zotya975 Elküldve Július4, 2014 Megoszt Elküldve Július4, 2014 akkor Te elhagytad azt a dugót, nekem is van ott olyan Lehet, amikor vettem akkor sem volt már meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Július4, 2014 Megoszt Elküldve Július4, 2014 Urak! Le lehet valahogy bontani egyszerűen a benzintank töltőcsövét? Át kéne piszkálni, lehet hogy valami dugulás van. Fél óra egy tankolás, mert folyton lekattan a pisztoly. Sedanról van szó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július4, 2014 Megoszt Elküldve Július4, 2014 Urak! Le lehet valahogy bontani egyszerűen a benzintank töltőcsövét? Át kéne piszkálni, lehet hogy valami dugulás van. Fél óra egy tankolás, mert folyton lekattan a pisztoly. Sedanról van szó. Lekötöd a két vastag csövet a tankról, lehúzod a két vékony tankszellőztetés csövet, kiszeded a bepatanó fül ellendarabját, és a tanksapkaajtót, aztán ha jól emlékszem más már nincs. Dugulás valószinűleg nincs, csak meg lehet keményedve a tankon bellüli kiloccsanás gátló, és visszacsap a benzingőz. Ha lehúzod a csöveket, ott lesz a tank csonkjánál. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Július4, 2014 Megoszt Elküldve Július4, 2014 (edited) Köszi! Ez nem túl jó hír, mert nagyon kezdeni sem lehet vele semmit. Majd meglátjuk. Ezen a rajzon a képen lévő darab nem a tankban van, hanem a betöltő nyílásnál. http://www.partsbase.org/opel/astra-f-1992-1998-7--7-1-1-fuel-tank-hatch-saloon-53-54-56-57-58-59-f08-m08-f19-m19-f68-m68/ Mod:vagyis talán mégsem. Majd meglesem. Módosítva Július4, 2014 : bzoley Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július4, 2014 Megoszt Elküldve Július4, 2014 Köszi! Ez nem túl jó hír, mert nagyon kezdeni sem lehet vele semmit. Majd meglátjuk. Ezen a rajzon a képen lévő darab nem a tankban van, hanem a betöltő nyílásnál. http://www.partsbase.org/opel/astra-f-1992-1998-7--7-1-1-fuel-tank-hatch-saloon-53-54-56-57-58-59-f08-m08-f19-m19-f68-m68/ Mod:vagyis talán mégsem. Majd meglesem. Hát vedd ki és próbáld meg milyen lesz, de lehet hogy a felső, a betöltőcsőben nyílik nehezen, azt is meg lehet próbálni, egy azért maradjon bent, ne kerüljön ki abból a drága benzinből sok, ha felborulsz. Nekem ez a tank csonkjánál volt, lehet a caravannal tették csak oda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Július4, 2014 Megoszt Elküldve Július4, 2014 sziasztok valaki megtudná mondani a dunaharaszti szerelőnek a számát, első hátsó lengőkar szilentet akarok cserélni, nem szeretném egész lengőt cserélni azért kellene a száma, ami van azon nem érem el. köszi ezt a számot kaptam anno de ezen sekép se hang:) 06702935509 Link to comment Megosztás: More sharing options...
felhasznaaloo Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 Azon dugó alatt van az a szelep, ami az olajszűrő eltömődése esetén kinyit és az olaj kikerüli a szűrőt. Így eljut mindenhova, igaz szűretlenül, de nem marad kenés nélkül a motor. A kopogásszenzor a szívótorok alatt van. A holtponti jeladó a generátor alatt van... :P Na, volt 1 kis időm, lepucoltam, egy sima gumidugó van ott egy réz(?)perselyben, jó lötyögősen. Bent meg egy szép (hálistennek) tiszta sík körlap kb. 4-6 centi mélyen, gondolom az a "szelep". Kösz a tippeket. Ismét köszönet az alapjárati motor és kartergázcső témákban is. Az alapjáratit kipucoltam, nem volt nagyon csúnya, de a tengelye a rugón belül az volt azért. Menetragasztóval szépen visszaraktam. :icon1: A kartergázcsövem (a kisebb) meg hosszában szét van nyílva, gondoltam ezt most nem szikszalaggal fogom orvosolni, irány a bolt. :D Üdv. Csaba Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davids Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 Sziasztok Van egy 2000. évjáratú Opel Asta G-m, és menetközben megállt a kilóméter,fordulatszám, üzemanyag és a vízhőfok órám is egy bizonyos szinten. A digitális órám ami a megtett km-t mutatná az sem működik, nem mutat semmit. A biztosítékoknál nem találtam semmi hibát. Valaki bírna valamit javasolni, mit nézzek meg. Előre is köszönöm Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 Caravanon szint jelzőt kell cserélnem. Néztem, hogy az oldalán van a tanknak. Kb. hány liter benzinnél tudom úgy kivenni a szintjelzőt, hogy ne ömöljön a nyakamba a drága benzin? :) Köszönöm. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 Caravanon szint jelzőt kell cserélnem. Néztem, hogy az oldalán van a tanknak. Kb. hány liter benzinnél tudom úgy kivenni a szintjelzőt, hogy ne ömöljön a nyakamba a drága benzin? :) Köszönöm. Szerintem olyan fél tank alatt. De ha azért akarod kivenni, mert csal, akkor még most szólok hogy általában nem ez rossz, és visszarakáskor copni fogsz a visszavezető cső bejátszásával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 Szerintem olyan fél tank alatt. De ha azért akarod kivenni, mert csal, akkor még most szólok hogy általában nem ez rossz, és visszarakáskor copni fogsz a visszavezető cső bejátszásával. ...es milyen jo mikor a tankrol jon le es nem a szintezorol. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 ...es milyen jo mikor a tankrol jon le es nem a szintezorol. :D Nem mondod?!?! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 Sokkal viccesebb volt a classic tankja, ugyanis a belso kadbol baromira mashol jon ki a csonk, ugyh aki elottem csinalta az beszoritotta a szintezot es nem ment negyed ala sosem. :) asszem tul hosszura hagytak a csovet es emiatt akadt fel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 Sokkal viccesebb volt a classic tankja, ugyanis a belso kadbol baromira mashol jon ki a csonk, ugyh aki elottem csinalta az beszoritotta a szintezot es nem ment negyed ala sosem. :) asszem tul hosszura hagytak a csovet es emiatt akadt fel. Le kell venni a tankot, és vágni csőből. :icon1: Bár akkor meg lehet nem tudod rádugni ha még nincs a helyén a fedele. Itt is meg va hajtva S-alakban amikor rádugom ugye akkor még egyenes, amikor rátekerem a bajonetzáras fedelet akkor hajlik meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 Levettem, no para. Bar mar sztem tobb mint ket eve ennek, mert azota tankot is csereltem mar.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atchen Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 Sziasztok Guruk! Vettem egy fordulat számmérős km órát. Hallottam , hofy műszerész csavarhúzóval elvileg lehet állítani az órán... Van Valakinek valami ötlete, tanácsa??? 337000 km van az órában de csak 125000 km van az autóban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 Sziasztok Guruk! Vettem egy fordulat számmérős km órát. Hallottam , hofy műszerész csavarhúzóval elvileg lehet állítani az órán... Van Valakinek valami ötlete, tanácsa??? 337000 km van az órában de csak 125000 km van az autóban. Ha jól rémlik az óra hátuljában akasztottam ki egy fogaskereket utána már viszonylag gyorsan tudtam pörgetni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atchen Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 Ha jól rémlik az óra hátuljában akasztottam ki egy fogaskereket utána már viszonylag gyorsan tudtam pörgetni. és le kell szerelni valamit hozzá? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 Akkor mitől csal? Órát már cseréltem, másik órával is csal. Kb. 15 literrel kevesebbet mutat. Szerintem olyan fél tank alatt. De ha azért akarod kivenni, mert csal, akkor még most szólok hogy általában nem ez rossz, és visszarakáskor copni fogsz a visszavezető cső bejátszásával. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 Akkor mitől csal? Órát már cseréltem, másik órával is csal. Kb. 15 literrel kevesebbet mutat. Nekem óracserekor megjavult. A szintjelző egy sima ellenállás skála, szerintem nem tud elromlani, de ha gondolod cseréld ki, hátha mégis. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 S a visszafolyó ág visszarakása / illesztése miért szopás? Nem gumicsőre megy rá? Vagy mire megy rá? Nekem nem javult meg óra cserekor. Van, hogy elindulok jól mutat, megyek, jön egy kanyar és lentebb megy egy csíkot majd úgy marad. Aztán következő kanyar és felmegy egy csíkot, majd van amikor hetekig semmi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 S a visszafolyó ág visszarakása / illesztése miért szopás? Nem gumicsőre megy rá? Vagy mire megy rá? Nekem nem javult meg óra cserekor. Van, hogy elindulok jól mutat, megyek, jön egy kanyar és lentebb megy egy csíkot majd úgy marad. Aztán következő kanyar és felmegy egy csíkot, majd van amikor hetekig semmi. Hát nem tudom Nálad mennnyira látni be a tankba ha fent van a helyén, mert én úgy tettem vissza hogy le volt szerelve, csak ezért. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 Nem sok mindent látni. :D De a visszafolyó ág mire megy rá a tankban? Műanyagra vagy gumi csőre? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július6, 2014 Megoszt Elküldve Július6, 2014 Sziasztok Guruk! Vettem egy fordulat számmérős km órát. Hallottam , hofy műszerész csavarhúzóval elvileg lehet állítani az órán... Van Valakinek valami ötlete, tanácsa??? 337000 km van az órában de csak 125000 km van az autóban. rakd át a belét, én is azt tettem 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július7, 2014 Megoszt Elküldve Július7, 2014 Nem sok mindent látni. :D De a visszafolyó ág mire megy rá a tankban? Műanyagra vagy gumi csőre? Előbb a gumicsőre, az meg rá a dobozkára. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts