sk80 Elküldve Október7, 2016 Megoszt Elküldve Október7, 2016 On 2016. 10. 05. at 4:31, zotya975 írta: Légrugó milyen? Felpumpálható gyári? Igen 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
sk80 Elküldve Október7, 2016 Megoszt Elküldve Október7, 2016 On 2016. 10. 05. at 17:21, pimpa197403 írta: Csáóó milyen légrugó van neked hátul??? hogy lehet azt be szerezni és hova szereled be?? és gondolom jól szuperál rakottan, mert már ezen járatom az agyam hogy mit csináljak a kocsi hátuljával hogy ha pakolom ne üljön egyből olyan hamar (pedig új rugók vannak alatta hátul) Gyári .Már így vettem,hogy benne volt Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Október7, 2016 Megoszt Elküldve Október7, 2016 Sziasztok olyan kérdésem lenne, hogy f astra 1.7td isuzu....menet közbe gondol egyet kivillan a légzsák emblémája majd később elalszik. Ehhez szokott olyan is párosulni, hogy fordulatszám eltűnik(kilométerórán) és ránt eggyet a kocsin mintha sebességbe akarnám beindítani a kocsit, de nem áll le csak ránt egyet....eltellik pár másodperc és újra működik a kilométeróra. Gondolom, hogy valami generátorral lehet de miért villan ki a légzsák emblémája is? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október7, 2016 Megoszt Elküldve Október7, 2016 31 perce, bond1 írta: Sziasztok olyan kérdésem lenne, hogy f astra 1.7td isuzu....menet közbe gondol egyet kivillan a légzsák emblémája majd később elalszik. Ehhez szokott olyan is párosulni, hogy fordulatszám eltűnik(kilométerórán) és ránt eggyet a kocsin mintha sebességbe akarnám beindítani a kocsit, de nem áll le csak ránt egyet....eltellik pár másodperc és újra működik a kilométeróra. Gondolom, hogy valami generátorral lehet de miért villan ki a légzsák emblémája is? Lehet döglődik a generátor. Nálam mikor elszállt a fesszabályzó és a motor fordulatszámmal emelkedett a feszültség, akkor egy bizonyos fordulat felett kigyulladt a légzsák jelző. Mikor kiolvastam a hibakódját, "feszültség túl magas" hibát tárolta le a légzsák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Október10, 2016 Megoszt Elküldve Október10, 2016 On Friday, October 07, 2016 at 14:16, pszilaj írta: Lehet döglődik a generátor. Nálam mikor elszállt a fesszabályzó és a motor fordulatszámmal emelkedett a feszültség, akkor egy bizonyos fordulat felett kigyulladt a légzsák jelző. Mikor kiolvastam a hibakódját, "feszültség túl magas" hibát tárolta le a légzsák. Generátor akksi fő kábelek teljesen hibátlanok.....valami más probléma lesz az autobillamosságis szerint....azt mondta probaljam valahol kiolvastatni hátha ir ki hibat esetleg ebbe tud valaki segiteni budapesten? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Október18, 2016 Megoszt Elküldve Október18, 2016 Nah ujjabb probléma, a gyertyák 9.8V -t kapnak és kb fél perc mire elkezd 11re felkúszni, kilettek cserélve a gyertyák most 10V ról indulunk továbbra is fél perc mire eléri a 11et. Most a kérdés hogy miért kaphat ilyen kevés feszkót ilyen hosszú idő alatt. Ez egy isuzu motor TC4EE1 a bódé az x17dtl valószínű hogy a kábelkorbács illetve az indítórelé az maradt az x17dtl é. Ha kicserélem a relét valószínű megoldja a problémát vagy máshol lehet a gond? Link to comment Megosztás: More sharing options...
pszilaj Elküldve Október18, 2016 Megoszt Elküldve Október18, 2016 5 órája, bond1 írta: Nah ujjabb probléma, a gyertyák 9.8V -t kapnak és kb fél perc mire elkezd 11re felkúszni, kilettek cserélve a gyertyák most 10V ról indulunk továbbra is fél perc mire eléri a 11et. Most a kérdés hogy miért kaphat ilyen kevés feszkót ilyen hosszú idő alatt. Ez egy isuzu motor TC4EE1 a bódé az x17dtl valószínű hogy a kábelkorbács illetve az indítórelé az maradt az x17dtl é. Ha kicserélem a relét valószínű megoldja a problémát vagy máshol lehet a gond? Az aksi és a motor közti testelés rendben van? Mert az áram nem csak a gyertyáig megy a relén keresztül, hanem onnan az aksi negatív sarujáig is el kellene jutnia... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Október18, 2016 Megoszt Elküldve Október18, 2016 Akksi generátor és a fő kábelet rendben vannak Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október18, 2016 Megoszt Elküldve Október18, 2016 A légzsák hibajel is az alacsony fesz. miatt van. Nem csak a gyertyáknál, hanem a teljes hálózatodban nincs normális feszültség. Közvetlenül a generátoron mérve, illetve az akksin mérve milyen feszültségeket mértél? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október18, 2016 Megoszt Elküldve Október18, 2016 2 órája, Dáwid írta: A légzsák hibajel is az alacsony fesz. miatt van. Nem csak a gyertyáknál, hanem a teljes hálózatodban nincs normális feszültség. Közvetlenül a generátoron mérve, illetve az akksin mérve milyen feszültségeket mértél? Te hogyan kerültél elő? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október19, 2016 Megoszt Elküldve Október19, 2016 9 órája, Tiu írta: Te hogyan kerültél elő? Most bújt elő a füstből.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október22, 2016 Megoszt Elküldve Október22, 2016 Bw után kijózanodtam, és már itt is vagyok Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Október22, 2016 Megoszt Elküldve Október22, 2016 1 órával ezelőtt, Dáwid írta: Bw után kijózanodtam, és már itt is vagyok Pont ezt hiányoltuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október23, 2016 Megoszt Elküldve Október23, 2016 11 órája, Dáwid írta: Bw után kijózanodtam, és már itt is vagyok Komoly lehetett a buli.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Október23, 2016 Megoszt Elküldve Október23, 2016 On Tuesday, October 18, 2016 at 20:37, Dáwid írta: A légzsák hibajel is az alacsony fesz. miatt van. Nem csak a gyertyáknál, hanem a teljes hálózatodban nincs normális feszültség. Közvetlenül a generátoron mérve, illetve az akksin mérve milyen feszültségeket mértél? Sajnos nekem foggalmam sincs mert az autovillamosságis mérte, és ő azt mondta itt minden rendben van. Nem lehet esetleg hogy a gyertyák azért nem kapnak elég áramot mert a kábelek illetve relé vagy nemtudom mi van ott az anyós oldalon kis doboz hogy az nem az isuzuéhoz való hanem a német dízelhez? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Október23, 2016 Megoszt Elküldve Október23, 2016 26 perce, bond1 írta: Sajnos nekem foggalmam sincs mert az autovillamosságis mérte, és ő azt mondta itt minden rendben van. Nem lehet esetleg hogy a gyertyák azért nem kapnak elég áramot mert a kábelek illetve relé vagy nemtudom mi van ott az anyós oldalon kis doboz hogy az nem az isuzuéhoz való hanem a német dízelhez? Ha csak nem az izzítórelén van tápolva a légzsák is, nem túl valószínű. De bekötöd direktre próbából, és meglátod. Nem egy űthajó, egy multiméterrel kell több cucc hozzá, mint egy bringához. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
bond1 Elküldve Október26, 2016 Megoszt Elküldve Október26, 2016 On Sunday, October 23, 2016 at 23:07, Dáwid írta: Ha csak nem az izzítórelén van tápolva a légzsák is, nem túl valószínű. De bekötöd direktre próbából, és meglátod. Nem egy űthajó, egy multiméterrel kell több cucc hozzá, mint egy bringához. Vettem feszultsegmerőt szivargyujtósat....amikor bevillan a legzsak akkor 18 at tolt ugyhogy irány autovillamosagis es feszultsegszabalyzo csere....koszonom szepen a segitseget! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reserved Elküldve November3, 2016 Megoszt Elküldve November3, 2016 (edited) Sziasztok. Van egy f astra 1,7 diesel-em. A következő jelenség indult el rajta: az adagoló hátulján van egy vas tömb, 4 db torx csavarral rögzítve. Ebbe megy a 4 db cső fel a porlasztó csúcsokhoz. Na most ez a tömb és az adagoló között hidegen eddig csak csöpögött a gázolaj most már kb 1-1,5 hónap után szinte csordogál. Ha bemelegszik az autó már abba hagyja. Valami tömítést tudok ott elképzelni esetleg jól gondolom? Értek az autókhoz de az adagolókról egyelőre nincs nagy ismeretem. Ha nem muszáj nem vinném szerelőhöz mert az eddigi véleményem az,hogy ez a szakma szinte megszűnt. Cserélni én is tudok alkatrészt még azt is jobban mint pár kontár. Sajnos ez többszörösen beigazolódott. Köszönet Módosítva November3, 2016 : Reserved Bővítés Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve November3, 2016 Megoszt Elküldve November3, 2016 41 perce, Reserved írta: Sziasztok. Van egy f astra 1,7 diesel-em. A következő jelenség indult el rajta: az adagoló hátulján van egy vas tömb, 4 db torx csavarral rögzítve. Ebbe megy a 4 db cső fel a porlasztó csúcsokhoz. Na most ez a tömb és az adagoló között hidegen eddig csak csöpögött a gázolaj most már kb 1-1,5 hónap után szinte csordogál. Ha bemelegszik az autó már abba hagyja. Valami tömítést tudok ott elképzelni esetleg jól gondolom? Értek az autókhoz de az adagolókról egyelőre nincs nagy ismeretem. Ha nem muszáj nem vinném szerelőhöz mert az eddigi véleményem az,hogy ez a szakma szinte megszűnt. Cserélni én is tudok alkatrészt még azt is jobban mint pár kontár. Sajnos ez többszörösen beigazolódott. Köszönet Hát annyira nem ismerem a dieseleket, de például a cromaxban motorkód alapján robbantott ábrán tudod mutogatni az eladónak hogy hová kérsz tömítést, és azt kell kicserélned. Pontosan milyen diesel? Opel vagy Isuzu, szívó vagy turbó? Adagolóból is ha jól rémlik több fajta van. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reserved Elküldve November3, 2016 Megoszt Elküldve November3, 2016 1 perc, zotya975 írta: Hát annyira nem ismerem a dieseleket, de például a cromaxban motorkód alapján robbantott ábrán tudod mutogatni az eladónak hogy hová kérsz tömítést, és azt kell kicserélned. Pontosan milyen diesel? Opel vagy Isuzu, szívó vagy turbó? Adagolóból is ha jól rémlik több fajta van. Köszönöm a válaszod. 1,7 szívó dízel. német motor, 17dr kód. Szerencsére van tartalék (gyakorló) adagolóm amit szét szedhetek hogy bele nézzek. Csak nem tudom mire számíthatok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November3, 2016 Megoszt Elküldve November3, 2016 1 hour ago, Reserved said: 1,7 szívó dízel. német motor, 17dr kód. Szerencsére van tartalék (gyakorló) adagolóm amit szét szedhetek hogy bele nézzek. Csak nem tudom mire számíthatok. Hát kkor meg mi a kérdés? Állj neki és szedd szét a tartalékot. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reserved Elküldve November3, 2016 Megoszt Elküldve November3, 2016 (edited) Törölve Módosítva November3, 2016 : Reserved törölve Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reserved Elküldve November3, 2016 Megoszt Elküldve November3, 2016 Hát az ,hogy nem tudom mire számíthatok. Ha csak tömítés akkor megnyugodtam. Ha rugók,golyók apró alkatrészek hegyei kiborulnak akkor baj lesz. Attól mert van egy plusz adagolóm nem rontanám el . Ezért érdeklődők valaki szedett már szét ilyen adagolót? Csak a vég tömböt bontanám le amiből a csövek jönnek ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reserved Elküldve November4, 2016 Megoszt Elküldve November4, 2016 15 órája, Reserved írta: Hát az ,hogy nem tudom mire számíthatok. Ha csak tömítés akkor megnyugodtam. Ha rugók,golyók apró alkatrészek hegyei kiborulnak akkor baj lesz. Attól mert van egy plusz adagolóm nem rontanám el . Ezért érdeklődők valaki szedett már szét ilyen adagolót? Csak a vég tömböt bontanám le amiből a csövek jönnek ki. Nem nyert. Leszedtem a hátulját az lett amire számítottam.. Rugók,tengelyek és mindenféle vasdarab omlott ki belőle.Viszont így már tudom mi a baj. Van rajta egy o gyűrű az a rossz. Úgy hogy a működő kocsimban nem nyúlok hozzá gondolom adagolóshoz kell vinnem. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Adam1 Elküldve November12, 2016 Megoszt Elküldve November12, 2016 (edited) Nem tudod összerakni, úgy széthullott? Arra mondjuk lehetett számítani hogy rugók, golyók és mindenféle mechanikus szabályzó van benne. Módosítva November12, 2016 : Adam1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts