mörfi Elküldve Szeptember17, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember17, 2005 Max, 1500 és oil csere, és ne kergesd meg had kopjon össze. Link to comment Megosztás: More sharing options...
16DA Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 Nem biztos hogy szar az a bontott. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opelbaj Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 Hát igen... Kaptam ajánlatot egy használt motorra 150eFt-ért. De úgy gondoltam, nagy a kockázat egy kipróbálhatatlan, ismeretlen múltú motort megvenni. Kínáltak zsír új motort. Ládában, eredeti csomagolásban van évek óta. 350e-be került volna. Ezt nem bírtam megfizetni. Aztán járulékos költségek és ügyintézések: eredetvizsga, muszaki vizsga, okmányiroda. Brrr!!! Végül 200e-be került a motorfelújítás hengerfejmunkákkal együtt. A többi a munkadíj és a kiegészítok. Csak tömítésekre elköltöttem egy vagyont! Egyéként szépen megy és JOBBAN HÚZ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 Hát igen... Kaptam ajánlatot egy használt motorra 150eFt-ért. De úgy gondoltam, nagy a kockázat egy kipróbálhatatlan, ismeretlen múltú motort megvenni. Kínáltak zsír új motort. Ládában, eredeti csomagolásban van évek óta. 350e-be került volna. Ezt nem bírtam megfizetni. Aztán járulékos költségek és ügyintézések: eredetvizsga, muszaki vizsga, okmányiroda. Brrr!!! Végül 200e-be került a motorfelújítás hengerfejmunkákkal együtt. A többi a munkadíj és a kiegészítok. Csak tömítésekre elköltöttem egy vagyont! Egyéként szépen megy és JOBBAN HÚZ! Légy üdvözölve a klubban ;) Én u.e végigcsináltam :lol: Igaz, nekem azért nem került ennyibe, de megközelíti. Az 1000 km-s olajcsere azért fontos, mert a generál során akadhat esetleg sorja, vagy apró fényhulladék, ami nem jött még ki és azt az olaj kimossa. Ezért 1000 km-nél csere, majd (én) 3000-nél ismét, aztán saladhat egészen 5-8 e km-ig, ki hogy szokta meg. :lol: Én mindíg próbálok 7 e körül cserélni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 Én is 7e-ként cserélek ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Szeptember19, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember19, 2005 Most néztünk egy stopperes gyorsulást. 13.2 szvsz nem olyan rossz ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Szeptember20, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2005 Most néztünk egy stopperes gyorsulást. 13.2 szvsz nem olyan rossz :( Diesel gyilkos! ;) :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Szeptember20, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2005 Diesel gyilkos! ;) :lol: :lol: Nyugi nem volt 4e fölé pörgetve se :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Szeptember20, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2005 Nyugi nem volt 4e fölé pörgetve se :( Akkor bizony a mért eredmény nem valós :D Lehet, hogy tudná a 10 sec-et is ,de inkább ne kísérletezzünk ezzel. A diesel kályha nem szereti, ha szétvan zavarva az agya :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Szeptember20, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2005 Nem is csak megnéztem "mit tud" mert mostanában mintha megszaporodtak volna a pacik benne úgy tűnik ... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember20, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2005 Nem is csak megnéztem "mit tud" mert mostanában mintha megszaporodtak volna a pacik benne úgy tűnik ... :lol: Lótenyészeted van? Kivel fedeztetsz? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Szeptember20, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember20, 2005 ;) :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember23, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember23, 2005 1.7D-be milyen olajat vegyek télre? Én valami 10W40-re gondoltam,valvoline vagy castrol lesz szerintem,de hátha tud valaki konkrétabbat esetleg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Szeptember24, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember24, 2005 Egyre jobban megvagyok fogyasztás ügyileg elégedve a vassal ... A felni downgrade csodát tett ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
