Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Itt van 1 füst csavar, ez nem opel de így nézki.Ez minden esetben 8 mm átmérőjű csavar, a végén egy hatszög kulcsnyílással, és csavarhúzó horonnyal, ami az adagoló hátulján van.  Jellegzetessége, hogy egy különleges, lemez bilincset visel a menet részén.  

Ezzel vissza tudják venni a töltés mennyiségA dízel állandó levegőt szív, és a gázolaj mennyiségét adagolja hozzá.ez a csavar csak nagyon keskeny spektrumban állítgatható hátrányok nélkül, ugyanis ez befolyásolja az indítási töltésmennyiséget, a regulátor működését is.

NEM TUDOM FELTÖLTENI

Szia mörfi :P

Össze kéne fussunk valamelyik nap, mert lassan aktuális lesz a himba projekt :D

Elküldve
Kösd le a réz sarukat az izzítógyrtyákról és ellenállásmérővel meg tudod állapítani a gyertyákról a helyükön,hogy jok e.... :idea:

Hali!

Ez a megoldás engem is érdekelne, igaz nekem indul renesen, de azért nem árt tudni, hogy ez a jó moci vagy a négy tuti gyertya, esetleg összességében minden együtt produkálja?

:P

Egyebek tekintetében mizu?

Elküldve
sziasztok  

már régóta olvasgatom az eseményeket és most érzem ide illőnek a kérdésemet. van egy 94'-es DR es astrám, a zödkáryát nem kapta meg mert iszonyatosan füstöl (kipu végén fekete kolbász tekeredik Kb. két utszahosszan mögötte.) és nem nyomtam neki kövéret. A füst nem oszlik csak a térfogata nő, a sűrűsége nem változik.  :shock:  

A motor hidegen aránylag jól indul, de melegen ha leálítottam nem indul ujra. Kipróbáltam karter cső nélkül is meleg motornál hát beindult nagynehezen. A kérdés az hogy egy egyszerü gyűrűzés mennyit dobna a használati értékén?  

Előre is köszönöm.

ja. újak aporlasztócucsok, az izzitó gyertyák, és Lukács rendszerű adaolója van (Locas).

Három nagyon fontos dolog van, amit megemlítenék:

1, Dobd el a Lucas adagolódat! (Nekem amióta Bosch adagolóm van, tigris a gépem, igaz már kéne egy ad. beállítás)

2, Vidd el egy adagolóshoz, mert valszeg a tápsziv. vagy mi a szösz hazament és ezért többet nyom, mint ami kellene!

3, Gyűrűzéssel csak akkor próbálkozz, ha max 1-2 évig akarod megtartani a kocsit!

A meggyűrűzött autó max. 30-50 e km-t ! megy el, utána ismét jönnek a gondok.

Én egyébként még nem szedném szét, először méretnék rajta egy sűrítés veszteség légnyomást!

Szerintem ezzel kezd! ekkor a csúcsok kiszálnak a mociból és rögtön be is tudod méretni, hogy megfelelő e nyomásuk, illetve jó e csúcs maga.

Hát erről ennyit.

Elküldve
talán rosszul írta le a banki ügyintéző:

próbáld ide küldeni: soltesz.gyula@posta.hu

mondjál már tapasztalatot is, hogy megy a gép? voltam CORA-ban, de a legolcsóbb étolaj 240 Ft volt, inkább nem vettem

Tesco MINŐSÉGI étolaj (100%-os) 899huf /5 liter! Nekem megy a dolog és a füst is kevesebb :P

Elküldve

fekosz cimbi

a dolog ugy néz ki,hogy lekötöd az izzítógyrtyára menő vezetékeket,aztán ellenállásmérővel nekiesel az egyik mérőzsinort az izzitógyertyaházára másikat a csatlakozo helyére kell kötni és ha mutat értéket,akkor nincs szakadás :arrow: működik az izzito..ha szakadást mutat,akkor nem jo :arrow: csere :idea: :!:

remélem erre a leírásra gondoltál...

