Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Guest

Recommended Posts

On 2016. 10. 05. at 17:21, pimpa197403 írta:

Csáóó milyen légrugó van neked hátul???  :blink: hogy lehet azt be szerezni és hova szereled be?? és gondolom jól szuperál rakottan, mert már ezen járatom az agyam hogy mit csináljak a kocsi hátuljával hogy ha pakolom ne üljön egyből olyan hamar (pedig új rugók vannak alatta hátul) :(

 

 

Gyári .Már így vettem,hogy benne volt

 

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok olyan kérdésem lenne, hogy f astra 1.7td isuzu....menet közbe gondol egyet kivillan a légzsák emblémája majd később elalszik. Ehhez szokott olyan is párosulni, hogy fordulatszám eltűnik(kilométerórán) és ránt eggyet a kocsin mintha sebességbe akarnám beindítani a kocsit,  de nem áll le csak ránt egyet....eltellik pár másodperc és újra működik a kilométeróra. Gondolom, hogy valami  generátorral lehet de miért villan ki a légzsák emblémája is?

Link to comment
Megosztás:

31 perce, bond1 írta:

Sziasztok olyan kérdésem lenne, hogy f astra 1.7td isuzu....menet közbe gondol egyet kivillan a légzsák emblémája majd később elalszik. Ehhez szokott olyan is párosulni, hogy fordulatszám eltűnik(kilométerórán) és ránt eggyet a kocsin mintha sebességbe akarnám beindítani a kocsit,  de nem áll le csak ránt egyet....eltellik pár másodperc és újra működik a kilométeróra. Gondolom, hogy valami  generátorral lehet de miért villan ki a légzsák emblémája is?

Lehet döglődik a generátor.

Nálam mikor elszállt a fesszabályzó és a motor fordulatszámmal emelkedett a feszültség, akkor egy bizonyos fordulat felett kigyulladt a légzsák jelző.
Mikor kiolvastam a hibakódját, "feszültség túl magas" hibát tárolta le a légzsák.

 

Link to comment
Megosztás:

On Friday, October 07, 2016 at 14:16, pszilaj írta:

Lehet döglődik a generátor.

Nálam mikor elszállt a fesszabályzó és a motor fordulatszámmal emelkedett a feszültség, akkor egy bizonyos fordulat felett kigyulladt a légzsák jelző.
Mikor kiolvastam a hibakódját, "feszültség túl magas" hibát tárolta le a légzsák.

 

Generátor akksi fő kábelek teljesen hibátlanok.....valami más probléma lesz az autobillamosságis szerint....azt mondta probaljam valahol kiolvastatni hátha ir ki hibat esetleg ebbe tud valaki segiteni budapesten?

Link to comment
Megosztás:

Nah ujjabb probléma, a gyertyák 9.8V -t kapnak és kb fél perc mire elkezd 11re felkúszni, kilettek cserélve a gyertyák most 10V ról indulunk továbbra is fél perc mire eléri a 11et. Most a kérdés hogy miért kaphat ilyen kevés feszkót ilyen hosszú idő alatt. Ez egy isuzu motor TC4EE1 a bódé az x17dtl valószínű hogy a kábelkorbács illetve az indítórelé az maradt az x17dtl é. Ha kicserélem a relét valószínű megoldja a problémát vagy máshol lehet a gond?

Link to comment
Megosztás:

5 órája, bond1 írta:

Nah ujjabb probléma, a gyertyák 9.8V -t kapnak és kb fél perc mire elkezd 11re felkúszni, kilettek cserélve a gyertyák most 10V ról indulunk továbbra is fél perc mire eléri a 11et. Most a kérdés hogy miért kaphat ilyen kevés feszkót ilyen hosszú idő alatt. Ez egy isuzu motor TC4EE1 a bódé az x17dtl valószínű hogy a kábelkorbács illetve az indítórelé az maradt az x17dtl é. Ha kicserélem a relét valószínű megoldja a problémát vagy máshol lehet a gond?

Az aksi és a motor közti testelés rendben van? Mert az áram nem csak a gyertyáig megy a relén keresztül, hanem onnan az aksi negatív sarujáig is el kellene jutnia... :)

 

Link to comment
Megosztás:

2 órája, Dáwid írta:

A légzsák hibajel is az alacsony fesz. miatt van. Nem csak a gyertyáknál, hanem a teljes hálózatodban nincs normális feszültség. Közvetlenül a generátoron mérve, illetve az akksin mérve milyen feszültségeket mértél?

Te hogyan kerültél elő? :w00t::hiya::)

Link to comment
Megosztás:

On Tuesday, October 18, 2016 at 20:37, Dáwid írta:

A légzsák hibajel is az alacsony fesz. miatt van. Nem csak a gyertyáknál, hanem a teljes hálózatodban nincs normális feszültség. Közvetlenül a generátoron mérve, illetve az akksin mérve milyen feszültségeket mértél?

Sajnos nekem foggalmam sincs mert az autovillamosságis mérte, és ő azt mondta itt minden rendben van. Nem lehet esetleg hogy a gyertyák azért nem kapnak elég áramot mert a kábelek illetve relé vagy nemtudom mi van ott az anyós oldalon kis doboz hogy az nem az isuzuéhoz való hanem a német dízelhez?

Link to comment
Megosztás:

26 perce, bond1 írta:

Sajnos nekem foggalmam sincs mert az autovillamosságis mérte, és ő azt mondta itt minden rendben van. Nem lehet esetleg hogy a gyertyák azért nem kapnak elég áramot mert a kábelek illetve relé vagy nemtudom mi van ott az anyós oldalon kis doboz hogy az nem az isuzuéhoz való hanem a német dízelhez?

Ha csak nem az izzítórelén van tápolva a légzsák is, nem túl valószínű. De bekötöd direktre próbából, és meglátod. Nem egy űthajó, egy multiméterrel kell több cucc hozzá, mint egy bringához.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

On Sunday, October 23, 2016 at 23:07, Dáwid írta:

Ha csak nem az izzítórelén van tápolva a légzsák is, nem túl valószínű. De bekötöd direktre próbából, és meglátod. Nem egy űthajó, egy multiméterrel kell több cucc hozzá, mint egy bringához.

Vettem feszultsegmerőt szivargyujtósat....amikor bevillan a legzsak akkor 18 at tolt ugyhogy irány autovillamosagis es feszultsegszabalyzo csere....koszonom szepen a segitseget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok.

 Van egy f astra 1,7 diesel-em. A következő jelenség indult el rajta: az adagoló hátulján van egy vas tömb, 4 db torx csavarral rögzítve. Ebbe megy a 4 db cső fel a porlasztó csúcsokhoz. Na most ez a tömb és az adagoló között hidegen eddig csak csöpögött a gázolaj most már kb 1-1,5 hónap után szinte csordogál. Ha bemelegszik az autó már abba hagyja. Valami tömítést tudok ott elképzelni esetleg jól gondolom? Értek az autókhoz de az adagolókról egyelőre nincs nagy ismeretem. Ha nem muszáj nem vinném szerelőhöz mert az eddigi véleményem az,hogy ez a szakma szinte megszűnt. Cserélni én is tudok alkatrészt még azt is jobban mint pár kontár. Sajnos ez többszörösen beigazolódott.

Köszönet

Módosítva : Reserved
Bővítés
Link to comment
Megosztás:

41 perce, Reserved írta:

Sziasztok.

 Van egy f astra 1,7 diesel-em. A következő jelenség indult el rajta: az adagoló hátulján van egy vas tömb, 4 db torx csavarral rögzítve. Ebbe megy a 4 db cső fel a porlasztó csúcsokhoz. Na most ez a tömb és az adagoló között hidegen eddig csak csöpögött a gázolaj most már kb 1-1,5 hónap után szinte csordogál. Ha bemelegszik az autó már abba hagyja. Valami tömítést tudok ott elképzelni esetleg jól gondolom? Értek az autókhoz de az adagolókról egyelőre nincs nagy ismeretem. Ha nem muszáj nem vinném szerelőhöz mert az eddigi véleményem az,hogy ez a szakma szinte megszűnt. Cserélni én is tudok alkatrészt még azt is jobban mint pár kontár. Sajnos ez többszörösen beigazolódott.

Köszönet

Hát annyira nem ismerem a dieseleket, de például a cromaxban motorkód alapján robbantott ábrán tudod mutogatni az eladónak hogy hová kérsz tömítést, és azt kell kicserélned. Pontosan milyen diesel? Opel vagy Isuzu, szívó vagy turbó? Adagolóból is ha jól rémlik több fajta van.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

1 perc, zotya975 írta:

Hát annyira nem ismerem a dieseleket, de például a cromaxban motorkód alapján robbantott ábrán tudod mutogatni az eladónak hogy hová kérsz tömítést, és azt kell kicserélned. Pontosan milyen diesel? Opel vagy Isuzu, szívó vagy turbó? Adagolóból is ha jól rémlik több fajta van.

Köszönöm a válaszod.

1,7 szívó dízel. német motor, 17dr kód. Szerencsére van tartalék (gyakorló) adagolóm amit szét szedhetek hogy bele nézzek. Csak nem tudom mire számíthatok.

Link to comment
Megosztás:

1 hour ago, Reserved said:

1,7 szívó dízel. német motor, 17dr kód. Szerencsére van tartalék (gyakorló) adagolóm amit szét szedhetek hogy bele nézzek. Csak nem tudom mire számíthatok.

Hát kkor meg mi a kérdés? :) Állj neki és szedd szét a tartalékot.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hát az ,hogy nem tudom mire számíthatok. Ha csak tömítés akkor megnyugodtam. Ha rugók,golyók apró alkatrészek hegyei kiborulnak akkor baj lesz. Attól mert van egy plusz adagolóm nem rontanám el . Ezért érdeklődők valaki szedett már szét ilyen adagolót? Csak a vég tömböt bontanám le amiből a csövek jönnek ki.

Link to comment
Megosztás:

15 órája, Reserved írta:

Hát az ,hogy nem tudom mire számíthatok. Ha csak tömítés akkor megnyugodtam. Ha rugók,golyók apró alkatrészek hegyei kiborulnak akkor baj lesz. Attól mert van egy plusz adagolóm nem rontanám el . Ezért érdeklődők valaki szedett már szét ilyen adagolót? Csak a vég tömböt bontanám le amiből a csövek jönnek ki.

Nem nyert. Leszedtem a hátulját az lett amire számítottam.. Rugók,tengelyek és mindenféle vasdarab omlott ki belőle.Viszont így már tudom mi a baj. Van rajta egy o gyűrű az a rossz. Úgy hogy a működő kocsimban nem nyúlok hozzá gondolom adagolóshoz kell vinnem. :(

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

  • 2 weeks later...
Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.