Gergőőő Elküldve Július9, 2014 Megoszt Elküldve Július9, 2014 A termosztát háza a vezérlés alól lóg ki a kunkori hűtőcső felé. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július9, 2014 Megoszt Elküldve Július9, 2014 Lehet hülye vagyok, de okos nem. De az nem a termosztát? Mit csinálna ott egy termosztát, de komolyan? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Július9, 2014 Megoszt Elküldve Július9, 2014 Eltévedne :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Július9, 2014 Megoszt Elküldve Július9, 2014 Egér 1992-ben? Nehogy már! a c16nz-ben van 92ben Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július9, 2014 Megoszt Elküldve Július9, 2014 Jobbat mondok, 90-ben is van... Link to comment Megosztás: More sharing options...
C5oNtkov4c5 Elküldve Július9, 2014 Megoszt Elküldve Július9, 2014 Urak most találtam egy órát, patika állapotú , a fickó nagyon rám akarja tukmálni de a w száma annak 1102 az enyémnek meg 1111, de az ő állítása szerint, ugyan úgy fog működni , mert mindegyik benzineshez való és semmi különbség nincs közöttük..........???? ez igaz? meg merjem venni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Július9, 2014 Megoszt Elküldve Július9, 2014 elvileg az áttételezése más, csalni fog, hogy mennyire azt passzolom Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július9, 2014 Megoszt Elküldve Július9, 2014 Egér 1992-ben? Nehogy már! köszi van, igaz "csak" vákuumos, de van Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július9, 2014 Megoszt Elküldve Július9, 2014 Urak most találtam egy órát, patika állapotú , a fickó nagyon rám akarja tukmálni de a w száma annak 1102 az enyémnek meg 1111, de az ő állítása szerint, ugyan úgy fog működni , mert mindegyik benzineshez való és semmi különbség nincs közöttük..........???? ez igaz? meg merjem venni? ha nem akarsz szenvedni sztem ne vedd meg ha meg occo megpróbálhatod azt amit mondtam és átrakod a km óra mechanikát, meg az útjeladót (ha efforma a helye persze) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Július9, 2014 Megoszt Elküldve Július9, 2014 Urak most találtam egy órát, patika állapotú , a fickó nagyon rám akarja tukmálni de a w száma annak 1102 az enyémnek meg 1111, de az ő állítása szerint, ugyan úgy fog működni , mert mindegyik benzineshez való és semmi különbség nincs közöttük..........???? ez igaz? meg merjem venni? Ha mindkét óra egyforma, akkor ki lehet cserélni benne a sebességmérő műszert és jó lesz a sebesség is és a kmó állás is. ;) De fontos, hogy mindkettő vagy VDO vagy Delco legyen. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dánde Elküldve Július9, 2014 Megoszt Elküldve Július9, 2014 (edited) Sziasztok! Nekem egy olyan problémám van hogy, ha emelkedőn indulok el akkor a fordulatszám üres állásban felpörög és ha megállok teljessen 1-2 másodpercre akkor szépen visszaáll normál fordulatra. Mi lehet az oka hogy felpőrög a fordulatszám üres állásban? Lehet hogy az alapjárati motort kéne megpucolni? Módosítva Július9, 2014 : Dánde Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július10, 2014 Megoszt Elküldve Július10, 2014 Ha mindkét óra egyforma, akkor ki lehet cserélni benne a sebességmérő műszert és jó lesz a sebesség is és a kmó állás is. ;) De fontos, hogy mindkettő vagy VDO vagy Delco legyen. Átrakható ha másik márka akkor is, csak picit faragni kell. Sziasztok! Nekem egy olyan problémám van hogy, ha emelkedőn indulok el akkor a fordulatszám üres állásban felpörög és ha megállok teljessen 1-2 másodpercre akkor szépen visszaáll normál fordulatra. Mi lehet az oka hogy felpőrög a fordulatszám üres állásban? Lehet hogy az alapjárati motort kéne megpucolni? Igen, lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
C5oNtkov4c5 Elküldve Július10, 2014 Megoszt Elküldve Július10, 2014 Lemondtam az óráról mégsem veszem meg, nem akarom faragni , meg szenvedni vele....... Esetleg ha valakinek van W=1111 számú fordulatszámmérős órája azt megvenném....................... :D Az EGR szelep takarítása, kivétele mennyire bonyolult?? Valakinek valami kis leírás róla vagy itt a GYIK-ban fent van valahol ez a fajta??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Július10, 2014 Megoszt Elküldve Július10, 2014 elvileg az áttételezése más, csalni fog, hogy mennyire azt passzolom Így van én is cseréltem komplett(a W szám nem egyezett) az eredmény mind a ford.számmérő mind a sebességmérő kevesebbet mutatott <_< Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Július10, 2014 Megoszt Elküldve Július10, 2014 a c16nz-ben van 92ben Bocs, nekem '94-es 1,4-esem volt. Köszi, tanultam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Busman Elküldve Július10, 2014 Megoszt Elküldve Július10, 2014 Sziaszok Urak! Több kérdésem is volna felétek! 1. Az egyik próblémám az alapjáratom, egy 1992-es C16NZ ről beszélünk, amit még faterék vettek újonnan jelenleg most van benne 199.500 km, teljesen patika állapotú, én így szeretem! :) A gond az hogy hiába szedtem ki az alapjárati motort és hiába vettem újat a 21 éves helyet és takarítottam magát a járatot is ugyan úgy fent ragad néha az alapjárat nem ejti vissza rendesen. van hogy szinte folyamat fent akad van hogy egyáltalán nem csinálja..... Hova nyúljak még? Mit lehet tenni ez ügyben? 2. A másik pedig hogy szeretnék fordulatszámmérős órát venni, azt már tudom hogy van egy olyan w szám a sarokban a km/h résznél annak meg kell egyeznie a mostani óra w számával? Mivel alapból ebben nem volt fordulatszámmérő, hogyan lehet bekötni , valahol meg van a fordulatszám jeladó vagy kábel vagy bármi amit el kell vinni az óráig??? Hogy van ez? Előre is köszi a segítséget. Szia! Egy ideig én is szenvedtem alapjárati motor hibával, hiába takarítottam ki, mindig felpörgött indításkor és néha menet közben is. Aztán arra gondoltam, hogy valamitől megszorulhat a motor tengelye, ezért ragad fenn. Bekentem vékonyan műszer olajjal és azóta megszűnt a hiba. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atchen Elküldve Július10, 2014 Megoszt Elküldve Július10, 2014 Sziasztok Guruk! A következő probléma adódott... C14SE motor, ha felgyorsítok, kinyomom a kuplungot és úgy fékezek, semmi gond. DE! Ha motorfékezek és utána nyomom be a kuplungot akkor leáll... Alapjárati motort kicseréltük újra, de a hiba fennáll!!! Valaki tudna ebben segíteni??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
C5oNtkov4c5 Elküldve Július10, 2014 Megoszt Elküldve Július10, 2014 Szia! Egy ideig én is szenvedtem alapjárati motor hibával, hiába takarítottam ki, mindig felpörgött indításkor és néha menet közben is. Aztán arra gondoltam, hogy valamitől megszorulhat a motor tengelye, ezért ragad fenn. Bekentem vékonyan műszer olajjal és azóta megszűnt a hiba. Hoo, kicsit lassabban milyen tengelyre gondolsz te most? Mármint most minek a tengelye??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július10, 2014 Megoszt Elküldve Július10, 2014 Hoo, kicsit lassabban milyen tengelyre gondolsz te most? Mármint most minek a tengelye??? alapjárati motor Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dánde Elküldve Július10, 2014 Megoszt Elküldve Július10, 2014 Sziasztok Elszakatt a kuplung bowdenem milyen márkályú vagy gyártmányú bowdent vegyek bele ami strapabiró? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Busman Elküldve Július11, 2014 Megoszt Elküldve Július11, 2014 alapjárati motor Így van, annak a tengelyére gondoltam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Július11, 2014 Megoszt Elküldve Július11, 2014 Az ember észre se veszi talán, hogy ott a kosz a rugón belül ahol a tengely tövénél ahol becsúszik az alapjárati motor házába, nekem is csak ott volt kokszos, a rugó meg a tengely hossza szép tiszta volt. Szórakoztatásokra elmesélem hogy ma megkérdeztem pár kisebb alkatrész árát a Csergőnél (Pest). Kartergáz-visszavezető gumicső 5800valamennyi, gumi takaródugó az olajteknőn amit elhagytam,1600+x/db, torxfejű csavar ami a küszöb belső takarópaneljét tartja és elrozsdált beázás miatt: rendelésre(!) 360 Ft/db... :brooding: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július11, 2014 Megoszt Elküldve Július11, 2014 Az ember észre se veszi talán, hogy ott a kosz a rugón belül ahol a tengely tövénél ahol becsúszik az alapjárati motor házába, nekem is csak ott volt kokszos, a rugó meg a tengely hossza szép tiszta volt. Szórakoztatásokra elmesélem hogy ma megkérdeztem pár kisebb alkatrész árát a Csergőnél (Pest). Kartergáz-visszavezető gumicső 5800valamennyi, gumi takaródugó az olajteknőn amit elhagytam,1600+x/db, torxfejű csavar ami a küszöb belső takarópaneljét tartja és elrozsdált beázás miatt: rendelésre(!) 360 Ft/db... :brooding: Bontóban kell beszerezni ezeket. :icon1: Az alapjáratit meg járatni kell és közben fújkálni féktisztítóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 Bontóban kell beszerezni ezeket. :icon1: Persze tudom én... csak az aprólékokat nem mindig tartja a srác külön, eladja a nagy darabokkal együtt. Ez a kartergázcső ez valami spec. anyag, vagy sima gumi? Mivel helyettesítsem vajon, vagy: ahol felhasadt, mit húzzak rá kívülről 1 kis hőálló ragasztóval, ami nem gyullad meg? Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Július12, 2014 Megoszt Elküldve Július12, 2014 Persze tudom én... csak az aprólékokat nem mindig tartja a srác külön, eladja a nagy darabokkal együtt. Ez a kartergázcső ez valami spec. anyag, vagy sima gumi? Mivel helyettesítsem vajon, vagy: ahol felhasadt, mit húzzak rá kívülről 1 kis hőálló ragasztóval, ami nem gyullad meg? Köszi! olajálló gumi, lehet kapni olajálló gumicsövet 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts