fekosz Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Itt van 1 füst csavar, ez nem opel de így nézki.Ez minden esetben 8 mm átmérőjű csavar, a végén egy hatszög kulcsnyílással, és csavarhúzó horonnyal, ami az adagoló hátulján van. Jellegzetessége, hogy egy különleges, lemez bilincset visel a menet részén. Ezzel vissza tudják venni a töltés mennyiségA dízel állandó levegőt szív, és a gázolaj mennyiségét adagolja hozzá.ez a csavar csak nagyon keskeny spektrumban állítgatható hátrányok nélkül, ugyanis ez befolyásolja az indítási töltésmennyiséget, a regulátor működését is. NEM TUDOM FELTÖLTENI Szia mörfi :P Össze kéne fussunk valamelyik nap, mert lassan aktuális lesz a himba projekt :D
fekosz Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Kösd le a réz sarukat az izzítógyrtyákról és ellenállásmérővel meg tudod állapítani a gyertyákról a helyükön,hogy jok e.... :idea: Hali! Ez a megoldás engem is érdekelne, igaz nekem indul renesen, de azért nem árt tudni, hogy ez a jó moci vagy a négy tuti gyertya, esetleg összességében minden együtt produkálja? :P Egyebek tekintetében mizu?
fekosz Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 sziasztok már régóta olvasgatom az eseményeket és most érzem ide illőnek a kérdésemet. van egy 94'-es DR es astrám, a zödkáryát nem kapta meg mert iszonyatosan füstöl (kipu végén fekete kolbász tekeredik Kb. két utszahosszan mögötte.) és nem nyomtam neki kövéret. A füst nem oszlik csak a térfogata nő, a sűrűsége nem változik. :shock: A motor hidegen aránylag jól indul, de melegen ha leálítottam nem indul ujra. Kipróbáltam karter cső nélkül is meleg motornál hát beindult nagynehezen. A kérdés az hogy egy egyszerü gyűrűzés mennyit dobna a használati értékén? Előre is köszönöm. ja. újak aporlasztócucsok, az izzitó gyertyák, és Lukács rendszerű adaolója van (Locas). Három nagyon fontos dolog van, amit megemlítenék: 1, Dobd el a Lucas adagolódat! (Nekem amióta Bosch adagolóm van, tigris a gépem, igaz már kéne egy ad. beállítás) 2, Vidd el egy adagolóshoz, mert valszeg a tápsziv. vagy mi a szösz hazament és ezért többet nyom, mint ami kellene! 3, Gyűrűzéssel csak akkor próbálkozz, ha max 1-2 évig akarod megtartani a kocsit! A meggyűrűzött autó max. 30-50 e km-t ! megy el, utána ismét jönnek a gondok. Én egyébként még nem szedném szét, először méretnék rajta egy sűrítés veszteség légnyomást! Szerintem ezzel kezd! ekkor a csúcsok kiszálnak a mociból és rögtön be is tudod méretni, hogy megfelelő e nyomásuk, illetve jó e csúcs maga. Hát erről ennyit.
fekosz Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Igen van,nekem legalábbis van!Mert? U.i.: P.ü.-t megkaptad? Ne kevered össze a gégecsővel? :D (Flexibilis összekötő)
fekosz Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 talán rosszul írta le a banki ügyintéző: próbáld ide küldeni: soltesz.gyula@posta.hu mondjál már tapasztalatot is, hogy megy a gép? voltam CORA-ban, de a legolcsóbb étolaj 240 Ft volt, inkább nem vettem Tesco MINŐSÉGI étolaj (100%-os) 899huf /5 liter! Nekem megy a dolog és a füst is kevesebb :P
vbandit Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 fekosz cimbi a dolog ugy néz ki,hogy lekötöd az izzítógyrtyára menő vezetékeket,aztán ellenállásmérővel nekiesel az egyik mérőzsinort az izzitógyertyaházára másikat a csatlakozo helyére kell kötni és ha mutat értéket,akkor nincs szakadás :arrow: működik az izzito..ha szakadást mutat,akkor nem jo :arrow: csere :idea: :!: remélem erre a leírásra gondoltál...
fekosz Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 fekosz cimbi a dolog ugy néz ki,hogy lekötöd az izzítógyrtyára menő vezetékeket,aztán ellenállásmérővel nekiesel az egyik mérőzsinort az izzitógyertyaházára másikat a csatlakozo helyére kell kötni és ha mutat értéket,akkor nincs szakadás :arrow: működik az izzito..ha szakadást mutat,akkor nem jo :arrow: csere :idea: :!: remélem erre a leírásra gondoltál... Igen, bár lehet, hogy most nagy butaságot fogok kérdezni, de ha a gyertyát nem veszem ki, akkor a blokk ad neki testet, ilyenkor mi van? Az ok, hogy lekötöm vezetékeket, illetve a réz lapocskát, de utána hogyan is tovább? Van multiméterem, gondolo ezzel meg tudom mérni. ...de akkor hogyan is? Bocs, ha nagyon nem vágom a dolgokat :P
opelbaj Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Tesco MINŐSÉGI étolaj (100%-os) 899huf /5 liter! Nekem megy a dolog és a füst is kevesebb :P kevered gázolajjal vagy tisztán?
vbandit Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 fogod a fekete vezetéket,odanyomod az izzítógyertya házához... fogod a piros vezetéket a multimétereden és azt a sarura rakod...a multimétert ellenállás mérő állásba kell tenni..:P sok sikert,ha van kérdésed,ne habozz:)
fekosz Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 kevered gázolajjal vagy tisztán? Keverem, 50-50%-ban.
fekosz Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 fogod a fekete vezetéket,odanyomod az izzítógyertya házához... fogod a piros vezetéket a multimétereden és azt a sarura rakod...a multimétert ellenállás mérő állásba kell tenni..:P sok sikert,ha van kérdésed,ne habozz:) hálás köszönet :D Ma már sajnos sötét lesz, mire hazaérek, de holnap megmérem őket :D
opelbaj Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Kis olajprés üzemekről tudtok Dél-Pest környékén? B.örs, Törökbálint, Diósd, Érd, Budakeszi? Vajon olcsóbbak a TESCO-tól?
fekosz Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Kis olajprés üzemekről tudtok Dél-Pest környékén? B.örs, Törökbálint, Diósd, Érd, Budakeszi? Vajon olcsóbbak a TESCO-tól? nekem nincs infóm :P
ivannorbi Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Használt olajjal próbálta már valaki? Nekem ez a megoldás a szimpatikus, akkor legalább nem kell kiönteni az otthon használt sütőolajat. (nem mintha olyan sokat használnánk :roll: )
afonya Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Nadegyerekek? Szabad ezt? Csak mert engem is érdekelne. A használt olaj szerintem csak ülepítés és alapos szűrés után használható, és akkor is csak keverve. De cáfoljatok meg. Légyszi.
J0hnny Elküldve November8, 2005 Elküldve November8, 2005 Ne kevered össze a gégecsővel? :D (Flexibilis összekötő) Ennyire ne nézz "madárnak"!Gégecsövem nincs,rezonátorcső van helyette és utána van a kati! :P
1.7DTL Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Az olajteknő gondom megoldódott potom 9ezer huf bol. Hát ennyiért már vehettem volna ujat is! Ha ezt tudom......... Mostmár 9 szer otthon kell leengednem az olajat hogy nullás legyek. azaz 90e km :D Mindegy ez is megvan :P
opelbaj Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Nyugtalanít, hogy határozott lángosszagot áraszt. Bár kellemesebb ezt szagolni, mint a dízel füstöt, de ha pl. közúti ellenőrzésre kerül sor, a rendőr másodpercek alatt átlátja a helyzetet. Na, most az a kérdés, ki van-e nekik adva a feladat, hogy ilyen esetben intézkedjenek? A vámkommandó gondolom azonnal mintát vesz, mert erre fel van készülve. De a rendőr? Kinek van rendőr ismerőse?
1.7DTL Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Nem dermed le a szűrőben??? Uj étolajat vagy használtal jársz? Nem marad a tank alján az olaj? a szűrőben sem rakodik le??? Átalakitottál valamit gozzá vagy csak simán felöntöd és usgyi??? :P Én is gondolkoztam rajta der nem mertem féltem hogy vihetem a rendszert takarítatni. :D
opelbaj Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 még csak tesztidőben vagyok, de tetszik a teljesítmény nincs időm használt olajat gyűjteni, pedig az lenne az igazi megtakarítás átalakítás nem volt és fagyban nem tervezek ezzel járni most nem dermed, pöccre indul, ahogy korábban
fekosz Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Sztem ezért mindjárt megrovásban részesülsz ... :roll: :P Miért is?
fekosz Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Kedves modi! Megköszönném, ha nem törölnéd a hozzászólásomat! Hálás köszönet... Fontos lenne, hogy elmenjen a cuccos, mert ezen (nem részletezem) sok múlik.
mörfi Elküldve November9, 2005 Elküldve November9, 2005 Szia mörfi :P Össze kéne fussunk valamelyik nap, mert lassan aktuális lesz a himba projekt :D Rendben előtte értekezz :wink: ünk
Recommended Posts