manta Elküldve Június2, 2008 Szerző Elküldve Június2, 2008 Ja. És a lényeget nem mondtam: pénteken letértdelt a motor. Csapágyas, de nem gyengén. Mivel nem úgy lett csapágyas, ahogy az normál esetben van, hogy hallod, meg sejted - hanem szinte hirtelen - bár tudom, ez hülyén hangzik, de ilyet még akkor se bsztunk - áhhh, mindegy is. Nem kell ez a szar akkor sem. Szóval az utolsó tipünk az az, hogy amikor beletettük a kiváló (túl kiváló) minőségű arab olajat, akkor az kimosta a szutykot még onnan is, ahonnan nem kellett volna. Így gyakorlatilag az olajjal több baj lett, mint haszon. Talán ha benne hagytuk volna a régi szar, használt olaját, akkor még ma is megy.... De nem sajnálom, mert most visszatérünk a gyökerekhez, és 2,2 jön a helyére. Tasnak köszönhetően még a hengerfejet sem kell buzerálni, mert ad egy hibátlant, ami meg van csinálva. Blokkunk van, szóval idő kérdése és túl leszünk rajta. A 2,4est meg úgy ahogy van viheti kompletten. Lesz abból még motor, csak nem nálam, mert nem is kell. A másik fájdalom, hogy most ki tudja meddig úgy leszek, mint Arany János, aki egyik versében ezt írja: "az életet már jól megjártam - többnyire csak gyalog jártam".... :D
NeedForSpeed Elküldve Június2, 2008 Elküldve Június2, 2008 Ne legyél elkeseredve! Adok ingyen egy gépháztetőt! :D :D
manta Elküldve Június2, 2008 Szerző Elküldve Június2, 2008 Ne legyél elkeseredve! Adok ingyen egy gépháztetőt! :P :D B) érdekes, hogy még mindig nem vitte el senki... ;) tudod, ha lenne kocsim, akkor most kimennék érte :D Egyébként nem vagyok elkeseredve. Szerintem egész jól viselem.... otthon nem bántottam senki egész hétvégén, igaz, ma úgy jöttem melózni, hogy három kollegába is belekötöttem. De mondjuk ők kezdték. Aztóta békén hagynak B)
manta Elküldve Június2, 2008 Szerző Elküldve Június2, 2008 AHHHHHHHHHHHHOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓHHH!JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHHHHHH!MENNNNNNNNNYYYYYYYYYYYYIRE KIRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁLY LETTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Olyat megy, hogy fiatalodtam vagy tíz évet! :D BITANGOS!!!!!!! :P Nem akarom agyon ajnározni, de ami jó, az jó ;) Köszönet a mestereknek!!!! Áhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, egyszerűáen beszarsz, olyat lép! B) :D élt egy hónapot alattam :P De legalább elmondtatom, hogy volt 2,4em is.... B) Bár a logika szerint most 2,6nak kéne jönnie.... :D
Hic Elküldve Június3, 2008 Elküldve Június3, 2008 Így van, lehet felfurkálni a 2.4-et 2.6-ra, hadd szóljon.... ha már úgyis szét lesz kapva.... :D
Gelko Elküldve Június3, 2008 Elküldve Június3, 2008 Így van, lehet felfurkálni a 2.4-et 2.6-ra, hadd szóljon.... ha már úgyis szét lesz kapva.... :D minek felfúrni ha van olyan készen is :D
manta Elküldve Június3, 2008 Szerző Elküldve Június3, 2008 Nekem nem kell mégegyszer 2,4, még akkor sem, ha logikátlan beletenni egy régebbi motort megint. Soha nem kellett, volt egy hónapig, mert hallgattam MrMantára - de nem kell mégegyszer. Elhiszem, hogy jó motor, meg minden, de én akkor is 2,2 hívő maradok. Ahhoz a szarhoz akkor lesz legközelebb nyúlva, mikor kidobjuk a meggyfa alá :D
manta Elküldve Június4, 2008 Szerző Elküldve Június4, 2008 Na. Emberek. Kérdés: mi legyen az 1,9es blokkból? 2,2 vagy 2,4? (az 1,9esből felfúrt 2,4el nem volt bajom, meg ellenérzésem soha - csak azzal, amit a gyárban raktak össze. Sőt, mindig szerettem volna felfuratni egy 1,9et)
