Atchen Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 A következő probléma adódott... C14SE motor, ha felgyorsítok, kinyomom a kuplungot és úgy fékezek, semmi gond. DE! Ha motorfékezek és utána nyomom be a kuplungot akkor leáll... Alapjárati motort kicseréltük újra, de a hiba fennáll!!! W1102-es km óra volt benne, és most is olyan van csak ford számmérős... Ebben állítólag nincs útszakasz jeladó! Mondták hogy az se-be w1111-es kell útszakasz jeladós, mert azért van ez az egész!? Hibakódra a 24-est dobja a sebességérzékelőt Ötlet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 olajálló gumi, lehet kapni olajálló gumicsövet Én nem tudtam meghajtani az egyenes csövet nálam a kartergáz felvezető derékszögű. A következő probléma adódott... C14SE motor, ha felgyorsítok, kinyomom a kuplungot és úgy fékezek, semmi gond. DE! Ha motorfékezek és utána nyomom be a kuplungot akkor leáll... Alapjárati motort kicseréltük újra, de a hiba fennáll!!! W1102-es km óra volt benne, és most is olyan van csak ford számmérős... Ebben állítólag nincs útszakasz jeladó! Mondták hogy az se-be w1111-es kell útszakasz jeladós, mert azért van ez az egész!? Hibakódra a 24-est dobja a sebességérzékelőt Ötlet? Ellenörizni kell a középkijelző két gombjának egyszerre történő lenyomásával. Az óra hátulján nem is volt ott a jeladó? Ugyanolyan W számú kell bele mint előtte volt, de ha más van akkor is max csalni fog de attól még működik. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atchen Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 Én nem tudtam meghajtani az egyenes csövet nálam a kartergáz felvezető derékszögű. Ellenörizni kell a középkijelző két gombjának egyszerre történő lenyomásával. Az óra hátulján nem is volt ott a jeladó? Ugyanolyan W számú kell bele mint előtte volt, de ha más van akkor is max csalni fog de attól még működik. mi történik ha egyszerre megnyomom a két gombot? Mit kell látnom? eddig w1102-es volt, de nem láttam rajta jeladót, meg a 24-es hibakód a sebességérzékelő szóval nem tudom, de már nagyon meg szeretném oldani, mert egy héten belül születik a Kisfiam!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 mi történik ha egyszerre megnyomom a két gombot? Mit kell látnom? eddig w1102-es volt, de nem láttam rajta jeladót, meg a 24-es hibakód a sebességérzékelő szóval nem tudom, de már nagyon meg szeretném oldani, mert egy héten belül születik a Kisfiam!!! régi órával jó volt? akkor próbára vissza kell rakni azt mindegyik astra kmórában van útjeladó, Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atchen Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 régi órával jó volt? akkor próbára vissza kell rakni azt mindegyik astra kmórában van útjeladó, a régivel se volt jó az is w1102-es volt, de most az ecu is más az x14nz ecuval semmi baj nem volt a w1102-es órával át lett építve és most SE ecu van bent és w1102 ugyanúgy Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 a régivel se volt jó az is w1102-es volt, de most az ecu is más az x14nz ecuval semmi baj nem volt a w1102-es órával át lett építve és most SE ecu van bent és w1102 ugyanúgy jahogy halmozottan hátrányos helyzetü a gép, így mán elég sok lehetőség van mi a baja szerintem.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atchen Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 jahogy halmozottan hátrányos helyzetü a gép, így mán elég sok lehetőség van mi a baja szerintem.... nem. egy x14nz sima w1102-es órával át lett építve c14se-re fordszámmérős km órát is kapott szintén w1102-est. csak motorfékezés utáni kuplung kinyomáskor áll le, ha simán felgyorsítok és kinyomom akkor ketyeg tovább szépen és csak a 24 es hibát dobja: sebességérzékelő erre mondták, hogy cseréljem az órát w1111-esre és akkor megszűnik a gond... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 mi történik ha egyszerre megnyomom a két gombot? Mit kell látnom? eddig w1102-es volt, de nem láttam rajta jeladót, meg a 24-es hibakód a sebességérzékelő szóval nem tudom, de már nagyon meg szeretném oldani, mert egy héten belül születik a Kisfiam!!! Kiírja a középkijelző a pillanatnyi sebességet 53Km/óráig, ha van órával, külső hőmérséklet jeladóval kapcsolatos hibakód azt is kíírja, majd jön egy kijelzőteszt. Mivel ez az útjeladó alapján számol , ha nem mutatja a sebességet akkor valószinűleg a jeladó rossz, vagy nincs kapcsolata az ECU-val. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Misi69 Elküldve Július13, 2014 Megoszt Elküldve Július13, 2014 Urak! Le lehet valahogy bontani egyszerűen a benzintank töltőcsövét? Át kéne piszkálni, lehet hogy valami dugulás van. Fél óra egy tankolás, mert folyton lekattan a pisztoly. Sedanról van szó. Nekem is hasonlóan túl sokáig tartott a tankolás a beömlő nyílásnál volt egy műanyag szelepszerűség amin keresztül megy a töltő pisztoly tankolásnál . Nekem az kiugrott a helyéről vagy tankolásnál lebarmolták .Azt a törött alkatrészt kivettem belőle így most anélkül is jó.Állítólag az a szerkezet a töltőpisztolyt szabályozza,hogy milyen benzint tankolhatunk bele.Én úgy tudom ,hogy az ólmozott benzin pisztolya vastagabb ,hogy ne lehessen olyat tankolni bele. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július13, 2014 Megoszt Elküldve Július13, 2014 Nekem is hasonlóan túl sokáig tartott a tankolás a beömlő nyílásnál volt egy műanyag szelepszerűség amin keresztül megy a töltő pisztoly tankolásnál . Nekem az kiugrott a helyéről vagy tankolásnál lebarmolták .Azt a törött alkatrészt kivettem belőle így most anélkül is jó.Állítólag az a szerkezet a töltőpisztolyt szabályozza,hogy milyen benzint tankolhatunk bele.Én úgy tudom ,hogy az ólmozott benzin pisztolya vastagabb ,hogy ne lehessen olyat tankolni bele. Ez egy visszafolyás gátló, ha megborulsz a kocsival, akkor nem folyik ki olyan gyorsan a benzin a tankból. Diesel-benzin töltőcsöve eltérő, a tanknyílás is ugyanígy van a dieselé nagyobb átmérőjű a benzinesé kisebb. Amit rohadtul nem értek, mert így a diesel autóba lehet véletlenül benzint tankolni, és szerintem ez nagyobb baj mintha a dieselt nyomatnád bele a benyásba. Az ólmozott pisztolyt még sose néztem hogy az mekkora, nem is túl gyakori már. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július13, 2014 Megoszt Elküldve Július13, 2014 Télen a kamionosok szoktak benzint rátankolni, a könnyebb indíthatóság miatt. Illetve a benzin begyullad a dízelben is, fordítva már kevésbé..... Persze tisztán betankolni egyiket se jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tyúkól Elküldve Július13, 2014 Megoszt Elküldve Július13, 2014 Sziasztok. A kesztyűtartóba és hátra szeretnék valami értelmes, kapcsolható led világítást tenni. Hol, milyen kábelekre kell rákötnöm? (F Kombi) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július13, 2014 Megoszt Elküldve Július13, 2014 Télen a kamionosok szoktak benzint rátankolni, a könnyebb indíthatóság miatt. Illetve a benzin begyullad a dízelben is, fordítva már kevésbé..... Persze tisztán betankolni egyiket se jó. Pont ez az, a benzin nem tűri annyira a kompressziót, ha beletankolják a 30 baros dieselbe , fordítva szerintem simán csak nem megy, legalábbis a régebbi autók, az új érzékenyebb rendszerek nem tudom hogyan viselkednek. A régi főnököm Alfájában már azelőtt kigyulladt a motorhiba lámpa mielőtt leállt volna a motor, a félretankolástól. Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július13, 2014 Megoszt Elküldve Július13, 2014 Ép ezaz, hogy a kisebb kompressziótűrés miatt a benzint megeszi a dízel, fordítva meg nem. Akkor le kell engedni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július14, 2014 Megoszt Elküldve Július14, 2014 Ép ezaz, hogy a kisebb kompressziótűrés miatt a benzint megeszi a dízel, fordítva meg nem. Akkor le kell engedni. Ezért nem értem hogy a benzines pisztolya miért fér bele a diesel tanknyílásába, fordítva kéne lenni nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Július14, 2014 Megoszt Elküldve Július14, 2014 Ép ezaz, hogy a kisebb kompressziótűrés miatt a benzint megeszi a dízel, fordítva meg nem. Akkor le kell engedni. Hallottam már diesel Mondeorol, ami pár km alatt kinyiffant a benzintől. A volt cégemnél az egyik manager nőnek sikerült elkövetnie, aztán még a benzinkúton akarta elverni a port. Pechjére a biztonsági kamera felvételén látszik, kutas a közelébe se ment a kocsinak... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július14, 2014 Megoszt Elküldve Július14, 2014 Hallottam már diesel Mondeorol, ami pár km alatt kinyiffant a benzintől. A volt cégemnél az egyik manager nőnek sikerült elkövetnie, aztán még a benzinkúton akarta elverni a port. Pechjére a biztonsági kamera felvételén látszik, kutas a közelébe se ment a kocsinak... Végülis logikus, a benzin főleg egy meleg motorba bekerülve előbb fog robbanni mint ahogy eléri a dugattyú a felső holpontot és egyben a nyomás a kábé 30bart. Szerencsére általában nem tisztán kapja hanem a maradék diesellel vegyítve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július14, 2014 Megoszt Elküldve Július14, 2014 Az égéstérben történő dolgok a legkevesebb ilyenkor. http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/05/17/a_benzinkutas_tette_tonkre_az_autot/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július14, 2014 Megoszt Elküldve Július14, 2014 Az égéstérben történő dolgok a legkevesebb ilyenkor. http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2013/05/17/a_benzinkutas_tette_tonkre_az_autot/ Igaz. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július14, 2014 Megoszt Elküldve Július14, 2014 Én tankoltam egy 1.6HDi-be benzint......semmi baja nem lett, pedig a citroenet nem tartják egy "top" brendnek. Mentem vele pályán pár km-et pályán, mikor nyek és sárga lámpa, ippen le tudtam gurulni a leállóba, mivel előtte tankoltam, beleszagoltam rögtön tudtam, hogy baj van és elbactam. Tréler(~40), szervez 15eHUF. kb felesbe volt benne Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július15, 2014 Megoszt Elküldve Július15, 2014 Én tankoltam egy 1.6HDi-be benzint......semmi baja nem lett, pedig a citroenet nem tartják egy "top" brendnek. Mentem vele pályán pár km-et pályán, mikor nyek és sárga lámpa, ippen le tudtam gurulni a leállóba, mivel előtte tankoltam, beleszagoltam rögtön tudtam, hogy baj van és elbactam. Tréler(~40), szervez 15eHUF. kb felesbe volt benne Gondolom autó-motorfüggő mennyire érzékeny rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dmar Elküldve Július15, 2014 Megoszt Elküldve Július15, 2014 Mi nekunk a cegnel kotelezo telen bezot rakni az oreg merci teherautokba.de szigoruan %os aranyban. Pl 50l gazolajhoz 2,5 l bezo tehat 5% aranyban...parafin kicsapodas miatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július15, 2014 Megoszt Elküldve Július15, 2014 Mi nekunk a cegnel kotelezo telen bezot rakni az oreg merci teherautokba.de szigoruan %os aranyban. Pl 50l gazolajhoz 2,5 l bezo tehat 5% aranyban...parafin kicsapodas miatt. Egy telet szenvedtem végig egy nehezen induli 1.7td caravannal, aztán szerencsére másodszorra végleg sikerült kinyírnom. :D Először lelevegősödött a rendszer egy szakadt résolajcső miatt, aztán izzitókat cseréltem persze az elsőt nem tudtam kitekerni. Erre nem is gondoltam hogy lehet segítene ha tennék egy kis benzint a dieselbe. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Július15, 2014 Megoszt Elküldve Július15, 2014 Egy telet szenvedtem végig egy nehezen induli 1.7td caravannal, aztán szerencsére másodszorra végleg sikerült kinyírnom. :D Először lelevegősödött a rendszer egy szakadt résolajcső miatt, aztán izzitókat cseréltem persze az elsőt nem tudtam kitekerni. Erre nem is gondoltam hogy lehet segítene ha tennék egy kis benzint a dieselbe. traktornál is szokták! Sőt! Télen minuszokban a lánfűrésznél is szoktam néha a lánckenő olajba. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július16, 2014 Megoszt Elküldve Július16, 2014 Ahha! Én itt pislogtam 2 percig hogy mire gondolhatsz? :omg: Biztos ilyen, én így vettem 1.6 16V X16XEL a motor, ennek hány évet/ hónapot adnál? mennyire vésze a rozsda? Gondolom a blokkból nem jönne ki a csavar... .. most nézem, van egy leömlő rész és arra van ez rácsavarozva. Áthoztam ide. Szerintem a leőmlő és a kipuf rész simán szétcsavarozható, csavarlazító kell neki sok. A rozsda meg úgyis ott lesz, nem sok festék bírja azt a nagy hőt, nem tudom a hőálló ezüst meddíg marad rajta. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts