Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

manta

Recommended Posts

  • Hozzászólások 829
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Megpróbálhatjuk,bár szerintem a fogaskerekek tuti jók!!attól nem szokott baj lenni!!

Max a nyomásszabályzó szelep lesz a baja mert lehet nem zár!!!

Majd lecseréljük,megnézzük!!!

o.k.

Tök jó hogy igy estefelé uraljuk a fórumot B)

És ez mostmár így is marad B) :D

Link to comment
Megosztás:

Úgy érzem, elegem van a 2,4es motorból B) ki lett cserélve már még a kurvaanyja is, és ugyanúgy villan az olajlámpa, és ugyanúgy zabálja a benzint...

Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy ha minden át van cserélve, akkor miért csinálja mindig ugyanazt... B) mert az oké, hogy vannak olyan dolgok, amit minden manta megcsinált alattam, mintha én vonzanám a bajt - de azért ezt tényleg nem értem.

Pedig a motor jó. Hallottam járni a másikban, nem is evett sokat... nálam meg mégis ez van. Ugyanaz, mint a kétezressel...

Lehet, hogy eladom a picsába... :D lassan már jobban szeretnék egy háromezrest... de nem az ereje miatt... ;)

az égiek biztos haragszanak rám... ;)

Link to comment
Megosztás:

Szét lett borítva, mikor belekerült? Mennyire volt megkopva? Milyen olajat tesztek bele? Olajpumpa köszöni jól van? B)

ja. minden köszöni, jól van... B) a 20w40 meg már jól kell, hogy hangozzon, nem...?! :D

néha nehéz dolog ez az autó építés... és idegesítő is néha... ;)

Link to comment
Megosztás:

Na itt az első megakadás a mantaszétszedésben B) sehogy sem megy a hátsó kisablakok kiszerelése. Még nem csináltam ilyet. hogyan kell? kicsit mozog, annyit elértem, de nem tudom kivenni, pedig marhajó lenne ha sikerülne. A kivételnél is kell a madzagbefűzés a gumi alá? vagy máshogy kell B) ?

Link to comment
Megosztás:

ja. minden köszöni, jól van... B) a 20w40 meg már jól kell, hogy hangozzon, nem...?! :D

néha nehéz dolog ez az autó építés... és idegesítő is néha... ;)

Miért, annyira szanaszét vannak kopva a csapágyak, hidrotőkék?

Merthogy abba nagyobb kopásig 10W40 lenne való, feltéve ha C24NE-ről beszélünk.

A túl vastag olajnak az a baja, hogy nem jut el a csapágyakhoz és a hidrotőkékbe

rendesen, és ez nagyon gyors kopást eredményezhet. Nem próbáljátok ki vékonyabb

olajjal? B)

Link to comment
Megosztás:

Miért, annyira szanaszét vannak kopva a csapágyak, hidrotőkék?

Merthogy abba nagyobb kopásig 10W40 lenne való, feltéve ha C24NE-ről beszélünk.

A túl vastag olajnak az a baja, hogy nem jut el a csapágyakhoz és a hidrotőkékbe

rendesen, és ez nagyon gyors kopást eredményezhet. Nem próbáljátok ki vékonyabb

olajjal? B)

meg volt. Elsőzör a standard 15w40 volt, faca arab olaj. Ment is a pocsékba... :D

Jó lenne, ha MrManta megoldaná... végülis ezért tartom, vagy mi B)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.