NeedForSpeed Elküldve Június4, 2008 Elküldve Június4, 2008 Na. Emberek. Kérdés: mi legyen az 1,9es blokkból? 2,2 vagy 2,4? (az 1,9esből felfúrt 2,4el nem volt bajom, meg ellenérzésem soha - csak azzal, amit a gyárban raktak össze. Sőt, mindig szerettem volna felfuratni egy 1,9et) Én mondtam hogy ez a megoldás. Nekem 1.9 volt fúrva 2.2-re, de csak azért, mert akkoriban ritka volt nagyon a 2.4. Én 2.4-et raktam volna bele, de kérdezze meg szerelőjét, bontósát! :D
manta Elküldve Június4, 2008 Szerző Elküldve Június4, 2008 Need, ha te is ezt mondod, akkor 2,4 lesz mégis :D Azzal tényleg nincsenek fenntartásaim, mindig is furatni akartam, meg ahhoz most úgy néz ki, hogy minden megvan. Végülis lesz egy tök új motorom :D Néha azt gondolom, hogy bizonyos dolgok előre el vannak rendelve. Amikor a mostani épült (2005), akkor azt is már éve óta terveztem, de valószinűleg még most se épült volna fel, ha nem töröm össze a régit. Így valami sorszerűséget véltem felfedezni abban is. Talán ebben az ügyben is így látom majd egyszer... :P
mantababy Elküldve Június5, 2008 Elküldve Június5, 2008 Na hát nekem a motorfúrás elhalasztódik, kb 1-2 évre egyéb anyagi kiadások miatt....de végre lesz egy rendesen felújított rész a kocsin. A gyönyörű, majdnem hibátlan motorháztetőmet, amit Sanyib-tól kaptam hétfőn visszük homokfúvózni. Olyan szép fém hangja van ha kopogtatom, az egész kocsin nincs ilyen hang :D . De a mocitetőm frankó lesz. Majd a legközelebbi festéshez az egész kocsit homokfúvózzuk, sajna most ez elmarad. Még be kell szerezni pár szerszámot. De úgy néz ki péntekre meglesz a co hegesztő is. Végre tudunk melózni a kocsin anélkül,hogy kasztnishoz kellene vinni, mert sajna hagyott lukakat a kocsin. :D Ezért nem tudjuk még folytatni a javításokat. De a motorfelújítás is időszerű lenne, mert a hátszél hajtja a kocsit.
manta Elküldve Június5, 2008 Szerző Elküldve Június5, 2008 Mennyire drága mulatság homokfúvatni felétek, ha megkérdezhetem? :D Én nem merném elvinni a kocsimat... képzeld, odavinnék egy komplett autót, és visszakapnék egy autó formájú szitát :D de az biztos, hogy aki így kezdi a kaszni munkát, és aztán lakatol, annak nagyobb eséllyel marad hosszú éveken át autó az autója B) Hát igen, a motor furatás... :P úgy néz ki a csoróság beletaszít minket is a 2,4 felújításába az 1,9 fúrása helyett... ;) (hülyén hangzik, tudom. De a mantásoknál minden egy kicsit másként van... B) ) Nekem ilyenkor mindig MrManta bölcselete jut eszembe: "csóró nép a mantás" :D Van, aki nem így kezdte, de az lett - van, aki mindig az volt, és az is marad - és van, aki sose volt az, de nem is mantázik...
Sörös Sanyi Elküldve Június5, 2008 Elküldve Június5, 2008 Ez olyan szép, olyan igaz, hogy idézetként be is tettem az aláírásomba! :D
manta Elküldve Június5, 2008 Szerző Elküldve Június5, 2008 ;) :D ohhh Sanyi! Ohhh! :P B) (én már annyiszor ohh-ztam neked Sanyi, hogy félek, lassan félreérthető lesz :D) B)
mantababy Elküldve Június5, 2008 Elküldve Június5, 2008 Na hát, hogy mennyiért homokfúvóznak azt nem tudom, biztosan drága, de a mocitetőmet a drágám intézte, majd megkérdezem. Nade ha az egész kocsit kell majd pár év múlva akkor itthon csináljuk. végülis majdnem minden adott lesz hozzá :D . nem fizetek ilyenekért feleslegesen. Tuti lesz ismerős akinek van gépe kölcsönbe. És én a mantások azon kategóriájába tartozok akiknek sose volt lóvéjuk és sose lesz, ja és most sincs :D . Csak a mantafííling hajt!!
Atommanó Elküldve Június5, 2008 Elküldve Június5, 2008 nem lassan, MÁR! :D abban a korban már lassan... :D :P
J0hnny Elküldve Június5, 2008 Elküldve Június5, 2008 abban a korban már lassan... :D :P Csend legyen gyufatoló! :D
manta Elküldve Június6, 2008 Szerző Elküldve Június6, 2008 Na, tegnap le lett húzva a hengerfej (Tiv egyből felismerte, hogy ilyet szokás hajigálni a Mote talikon - és valóban, mert az is egy 2,4es hengerfej B)). Úgy néz ki, hogy a dugattyúknál minden oké. B) Ennek örülünk. Annak nem, hogy indokolatlan mennyiségben állt benne az olaj. Viszont úgy kellett lepajszerolni, mert ez annyira bontatlan motor volt, hogy még! Érdekes, hogy ennyi idő alatt még senkinek nem jutott eszébe, hogy szétszedje :D Még a végén lehet, hogy az is kiderül, hogy nem is volt vele nagy gáz.... Az is érdekes, hogy amikor egy hete letámasztottam, akkor sokkal rondábban járt, mint most. Már amikor beálltunk vele az aknára ... :P mondhatni egész tolerálható csattogásocska volt csak... ;) Lassan szinte vágyom rá, hogy darabokba legyen, és fény derüljön a jelenség bizonyítható okára :D
NeedForSpeed Elküldve Június6, 2008 Elküldve Június6, 2008 Ahaj! Nekem amikor a JR direktszűrőről beszippantotta a weber a kontraanyát, na akkor egyből volt fény meg derülés :D Dugó az reccs hajtókarostúl :D Szelep meg mint anyóka, meggörbült :P Szerencsére ezenkívül semmi komoly. Kaszkadőrnek meg épp volt egy 2.2 dugója.
J0hnny Elküldve Június6, 2008 Elküldve Június6, 2008 Na, tegnap le lett húzva a hengerfej (Tiv egyből felismerte, hogy ilyet szokás hajigálni a Mote talikon - és valóban, mert az is egy 2,4es hengerfej :D). Úgy néz ki, hogy a dugattyúknál minden oké. B) Ennek örülünk. Annak nem, hogy indokolatlan mennyiségben állt benne az olaj. Viszont úgy kellett lepajszerolni, mert ez annyira bontatlan motor volt, hogy még! Érdekes, hogy ennyi idő alatt még senkinek nem jutott eszébe, hogy szétszedje :D Még a végén lehet, hogy az is kiderül, hogy nem is volt vele nagy gáz.... Az is érdekes, hogy amikor egy hete letámasztottam, akkor sokkal rondábban járt, mint most. Már amikor beálltunk vele az aknára ... :P mondhatni egész tolerálható csattogásocska volt csak... ;) Lassan szinte vágyom rá, hogy darabokba legyen, és fény derüljön a jelenség bizonyítható okára :D Most ne kezdjünk már el tanácsokat osztani egy mantásnak,hogy hogyan kell motort felújítani! :D Hengerfejet elvinni szuromihoz,a többit meg Laci úgyis látja ha kaka lenne. Nem akarok okoskodni,de ha állt benne az olaj,akkor nem szelepszárszimmeringek a gatyák? B)
mantababy Elküldve Június6, 2008 Elküldve Június6, 2008 Na, tegnap le lett húzva a hengerfej (Tiv egyből felismerte, hogy ilyet szokás hajigálni a Mote talikon - és valóban, mert az is egy 2,4es hengerfej :D ). Hozd el Blitz-re. Én maradok a női kategóriában, de egy bajnok fiú tuti eldobja :D
manta Elküldve Június7, 2008 Szerző Elküldve Június7, 2008 Én nem viszek semmit a Szuromihoz, ha nem muszáj. :D A férfi ktegóriában hajigálják a 2,4es hengerfejet. Szerintem Melinda te már kinőttél a nőiből :D a fiúkat is megszégyeníthetnéd már :P
J0hnny Elküldve Június7, 2008 Elküldve Június7, 2008 Én nem viszek semmit a Szuromihoz, ha nem muszáj. :D Otthon reszelitek meg? :D
Recommended Posts