ZsomegaB Elküldve Március17, 2004 Megoszt Elküldve Március17, 2004 Üdvözlet Mindenkinek! Teljesen új vagyok ezen a fórumon. Mondhatom elkötelezett Opeles vagyok. Kérném a Tisztelt "hallgatoság" és Opel-szaktudosók segítségét. Egy V6-os motorú '94-es Omegám van. Sajnos megjelent az olajfolyás a motorblokkon. Ki lett cserélve a főtengely szimmering, a szelepfedél tömítés, a szelepfedél. Ezek után is észlelhető az olajfolyást a motor utáni gépelem (sebességváltó-lendkerék) házán. A hűtővíz nem fogy és nem forr. Hol szívároghat el még az olaj? Tud-e valaki hasonló esetről? Mit kellene még kicseréltetni (hengerfej tőmítést, hengerfejet)? Tud-e valaki ajánlani szaktudóst? Ez álmaim autója! Segítségeteket és hozzászolásokat elöre is nagyon köszönöm! Köszönettel ZsomegaB Link to comment Megosztás: More sharing options...
manta Elküldve Március17, 2004 Megoszt Elküldve Március17, 2004 Hát, nekem gőzöm nincs, hogy ezek után még honnan folyhat az olaj... meg mekkora mennyiség? Sok? Szaktudóst meg csak egyet tudok ajánlani: Markwarh Ákos 06-30-224-18 :roll: Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsomegaB Elküldve Március22, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Március22, 2004 Köszönöm a hamarjában rögtönzött választ. A szakival felveszem a kapcsolatot. Nos a hajbokolásnak vége. Az olajfolyásról még annyit, hogy 600-700 km-ként fél-háromnegyed liter utántöltés szükséges. Azt hiszem ez, az üzemi olajfogyasztásnál több. Link to comment Megosztás: More sharing options...
manta Elküldve Március22, 2004 Megoszt Elküldve Március22, 2004 Nem akarlak vígasztalni, de nálam többet kell utánna tölteni ilyen távon 8) Mondjuk nálam az a válasz, hogy útközben egyszerűen el ég az olaj. Nem folyik sehol. Ilyen is van.. 8) csak úgy el ég... :? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ZsomegaB Elküldve Március22, 2004 Szerző Megoszt Elküldve Március22, 2004 Köszi a vigaszt, de ha nem csepegne alul az olaj, akkor én is betudnám elégetésnek. De szemmel látható mikor megállok valahol, hogy elkezd csepegni. Mielőtt kicserélték a szelepfedelet, előtte lemosták a blokkot és akkor látmi lehetet, hogy honnan szivárgot az olaj. Lehet, hogy a mostani olajfolyás is fenn állt akkor, de olyan kis mértékű volt a másikhoz képest, hogy nem látták. Viszont reggeli hír, hogy a vízből is fogyott egy újjnyi. Szerinted lehet összefüggés? Link to comment Megosztás: More sharing options...
manta Elküldve Március22, 2004 Megoszt Elküldve Március22, 2004 Hát nem tom... nem akarok hülyeséget mondani, de ha a tömítéseknél nem folyik, akkor lehet rajta hajszálrepedés, ha a vized is fogy, de nem keveredik az olajjal, akkor lehet, hogy nincs összefüggés, de ha habos, vagy az olaj vizes, vagy a víz olajos, akkor mehecc hengerfejezni. Nem tudom, tényleg... nem tudok okosat monadani... egyrészt mert nem értek annyira hozzá, másrészt, mert látatlanban amúgy se lehet mondani semmit :roll: De szerintem vidd el sűrgőssen valami szakihoz :!: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Omegatd Elküldve Március26, 2004 Megoszt Elküldve Március26, 2004 Nem akarlak vígasztalni, de nálam többet kell utánna tölteni ilyen távon 8) Mondjuk nálam az a válasz, hogy útközben egyszerűen el ég az olaj. Nem folyik sehol. Ilyen is van.. 8) csak úgy el ég... :? Nekem 50-60 liter olajat is eléget 600-700 km alatt. Igaz ez gázolaj... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dark Angel Elküldve Április25, 2004 Megoszt Elküldve Április25, 2004 Nekem '96-os MV6-osom van, és ugyanez a jelenség volt nálam is... A megoldás, a hátsó főtengelyszimmering cseréje volt. Ha már cserélték, elképzelhető, hogy rosszul tették be az újat, és ezért ereszt. A legéredekesebb az egészben, hogy járó motornál NEM csinálja. Ugyanis a főtengely végére balos menet van vágva, ami a forgás által visszahajtja az olajat. Ha megáll a motor, a szimmeringnek kell(ene) megfogni az olajat. Az enyémet az Opel Sztrádában csinálták meg, ha érdekel a dolog, a munkafelvételen keresd Ákost. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október25, 2004 Megoszt Elküldve Október25, 2004 Sajnos rá kellett jönnöm, hogy egy opellel csinálhatsz bármit az olaj csak szivárog tovább.Kb. két éve cseréltem szelepfedél tömítéseket,karter tömítéseket,de az olaj utána is tovább szivárgott.Most cseréltem aut.váltó olajteknő(nagy) tömítést,de megint szivárog az olaj.Mindig gyári opel tömítéseket vettem.Ezek után a száraz opel motor tényleg reménytelen eset,vagy én nem csinálok vmit jól? Ha tudja valaki hogy hogy lehetne az olajfojást megszüntetni,légyszi írjon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október25, 2004 Megoszt Elküldve Október25, 2004 Sajnos rá kellett jönnöm, hogy egy opellel csinálhatsz bármit az olaj csak szivárog tovább.Kb. két éve cseréltem szelepfedél tömítéseket,karter tömítéseket,de az olaj utána is tovább szivárgott.Most cseréltem aut.váltó olajteknő(nagy) tömítést,de megint szivárog az olaj.Mindig gyári opel tömítéseket vettem.Ezek után a száraz opel motor tényleg reménytelen eset,vagy én nem csinálok vmit jól? Ha tudja valaki hogy hogy lehetne az olajfojást megszüntetni,légyszi írjon. tömités + paszta segítségével lehet száraz motorod. azaz minden tömitést pasztával raksz össze. mi is igy csináljuk :) a paszta egy gyári opel "fekete paszta". azaz paszta motor és váltó olajos alkatrészeihez! ez tömít. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kori Elküldve Október25, 2004 Megoszt Elküldve Október25, 2004 thx sejtettem hogy én hagytam ki valamit.amugy ez a paszta jó a régi motorokhoz is pl rekord2.0E? Link to comment Megosztás: More sharing options...
uhuhu Elküldve Október25, 2004 Megoszt Elküldve Október25, 2004 thx sejtettem hogy én hagytam ki valamit.amugy ez a paszta jó a régi motorokhoz is pl rekord2.0E? persze. a paszta mindenhez jó :) csak kenyérre ne kend... :wink: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabo Elküldve Október25, 2004 Megoszt Elküldve Október25, 2004 Mondjuk én egyszerű olajálló szilikonpasztát használok, az is megteszi :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts