bond1 Elküldve Október27, 2015 Elküldve Október27, 2015 (edited) Senki nem vállalná be az adagolóm "hideg alapjárati szabályzóm" beállítását/cseréjét? Őszintén szólva lövésem sincs hogy miaz:) csak hogy mit művel... Módosítva Október27, 2015 : bond1
Schumix Elküldve Október29, 2015 Elküldve Október29, 2015 Sziasztok olyan kérdésem lenne hogy a motor alacsony fordulaton gázadásra elkezd rángatni megnéztem a vákumcsövet az rendben van.van valakinek ötlete előre is köszönöm! 1996-os 1.7 td adta f
bond1 Elküldve Október31, 2015 Elküldve Október31, 2015 Víz nem fogy, gyertyák vatta ujjak kb 1 hónaposak, nem 3 hengerezik csak szarul jár. A víz viszont nagyon nehezen melegszik most nálunk 8fok van, 10 perc járatás az udvaron plusz 5 km normál tempoban és még mindig a kék státuszban van a mutató. Valamivel jobban jön ki a fogyasztás a drágábbik üzemanyagtól. A km-t pedig csak írtam, nem dicsekvésből. Eredetileg x17dtl volt benne, 2x motorgeneráloztattam(szar szerelőnél is). Harmadik alkalomnál kint vettem egy komplett isuzut és abból átrakta a szerelő aki azt mondta nagy valószínűséggel több évet is állt ez az autó mire hozzámkerült.szervízkönyvében 2004 augusztusában volt benne 90.000kmNah termosztát cserélve, 88 fokosra most már szépen melegszik..az adagolón az a kis henger (most már tudom hogy az a hideg alapjárati szabályzó:) ami rámegy két vízcső, olyan szinten elvoltak dugulva valami szmötyivel hogy az nem igaz...maga a kis hengerből dróttal próbáltuk kitisztítani a koszt. de valószínűsíthető, hogy még mindig tele van kosszal, mert még mindig nem működik. Szerintetek mivel tudom kitisztítani úgy , hogy ne kelljen levenni se meg cserélni se? olyan mintha sár lenne benne...
zotya975 Elküldve Október31, 2015 Elküldve Október31, 2015 Nah termosztát cserélve, 88 fokosra most már szépen melegszik..az adagolón az a kis henger (most már tudom hogy az a hideg alapjárati szabályzó:) ami rámegy két vízcső, olyan szinten elvoltak dugulva valami szmötyivel hogy az nem igaz...maga a kis hengerből dróttal próbáltuk kitisztítani a koszt. de valószínűsíthető, hogy még mindig tele van kosszal, mert még mindig nem működik. Szerintetek mivel tudom kitisztítani úgy , hogy ne kelljen levenni se meg cserélni se? olyan mintha sár lenne benne...A féktisztító sok mindent kihoz.
Adam1 Elküldve November8, 2015 Elküldve November8, 2015 On 10/27/2015, 10:29:08, bond1 said: Senki nem vállalná be az adagolóm "hideg alapjárati szabályzóm" beállítását/cseréjét? Őszintén szólva lövésem sincs hogy miaz:) csak hogy mit művel... Pedig elég egyszerű. A képen látható csavart kell úgy beállítani (kontraanya fellazít, csavar beállít, majd kontranya ráhúz), hogy üzemmeleg motornál ne érjen hozzá a gázkarhoz. Ha a mechanika működik, akkor jónak kell lennie.
Macilaci38 Elküldve November15, 2015 Elküldve November15, 2015 Sziasztok A segítségeteket szeretném kérni :95 f astra 1.7 TD (x17DTL) GL autómhoz jó e az alábbi hűtő a válaszokat előre is köszönöm
Macilaci38 Elküldve November15, 2015 Elküldve November15, 2015 Az előzőből kimarad---t klíma nélküli a kocsi Sziasztok A segítségeteket szeretném kérni :95 f astra 1.7 TD (x17DTL) GL autómhoz jó e az alábbi hűtő a válaszokat előre is köszönöm
csigusz1 Elküldve Február16, 2016 Elküldve Február16, 2016 (edited) Sziasztok. Olajcsere előtt álok,csipegeti az olajat rendesen, 1.7D Opel motor F Astra Caravan. Milyen olajat rakjak bele? 10w40 vagy 10w60,az kevésbé hígulna be,elég sokat megy pályán 120-130-as tempóval. Köszönöm az infót. Módosítva Február16, 2016 : csigusz1
dzsonz Elküldve Február16, 2016 Elküldve Február16, 2016 Üdv. Segítséget szeretnék kérni! 1.7 td isuzu astra f nem úgy indul ahogy kellene! Izzítógyertya csere és az üzemanyagszűrő visszacsapó szelep beépítése megtörtént! Mi lehet a gond? Mol-os gázolaj van benne. Elindul hamar aztán még kb. 7-10 másodpercig egyenletlenül jár majd normalizálódik. Ezt csak a napi első indulásnál csinálja! Mi lehet a gond?
Astra F Caravan Elküldve Február16, 2016 Elküldve Február16, 2016 3 órája, csigusz1 írta: Sziasztok. Olajcsere előtt álok,csipegeti az olajat rendesen, 1.7D Opel motor F Astra Caravan. Milyen olajat rakjak bele? 10w40 vagy 10w60,az kevésbé hígulna be,elég sokat megy pályán 120-130-as tempóval. Köszönöm az infót. Szerintem maradj egy jó minőségű 10w40-nél. Megj.: Egyébként ezek a régi szívódízelek még nem pályázásra készültek, ott már a fogyasztás is annyi mint ha benzines lenne így elveszti az értelmét. Szüleim 2 évig használták az alap szívódízelt aztán lecserélték benzinesre pont a sok pályázás miatt. (A turbós Isuzu dízel alkalmas lett volna, de drága volt, arra nem volt lóvé és karbantartást tekintve is olcsóbb a benzines.)
csigusz1 Elküldve Február16, 2016 Elküldve Február16, 2016 Értem. Viszont ezzel a motorral gond van mert max 6litert eszik
rpetya Elküldve Február17, 2016 Elküldve Február17, 2016 On 2016. 02. 16. at 7:33 PM, dzsonz said: Üdv. Segítséget szeretnék kérni! 1.7 td isuzu astra f nem úgy indul ahogy kellene! Izzítógyertya csere és az üzemanyagszűrő visszacsapó szelep beépítése megtörtént! Mi lehet a gond? Mol-os gázolaj van benne. Elindul hamar aztán még kb. 7-10 másodpercig egyenletlenül jár majd normalizálódik. Ezt csak a napi első indulásnál csinálja! Mi lehet a gond? Utánizzítás működik? Beindulás után a legérzékenyebb rá a motor.
Astra F Caravan Elküldve Február17, 2016 Elküldve Február17, 2016 (edited) 21 órája, csigusz1 írta: Értem. Viszont ezzel a motorral gond van mert max 6litert eszik Akkor valószínűleg mégsem annyit pályázol mint írtad vagy nem úgy ahogy szüleim annak idején. Nálunk anno a caravan-t teljesen megpakolva áruval az 57LE-s motornak pályán simán volt 7 liter a fogyasztása és érezhetően erőlködött már és az "eszeveszett" gyorsulásról nem is beszélek. Aztán eladás után lett egy c14se 82LE-vel, ez már jól bírja a pályatempót lassan 20 éve. A c14se teljesítményben egyezik az Isuzu dízellel, de nyomatékban elmarad attól viszont a magas felárat (újautó árakról beszélek) nekünk az nem érte meg így lett a benzines. Módosítva Február17, 2016 : Astra F Caravan
csigusz1 Elküldve Február19, 2016 Elküldve Február19, 2016 Nincs agyon pakolva,120-130 azt könnyedén viszi és tényleg jó a fogyasztása. Lehet tényleg nem úgy pályázok mint a szüleid anno
Mikulás74 Elküldve Március2, 2016 Elküldve Március2, 2016 Egyszer jöjjek rá, mitől fogy az F sima dízel Astrákon a szíj. Kadettoknál ilyen nem volt. Abból volt 4 darab nekem. Ez meg a második Astra, ez is eszi. Az előzőre ráraktam egy Kadett adagolót, Lucas volt rajta, erre elkezdte enni azon is. Az adagolóról lejön a szíj, és az utána következő vezetőgörgő széle darálja le.
zotya975 Elküldve Március2, 2016 Elküldve Március2, 2016 5 órája, Mikulás74 írta: Egyszer jöjjek rá, mitől fogy az F sima dízel Astrákon a szíj. Kadettoknál ilyen nem volt. Abból volt 4 darab nekem. Ez meg a második Astra, ez is eszi. Az előzőre ráraktam egy Kadett adagolót, Lucas volt rajta, erre elkezdte enni azon is. Az adagolóról lejön a szíj, és az utána következő vezetőgörgő széle darálja le. Céges trakin volt ilyen, szerintem maga az adagoló volt ferdén vagy csak a tengelye lógott és terelte kifelé a szíjat. A végén persze elszakadt, le lett selejtezve így nem tudtam meg a pontos okot. Nem tudom hogyan van felfogatva először azon kellene állítani ha lehet. 1
Mikulás74 Elküldve Március2, 2016 Elküldve Március2, 2016 39 perce, zotya975 írta: Céges trakin volt ilyen, szerintem maga az adagoló volt ferdén vagy csak a tengelye lógott és terelte kifelé a szíjat. A végén persze elszakadt, le lett selejtezve így nem tudtam meg a pontos okot. Nem tudom hogyan van felfogatva először azon kellene állítani ha lehet. Igen sajnos én is a kettő közül tippelek, van, aki azt mondja adagolótengely, van, aki meg azt, a felfogatása. Elég vékony alu öntvényben van az adagoló, lehet, valamiért elgörbülnek ezek idővel. (ütközés, szíjszakadás, bánat tudja) Le volt véve a szíj, én hülye mg nem néztem meg a tengelyét, de csak megforgattam, de nem éreztem lógást rajta. Két nagy bronz persely van benne, hogy ezek elkopnának? Kadetton sosem volt ilyen. Meg amúgy semmilyen más autón sem, Fordon az 1.8-as dízel motornál egyben van az adagoló tartó a blokkal, egy hatalmas öntöttvas tömb az egész, ott sem volt olyan. 1
bond1 Elküldve Március3, 2016 Elküldve Március3, 2016 Sziasztok 1.7td isuzu f astra porlasztó gondom van ahogy szemben állunk a motorral a jobb szélső körül olyan mintha folyna az üzemanyag. Amikor jár nem látni vagy csak nem látványos. Reggeli indításnál szarul is jár. Füstöl dadog kb 5 percig aztán semmi füst hibátlan működés. Olaj nem fogy gázolaj sem. Feltételezem porlasztoval van gond nah most a kérdés. Felújítani lehet e vagy csak tömítést cserélni? Vagy komplett csere. Vagy kompletten mind a 4db csere. De ezeket be is kell állíttatni vagy csak berakom azt kész? Budapesten hova kihez lenne érdemes menni?