fekosz Elküldve Szeptember26, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2005 1.7D-be milyen olajat vegyek télre? Én valami 10W40-re gondoltam,valvoline vagy castrol lesz szerintem,de hátha tud valaki konkrétabbat esetleg! Mindkettő jó választás! Én szívem szerint inkább Castrolt tennék bele, ha az ár mindegy! ...de biztosan lesz olyan emberke, aki meg inkább Valvoline párti :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember26, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember26, 2005 Mindkettő jó választás! Én szívem szerint inkább Castrolt tennék bele, ha az ár mindegy! ...de biztosan lesz olyan emberke, aki meg inkább Valvoline párti :( Udi klubtársnak van olajnyomásmérője a gépében,és szerinte a téli használatra a mobil 1 10w40-e volt eddig a legjobb!E 3 közül lesz kiválsztva a nyertes! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember27, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember27, 2005 Dizelesek!Van értelme kihuzni a porlasztócsucsokat beállításra vagy nem is lehet állitani?Faterom tud a cégtől hozni mérőeszközt hozzá,csak Opel dizelt nem csinált még! :( Vagy vegyek új csúcsokat? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnatano Elküldve Szeptember28, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2005 Diagnosztikai szempontból van értelme, sőt csakis kiszerelt állapotban lehet igazán megállapítani a dízel bef. szelepek állapotát a mérőeszköz segítségével. Természetesen a nyitónyomást is csak így lehet ellenőrizni és be is lehet állítani ha nem gyári értéken áll. ÍA porlasztási sugárkép, tömítettség, csepegés stb. is csak kiszerelve ellenőrizhető, úgyhogy ha alapos a gyanú hogy gond van a porlasztóval igenis kiszerelve lehet ellenőrizni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember28, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember28, 2005 Diagnosztikai szempontból van értelme, sőt csakis kiszerelt állapotban lehet igazán megállapítani a dízel bef. szelepek állapotát a mérőeszköz segítségével. Természetesen a nyitónyomást is csak így lehet ellenőrizni és be is lehet állítani ha nem gyári értéken áll. ÍA porlasztási sugárkép, tömítettség, csepegés stb. is csak kiszerelve ellenőrizhető, úgyhogy ha alapos a gyanú hogy gond van a porlasztóval igenis kiszerelve lehet ellenőrizni. Azért gondolom,hogy megérné vele fogalkozni,mert egy kicsit erőtlenek érzem a gépet és ez talán segít rajta! Na meg van még egy olyan gondom is,hogy 2-esben néha beszaggat alacsony fordulaton,aztán ahogy nő a fordulatszám megszűnik a szaggatás!Mitől lehet ez? Hallottam már olyat is,hogy váltó/kuplung is okozhat ilyet!De csak 2-esben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Szeptember29, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2005 Ha nem volt nézve mióta nálad vad ,akkor érdemes megnézetni. Legalább tudod hogy rendben vannak, erő nem fog bele költözni, mert jóformán indításkor és alapjáraton érzékelhető ha a csúcsok nem tökéletesek. Fordulaton egymásba érnek az ütemek legfeljebb füstöl valamilyet. A rángatás érdekes dolog tapasztaltam már én is , szerintem valami koszolodás eredménye mert nálam magától gyógyult. Akkor szokott rángatni ha koplal a motor vagyis kevés a kaja adott tartományban. De lehet sz@r üzemanyag is , én tankoltam már olyat is ,hogy zúg zúg de nem akar menni féle gazoil. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember29, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember29, 2005 Ma este beszélgettünk faterommal erről a szaggatásról,ami csak 2-esben kis fordulaton jelenik meg! Fater szerint kuplungtárcsa lesz,mivel csak 2-esben jelentkezik kis fordulaton,vagyis a legnagyobb nyomaték ponton.A szaggatás pedig abból adódik,hogy a tárcsa kiegyenlítő rugóiból vagy törött valamelyik,vagy elvan gyengülve,így amikor 2-esben megkapja nyomatékot a tárcsa,nem egyenletesen oszlik el az erő,és amig a helyzet nem áll be stabilra,szagattás formájában mutatkozik meg! Szal szerintünk ez kuplungcsere lesz,de ha már durom a váltót,akkor csapágyakat is cserélek!Nem lesz olcsó mulatság,szereléssel együtt nekem 50E-t mondtak! :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
mörfi Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 És akkor 3-4 -ben mia helyzet? Egyébként az enyém 3 ban rángatott ,de én nem kuplungoztam meg ez miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szabyka Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 Enyém meg motorféken ráncigált be de már megszünt ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Szeptember30, 2005 Megoszt Elküldve Szeptember30, 2005 És akkor 3-4 -ben mia helyzet? Egyébként az enyém 3 ban rángatott ,de én nem kuplungoztam meg ez miatt. 3-asban is jelentkezit,de az nem annyira észrevehető!Ha tudsz mást mitől van ird le! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Anti Elküldve Október1, 2005 Megoszt Elküldve Október1, 2005 Sziasztok! Van egy barátomnak egy 1.7-es szivodiesele és szeretne bele egy direktszüröt.Szerintetek van értelme?Milyen tuningot lehet rajta véghez vinni?A válaszokat köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts