradtam , de sejtem mi a tényállás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Össze kéne fussunk valamelyik nap, mert lassan aktuális lesz a himba projekt :PRendben előtte értekezz :wink: ünk Tel? priviben átküldöd? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Miért is? Ott van az a sárga kitűző az avatarodon, 8) figyelmeztetés. :smt102 Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 Ott van az a sárga kitűző az avatarodon, 8) figyelmeztetés. :smt102 Mókás nem? Hogy valakire erre induljon be? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
bazs Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 na ezt tényleg nem kéne :evil: Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve November9, 2005 Megoszt Elküldve November9, 2005 na ezt tényleg nem kéne :evil: Nézd, kérdezték, hogy mi az én meg válaszoltam és csak azt a választ tudom kommunikálni, ami elsőre eszembe jut, ha ilyet látok/tapasztalok. Elnézést mindenkitől az OFF-ért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve November10, 2005 Megoszt Elküldve November10, 2005 Csak hogy mindenki tisztán lásson! A kis sárga embléma az avatarom mellett egy "figyelmeztetés" melyet a KEDVES Blitz-től kaptam, amiért bátorkodtam olyat tenni, amit a szabályzat külön nem tilt!!! A következő történt: Egy barátom el akar adni 4 darab használt téligummát. Ezt én beírtam a topicba elérhetőséggel. Erre miszter B! írta, hogy ez "feketepont", mert megsértettem a szabályzatot. Röviden és tömören ennyi. A többit priviben részletezem a kapott mailekkel és privikkel együtt, hogy mindenki tisztán lásson. üdv, Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tom Elküldve November10, 2005 Megoszt Elküldve November10, 2005 Hozzátenném, ennek is jobb helye lenne a társalgóban... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve November10, 2005 Megoszt Elküldve November10, 2005 Hozzátenném, ennek is jobb helye lenne a társalgóban... :wink: Ja, én meg azt, hogy akkor itt megint jönnek a kérdések, hogy mi az + stb. :P Így mindenki számára világos, hogy mi a szitu. Hát ennyi... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opeltds Elküldve November10, 2005 Megoszt Elküldve November10, 2005 szaisztok! megtudjátok mondani hogy hogy tudom megnézni hogy jok-e a izotó gyertyáim?? ha kiszedem és izzitok akkor melegnek kell leni-e vagy van más megoldás is? elöre is köszike! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November10, 2005 Megoszt Elküldve November10, 2005 szaisztok! megtudjátok mondani hogy hogy tudom megnézni hogy jok-e a izotó gyertyáim?? ha kiszedem és izzitok akkor melegnek kell leni-e vagy van más megoldás is? elöre is köszike!Erre a válasz: fekosz cimbi a dolog ugy néz ki,hogy lekötöd az izzítógyrtyára menő vezetékeket,aztán ellenállásmérővel nekiesel az egyik mérőzsinort az izzitógyertyaházára másikat a csatlakozo helyére kell kötni és ha mutat értéket,akkor nincs szakadás :arrow: működik az izzito..ha szakadást mutat,akkor nem jo :arrow: csere :idea: :!: remélem erre a leírásra gondoltál... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opeltds Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 sziasztok! lenne egy kérdésem ha én a füstcsavart(levanblombálva hatlap fejű.csavarhuzó marat is van benne ) azt tövig kitetekrtem akkor miért van az hogy NEM kormol???? Mert az egyik ismerösöm isuzu astráján ezt vetem ma észre és nem kormol!! ez valmien elönyt vagy hátrányt jelent hamarabb tönkre megy a gépe?? elöre is köszike!! Tamás Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 sziasztok! lenne egy kérdésem ha én a füstcsavart(levanblombálva hatlap fejű.csavarhuzó marat is van benne ) azt tövig kitetekrtem akkor miért van az hogy NEM kormol???? Mert az egyik ismerösöm isuzu astráján ezt vetem ma észre és nem kormol!! ez valmien elönyt vagy hátrányt jelent hamarabb tönkre megy a gépe?? elöre is köszike!! Tamás Vazze :P te füst csavar mániás vagy :arrow: majd csak elbaszod az adagolót az össze vissza tekergetéssel :arrow: A füst csavar kis tartományokban állítható. :arrow: Ki tekerni tökig :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opeltds Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 ezt nemén csináltam ez egyik haveré most vette!!!!! de amuyg kiváncsi vagyok hogy mi lesz a baja vagy hogy lesz-e egyáltalán? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 ez a Általad nagyon szeretett csavar csak nagyon keskeny spektrumban állítgatható hátrányok nélkül, ugyanis ez befolyásolja az indítási töltésmennyiséget, Ha túlzottan betekerjük néha magától fog felpörögni a motor, ha kitekerjük reggel nem indul el, és ingadozik az alapjárat. Komoly szakik is nehezen tudják tökéletesen beállítani, úgy hogy így tekergesd. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opeltds Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 köszike! de maugy neki minden oké! de én az enyémhez nem nyulok! mert ahogy megy ugy megy!! elözéshez fissza és gyi! és gondnélkül meg van! szia! Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 Ez a beszéd, kilehet autózni dizilt is. De ezek a motorok nem hoznak különleges teljesítményt. Ha aszfaltot akarod szagatni akkor TDI kel, azt lehet tuningolni ezerrel, és verni fogja a benyásokat simán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opeltds Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 az enyém egy tds isuzu motoros 82 paci! ugyhogy elég jol megy a 80 pacis mazdát odaveri ha gyorsulunk viszont ha azt nézzük hogy dombonföl 3-dik és gyi akkor 2-km-er alat vert meg egy orhosszal mert neki 3-dik csak 110(5500)benzines nekem pedig 130(5200)diesel az nem mindegy! de emugy jol megy!! elég rugalmas! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 Mitől van az, hogy reggel hidegben pöccre elindul a kocsi, ha meleg a moci 2-3at áttekeri az önindító mire elindul ... Ez nooormális ? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 Mitől van az, hogy reggel hidegben pöccre elindul a kocsi, ha meleg a moci 2-3at áttekeri az önindító mire elindul ... Ez nooormális ? :D Nekem meg forditva van,na az hogy lehet? :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
szjancsi Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 Mitől van az, hogy reggel hidegben pöccre elindul a kocsi, ha meleg a moci 2-3at áttekeri az önindító mire elindul ... Ez nooormális ? biztos a zold turbo lehet a baja :idea: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opeltds Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 Na akkor az én vasamban 68 le szaladgál szanta szét, de eddig mindenkit utól értem ha máshol nem a lámpáknál :smt036 Link to comment Megosztás: More sharing options...
opeltds Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 te már mérted a százat??? végét??? fogyasztás? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve November11, 2005 Megoszt Elküldve November11, 2005 Mitől van az, hogy reggel hidegben pöccre elindul a kocsi, ha meleg a moci 2-3at áttekeri az önindító mire elindul ... Ez nooormális ? :P Tökre nooooormális, hidegen izzítasz melegen meg nem 8) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts