Rekord Elküldve Június28, 2008 Megoszt Elküldve Június28, 2008 az overdrive váltóhoz nem adtam? az ua. mint az ötösé. Nem adtál :rolleyes: Nem ugyanaz az átmérője ;) Hardi tárcsával kezdődik és nem kardán kereszttel ;) Egyébként jó lenne :lol: Bocs de ezt nem tudtam kihagyni! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június28, 2008 Megoszt Elküldve Június28, 2008 Nem adtál :rolleyes: Nem ugyanaz az átmérője ;) Hardi tárcsával kezdődik és nem kardán kereszttel ;) Egyébként jó lenne :lol: Bocs de ezt nem tudtam kihagyni! akkó rosszul emlékeztem,bocs. nekem az over-ban az ötös csonkja van.a két váltó kihajtása ua. legalább is az enyimek egyformák. viszont seni kardánt nem tudok adni.kidobtam mindenemet sajnos. viszont van győrben egy mantás srác,annak van aszem.mondjuk monzáé,de ua. ha kell megkérdezem,nekem olcsóbban adja,mert még tartozik némi szívességel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június28, 2008 Megoszt Elküldve Június28, 2008 ...van győrben egy mantás srác... Bocs hogy belekérdezek. De ki az? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rekord Elküldve Június28, 2008 Megoszt Elküldve Június28, 2008 akkó rosszul emlékeztem,bocs. nekem az over-ban az ötös csonkja van.a két váltó kihajtása ua. legalább is az enyimek egyformák. bocs tényleg csak vicceltem! viszont seni kardánt nem tudok adni.kidobtam mindenemet sajnos. viszont van győrben egy mantás srác,annak van aszem.mondjuk monzáé,de ua. ha kell megkérdezem,nekem olcsóbban adja,mert még tartozik némi szívességel. Senator, monza kardánt nem ismerem nem tudom hogy jó-e. A nagy monzáké biztos hogy nem mert annak erősseb a váltója is. Ha MANTABOY nick nevű srácról van szó akkor őt ismerem. Neki van több 5-ös manta kardánja is, de nem akarja eladni. Próbálom én is puhítani :rolleyes: Köszönök minden közben járást, ötletet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június28, 2008 Megoszt Elküldve Június28, 2008 bocs tényleg csak vicceltem! Senator, monza kardánt nem ismerem nem tudom hogy jó-e. A nagy monzáké biztos hogy nem mert annak erősseb a váltója is. Ha MANTABOY nick nevű srácról van szó akkor őt ismerem. Neki van több 5-ös manta kardánja is, de nem akarja eladni. Próbálom én is puhítani :rolleyes: Köszönök minden közben járást, ötletet! ő az. mantás cuccokat nem szokott nagyon odaadni. a seni kardánnak csak a fala erősebb,ha jól elékszem. egyébként csak 3.0-ás seninek erősebb a váltója.a 2.5-2.8-nak ua. mint a rekié. ha tudok nála segíteni szólj és megpróbálom. adtam neki pár cuccot ingyen(ötös váltó,motorháztető,seni lőkős,stb)és csak egy lyukas hűtőt adott érte. ugyhogy még jön valamivel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június28, 2008 Megoszt Elküldve Június28, 2008 Bocs hogy belekérdezek. De ki az? mantaboy-nevű srác. nagy manta-ascóna "meleg". Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június28, 2008 Megoszt Elküldve Június28, 2008 és ez az egész mókolás mit fog szólni 7ezres fordulatnál..... ??? a centírozott kardán nem egyszerü hegesztöhancúr jut eszembe:7000-s kardánfordulatnál mennyivel is mész már?200-210 km/h?de lehet többel is talán.difitöl függ...... veterán autóval nem illik SZÁGULDOZNI!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rekord Elküldve Június28, 2008 Megoszt Elküldve Június28, 2008 ő az. mantás cuccokat nem szokott nagyon odaadni. a seni kardánnak csak a fala erősebb,ha jól elékszem. egyébként csak 3.0-ás seninek erősebb a váltója.a 2.5-2.8-nak ua. mint a rekié. ha tudok nála segíteni szólj és megpróbálom. adtam neki pár cuccot ingyen(ötös váltó,motorháztető,seni lőkős,stb)és csak egy lyukas hűtőt adott érte. ugyhogy még jön valamivel. Oké kössz! Akkor gyere ketten csak le tudjuk fogni és akkor elviszem a kadánt :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Június28, 2008 Megoszt Elküldve Június28, 2008 mantaboy-nevű srác. nagy manta-ascóna "meleg". Kösz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Június29, 2008 Megoszt Elküldve Június29, 2008 :rolleyes: 7000es kardánfordulat 6000es főtengelyfordulatnál ötös váltó 0,8as kihajtásánál alulbecslés, független a difiáttételtől és a tényleges sebességtől Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június29, 2008 Megoszt Elküldve Június29, 2008 :rolleyes: 7000es kardánfordulat 6000es főtengelyfordulatnál ötös váltó 0,8as kihajtásánál alulbecslés, független a difiáttételtől és a tényleges sebességtől nem számoltam utána pontosan csak tippeltem,de nekem 4000 fötengely ford.-nál 195-200-nál áll az óra. ha ötödikben le tudja forgatni 6000-ig akkor az vmi agyonreszelt mocinak kell lennie. és tényleg arányokat nézve legalább 290-300-al menne akkor már.(de szép is lenne) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június29, 2008 Megoszt Elküldve Június29, 2008 nagy manta-ascóna "meleg". Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június29, 2008 Megoszt Elküldve Június29, 2008 Oké kössz! Akkor gyere ketten csak le tudjuk fogni és akkor elviszem a kadánt :rolleyes: oké. viszünk sok-sok baseball ütőt és jól "meggyőzzük"...... nem olyan akivel észérvekkel ne lehetne beszélni,jó gyerek.csak kissé el van szálva az árakat illetően. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rekord Elküldve Június29, 2008 Megoszt Elküldve Június29, 2008 oké. viszünk sok-sok baseball ütőt és jól "meggyőzzük"...... nem olyan akivel észérvekkel ne lehetne beszélni,jó gyerek.csak kissé el van szálva az árakat illetően. tudom. Csak gondoltam hátha van valakinek polcon és akkor a "léci-léci" kihagyható :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
berlina Elküldve Június29, 2008 Megoszt Elküldve Június29, 2008 :rolleyes::);) ténlyeg igaz, nem életszerű a 6000es fordulat 5.ben... azért arra sikresen fölhívtam a figyelmet, hogy a kardán igancsak tekintélyes fordulatszámmal tud pörögni, és arra is, hogy 190-es sebességnél, ami már életszerű, egy kardánvibráció nem csekély veszélyt jelent Link to comment Megosztás: More sharing options...
manta Elküldve Június29, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Június29, 2008 Ránk ne nézzetek! :rolleyes: csak egy kardánunk van, de azt nem adhatjuk oda ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Június29, 2008 Megoszt Elküldve Június29, 2008 Ránk ne nézzetek! :rolleyes: csak egy kardánunk van, de azt nem adhatjuk oda ;) pedig már ki is lettetek szemelve donor szerepére. ha....ha...ha..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
manta Elküldve Június29, 2008 Szerző Megoszt Elküldve Június29, 2008 :rolleyes: tényleg csak egy van, de azt úgy kezeljük, mintha tömör aranyból lenne ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Június29, 2008 Megoszt Elküldve Június29, 2008 A soroksári úton van (volt?) egy gépműhely ott csináltatta anno volt munkahelyem is az ipari gépek törött kardánjait. Hegesztették. A cég erre is szakosodott, talán benne van valahol az aranyoldalakban is, vagy google. Érdemes utánanézni. Nekem egy 2.2 rekord váltó volt benne a mantában a manta gyári 5 gangos kardánjával. A kardánhoz kapott manta váltóban kehes volt a második fokozat, ezért egy ingyen kapott rekord váltó lett beépítve. Szerintem még most is ezzel árulja a srác a használtautón. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Rekord Elküldve Június30, 2008 Megoszt Elküldve Június30, 2008 A soroksári úton van (volt?) egy gépműhely ott csináltatta anno volt munkahelyem is az ipari gépek törött kardánjait. Hegesztették. A cég erre is szakosodott, talán benne van valahol az aranyoldalakban is, vagy google. Érdemes utánanézni. Nekem egy 2.2 rekord váltó volt benne a mantában a manta gyári 5 gangos kardánjával. A kardánhoz kapott manta váltóban kehes volt a második fokozat, ezért egy ingyen kapott rekord váltó lett beépítve. Szerintem még most is ezzel árulja a srác a használtautón. Csak úgy oldhatták, meg hogy hardi tárcsával kezdődik a kardán, mert valószínűleg a manta alváznál nincs akkor diferencia a váltó kihajtása és a difi hajtása között, amit egy kardán kereszt ne tudna tolerálni. Az én ótómon sajna a fenti út nem járható Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Június30, 2008 Megoszt Elküldve Június30, 2008 WOW! De jó lenne már egy lottó ötös! Azt írják, hogy 292 LE! Nem épp egy sima kétezres. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atommanó Elküldve Június30, 2008 Megoszt Elküldve Június30, 2008 Sanyi...spórolj...vagy igyál kevesebbet...vagy vidd vissza az üres üvegeket... :lol: :rolleyes: ;) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Sörös Sanyi Elküldve Június30, 2008 Megoszt Elküldve Június30, 2008 Én inkább a színesfémfelvásárlókkal járnék jól. Modern ember vagyok, dobozból iszom! ;) De ez akkor is csak álom marad. Különben is, ehhez már kasztni is kell, és ott vagyok rögtön, ahol most is állok. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
NeedForSpeed Elküldve Június30, 2008 Megoszt Elküldve Június30, 2008 WOW! De jó lenne már egy lottó ötös! http://homepage.ntlworld.com/david.jackson...isse24v4cyl.jpg Azt írják, hogy 292 LE! Nem épp egy sima kétezres. :rolleyes: A kép a risse motorja, ami a srác álma és jövőbeli terve. Asszongyahogy egy 2.0 16V és 10200 fordulatot pörög és persze 292 le. A Risse egypicitnagyon megpiszkálta, full tuning. A srác elképzelése és a képek szerint egy 3.0 24v hengefejből csinál majd 16V hengerfejet és ráépíti a 2512ccm-es blokkjára. Azthiszem a büdöséletben nem lesz ilyen motorom. Ez kimeríti a teljesen esélytelen fogalmát. DAVID JACKSON oldala Pár kép az oldalról: JAJ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
postd Elküldve Július1, 2008 Megoszt Elküldve Július1, 2008 Ejha Jól látom ,hogy a blokk kettétört ? vagy csak hallucinálok ? :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts