Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

Itt van 1 füst csavar, ez nem opel de így nézki.Ez minden esetben 8 mm átmérőjű csavar, a végén egy hatszög kulcsnyílással, és csavarhúzó horonnyal, ami az adagoló hátulján van.  Jellegzetessége, hogy egy különleges, lemez bilincset visel a menet részén.  

Ezzel vissza tudják venni a töltés mennyiségA dízel állandó levegőt szív, és a gázolaj mennyiségét adagolja hozzá.ez a csavar csak nagyon keskeny spektrumban állítgatható hátrányok nélkül, ugyanis ez befolyásolja az indítási töltésmennyiséget, a regulátor működését is.

NEM TUDOM FELTÖLTENI

Szia mörfi :P

Össze kéne fussunk valamelyik nap, mert lassan aktuális lesz a himba projekt :D

Link to comment
Megosztás:

Kösd le a réz sarukat az izzítógyrtyákról és ellenállásmérővel meg tudod állapítani a gyertyákról a helyükön,hogy jok e.... :idea:

Hali!

Ez a megoldás engem is érdekelne, igaz nekem indul renesen, de azért nem árt tudni, hogy ez a jó moci vagy a négy tuti gyertya, esetleg összességében minden együtt produkálja?

:P

Egyebek tekintetében mizu?

Link to comment
Megosztás:

sziasztok  

már régóta olvasgatom az eseményeket és most érzem ide illőnek a kérdésemet. van egy 94'-es DR es astrám, a zödkáryát nem kapta meg mert iszonyatosan füstöl (kipu végén fekete kolbász tekeredik Kb. két utszahosszan mögötte.) és nem nyomtam neki kövéret. A füst nem oszlik csak a térfogata nő, a sűrűsége nem változik.  :shock:  

A motor hidegen aránylag jól indul, de melegen ha leálítottam nem indul ujra. Kipróbáltam karter cső nélkül is meleg motornál hát beindult nagynehezen. A kérdés az hogy egy egyszerü gyűrűzés mennyit dobna a használati értékén?  

Előre is köszönöm.

ja. újak aporlasztócucsok, az izzitó gyertyák, és Lukács rendszerű adaolója van (Locas).

Három nagyon fontos dolog van, amit megemlítenék:

1, Dobd el a Lucas adagolódat! (Nekem amióta Bosch adagolóm van, tigris a gépem, igaz már kéne egy ad. beállítás)

2, Vidd el egy adagolóshoz, mert valszeg a tápsziv. vagy mi a szösz hazament és ezért többet nyom, mint ami kellene!

3, Gyűrűzéssel csak akkor próbálkozz, ha max 1-2 évig akarod megtartani a kocsit!

A meggyűrűzött autó max. 30-50 e km-t ! megy el, utána ismét jönnek a gondok.

Én egyébként még nem szedném szét, először méretnék rajta egy sűrítés veszteség légnyomást!

Szerintem ezzel kezd! ekkor a csúcsok kiszálnak a mociból és rögtön be is tudod méretni, hogy megfelelő e nyomásuk, illetve jó e csúcs maga.

Hát erről ennyit.

Link to comment
Megosztás:

talán rosszul írta le a banki ügyintéző:

próbáld ide küldeni: soltesz.gyula@posta.hu

mondjál már tapasztalatot is, hogy megy a gép? voltam CORA-ban, de a legolcsóbb étolaj 240 Ft volt, inkább nem vettem

Tesco MINŐSÉGI étolaj (100%-os) 899huf /5 liter! Nekem megy a dolog és a füst is kevesebb :P

Link to comment
Megosztás:

fekosz cimbi

a dolog ugy néz ki,hogy lekötöd az izzítógyrtyára menő vezetékeket,aztán ellenállásmérővel nekiesel az egyik mérőzsinort az izzitógyertyaházára másikat a csatlakozo helyére kell kötni és ha mutat értéket,akkor nincs szakadás :arrow: működik az izzito..ha szakadást mutat,akkor nem jo :arrow: csere :idea: :!:

remélem erre a leírásra gondoltál...

Link to comment
Megosztás:

fekosz cimbi

a dolog ugy néz ki,hogy lekötöd az izzítógyrtyára menő vezetékeket,aztán ellenállásmérővel nekiesel az egyik mérőzsinort az izzitógyertyaházára másikat a csatlakozo helyére kell kötni és ha mutat értéket,akkor nincs szakadás :arrow: működik az izzito..ha szakadást mutat,akkor nem jo :arrow: csere :idea:  :!:  

remélem erre a leírásra gondoltál...

Igen, bár lehet, hogy most nagy butaságot fogok kérdezni, de ha a gyertyát nem veszem ki, akkor a blokk ad neki testet, ilyenkor mi van?

Az ok, hogy lekötöm vezetékeket, illetve a réz lapocskát, de utána hogyan is tovább?

Van multiméterem, gondolo ezzel meg tudom mérni.

...de akkor hogyan is?

Bocs, ha nagyon nem vágom a dolgokat :P

Link to comment
Megosztás:

fogod a fekete vezetéket,odanyomod az izzítógyertya házához...

fogod a piros vezetéket a multimétereden és azt a sarura rakod...a multimétert ellenállás mérő állásba kell tenni..:P

sok sikert,ha van kérdésed,ne habozz:)

hálás köszönet :D

Ma már sajnos sötét lesz, mire hazaérek, de holnap megmérem őket :D

Link to comment
Megosztás:

Nyugtalanít, hogy határozott lángosszagot áraszt. Bár kellemesebb ezt szagolni, mint a dízel füstöt, de ha pl. közúti ellenőrzésre kerül sor, a rendőr másodpercek alatt átlátja a helyzetet. Na, most az a kérdés, ki van-e nekik adva a feladat, hogy ilyen esetben intézkedjenek?

A vámkommandó gondolom azonnal mintát vesz, mert erre fel van készülve. De a rendőr? Kinek van rendőr ismerőse?

Link to comment
Megosztás:

Nem dermed le a szűrőben??? Uj étolajat vagy használtal jársz? Nem marad a tank alján az olaj? a szűrőben sem rakodik le??? Átalakitottál valamit gozzá vagy csak simán felöntöd és usgyi??? :P Én is gondolkoztam rajta der nem mertem féltem hogy vihetem a rendszert takarítatni. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.