Elküldve
fekosz cimbi

a dolog ugy néz ki,hogy lekötöd az izzítógyrtyára menő vezetékeket,aztán ellenállásmérővel nekiesel az egyik mérőzsinort az izzitógyertyaházára másikat a csatlakozo helyére kell kötni és ha mutat értéket,akkor nincs szakadás :arrow: működik az izzito..ha szakadást mutat,akkor nem jo :arrow: csere :idea:  :!:  

remélem erre a leírásra gondoltál...

Igen, bár lehet, hogy most nagy butaságot fogok kérdezni, de ha a gyertyát nem veszem ki, akkor a blokk ad neki testet, ilyenkor mi van?

Az ok, hogy lekötöm vezetékeket, illetve a réz lapocskát, de utána hogyan is tovább?

Van multiméterem, gondolo ezzel meg tudom mérni.

...de akkor hogyan is?

Bocs, ha nagyon nem vágom a dolgokat :P

Elküldve

fogod a fekete vezetéket,odanyomod az izzítógyertya házához...

fogod a piros vezetéket a multimétereden és azt a sarura rakod...a multimétert ellenállás mérő állásba kell tenni..:P

sok sikert,ha van kérdésed,ne habozz:)

Elküldve
fogod a fekete vezetéket,odanyomod az izzítógyertya házához...

fogod a piros vezetéket a multimétereden és azt a sarura rakod...a multimétert ellenállás mérő állásba kell tenni..:P

sok sikert,ha van kérdésed,ne habozz:)

hálás köszönet :D

Ma már sajnos sötét lesz, mire hazaérek, de holnap megmérem őket :D

Elküldve
Kis olajprés üzemekről tudtok Dél-Pest környékén? B.örs, Törökbálint, Diósd, Érd, Budakeszi? Vajon olcsóbbak a TESCO-tól?

nekem nincs infóm :P

Elküldve

Használt olajjal próbálta már valaki?

Nekem ez a megoldás a szimpatikus, akkor legalább nem kell kiönteni az otthon használt sütőolajat. (nem mintha olyan sokat használnánk :roll: )

Elküldve

Nadegyerekek? Szabad ezt? Csak mert engem is érdekelne.

A használt olaj szerintem csak ülepítés és alapos szűrés után használható, és akkor is csak keverve. De cáfoljatok meg. Légyszi.

Elküldve

Ne kevered össze a gégecsővel? :D

(Flexibilis összekötő)

Ennyire ne nézz "madárnak"!Gégecsövem nincs,rezonátorcső van helyette és utána van a kati! :P

Elküldve

Az olajteknő gondom megoldódott potom 9ezer huf bol. Hát ennyiért már vehettem volna ujat is! Ha ezt tudom......... Mostmár 9 szer otthon kell leengednem az olajat hogy nullás legyek. azaz 90e km :D

Mindegy ez is megvan :P

Elküldve

Nyugtalanít, hogy határozott lángosszagot áraszt. Bár kellemesebb ezt szagolni, mint a dízel füstöt, de ha pl. közúti ellenőrzésre kerül sor, a rendőr másodpercek alatt átlátja a helyzetet. Na, most az a kérdés, ki van-e nekik adva a feladat, hogy ilyen esetben intézkedjenek?

A vámkommandó gondolom azonnal mintát vesz, mert erre fel van készülve. De a rendőr? Kinek van rendőr ismerőse?

Elküldve

Nem dermed le a szűrőben??? Uj étolajat vagy használtal jársz? Nem marad a tank alján az olaj? a szűrőben sem rakodik le??? Átalakitottál valamit gozzá vagy csak simán felöntöd és usgyi??? :P Én is gondolkoztam rajta der nem mertem féltem hogy vihetem a rendszert takarítatni. :D

Elküldve

még csak tesztidőben vagyok, de tetszik a teljesítmény

nincs időm használt olajat gyűjteni, pedig az lenne az igazi megtakarítás

átalakítás nem volt és fagyban nem tervezek ezzel járni

most nem dermed, pöccre indul, ahogy korábban

Elküldve

Kedves modi!

Megköszönném, ha nem törölnéd a hozzászólásomat!

Hálás köszönet...

Fontos lenne, hogy elmenjen a cuccos, mert ezen (nem részletezem) sok múlik.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.