Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

manta

Recommended Posts

  • Hozzászólások 829
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

nem, csak mikor cserélve lett amotor eleje, akkor leengedtük, és jobbnak tűnt, ha nem is töltjük vissza B) így lett sűrűbb olaj benne...

A magunk módján mi szarunk az olajválságra B)

pedig én a helyetekben levenném azt a sűrű olajat... lehet az megoldaná a problémák egy részét.

15W40-nél nem raknék bele vastagabbat.

Link to comment
Megosztás:

szia én a szélvédöket két db csavarhuzoval szedtem ki.és nem lett semmi baja .

A visszarakás gázosabb szokott lenni. ott már ha megnyomod nagyon óvatosnak kell lenni, mert nem tudod hogy hol van benne feszültség és akkor végig szalad a repedés seperc alatt. Én tudom! Megtörtént eset, ráadásul nem a sajátom volt, hanem egy haveré, amit nem én vettem ki.

A sajátomat vagy ötször visszaraktam meg kivettem, semmi.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem semmi baja az olajnyomásomnak B) villog a kijelző, mint a diszkólámpa, de így nem mehet el a nyomás...

szóval: ki tudja nekem megmondani, hogy hol juthatnék hozzá egy olajnyomás műszerhez, meg mondjuk egy olajhőfok mérőhöz?

(két szellőző van fölöslegbe, oda bele tennénk...)

Link to comment
Megosztás:

Szerintem semmi baja az olajnyomásomnak B) villog a kijelző, mint a diszkólámpa, de így nem mehet el a nyomás...

szóval: ki tudja nekem megmondani, hogy hol juthatnék hozzá egy olajnyomás műszerhez, meg mondjuk egy olajhőfok mérőhöz?

(két szellőző van fölöslegbe, oda bele tennénk...)

Asszem eladó topicban hirdet ilyeneket Drum kartárs, 6000 körüli áron.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem semmi baja az olajnyomásomnak B) villog a kijelző, mint a diszkólámpa, de így nem mehet el a nyomás...

szóval: ki tudja nekem megmondani, hogy hol juthatnék hozzá egy olajnyomás műszerhez, meg mondjuk egy olajhőfok mérőhöz?

(két szellőző van fölöslegbe, oda bele tennénk...)

hali.

nem akarok beleszólni,de már jártam igy én is.

nekem elszarodott az olajpumpa aljában lévő dugatyú rugója és 0.3-0.4 bar nyomásnál kinyitott az 5 helyett.

utána meg ugy raktam fel a pumpa alját(ebben van a dugatyú),hogy raktam rá tömítést is.pedig gyárilag nincs ott tömítés,fém a fémen tömít.

lehet nem ez a baj,csak segíteni próbálok.

Link to comment
Megosztás:

hali.

nem akarok beleszólni,de már jártam igy én is.

nekem elszarodott az olajpumpa aljában lévő dugatyú rugója és 0.3-0.4 bar nyomásnál kinyitott az 5 helyett.

utána meg ugy raktam fel a pumpa alját(ebben van a dugatyú),hogy raktam rá tömítést is.pedig gyárilag nincs ott tömítés,fém a fémen tömít.

lehet nem ez a baj,csak segíteni próbálok.

Köszi ;) egyébként tényleg gondoltunk mi is erre, meg is volt minden... de ez a tömítés most elgondolkodtat B) az nem tudom, hogy meg volt e B) MrMantát majd jól kikérdezem.

De ugye, hogy mindig ilyen kis fisz###### hibák miatt van a riadalom?! :D beszarás... ;)

Link to comment
Megosztás:

Köszi ;) egyébként tényleg gondoltunk mi is erre, meg is volt minden... de ez a tömítés most elgondolkodtat B) az nem tudom, hogy meg volt e B) MrMantát majd jól kikérdezem.

De ugye, hogy mindig ilyen kis fisz###### hibák miatt van a riadalom?! :D beszarás... ;)

a tömítés biztos nem kell gyárilag bele,mondom ezt több német motor szétszedése után.

nekem is ez volt régebben a bajom,igy utólag már tudom,mert anno a 2.0-s motorjaim sorra áltak meg a komplett tömitéscserék után.

az utángyártott tömigarnitúrában van ilyen tömítés,a gyáriban nincs.vettem egy gyárit németó-ban és abban nem volt.

nekem 5 évem ment rá erre.senki nem tudta mi a szitu.

Link to comment
Megosztás:

a tömítés biztos nem kell gyárilag bele,mondom ezt több német motor szétszedése után.

nekem is ez volt régebben a bajom,igy utólag már tudom,mert anno a 2.0-s motorjaim sorra áltak meg a komplett tömitéscserék után.

az utángyártott tömigarnitúrában van ilyen tömítés,a gyáriban nincs.vettem egy gyárit németó-ban és abban nem volt.

nekem 5 évem ment rá erre.senki nem tudta mi a szitu.

Köszi az infót,még ezt kipróbálom hátha bejön.

Link to comment
Megosztás:

rugo kaphato markakerben, dugattyu is de helyettesitheto 14mmes teflongolyoval, femgolyot nem ajanlom kert az olajpumpafedel alu ugye,

tomitesnek fbs

olajbetoltonyilas oldalt, de praktikusabb az elOsztobol tolteni, mert ugyis csekkolni kell elforognak-e kerekek

ez mind alap cih tudas, mrmanta tutti csekkkkolta

Link to comment
Megosztás:

Na nekem kisebb gondjaim vannak, pl: ez a generátor az Istenért nem akar szétjönni. az a fránya csavar nem engedi B) . de a kocsim szépen elkezdte levedlenia régi színét, már hófehér a méteres gittréteg miatt, por mindenütt, én meg nyakig kék színű és poros vagyok, kis hígítószaggal keverve. Szépen alakul a festés előtti munka, remélem megéri B) .

Link to comment
Megosztás:

:D én csak annyit szeretnék közbevetni, hogy Berlina kollegánk egyszerűen elképesztő :D Komolyan mondom, itt még egyetlen téma, vagy kérdés nem merült fel, amire ne tudott volna végletekig kimerítő választ adni B) döbbenet B)

minden elismerésem :P most nem az előzőért, hanem úgy általában ;) már régóta meg vagyok ezen rökönyödve - de már egyre természetesebbnek tűnik :D

Link to comment
Megosztás:

generator nagy lapos csavart leszedni:

házbol kiveszed a közepét, nagysatuba befogod jooo erosen,

de nem a tengelyt hanem a kozepen azt a nagy vasdarabot

hat Nem tudom mi a szakneve...

aztan ha be van fogva izombol vagy legkulccsal

generatoros igy csinalja, meglestem...

ha kell rugo es vagy dugattyu es nem akarsz várni szallitasra nemetbol (3nap)

szolj holnapra hozok a raktarambol, (ha megtalalom)

aprodod átveheti a sori-haller sarkan

ja: olajpumpafedel sikolasa uveglapon kezzel 4-600as papirral

kerdes:

18s-re az a omega ate devandere nagy-e vagy nyugodtan berakhatom

Link to comment
Megosztás:

:D én csak annyit szeretnék közbevetni, hogy Berlina kollegánk egyszerűen elképesztő :D Komolyan mondom, itt még egyetlen téma, vagy kérdés nem merült fel, amire ne tudott volna végletekig kimerítő választ adni B) döbbenet :D

minden elismerésem ;) most nem az előzőért, hanem úgy általában B) már régóta meg vagyok ezen rökönyödve - de már egyre természetesebbnek tűnik :D

Látszik,hogy nem ismered Zolit!

Igaz Zoli?

Drótszőrű? :P

Link to comment
Megosztás:

drótszőrűm itt fetreng a kőlapon, alíg bír magával a hőségben...

danke für den blumen an die schöne frau

dugó rugó megvan ha kell szervezhető a szállítás

646875 és 646864 az opelszáma

az még fontos, hogy olajpumpafedél visszacsavarozása után az elosztó nyílásán keresztül fúrógépbe fogott jó hosszú csavarhúzószárral az olajpumpa fogaskerekeinek szabad futását ellenőrizni szükséges (miután feltöltöttük az olajpumpát olajjal) ilyen módon az olajnyomás is ellenőrizhető (becsülhető: van vagy nincs), persze, ha van olanyomásmérő és a fúrógép fordulatszáma ismert

nem egy német írta meg, hogy a frissen felújított motorja 600km után kuka lett mert elfelejtette feltölteni az olajpumpát...

Link to comment
Megosztás:

Na figyu, most aztán tényleg húha: olajlámpa nem villan, viszont csattog a szelep, de olyan krva hangosan, mint valami csettegőn... esküszöm az életben nem volt ennyi problémám motorral! :D keresztbe fordult himbával, kosárból 10km-re összehajigált motorral meg akármivel is jártam már, de egyikkel se volt ennyi X akta, mint ezzel... :D Megveszi valaki? :P

Link to comment
Megosztás:

Hagggyááá máááááááááááá! Én ezt úgyse hiszem el! :D

Pedig ha a hidrotőke csattog, annak két oka lehet:

- nem jut el hozzá megfelelő olajnyomás (ez lehet a nem megfelelően választott olajtól, mint esetedben)

- elereszti az olajnyomást (sajnos ilyenkor cserebere)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.