Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Urak!

Le lehet valahogy bontani egyszerűen a benzintank töltőcsövét? Át kéne piszkálni, lehet hogy valami dugulás van. Fél óra egy tankolás, mert folyton lekattan a pisztoly. Sedanról van szó.

Elküldve
  On 2014. 07. 04. at 8:25, bzoley írta:

Urak!

Le lehet valahogy bontani egyszerűen a benzintank töltőcsövét? Át kéne piszkálni, lehet hogy valami dugulás van. Fél óra egy tankolás, mert folyton lekattan a pisztoly. Sedanról van szó.

Lekötöd a két vastag csövet a tankról, lehúzod a két vékony tankszellőztetés csövet, kiszeded a bepatanó fül ellendarabját, és a tanksapkaajtót, aztán ha jól emlékszem más már nincs. Dugulás valószinűleg nincs, csak meg lehet keményedve a tankon bellüli kiloccsanás gátló, és visszacsap a benzingőz. Ha lehúzod a csöveket, ott lesz a tank csonkjánál.

1515397-20140704-LmH6Xm.jpg

Elküldve
  On 2014. 07. 04. at 9:33, bzoley írta:

Köszi! Ez nem túl jó hír, mert nagyon kezdeni sem lehet vele semmit. Majd meglátjuk.

Ezen a rajzon a képen lévő darab nem a tankban van, hanem a betöltő nyílásnál.

http://www.partsbase.org/opel/astra-f-1992-1998-7--7-1-1-fuel-tank-hatch-saloon-53-54-56-57-58-59-f08-m08-f19-m19-f68-m68/

Mod:vagyis talán mégsem. Majd meglesem.

Hát vedd ki és próbáld meg milyen lesz, de lehet hogy a felső, a betöltőcsőben nyílik nehezen, azt is meg lehet próbálni, egy azért maradjon bent, ne kerüljön ki abból a drága benzinből sok, ha felborulsz. Nekem ez a tank csonkjánál volt, lehet a caravannal tették csak oda.

1515429-20140704-qwU4At.jpg

Elküldve
  On 2014. 07. 03. at 20:22, lombi írta:

sziasztok valaki megtudná mondani a dunaharaszti szerelőnek a számát, első hátsó lengőkar szilentet akarok cserélni, nem szeretném egész lengőt cserélni azért kellene a száma, ami van azon nem érem el.

köszi

ezt a számot kaptam anno de ezen sekép se hang:) 06702935509

Elküldve
  On 2014. 07. 02. at 15:42, pszilaj írta:

Azon dugó alatt van az a szelep, ami az olajszűrő eltömődése esetén kinyit és az olaj kikerüli a szűrőt. Így eljut mindenhova, igaz szűretlenül, de nem marad kenés nélkül a motor.

A kopogásszenzor a szívótorok alatt van.

A holtponti jeladó a generátor alatt van... :P

Na, volt 1 kis időm, lepucoltam, egy sima gumidugó van ott egy réz(?)perselyben, jó lötyögősen. Bent meg egy szép (hálistennek) tiszta sík körlap kb. 4-6 centi mélyen, gondolom az a "szelep". Kösz a tippeket.

Ismét köszönet az alapjárati motor és kartergázcső témákban is. Az alapjáratit kipucoltam, nem volt nagyon csúnya, de a tengelye a rugón belül az volt azért. Menetragasztóval szépen visszaraktam. :icon1: A kartergázcsövem (a kisebb) meg hosszában szét van nyílva, gondoltam ezt most nem szikszalaggal fogom orvosolni, irány a bolt. :D Üdv. Csaba

Elküldve

Sziasztok

Van egy 2000. évjáratú Opel Asta G-m, és menetközben megállt a kilóméter,fordulatszám, üzemanyag és a vízhőfok órám is egy bizonyos szinten. A digitális órám ami a megtett km-t mutatná az sem működik, nem mutat semmit.

A biztosítékoknál nem találtam semmi hibát. Valaki bírna valamit javasolni, mit nézzek meg.

Előre is köszönöm

Elküldve

Caravanon szint jelzőt kell cserélnem. Néztem, hogy az oldalán van a tanknak. Kb. hány liter benzinnél tudom úgy kivenni a szintjelzőt, hogy ne ömöljön a nyakamba a drága benzin? :)

Köszönöm.

Elküldve
  On 2014. 07. 06. at 11:56, Laliiii írta:

Caravanon szint jelzőt kell cserélnem. Néztem, hogy az oldalán van a tanknak. Kb. hány liter benzinnél tudom úgy kivenni a szintjelzőt, hogy ne ömöljön a nyakamba a drága benzin? :)

Köszönöm.

Szerintem olyan fél tank alatt. De ha azért akarod kivenni, mert csal, akkor még most szólok hogy általában nem ez rossz, és visszarakáskor copni fogsz a visszavezető cső bejátszásával.

Elküldve
  On 2014. 07. 06. at 14:55, zotya975 írta:

Szerintem olyan fél tank alatt. De ha azért akarod kivenni, mert csal, akkor még most szólok hogy általában nem ez rossz, és visszarakáskor copni fogsz a visszavezető cső bejátszásával.

...es milyen jo mikor a tankrol jon le es nem a szintezorol. :D
Elküldve

Sokkal viccesebb volt a classic tankja, ugyanis a belso kadbol baromira mashol jon ki a csonk, ugyh aki elottem csinalta az beszoritotta a szintezot es nem ment negyed ala sosem. :) asszem tul hosszura hagytak a csovet es emiatt akadt fel.

Elküldve
  On 2014. 07. 06. at 15:23, spzoli írta:

Sokkal viccesebb volt a classic tankja, ugyanis a belso kadbol baromira mashol jon ki a csonk, ugyh aki elottem csinalta az beszoritotta a szintezot es nem ment negyed ala sosem. :) asszem tul hosszura hagytak a csovet es emiatt akadt fel.

Le kell venni a tankot, és vágni csőből. :icon1: Bár akkor meg lehet nem tudod rádugni ha még nincs a helyén a fedele. Itt is meg va hajtva S-alakban amikor rádugom ugye akkor még egyenes, amikor rátekerem a bajonetzáras fedelet akkor hajlik meg.

Elküldve

Sziasztok Guruk!

Vettem egy fordulat számmérős km órát.

Hallottam , hofy műszerész csavarhúzóval elvileg lehet állítani az órán...

Van Valakinek valami ötlete, tanácsa???

337000 km van az órában de csak 125000 km van az autóban.

Elküldve
  On 2014. 07. 06. at 18:07, Atchen írta:

Sziasztok Guruk!

Vettem egy fordulat számmérős km órát.

Hallottam , hofy műszerész csavarhúzóval elvileg lehet állítani az órán...

Van Valakinek valami ötlete, tanácsa???

337000 km van az órában de csak 125000 km van az autóban.

Ha jól rémlik az óra hátuljában akasztottam ki egy fogaskereket utána már viszonylag gyorsan tudtam pörgetni.

  • Like 1
Elküldve
  On 2014. 07. 06. at 18:09, zotya975 írta:

Ha jól rémlik az óra hátuljában akasztottam ki egy fogaskereket utána már viszonylag gyorsan tudtam pörgetni.

és le kell szerelni valamit hozzá?

Elküldve

Akkor mitől csal? Órát már cseréltem, másik órával is csal. Kb. 15 literrel kevesebbet mutat.

  On 2014. 07. 06. at 14:55, zotya975 írta:

Szerintem olyan fél tank alatt. De ha azért akarod kivenni, mert csal, akkor még most szólok hogy általában nem ez rossz, és visszarakáskor copni fogsz a visszavezető cső bejátszásával.

Elküldve
  On 2014. 07. 06. at 18:17, Laliiii írta:

Akkor mitől csal? Órát már cseréltem, másik órával is csal. Kb. 15 literrel kevesebbet mutat.

Nekem óracserekor megjavult. A szintjelző egy sima ellenállás skála, szerintem nem tud elromlani, de ha gondolod cseréld ki, hátha mégis.

Elküldve

S a visszafolyó ág visszarakása / illesztése miért szopás? Nem gumicsőre megy rá? Vagy mire megy rá? Nekem nem javult meg óra cserekor. Van, hogy elindulok jól mutat, megyek, jön egy kanyar és lentebb megy egy csíkot majd úgy marad. Aztán következő kanyar és felmegy egy csíkot, majd van amikor hetekig semmi.

Elküldve
  On 2014. 07. 06. at 18:34, Laliiii írta:

S a visszafolyó ág visszarakása / illesztése miért szopás? Nem gumicsőre megy rá? Vagy mire megy rá? Nekem nem javult meg óra cserekor. Van, hogy elindulok jól mutat, megyek, jön egy kanyar és lentebb megy egy csíkot majd úgy marad. Aztán következő kanyar és felmegy egy csíkot, majd van amikor hetekig semmi.

Hát nem tudom Nálad mennnyira látni be a tankba ha fent van a helyén, mert én úgy tettem vissza hogy le volt szerelve, csak ezért. :icon1:

Elküldve
  On 2014. 07. 06. at 18:07, Atchen írta:

Sziasztok Guruk!

Vettem egy fordulat számmérős km órát.

Hallottam , hofy műszerész csavarhúzóval elvileg lehet állítani az órán...

Van Valakinek valami ötlete, tanácsa???

337000 km van az órában de csak 125000 km van az autóban.

rakd át a belét, én is azt tettem
  • Like 1
Elküldve
  On 2014. 07. 06. at 19:06, Laliiii írta:

Nem sok mindent látni. :D De a visszafolyó ág mire megy rá a tankban? Műanyagra vagy gumi csőre?

Előbb a gumicsőre, az meg rá a dobozkára.

1518876-20140707-FQGBtJ.jpg

1518877-20140707-CPHg3V.jpg

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.