zotya975 Elküldve Március3, 2016 Elküldve Március3, 2016 1 órával ezelőtt, bond1 írta: Sziasztok 1.7td isuzu f astra porlasztó gondom van ahogy szemben állunk a motorral a jobb szélső körül olyan mintha folyna az üzemanyag. Amikor jár nem látni vagy csak nem látványos. Reggeli indításnál szarul is jár. Füstöl dadog kb 5 percig aztán semmi füst hibátlan működés. Olaj nem fogy gázolaj sem. Feltételezem porlasztoval van gond nah most a kérdés. Felújítani lehet e vagy csak tömítést cserélni? Vagy komplett csere. Vagy kompletten mind a 4db csere. De ezeket be is kell állíttatni vagy csak berakom azt kész? Budapesten hova kihez lenne érdemes menni? Szerintem amig nincs kiderítve pontosan honnan folyik, tömítés, cső..stb..addíg kár egyből a cserére-felújításra gondolni. A résolajcsövek is el szoktam repedezni onnan is tud szivárogni.
Mikulás74 Elküldve Március4, 2016 Elküldve Március4, 2016 Igen, a porlasztók inkább úgy össze szoktak gyógyulni, hogy egy 2 méteres erőkarral is néha nehéz szétcsavarni őket, nem hogy eresztenek. Résolajcső lesz az inkább, és ott levegősödik le az adagoló, ezért indul nehezen.
bond1 Elküldve Március4, 2016 Elküldve Március4, 2016 Vettem féktisztítót, hogy lepucoljam onnan a koszt...reggel ha veindítom akkor látnom kéne a résolajcsőn a szivárgást ugye?
zotya975 Elküldve Március5, 2016 Elküldve Március5, 2016 15 órája, bond1 írta: Vettem féktisztítót, hogy lepucoljam onnan a koszt...reggel ha veindítom akkor látnom kéne a résolajcsőn a szivárgást ugye? Hajtogatni kell a csöveket , akkor jobban látszik ha valahol szivárog.
bond1 Elküldve Március5, 2016 Elküldve Március5, 2016 Hajtogatni???? A résolajcső nem az a kis vékony fémcső ami a porlasztók között megy át??? Nah ne mán;)))) gumi csövet nem is látok sehol;(
kovacspro Elküldve Március5, 2016 Elküldve Március5, 2016 Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. X17DT Isuzu motoros Astrám van. Az utóbbi időben nagyon megnőtt a fogyasztás (7-8 liter/100km). Olajat, vizet nem eszi. Nem forralja a vizet. Rendesen indul nagy hidegben is. Üzemi hőfokot normális időn belül eléri. Teljesítményben nem tapasztaltam csökkenést, sőt mintha 100-200 fordulattal kevesebbet forogna adott sebességen. Nagyobb gázfröccsre elég rendesen füstöl, de szerintem nem durván. Gázolaj tócsát nem látok a kocsi alatt pedig napokat szokott egy helyen állni. Viszont a kipufogó vége, mintha gázolajos lenne. Katalizátor már rég nincs. Az alapjárat amit észrevettem, hogy furán viselkedik még. Indítás után hidegen 1000-es fordulaton megy, nem különösebben jár durván. Utána néhány perc múlva magától megemeli 1200-ra a fordulatot, majd üzem melegen olyan 900-1100 között van, mikor hogy, változó. Túl sok anyagot kapna? Javasolták az automata dúsító? ellenőrzését, mert ha leragad akkor folyamatosan dúsít, lehet ilyen?
zotya975 Elküldve Március6, 2016 Elküldve Március6, 2016 23 órája, bond1 írta: Hajtogatni???? A résolajcső nem az a kis vékony fémcső ami a porlasztók között megy át??? Nah ne mán;)))) gumi csövet nem is látok sehol;( Nálam X17dtl-en gumi résolajcsövek voltak..valami ilyesmi: Nekem nehezen indult, sokat kellett tekertetni. Ha elhajtottam járó motornál a gumicsövet spriccelt a gázolaj.
Recommended Posts