Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Elektromos ablakemelőbe a műanyag szemet,amire rákattan az olló,na azt lehet kapni valahol?

Kettétört valahogy és pilanatnyilag össze van drótozva,de nem tom meddig bírja.

Manapság amilyen idő van azért jó lenne lehúzogatni az ablakot.

Próbáltam rákeresni,de csak komplett ablakemelő szerkenytűt találtam 30 ropiért.

Nem tom pontosan mire gondolsz, de itt szokkot lenne ez-az:

http://www.patentdepo.hu/

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Nem tom pontosan mire gondolsz, de itt szokkot lenne ez-az:

http://www.patentdepo.hu/

Lehet nem fogalmaztam meg elég világosan.

Az ablaküveg alján van egy sín,abban pedig két darab műanyagbetét.ezelbe kell pattintani az emelő gömbjeit.

Ennélfogva tudja mozgatni az ablakot le-fel.

uyCaTnK.jpg

Találtam képet róla.

Módosítva : gaga1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan jelensegre szeretnek valaszt kapni ami tegnap tortent velem.a gond onnan indult,hogy kifujjt a toroknal a kipufffom.haver mondta ket csavar lehet le lazult.igen probaltuk meghuzni de meg se mozdult majd kifele tekerve hatalmas nyomassal a lazitasnal kipufogogaz tavozott.nem jaro motornal.leallitas utan joval....ha ott nyomassal tavozott a gaz akkor elkepzelheto h dugulas van a kipuffom hatsobb reszeben? Lekaptuk komplett de levegopisztollyal at fujva rajtuk szepen jott at a levego mind a katalizatoron mind a dobon...szoval nem tudom mi van, de torpan gazadasra az auto ezzel magyarazhato lenne?valaszokat koszonom

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok! Olyan jelensegre szeretnek valaszt kapni ami tegnap tortent velem.a gond onnan indult,hogy kifujjt a toroknal a kipufffom.haver mondta ket csavar lehet le lazult.igen probaltuk meghuzni de meg se mozdult majd kifele tekerve hatalmas nyomassal a lazitasnal kipufogogaz tavozott.nem jaro motornal.leallitas utan joval....ha ott nyomassal tavozott a gaz akkor elkepzelheto h dugulas van a kipuffom hatsobb reszeben? Lekaptuk komplett de levegopisztollyal at fujva rajtuk szepen jott at a levego mind a katalizatoron mind a dobon...szoval nem tudom mi van, de torpan gazadasra az auto ezzel magyarazhato lenne?valaszokat koszonom

Hát, vissza kell tenni a leömlőt rendesen, aztán majd kiderül. De szerintem a kompresszornak nincs olyan nagy hozama mint a nagy fordulatszámon járó motornak. De mondjuk ha el is lenne tömődve, akkor sem szabadna oda beszorulnia a gáznak.

Link to comment
Megosztás:

Kis segítséget kérnék!

Kivettem az óracsoportot,mert km spirálom elszakadt! Még nem jött meg a bontott addig a mutatókat pirosra festettem és gyári 1,2W-os hagyományos izzókat tettem bele!(nekem sokkal jobbnak tűnik mint a LED,az volt benne!) Nagyon figyeltem hogy ugyanúgy rakjam vissza a mutatókat de mégsem sikerült! :unsure:

A fordulatszámmérő jó, viszont a sebességmérőm csal felfelé 20km/h (GPS mérve). A pöcköt kiszedve kicsit lejjebb tettem a mutatót,de ez sem segített. Hogyan lehet ezt pontosan kalibrálni?????

A vízhőfokmérőm is csal,3km megtétele után már 90C a vízem. Itt a GYIK-ben van valahol erre megoldás, csak még nem találtam meg. Ha van valakinek erre tuti ötlete kérem ossza meg velem. Az szemanyagszintjelző 90%-ban jó ez szerintem sosem volt pontos de ha ezt is lehetne kalibrálni az jó lenne!

A segítséget előre is köszönöm.

Link to comment
Megosztás:

Kis segítséget kérnék!

Kivettem az óracsoportot,mert km spirálom elszakadt! Még nem jött meg a bontott addig a mutatókat pirosra festettem és gyári 1,2W-os hagyományos izzókat tettem bele!(nekem sokkal jobbnak tűnik mint a LED,az volt benne!) Nagyon figyeltem hogy ugyanúgy rakjam vissza a mutatókat de mégsem sikerült! :unsure:

A fordulatszámmérő jó, viszont a sebességmérőm csal felfelé 20km/h (GPS mérve). A pöcköt kiszedve kicsit lejjebb tettem a mutatót,de ez sem segített. Hogyan lehet ezt pontosan kalibrálni?????

A vízhőfokmérőm is csal,3km megtétele után már 90C a vízem. Itt a GYIK-ben van valahol erre megoldás, csak még nem találtam meg. Ha van valakinek erre tuti ötlete kérem ossza meg velem. Az szemanyagszintjelző 90%-ban jó ez szerintem sosem volt pontos de ha ezt is lehetne kalibrálni az jó lenne!

A segítséget előre is köszönöm.

Sebességmérőt csak próbálgatással lehet kalibrálni, addíg kell pakolászni a mutatót amíg nagyjából jól mutat. Emlékeim szerint a benzinszint és a hőfokmérő tengelye lapolva van, csak egyféleképpen mehet fel.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítsetek mert megőrülök. Vezető ülés biztonsági öv csatlakozója elromlott, van benne egy kis műanyag, ami feljön a piros gombbal, an az maradt lent. Látom, hogy az üléshez van rögzítve, vajon az ülés kivétele nélkül ki lehet cserélni? Milyen csavar lehet benne?

Köszi!

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítsetek mert megőrülök. Vezető ülés biztonsági öv csatlakozója elromlott, van benne egy kis műanyag, ami feljön a piros gombbal, an az maradt lent. Látom, hogy az üléshez van rögzítve, vajon az ülés kivétele nélkül ki lehet cserélni? Milyen csavar lehet benne?

Köszi!

Az sínnel együtt cserélős.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Köszi! És hogy veszem ki az ülést?

Le kell venni a külső oldalról a burkolatot, elöl fogja ezt egy csavar, alatta elöl-hátul vannak csavarok úgy rémlik 13-as csőkulcs kell hozzá, nehezen indul meg mert menetrögzítőzve van. Elöl a belső oldalon szabadon hozzáférni, hátul bent szintén burkolat takarja a csavart. A visszarakás trükkös, mert minden csavarnál ovális a lyuk, és a kétoldali sín külön rögzül amikor tologatod előre-hátra az ülést. Egy kicsit játszani kell vele, hogy szinkronba legyenek, különben csak az egyik oldal kattan be a másik meg csúszkál. De szerintem először próbáld meg szétszedni az öv csatját, igazából ennek már úgyis mindegy , de ha meg lehet javítani nem kell venned másikat. A biztosítópöcköt meg mág az ülés kiszerelése előtt tedd oda ahova az ábra mutatja.

Link to comment
Megosztás:

Le kell venni a külső oldalról a burkolatot, elöl fogja ezt egy csavar, alatta elöl-hátul vannak csavarok úgy rémlik 13-as csőkulcs kell hozzá, nehezen indul meg mert menetrögzítőzve van. Elöl a belső oldalon szabadon hozzáférni, hátul bent szintén burkolat takarja a csavart. A visszarakás trükkös, mert minden csavarnál ovális a lyuk, és a kétoldali sín külön rögzül amikor tologatod előre-hátra az ülést. Egy kicsit játszani kell vele, hogy szinkronba legyenek, különben csak az egyik oldal kattan be a másik meg csúszkál. De szerintem először próbáld meg szétszedni az öv csatját, igazából ennek már úgyis mindegy , de ha meg lehet javítani nem kell venned másikat. A biztosítópöcköt meg mág az ülés kiszerelése előtt tedd oda ahova az ábra mutatja.

Köszi a gyors segítséget! Először mindenképp megnézem a csatot, hátha csak megpiszkálva visszaugrik minden a helyére, ahogy néztem a csatot nagyon nem tudom szétszedni. Szerencsére megtaláltam az Opel Astra javítási kézikönyvet szkennelve, ott van pár ábra is, meglátjuk.

Link to comment
Megosztás:

Zotya!

Nem kellett volna már azt az ülést kicserélni? :D

Nem bántani...! enyém is szépen meg lett foltozva, igaz, varrógéppel. :D

Nem fért be a varrógép alá. :D Nem akarom kicserélni, mert a hátsó üléssor is más meg az 5 fejtámla 3 fajtából jött össze. Maaajd egyszer varrok rá valami normális anyagból huzatot. :icon1: De lehet hogy a fejtámlákat meghagyom huzat nélkül, mert így is nagyon kitakar a hátsó 3 hát még ha a huzat miatt nem lesz lik a közepén. Akkor viszont szereznem kell még 3 feketét, az mindenhez megy. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nem fért be a varrógép alá. :D Nem akarom kicserélni, mert a hátsó üléssor is más meg az 5 fejtámla 3 fajtából jött össze. Maaajd egyszer varrok rá valami normális anyagból huzatot. :icon1: De lehet hogy a fejtámlákat meghagyom huzat nélkül, mert így is nagyon kitakar a hátsó 3 hát még ha a huzat miatt nem lesz lik a közepén. Akkor viszont szereznem kell még 3 feketét, az mindenhez megy. :rolleyes:

Nekem van tesco rettenetes "üléshuzat garnitúrám", erőteljes idézőjelekkel, ajándékba kaptam, ingyen elvihető...

Link to comment
Megosztás:

Nekem van tesco rettenetes "üléshuzat garnitúrám", erőteljes idézőjelekkel, ajándékba kaptam, ingyen elvihető...

Kösz, az volt nekem is pár évig nem volt vele gond. Csak most úgy akarom megcsinálni, hogy hátul külön rakom rá az ülőlapra és a támlára is, hogy le lehessen hajtani akár osztva is.

Link to comment
Megosztás:

Esetleg (vad ötlet) valami textilragasztóval kéne textilt textilhez ragasztva feltenni valami szövetet, a széleknél meg ügyesen összedolgozni. Így a konkáv részek (bevágások) is passzentosak lehetnének. (Én most veszek ragasztót amivel a tetőkárpitot fogom cserélni, hőálló meg minden. http://ragasztonagyker.eu/vizallo_kontaktragaszto#page_artdet_tabs Még nem próbáltam korábban. A kárpit is megvan már hozzá.)

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.