zotya975 Elküldve Július28, 2014 Megoszt Elküldve Július28, 2014 direkt van belevaló vernivaló, cromax Nem találom... :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július28, 2014 Megoszt Elküldve Július28, 2014 Nem találom... :icon1: elhiszem, mert tévedtem, az nem az ajtó stiftbe való, hanem a határoló stiftjébe :omg: 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július28, 2014 Megoszt Elküldve Július28, 2014 elhiszem, mert tévedtem, az nem az ajtó stiftbe való, hanem a határoló stiftjébe :omg: Amúgy is be van zárva a Győri Cromax, módosították a korábbi nyitási dátumot. <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
Busman Elküldve Július28, 2014 Megoszt Elküldve Július28, 2014 (edited) direkt van belevaló vernivaló, cromax Lehet kókány megoldásnak tűnik, de volt itthon pár 300 ft-os imbuszkulcskészlet, feláldoztam belőlük, ha jól emlékszem a 6-os méretet és azt ütöttem bele. Azóta nincs vele gond. Szerintem akár kopott fúrószár is jó lehet bele, vagy veszel kimondottan húzott anyagot. Módosítva Július28, 2014 : Busman 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július28, 2014 Megoszt Elküldve Július28, 2014 (edited) Igen, az a hasáb amibe a szívócsonk hátuljából megy egy vákumcső és egy csatlakozó. végül tényleg az volt hogy a MAP csövét megnyomtam és letört a helyéről annyira megvolt már öregedve egyébként érdekes h 33 és 35 hibát dobta alapjárat megingadozott aztán mikor rájött hogy vmi nem kóser átváltott vész üzemre meg sárga lámpázott, erő nem volt ennek köszönhetően és néha le is fulladt, de neki volt igaza csak azért írtam a fentit, hogy hátha másnak is produkál ilyet a gépsárkány Módosítva Július29, 2014 : stirlitz Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Július28, 2014 Megoszt Elküldve Július28, 2014 végül tényleg az volt hogy a MAP csövét megnyomtam és letört a helyéről annyira megvolt már öregedve egyébként érdekes h 33 és 35 hibát dobta alapjárat megingadozott aztán mikor rájőt hogy vmi nem kóser átváltott vész üzemre meg sárga lámpázott, erő nem volt ennek köszönhetően és néha le is fulladt, de neki volt igaza "16.35 perc... Stirlitz kilépett a Gestapo épületéből. - Daszvidanyija! - vetette oda az őrnek. Stirlitz rögtön tudta, hogy hibázott." Link to comment Megosztás: More sharing options...
gulylala Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Sziasztok. 1997-es 136000 km-t futott opel astra f -em diagnosztikai lámpája kigyulladt.Menet közben semmit nem éreztem a kocsi menetteljesítményén.Leállítás után a lámpa nem világít.Kiolvastattam de a tárolóban hibakód nincs.Jöttek az ötletek hogy mi lehet(jól ki kell égetni a motort,négypólusú gyertya okozhat hibát,üzemanyagrendszert ki kell tisztítani stb.)Pár napig nem világított a lámpa 15km-es oda vissza munkábajárás alatt.Majd azt vettem észre hogy ha a városban közlekedek a közlekedési lámpánál járatva a motort újra világít és leállítás után újraindításkor megint nem. A kipufogó lamelláim eléggé zörögnek,nem ez okozhatja a diagnosztikai lámpa jelzését? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Sziasztok. 1997-es 136000 km-t futott opel astra f -em diagnosztikai lámpája kigyulladt.Menet közben semmit nem éreztem a kocsi menetteljesítményén.Leállítás után a lámpa nem világít.Kiolvastattam de a tárolóban hibakód nincs.Jöttek az ötletek hogy mi lehet(jól ki kell égetni a motort,négypólusú gyertya okozhat hibát,üzemanyagrendszert ki kell tisztítani stb.)Pár napig nem világított a lámpa 15km-es oda vissza munkábajárás alatt.Majd azt vettem észre hogy ha a városban közlekedek a közlekedési lámpánál járatva a motort újra világít és leállítás után újraindításkor megint nem. A kipufogó lamelláim eléggé zörögnek,nem ez okozhatja a diagnosztikai lámpa jelzését? Üdv, mit értesz kipufogó lamella alatt? De valószinűleg nem ez okozza. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Sziasztok. 1997-es 136000 km-t futott opel astra f -em diagnosztikai lámpája kigyulladt.Menet közben semmit nem éreztem a kocsi menetteljesítményén.Leállítás után a lámpa nem világít.Kiolvastattam de a tárolóban hibakód nincs.Jöttek az ötletek hogy mi lehet(jól ki kell égetni a motort,négypólusú gyertya okozhat hibát,üzemanyagrendszert ki kell tisztítani stb.)Pár napig nem világított a lámpa 15km-es oda vissza munkábajárás alatt.Majd azt vettem észre hogy ha a városban közlekedek a közlekedési lámpánál járatva a motort újra világít és leállítás után újraindításkor megint nem. A kipufogó lamelláim eléggé zörögnek,nem ez okozhatja a diagnosztikai lámpa jelzését? ugye motorkód nem ártana, meg olyan azért nincs, hogy világít, aztán meg nem mondja meg mi baja ez így sok minden lehet, akár km óa spirál vagy EGR Link to comment Megosztás: More sharing options...
gulylala Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Üdv, mit értesz kipufogó lamella alatt? De valószinűleg nem ez okozza. Helló! A kipufogó dobból hallatszó lemezzörgést szétrozsdásodott lemezeknek gondolom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
gulylala Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 ugye motorkód nem ártana, meg olyan azért nincs, hogy világít, aztán meg nem mondja meg mi baja ez így sok minden lehet, akár km óa spirál vagy EGR F Astra motorkód X14NZ 1,4 8 szelepes 60 lóerős.Kétszer is rárakta a villamossági szerelő a kódolvasót de nem írt ki semmit.Azt mondta hogy nagy baja nem lehet mert akkor eltárolná a kódot.Még az jutott eszembe hogy melegben váltakozva felpörög a motor ha ujraindítom normális az alapjárat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július29, 2014 Megoszt Elküldve Július29, 2014 Helló! A kipufogó dobból hallatszó lemezzörgést szétrozsdásodott lemezeknek gondolom. Biztos hogy nincs öszefüggés, a motor után hátrafele a lambda szonda az utolsó dolog mit még figyel a motorvezérlő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július30, 2014 Megoszt Elküldve Július30, 2014 (edited) Télen mindíg nyikorog a befúvómotor, gondoltam most nekiesek. Nem volt vészes kiszedni, viszont maga a motor össze van préselve, befújtam úgyan kenőanyaggal a tengelyt, de vagy bejutott vagy nem. Még agyalok rajta hogy széttszedjem-e de akkor utána össze kell heggeszteni ahol szétfeszegettem a préselést. Egyutal megpróbálok még valamit a parásodásra, szerintem a motor kerete és a lemez között is be tud jutni víz főleg ha sok a kosz a sár és lassan folyik le a motortérbe. Összerakáskor nyomok oda is tömítőanyagot bőven. Mégiscsak szétszedtem a mocit: Módosítva Július30, 2014 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jana82 Elküldve Július30, 2014 Megoszt Elküldve Július30, 2014 Télen mindíg nyikorog a befúvómotor, gondoltam most nekiesek. Nem volt vészes kiszedni, viszont maga a motor össze van préselve, befújtam úgyan kenőanyaggal a tengelyt, de vagy bejutott vagy nem. Még agyalok rajta hogy széttszedjem-e de akkor utána össze kell heggeszteni ahol szétfeszegettem a préselést. Egyutal megpróbálok még valamit a parásodásra, szerintem a motor kerete és a lemez között is be tud jutni víz főleg ha sok a kosz a sár és lassan folyik le a motortérbe. Összerakáskor nyomok oda is tömítőanyagot bőven. Mégiscsak szétszedtem a mocit: Én egy hungarocell darabbal fedtem le és már nem ázik be :D Szép tiszta a tágulási tartályod ;) , esetleg új? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július30, 2014 Megoszt Elküldve Július30, 2014 Én egy hungarocell darabbal fedtem le és már nem ázik be :D Szép tiszta a tágulási tartályod ;) , esetleg új? :) Nekem is egy műpadló darab volt felette, de azt most levettem, mert norálisan kihúztam szilóval a szélvédő és a műanyag közötti rést, és elméletileg már nem fog beázni. Most viszont azt vettem észre, hogy szinte mindegy hova állítom a választó tekerőt mindíg ugyanúgy fúj be szóval holnap szétborítom a középkonzolt is. Nem új a tartály, bontóban jártam régebben ott láttam meg, igazából csak azért hoztam el mert az enyém csúnyán be volt sárgulva, ezt meg jól kisavaztam és kicseréltem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jana82 Elküldve Július30, 2014 Megoszt Elküldve Július30, 2014 Nekem is egy műpadló darab volt felette, de azt most levettem, mert norálisan kihúztam szilóval a szélvédő és a műanyag közötti rést, és elméletileg már nem fog beázni. Most viszont azt vettem észre, hogy szinte mindegy hova állítom a választó tekerőt mindíg ugyanúgy fúj be szóval holnap szétborítom a középkonzolt is. Nem új a tartály, bontóban jártam régebben ott láttam meg, igazából csak azért hoztam el mert az enyém csúnyán be volt sárgulva, ezt meg jól kisavaztam és kicseréltem. én most raktam össze a műszerfalat, remélem többet nem kell szétszednem :D Pontosan, hogy takarítottad ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július30, 2014 Megoszt Elküldve Július30, 2014 én most raktam össze a műszerfalat, remélem többet nem kell szétszednem :D Pontosan, hogy takarítottad ki? Sósavval töltötem fel, bedugtam rajta minden lyukat és forgattam, elég rendesen kiszedte, de mondjuk alapból is tiszta volt. Széttszedtem már többször a műszarfalat, korábban is nézegettem a zsalumozgató bowdeneket, de úgy láttam minden a helyén van. Gyanítom mélyebbre kell ásni. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
András13 Elküldve Augusztus1, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2014 Sziasztok! :icon1: Van egy 1.4-es 2001-es Astrám és az utóbbi két hétben szenvedek vele.Az elején megállt, rángatott, elvittem szerelőhöz, aki kicserélte a benzinszivattyút, ami után két napig működött az autó.Azóta az a mániája hogy reggelente az örületbe kerget, kb. a 10 indításra indul be, de ezután a nap folyamán semmi gond nincs vele: elindul, és megy rendesen.Remélem tudtok segíteni, a válaszokat előre is köszönöm. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus1, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2014 Sziasztok! :icon1: Van egy 1.4-es 2001-es Astrám és az utóbbi két hétben szenvedek vele.Az elején megállt, rángatott, elvittem szerelőhöz, aki kicserélte a benzinszivattyút, ami után két napig működött az autó.Azóta az a mániája hogy reggelente az örületbe kerget, kb. a 10 indításra indul be, de ezután a nap folyamán semmi gond nincs vele: elindul, és megy rendesen.Remélem tudtok segíteni, a válaszokat előre is köszönöm. :icon1: Üdv, mi a motorkódod? De alapból én a szerelőhöz fordulnék, hogy nem sikerült a mutatványa fusson neki mégegyszer. Első körben arra tippelnék, hogy nem a megfelelő pumpa került bele, mert ha jól tudom 2001-es modellekben már a 3 baros nagynyomásu pumpa van,ami össze van építve egy visszacsapó szeleppel. Ha ez rossz, vagy nincs benne, hosszabb állás után viszaengedi az üzemanyagot a tankba és ezért kell többet kerregetni amíg feltermeli a nyomást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
András13 Elküldve Augusztus1, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2014 Üdv, mi a motorkódod? De alapból én a szerelőhöz fordulnék, hogy nem sikerült a mutatványa fusson neki mégegyszer. Első körben arra tippelnék, hogy nem a megfelelő pumpa került bele, mert ha jól tudom 2001-es modellekben már a 3 baros nagynyomásu pumpa van,ami össze van építve egy visszacsapó szeleppel. Ha ez rossz, vagy nincs benne, hosszabb állás után viszaengedi az üzemanyagot a tankba és ezért kell többet kerregetni amíg feltermeli a nyomást. Én is vissza akartam vinni,de most éppenséggel nyaral. A motor kódja x14nz és úgy tudom hogy 1997-es astra pumpa van benne.Akkor valószínűleg ez lesz a hiba forrása, köszönöm a segítséget. . Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus1, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus1, 2014 Én is vissza akartam vinni,de most éppenséggel nyaral. A motor kódja x14nz és úgy tudom hogy 1997-es astra pumpa van benne.Akkor valószínűleg ez lesz a hiba forrása, köszönöm a segítséget. . Akkor vissza minden...az X14ZNZ-ben kisnyomású pumpa van, aminek nem kell megtartania a nyomást, hanem gyujtásra elindul úgy 3-4 másodpercre, majd leáll, és a motorindításra indul meg ujból. De ettől függetlenül mielőtt bármit költesz az autóra szerintem várd meg vele a szerelőt ha már egyszer pénzt adtál neki a munkáért akkor legyen is jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus2, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2014 Hogy lehet motorindítás után fél percel 44-es (keverék túl szegény) hibakódom, ha hidegen a szondát még nem figyeli? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Augusztus2, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2014 Hogy lehet motorindítás után fél percel 44-es (keverék túl szegény) hibakódom, ha hidegen a szondát még nem figyeli? :rolleyes: Nem lehet, hogy figyeli, csak nem attól függően szabályoz? Hanem egy előre beégettet programmal mükődik, amíg be nem melegszik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus2, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2014 Nem lehet, hogy figyeli, csak nem attól függően szabályoz? Hanem egy előre beégettet programmal mükődik, amíg be nem melegszik? Hát, ez lehet. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astramarci Elküldve Augusztus2, 2014 Megoszt Elküldve Augusztus2, 2014 Sziasztok! Új vagyok itt, igy elnézést, ha rossz helyre irok. Szóvan segítság, illetve felvilágositásra lenne szükségem. Nemrég vettem egy astrát, ez az első igy nem tudok semmit róla. Elöször is hány literes a tankja mert olvastam itt-ott, hogy 50, de 45-nél többet nem tudtam még tölteni bele. A másik meg amikor a mutató még csak épp elérné a piros felzést, az autó indulás, illetve magasabb fordulaton (kb. 4-5 ezer) befullad egy pillanatra, mintha kifogyna a benzin. Egy tank benzinnel alig 560 km.ert tudok megtenni. Ettöl eltérö másik kérdésem, a fékrásegitönél van egy vákuum szelep ami nagy valószitüséggel rosz mivel kibontottam és üres. Elmentem egy szakihoz aki ideiglenesen ledugózta nekem a fékrásegitön lévö lyukatkat melyek erre a szelepre mentek, jelzem a motor járása lényegesen szebb lett, de ugyanakkor ez után vettem észre a fogyasztás növekedést, a cső ami az aktiv szénszürőről jön föl az is levolt dugva de mivel a tank kinyitáskor szisszent egy nagyot inkább kidugtam. Kicsit hosszú lett, de mivel ugymond friss az autó szeretném ha mielöbb kiismerném, Astra F 93' c14nz. Köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts