Atchen Elküldve Július7, 2014 Elküldve Július7, 2014 On 2014. 07. 06. at 19:41, stirlitz írta: rakd át a belét, én is azt tettem az óra hátlapján lévő kis torx csavarok?
stirlitz Elküldve Július7, 2014 Elküldve Július7, 2014 On 2014. 07. 07. at 7:43, Atchen írta: az óra hátlapján lévő kis torx csavarok? szét kell szedni az órát(ésszel) és a km mérő részét át kell rakni az újba, azt útjeladó miatt is talán ez a legjobb megoldás pontosan nem tudom milyen csavarok, de megoldható
Jana82 Elküldve Július7, 2014 Elküldve Július7, 2014 Sziasztok! Még mindig adott a problémám. Adott egy C20XE és az ac pumpa nem kap áramot. Ac relé, ac pumpa, gyújtáskapcsoló cserélve lett, de még így sincs áram. Ha áthidalom a relénél a csatit, akkor megkapja a 12v-ot és dolgozik az ac, de amúgy nem! Valakinek valami ötlete, hogy merre keressem a problémát? Köszi.
stirlitz Elküldve Július7, 2014 Elküldve Július7, 2014 On 2014. 07. 07. at 12:13, Jana82 írta: Sziasztok! Még mindig adott a problémám. Adott egy C20XE és az ac pumpa nem kap áramot. Ac relé, ac pumpa, gyújtáskapcsoló cserélve lett, de még így sincs áram. Ha áthidalom a relénél a csatit, akkor megkapja a 12v-ot és dolgozik az ac, de amúgy nem! Valakinek valami ötlete, hogy merre keressem a problémát? Köszi. mán hogy hidalod át? a "nagyfesz" részét vagy amit az ECU(gyújtás) kapcsol http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0300.jpg ahogy nézem itt a K68 relé nem egy sima relé, hanem vmi öntartós cucc(első ránézésre) a 2-4-et kötöd össze? én biztos megmérném a 8 és 9 lábakon a jelszinteket
Jana82 Elküldve Július7, 2014 Elküldve Július7, 2014 On 2014. 07. 07. at 12:54, stirlitz írta: mán hogy hidalod át? a "nagyfesz" részét vagy amit az ECU(gyújtás) kapcsol http://www.skandiasauna.de/opel/astra/F/Plan/0300.jpg ahogy nézem itt a K68 relé nem egy sima relé, hanem vmi öntartós cucc(első ránézésre) a 2-4-et kötöd össze? én biztos megmérném a 8 és 9 lábakon a jelszinteket Igen, pont úgy a 2-4. mikor, és, hogy mérjek a 8-9-en?
stirlitz Elküldve Július7, 2014 Elküldve Július7, 2014 On 2014. 07. 07. at 13:21, Jana82 írta: Igen, pont úgy a 2-4. mikor, és, hogy mérjek a 8-9-en? hátugye ha mnden a rajz szerintvan, akkor huzz be relé ha a 8 9 közt feszko van hát akkor mérj rá amikor az ACnek mennie kellene meg azt érdemes lenne megnézni hogy a testhez képest mi a helyzet rajtuk
Tyúkól Elküldve Július8, 2014 Elküldve Július8, 2014 Sziasztok. Új tag vagyok. Nemrég vettem a Tyúkólat (95-ös 1.7 D kombi) van egy-két hibája. Nincs tolatólámpa, ventillátor 1,2 fokozat nincs, és ha váltáskor hamar rádobom a kuplungot vagy alacsony fordulatról gyorsítok, akkor berángat. Tudnátok pár tanácsot adni mit, hol cseréljek benne? Pl. a ventillátor előtét ellenállást vagy a tolatólámpa kapcsolót.
zotya975 Elküldve Július8, 2014 Elküldve Július8, 2014 On 2014. 07. 08. at 16:55, Tyúkól írta: Sziasztok. Új tag vagyok. Nemrég vettem a Tyúkólat (95-ös 1.7 D kombi) van egy-két hibája. Nincs tolatólámpa, ventillátor 1,2 fokozat nincs, és ha váltáskor hamar rádobom a kuplungot vagy alacsony fordulatról gyorsítok, akkor berángat. Tudnátok pár tanácsot adni mit, hol cseréljek benne? Pl. a ventillátor előtét ellenállást vagy a tolatólámpa kapcsolót. Üdv, pontosan azt, előtétellenállás és tolatólámpa kapcsolót. :icon1: Az előtétellenállás a motortérben van a szélvédő alatti műanyag és a pollenszűrő alatt, a tolatólámpa kapcsoló a váltóba van betekerve. Váltásnál : lehet túl korán váltasz, nem tudom milyen autót vezettél korábban, de kuplungtárcsa hiba is lehet. 1
stirlitz Elküldve Július8, 2014 Elküldve Július8, 2014 Mondjuk ez egy corsa: http://www.napiszar.hu/Thumbnails/19371.w-800.h0.q100.jpg aztakurvaannyát :omg:
zotya975 Elküldve Július8, 2014 Elküldve Július8, 2014 On 2014. 07. 08. at 19:25, stirlitz írta: Mondjuk ez egy corsa: http://www.napiszar.hu/Thumbnails/19371.w-800.h0.q100.jpg aztakurvaannyát :omg: Megspórolt egy 199 forintos tescós tanksapkát. :D
Tyúkól Elküldve Július8, 2014 Elküldve Július8, 2014 On 2014. 07. 08. at 19:00, zotya975 írta: Üdv, pontosan azt, előtétellenállás és tolatólámpa kapcsolót. :icon1: Az előtétellenállás a motortérben van a szélvédő alatti műanyag és a pollenszűrő alatt, a tolatólámpa kapcsoló a váltóba van betekerve. Váltásnál : lehet túl korán váltasz, nem tudom milyen autót vezettél korábban, de kuplungtárcsa hiba is lehet. KKöszi a választ. Eléggé fent fog kuplung, szóval lehet hogy tárcsacserés lassan, mert eléggé rá van tekerve a bowdenre is. Korábban transitot hajtottam, de azért váltani még tudok.
C5oNtkov4c5 Elküldve Július8, 2014 Elküldve Július8, 2014 (edited) Sziaszok Urak! Több kérdésem is volna felétek! 1. Az egyik próblémám az alapjáratom, egy 1992-es C16NZ ről beszélünk, amit még faterék vettek újonnan jelenleg most van benne 199.500 km, teljesen patika állapotú, én így szeretem! :) A gond az hogy hiába szedtem ki az alapjárati motort és hiába vettem újat a 21 éves helyet és takarítottam magát a járatot is ugyan úgy fent ragad néha az alapjárat nem ejti vissza rendesen. van hogy szinte folyamat fent akad van hogy egyáltalán nem csinálja..... Hova nyúljak még? Mit lehet tenni ez ügyben? 2. A másik pedig hogy szeretnék fordulatszámmérős órát venni, azt már tudom hogy van egy olyan w szám a sarokban a km/h résznél annak meg kell egyeznie a mostani óra w számával? Mivel alapból ebben nem volt fordulatszámmérő, hogyan lehet bekötni , valahol meg van a fordulatszám jeladó vagy kábel vagy bármi amit el kell vinni az óráig??? Hogy van ez? Előre is köszi a segítséget. Módosítva Július8, 2014 : C5oNtkov4c5
stirlitz Elküldve Július8, 2014 Elküldve Július8, 2014 On 2014. 07. 08. at 20:17, C5oNtkov4c5 írta: Sziaszok Urak! Több kérdésem is volna felétek! 1. Az egyik próblémám az alapjáratom, egy 1992-es C16NZ ről beszélünk, amit még faterék vettek újonnan jelenleg most van benne 199.500 km, teljesen patika állapotú, én így szeretem! :) A gond az hogy hiába szedtem ki az alapjárati motort és hiába vettem újat a 21 éves helyet és takarítottam magát a járatot is ugyan úgy fent ragad néha az alapjárat nem ejti vissza rendesen. van hogy szinte folyamat fent akad van hogy egyáltalán nem csinálja..... Hova nyúljak még? Mit lehet tenni ez ügyben? 2. A másik pedig hogy szeretnék fordulatszámmérős órát venni, azt már tudom hogy van egy olyan w szám a sarokban a km/h résznél annak meg kell egyeznie a mostani óra w számával? Mivel alapból ebben nem volt fordulatszámmérő, hogyan lehet bekötni , valahol meg van a fordulatszám jeladó vagy kábel vagy bármi amit el kell vinni az óráig??? Hogy van ez? Előre is köszi a segítséget. ilyen nincs ez tuti photoshop! 1. lehet a fészke kopott 2. igen W szám legyen ugyanaz, 1 mazzag az ECUtól. óra megszerzése után mán gyerekjáték
FPepe Elküldve Július8, 2014 Elküldve Július8, 2014 On 2014. 07. 08. at 21:40, stirlitz írta: ilyen nincs ez tuti photoshop! 1. lehet a fészke kopott 2. igen W szám legyen ugyanaz, 1 mazzag az ECUtól. óra megszerzése után mán gyerekjáték Erre jó eséllyel nem lesz szükség, a facelift előttiekben általában be volt kábelezve.
stirlitz Elküldve Július8, 2014 Elküldve Július8, 2014 On 2014. 07. 08. at 22:07, FPepe írta: Erre jó eséllyel nem lesz szükség, a facelift előttiekben általában be volt kábelezve. negatív, megcáfolva
aholy Elküldve Július8, 2014 Elküldve Július8, 2014 On 2014. 07. 08. at 20:17, C5oNtkov4c5 írta: Sziaszok Urak! Több kérdésem is volna felétek! 1. Az egyik próblémám az alapjáratom, egy 1992-es C16NZ ről beszélünk, amit még faterék vettek újonnan jelenleg most van benne 199.500 km, teljesen patika állapotú, én így szeretem! :) A gond az hogy hiába szedtem ki az alapjárati motort és hiába vettem újat a 21 éves helyet és takarítottam magát a járatot is ugyan úgy fent ragad néha az alapjárat nem ejti vissza rendesen. van hogy szinte folyamat fent akad van hogy egyáltalán nem csinálja..... Hova nyúljak még? Mit lehet tenni ez ügyben? 2. A másik pedig hogy szeretnék fordulatszámmérős órát venni, azt már tudom hogy van egy olyan w szám a sarokban a km/h résznél annak meg kell egyeznie a mostani óra w számával? Mivel alapból ebben nem volt fordulatszámmérő, hogyan lehet bekötni , valahol meg van a fordulatszám jeladó vagy kábel vagy bármi amit el kell vinni az óráig??? Hogy van ez? Előre is köszi a segítséget. az egr szelepet is érdemes kitakarítani ilyen esetben a ford.számmérőröl meg van leírás a gy.i.k.-ban
C5oNtkov4c5 Elküldve Július9, 2014 Elküldve Július9, 2014 On 2014. 07. 08. at 21:40, stirlitz írta: ilyen nincs ez tuti photoshop! 1. lehet a fészke kopott 2. igen W szám legyen ugyanaz, 1 mazzag az ECUtól. óra megszerzése után mán gyerekjáték Pedig ez nem photoshop! :) Szeretnék vele járkálni találkozókra is , persze hozzá teszem, amikor a szülök megvették 92-ben jó 13-14 évig csak hétvégi autó volt , bevásárlásokra tescoba meg nyaralni mentünk vele, télen pedig egyáltalán nem volt használva, ha mégis kellett vele menni télen , ahogy hazaért vele fater mosta le az alját meg mindent csak simán vízzel hogy a só ne fogja meg. Aztán ahogy betöltötte az autó a 15 életévét anyunak gerincsérve lett aztán ő használta napi munkába járása folyamatosan bő 4 évig , 4 éve meg átvettem én, amik voltak apróságok helyrehoztam raja, kis polír, kis wax kis mosás... Hozzáteszem persze hogy most se használom se esőbe, se télen, arra ott van egy Suzuki swift mint mindenes , ezt már szeretném megtartani ........... :D
pszilaj Elküldve Július9, 2014 Elküldve Július9, 2014 Azért azt is érdemes megnézni, hogy a gázbowden nem-e szorul néha. Meg talán diagnosztikai módban megnézni, hogy az alapjárati szépen mozog-e...
Jana82 Elküldve Július9, 2014 Elküldve Július9, 2014 On 2014. 07. 07. at 13:39, stirlitz írta: hátugye ha mnden a rajz szerintvan, akkor huzz be relé ha a 8 9 közt feszko van hát akkor mérj rá amikor az ACnek mennie kellene meg azt érdemes lenne megnézni hogy a testhez képest mi a helyzet rajtuk nem tudtam rámérni a vezetékekre, de megnéztük van-e szikra, és sajna nincs :(
pszilaj Elküldve Július9, 2014 Elküldve Július9, 2014 On 2014. 07. 09. at 10:49, Jana82 írta: nem tudtam rámérni a vezetékekre, de megnéztük van-e szikra, és sajna nincs :( Az immo rendben van?
isi Elküldve Július9, 2014 Elküldve Július9, 2014 On 2014. 07. 08. at 20:17, C5oNtkov4c5 írta: Sziaszok Urak! Több kérdésem is volna felétek! 1. Az egyik próblémám az alapjáratom, egy 1992-es C16NZ ről beszélünk, amit még faterék vettek újonnan jelenleg most van benne 199.500 km, teljesen patika állapotú, én így szeretem! :) A gond az hogy hiába szedtem ki az alapjárati motort és hiába vettem újat a 21 éves helyet és takarítottam magát a járatot is ugyan úgy fent ragad néha az alapjárat nem ejti vissza rendesen. van hogy szinte folyamat fent akad van hogy egyáltalán nem csinálja..... Hova nyúljak még? Mit lehet tenni ez ügyben? Előre is köszi a segítséget. Nekem is ugyanez a gondom, csak c14nz corsa-nál. Én is kicseréltem újra az alapjáratit, meg szinte minden apróságot ami mozdítható és egyszerűen nem jó még mindig. Annyi, hogy nekem még néha le is ejti és majdnem megáll, de utána szabályoz egyből. Szóval jó lenne, ha valaki tudná rá a megoldást :) Szép a verda! :icon13:
Jana82 Elküldve Július9, 2014 Elküldve Július9, 2014 On 2014. 07. 09. at 11:10, pszilaj írta: Az immo rendben van? nincs benne
epk947 Elküldve Július9, 2014 Elküldve Július9, 2014 On 2014. 07. 08. at 22:23, aholy írta: az egr szelepet is érdemes kitakarítani ilyen esetben a ford.számmérőröl meg van leírás a gy.i.k.-ban Egér 1992-ben? Nehogy már!
zotya975 Elküldve Július9, 2014 Elküldve Július9, 2014 On 2014. 07. 09. at 12:40, epk947 írta: Egér 1992-ben? Nehogy már! Az a kerek biszbasz a vákumos egér a hengerfej mögött nem?
Gabibácsi Elküldve Július9, 2014 Elküldve Július9, 2014 Lehet hülye vagyok, de okos nem. De az nem a termosztát?
Recommended Posts