Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szerintem Neked már megvan az elképzelésed arról, hogy mit akarsz csinálni.

Inkább írd meg milyen változtatásokra gondolsz és majd mi elmondjuk miért nem jó. ;)

  • Hozzászólások 829
  • Létrehozva
  • Legutolsó válasz

Legtöbb hozzászólás

Legtöbb hozzászólás

Elküldve

Nem, nincs meg. Ugy ertem szeretnek egy valoban eros hobbyautot es megvan ra a penzem, hogy tegyek bele egy jo motort. A lenyeg, hogy nem akarok bele 6 hengerest mert szerintem egyreszt tul nehez, masreszt nem annyira sportos. De ha valakinek van mas velemenye ami a 6 hengeres mellet szol, legyen szives irja le.

...Beleolvasgattam az angol manta forumba, ők a v8-rovert istenitik (ahogy latom) de az meg nem mantaba valo szerintem, masreszt megint csak egy nehez motor, meg nem is akarok belekezdeni egy ilyen felkutatasaba Magyarorszagon. Meg ha V8-at akarok akkor veszek egy mustangot vagy egy camarot.

De tegyuk fel igazatok van, megvan az elkepzelesem: 4 hengeres OPEL motort szeretnek belerakni. Ami eddig kepben van az a 16v (nem tudom a kodjat, ami a regi astrakban van) vagy a cih tuning, mert az eleg egyszerunek tunik...vagy mittudom en.

De tudjatok mit, akkor igy teszem fel akerdest: Te milyen motort tennel a mantadba ha a penz nem szamitana (es hogy maradjunk a realitasnal mondjuk 1.5M Ft lenne a limit).

Meg csak annyit, hogy volt mar mantam regebben, foleg ezert szeretnek egy masikat. De ezuttal egy olyat ami valoban jol megy...

Elküldve
De tudjatok mit, akkor igy teszem fel akerdest: Te milyen motort tennel a mantadba ha a penz nem szamitana (es hogy maradjunk a realitasnal mondjuk 1.5M Ft lenne a limit).

Meg csak annyit, hogy volt mar mantam regebben, foleg ezert szeretnek egy masikat. De ezuttal egy olyat ami valoban jol megy...

másfél misi csak a motorra? :shock: :shock: (lehetek a haverod? ;) )

hajráá :lol:

sztem tegyél akkor egy húzott c20let-et (2000 16v turbo).....azzal már igen jól fog menni :lol: :( :D

Elküldve

Hát Én is ezt magyaráztam hogy a Calibrába, meg a Vetrába volt turbó motort rakjad bele és azt akár phase3-ra is megtuningolhatod, ami 300 paci körül mozog.

Csak a radiátort el ne felejtsd belerakni a csomagtartóba, mert nem fog elindulni a manta. ;)

Elküldve
A turbóról meg még valami eszembe jutott. Kicsit olyan mint a viagra:meg is csinálja, jól is esik, de mégiscsak csalás :-) (ez idézet)

Ezek szerint turbóst nem akar. Vagy rosszul értem?

Elküldve

Van még egy olyan verzió, ha a turbós nem tetszik, hogy a 3.0 24V hengerfejet rakod a gyári 8V-s blokkra, úgy hogy levágsz belőle két hengert és leheggeszted. Így lehet 2.4 16V-t csinálni. A Flash magazinban láttam egy megépített modellt egy C coupéba beépítve. 155kW 211PS a végeredmény. Van FF fénymásolatom róla. Bocs a kaka minőségért.

Azt hiszem már az elején is erre a variációra gondoltál, csak nemigazán tudtad megfogalmazni, kedves 2.4 16V!

2.4 16V_1

2.4 16V_2

2.4 16V_3

2.4 16V_4

Elküldve

Koszi a segitseget es a hozzaszolasokat!

Igen, lattam azt az atalakitott motort a rissenel, amin a 24v hengerfej van, eleg huzos az ara bar van hasznalt is. Arrol tudtok valamit, hogy a 400as hengerfej siman ramegy-e egy 2.0 cih blokkra?

Egyebkent a csomagtartoba valo radiator mennyibol jon ki szerintetek? Mert az nagyon fog fajni kifizetni :-))

Elküldve
Koszi a segitseget es a hozzaszolasokat!

Igen, lattam azt az atalakitott motort a rissenel, amin a 24v hengerfej van, eleg huzos az ara bar van hasznalt is. Arrol tudtok valamit, hogy a 400as hengerfej siman ramegy-e egy 2.0 cih blokkra?

Egyebkent a csomagtartoba valo radiator mennyibol jon ki szerintetek? Mert az nagyon fog fajni kifizetni :-))

Élőben láttad? Hol lehet megnézni?

Elküldve

Naja, en is szivesen latnek egy ilyet eloben a sajat kocsimban.

Tudod mit? Ha valaki behozna a nappalimba es rarakna az ulogarniturara az sem erdekelne.Sot, akar a labamra is ejtheti.

Na mindegy, az a kozel 5M amit kernek erte mar tenyleg elgondolkoztato. De a SOK az talan jobb szo ra.

Elküldve

Mindenesetre az agyonfabrikalt dohc motorjuk valahogy szimpatikusabb mint ez. Mas kerdes, hogy a kozel 33ezer euros ar mar tenyleg horror.

Egyebkent a 1.5M forint amit en mondtam, nem is olyan veszes, ezek szerint.

Elküldve
Mindenesetre az agyonfabrikalt dohc motorjuk valahogy szimpatikusabb mint ez. Mas kerdes, hogy a kozel 33ezer euros ar mar tenyleg horror.

Egyebkent a 1.5M forint amit en mondtam, nem is olyan veszes, ezek szerint.

33ezer euro???? platinából van??? :D :D

a gsi-s topikban irogatta a Chaba, hogy kimegy és kb 5000 euróért kulcsrakészen berakják neki a 330LE-ra tunyinygolt turbomocit

amugy h a lábadra ejtik érdekelni fog :( :D

  • 10 months later...
Elküldve

Szioka

nalam igy kezdodik a sztory: hol volt hol nem volt, volt egyszer 2 manta. az egyiket aznap kezdjuk szetbontatni amikor a masikat osszerakni.jo mi? :D ez mind augusztus 7.-en kezdodik, asszem :unsure: bar mar a fene tudja. de ezt hivjak autoepitesnek nem? valami ilyesmi. szoval egy ujabb topicot elesztgetek fel. :)

  • 2 months later...
Elküldve

Nos, tegnap a hajnalba is belecsúszó konferenciadumálást tartottunk Tassal és Vasconával, és úgy néz ki, hogy fejben már egyre jobban kezd összeálni a vas. A design, megjelenés már eddig is le volt fixálva, arról szó sem esett. A fontos az, ami nem is látszik, és pontosan ezek körül vannak, voltak kételyeim. De egyre tisztább a kép. Ami eddig fixnek tűnik: elől A Senator agy (5X118-as osztókörrel, amire felmegy az 5X120-as Borbet A felni), az agyon BMW fékek és féknyergek, 7-es BMW főfékhenger. A hátulja kétesélyes. Vagy Commodore hátsóhíd, és akkor pogácsákkal lenne megoldva a felni felrakása, vagy komplett 3-as BMW hajtás. Ekkor viszont bontóból komplett BMW fart kell szereznem. Ennek a megoldásnak az lenne az érdekessége, hogy már eleve speres, független kerékfelfüggesztéses, patentül rámegy a felni, és hátul is tárcsafékes. Viszont Tas szerint ennek a megoldásnak a gyengéje a lengőkar, ami a BMW-ben nem túl strapabíró. De egyre jobban a BMW megoldás fele hajlok. Tetszik az ötlet, és nem is igen hallottam még róla. És ha ilyen szakemberek segítenek, akkor rosszul nem sülhet el a dolog. :lol:

Segítők:

-Tas: szellemi tőke

-Vascona: anyagbeszerzés, szellemi tőke, bíztatás (az is kell ám! :lol:)

-Fikusz: anyagbeszerzés, lakatolás, és sok minden más

-Sexy: barkácsolás

-és még sokan mások :D

Egyelőre ennyi. Ha beindul a faragás, akkor még írok.

Elküldve
Hát igen, tervezés közben nállam 3, Rolinál cirka 4 fogyott el, de szerintem jótékonyan hatott agyműködésünkre... De sört nem terveztünk bele. :lol:

Pedig ahogy Undercover Brother kocsijában is ott az Orange-Soda adagoló, úgy a te kocsidban is magától értetődő lenne egy sörcsap, Sanyi.... :D ....legalább dekor szinten.... :lol:

Elküldve

Helló

szinte bizti h rossz helyre írom be de nem tuttamennél alkalmasabb topikot találni.

Kérdésem az lenne h Gte(manta) tükreimből egyedül az a tartó konzol hiányzik.

Ugye nincs senkinek elfekvőben egy otthon vagy esetleg nem lehet megrendelni vhonnan "jó pénzért"??????

Válaszokat előre is köszönöm......

Elküldve
Helló

szinte bizti h rossz helyre írom be de nem tuttamennél alkalmasabb topikot találni.

Kérdésem az lenne h Gte(manta) tükreimből egyedül az a tartó konzol hiányzik.

Ugye nincs senkinek elfekvőben egy otthon vagy esetleg nem lehet megrendelni vhonnan "jó pénzért"??????

Válaszokat előre is köszönöm......

ITT találtam neked utángyártottat. Nézd meg,hogy jó-e a talpa neked. :lol:

Most akciós! 1800 Ft/darab

Ittis azt hírdetik. Ezen a helyen meg olcsóbb decsak fekete van.

32748.jpg32749.jpg

Guest
Ez a téma már lezárult.



×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.