Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

A következő probléma adódott...

C14SE motor, ha felgyorsítok, kinyomom a kuplungot és úgy fékezek, semmi gond. DE!

Ha motorfékezek és utána nyomom be a kuplungot akkor leáll...

Alapjárati motort kicseréltük újra, de a hiba fennáll!!!

W1102-es km óra volt benne, és most is olyan van csak ford számmérős... Ebben állítólag nincs útszakasz jeladó!

Mondták hogy az se-be w1111-es kell útszakasz jeladós, mert azért van ez az egész!?

Hibakódra a 24-est dobja a sebességérzékelőt

Ötlet?

Link to comment
Megosztás:

olajálló gumi, lehet kapni olajálló gumicsövet

Én nem tudtam meghajtani az egyenes csövet nálam a kartergáz felvezető derékszögű.

A következő probléma adódott...

C14SE motor, ha felgyorsítok, kinyomom a kuplungot és úgy fékezek, semmi gond. DE!

Ha motorfékezek és utána nyomom be a kuplungot akkor leáll...

Alapjárati motort kicseréltük újra, de a hiba fennáll!!!

W1102-es km óra volt benne, és most is olyan van csak ford számmérős... Ebben állítólag nincs útszakasz jeladó!

Mondták hogy az se-be w1111-es kell útszakasz jeladós, mert azért van ez az egész!?

Hibakódra a 24-est dobja a sebességérzékelőt

Ötlet?

Ellenörizni kell a középkijelző két gombjának egyszerre történő lenyomásával. Az óra hátulján nem is volt ott a jeladó? Ugyanolyan W számú kell bele mint előtte volt, de ha más van akkor is max csalni fog de attól még működik.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Én nem tudtam meghajtani az egyenes csövet nálam a kartergáz felvezető derékszögű.

Ellenörizni kell a középkijelző két gombjának egyszerre történő lenyomásával. Az óra hátulján nem is volt ott a jeladó? Ugyanolyan W számú kell bele mint előtte volt, de ha más van akkor is max csalni fog de attól még működik.

mi történik ha egyszerre megnyomom a két gombot? Mit kell látnom?

eddig w1102-es volt, de nem láttam rajta jeladót, meg a 24-es hibakód a sebességérzékelő

szóval nem tudom, de már nagyon meg szeretném oldani, mert egy héten belül születik a Kisfiam!!!

Link to comment
Megosztás:

mi történik ha egyszerre megnyomom a két gombot? Mit kell látnom?

eddig w1102-es volt, de nem láttam rajta jeladót, meg a 24-es hibakód a sebességérzékelő

szóval nem tudom, de már nagyon meg szeretném oldani, mert egy héten belül születik a Kisfiam!!!

régi órával jó volt? akkor próbára vissza kell rakni azt

mindegyik astra kmórában van útjeladó,

Link to comment
Megosztás:

régi órával jó volt? akkor próbára vissza kell rakni azt

mindegyik astra kmórában van útjeladó,

a régivel se volt jó az is w1102-es volt,

de most az ecu is más az x14nz ecuval semmi baj nem volt a w1102-es órával

át lett építve és most SE ecu van bent és w1102 ugyanúgy

Link to comment
Megosztás:

a régivel se volt jó az is w1102-es volt,

de most az ecu is más az x14nz ecuval semmi baj nem volt a w1102-es órával

át lett építve és most SE ecu van bent és w1102 ugyanúgy

jahogy halmozottan hátrányos helyzetü a gép, így mán elég sok lehetőség van mi a baja szerintem....
Link to comment
Megosztás:

jahogy halmozottan hátrányos helyzetü a gép, így mán elég sok lehetőség van mi a baja szerintem....

nem. egy x14nz sima w1102-es órával

át lett építve c14se-re fordszámmérős km órát is kapott szintén w1102-est.

csak motorfékezés utáni kuplung kinyomáskor áll le, ha simán felgyorsítok és kinyomom akkor ketyeg tovább szépen

és csak a 24 es hibát dobja: sebességérzékelő

erre mondták, hogy cseréljem az órát w1111-esre és akkor megszűnik a gond...

Link to comment
Megosztás:

mi történik ha egyszerre megnyomom a két gombot? Mit kell látnom?

eddig w1102-es volt, de nem láttam rajta jeladót, meg a 24-es hibakód a sebességérzékelő

szóval nem tudom, de már nagyon meg szeretném oldani, mert egy héten belül születik a Kisfiam!!!

Kiírja a középkijelző a pillanatnyi sebességet 53Km/óráig, ha van órával, külső hőmérséklet jeladóval kapcsolatos hibakód azt is kíírja, majd jön egy kijelzőteszt. Mivel ez az útjeladó alapján számol , ha nem mutatja a sebességet akkor valószinűleg a jeladó rossz, vagy nincs kapcsolata az ECU-val.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Urak!

Le lehet valahogy bontani egyszerűen a benzintank töltőcsövét? Át kéne piszkálni, lehet hogy valami dugulás van. Fél óra egy tankolás, mert folyton lekattan a pisztoly. Sedanról van szó.

Nekem is hasonlóan túl sokáig tartott a tankolás a beömlő nyílásnál volt egy műanyag szelepszerűség amin keresztül megy a töltő pisztoly tankolásnál . Nekem az kiugrott a helyéről vagy tankolásnál lebarmolták .Azt a törött alkatrészt kivettem belőle így most anélkül is jó.Állítólag az a szerkezet a töltőpisztolyt szabályozza,hogy milyen benzint tankolhatunk bele.Én úgy tudom ,hogy az ólmozott benzin pisztolya vastagabb ,hogy ne lehessen olyat tankolni bele.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is hasonlóan túl sokáig tartott a tankolás a beömlő nyílásnál volt egy műanyag szelepszerűség amin keresztül megy a töltő pisztoly tankolásnál . Nekem az kiugrott a helyéről vagy tankolásnál lebarmolták .Azt a törött alkatrészt kivettem belőle így most anélkül is jó.Állítólag az a szerkezet a töltőpisztolyt szabályozza,hogy milyen benzint tankolhatunk bele.Én úgy tudom ,hogy az ólmozott benzin pisztolya vastagabb ,hogy ne lehessen olyat tankolni bele.

Ez egy visszafolyás gátló, ha megborulsz a kocsival, akkor nem folyik ki olyan gyorsan a benzin a tankból. Diesel-benzin töltőcsöve eltérő, a tanknyílás is ugyanígy van a dieselé nagyobb átmérőjű a benzinesé kisebb. Amit rohadtul nem értek, mert így a diesel autóba lehet véletlenül benzint tankolni, és szerintem ez nagyobb baj mintha a dieselt nyomatnád bele a benyásba. Az ólmozott pisztolyt még sose néztem hogy az mekkora, nem is túl gyakori már.

Link to comment
Megosztás:

Télen a kamionosok szoktak benzint rátankolni, a könnyebb indíthatóság miatt.

Illetve a benzin begyullad a dízelben is, fordítva már kevésbé.....

Persze tisztán betankolni egyiket se jó.

Pont ez az, a benzin nem tűri annyira a kompressziót, ha beletankolják a 30 baros dieselbe , fordítva szerintem simán csak nem megy, legalábbis a régebbi autók, az új érzékenyebb rendszerek nem tudom hogyan viselkednek. A régi főnököm Alfájában már azelőtt kigyulladt a motorhiba lámpa mielőtt leállt volna a motor, a félretankolástól.

Link to comment
Megosztás:

Ép ezaz, hogy a kisebb kompressziótűrés miatt a benzint megeszi a dízel, fordítva meg nem. Akkor le kell engedni.

Hallottam már diesel Mondeorol, ami pár km alatt kinyiffant a benzintől. A volt cégemnél az egyik manager nőnek sikerült elkövetnie, aztán még a benzinkúton akarta elverni a port. Pechjére a biztonsági kamera felvételén látszik, kutas a közelébe se ment a kocsinak...

Link to comment
Megosztás:

Hallottam már diesel Mondeorol, ami pár km alatt kinyiffant a benzintől. A volt cégemnél az egyik manager nőnek sikerült elkövetnie, aztán még a benzinkúton akarta elverni a port. Pechjére a biztonsági kamera felvételén látszik, kutas a közelébe se ment a kocsinak...

Végülis logikus, a benzin főleg egy meleg motorba bekerülve előbb fog robbanni mint ahogy eléri a dugattyú a felső holpontot és egyben a nyomás a kábé 30bart. Szerencsére általában nem tisztán kapja hanem a maradék diesellel vegyítve.

Link to comment
Megosztás:

Én tankoltam egy 1.6HDi-be benzint......semmi baja nem lett, pedig a citroenet nem tartják egy "top" brendnek.

Mentem vele pályán pár km-et pályán, mikor nyek és sárga lámpa, ippen le tudtam gurulni a leállóba, mivel előtte tankoltam, beleszagoltam rögtön tudtam, hogy baj van és elbactam. Tréler(~40), szervez 15eHUF. kb felesbe volt benne

Link to comment
Megosztás:

Én tankoltam egy 1.6HDi-be benzint......semmi baja nem lett, pedig a citroenet nem tartják egy "top" brendnek.

Mentem vele pályán pár km-et pályán, mikor nyek és sárga lámpa, ippen le tudtam gurulni a leállóba, mivel előtte tankoltam, beleszagoltam rögtön tudtam, hogy baj van és elbactam. Tréler(~40), szervez 15eHUF. kb felesbe volt benne

Gondolom autó-motorfüggő mennyire érzékeny rá.

Link to comment
Megosztás:

Mi nekunk a cegnel kotelezo telen bezot rakni az oreg merci teherautokba.de szigoruan %os aranyban. Pl 50l gazolajhoz 2,5 l bezo tehat 5% aranyban...parafin kicsapodas miatt.

Egy telet szenvedtem végig egy nehezen induli 1.7td caravannal, aztán szerencsére másodszorra végleg sikerült kinyírnom. :D Először lelevegősödött a rendszer egy szakadt résolajcső miatt, aztán izzitókat cseréltem persze az elsőt nem tudtam kitekerni. Erre nem is gondoltam hogy lehet segítene ha tennék egy kis benzint a dieselbe.

Link to comment
Megosztás:

Egy telet szenvedtem végig egy nehezen induli 1.7td caravannal, aztán szerencsére másodszorra végleg sikerült kinyírnom. :D Először lelevegősödött a rendszer egy szakadt résolajcső miatt, aztán izzitókat cseréltem persze az elsőt nem tudtam kitekerni. Erre nem is gondoltam hogy lehet segítene ha tennék egy kis benzint a dieselbe.

traktornál is szokták! Sőt! Télen minuszokban a lánfűrésznél is szoktam néha a lánckenő olajba.

Link to comment
Megosztás:

Ahha! Én itt pislogtam 2 percig hogy mire gondolhatsz? :omg:

Biztos ilyen, én így vettem 1.6 16V X16XEL a motor, ennek hány évet/ hónapot adnál? mennyire vésze a rozsda?

Gondolom a blokkból nem jönne ki a csavar... .. most nézem, van egy leömlő rész és arra van ez rácsavarozva.

Áthoztam ide. Szerintem a leőmlő és a kipuf rész simán szétcsavarozható, csavarlazító kell neki sok. A rozsda meg úgyis ott lesz, nem sok festék bírja azt a nagy hőt, nem tudom a hőálló ezüst meddíg marad rajta.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.