forest601 Elküldve Április4, 2014 Megoszt Elküldve Április4, 2014 Hello ! segítségre lenne szükségem. adott egy C14SE astra f amiben vilagít a motorvezérlő ikon. kivillogtam és ezeket a hibákat írja:23 Kopogásvezérlõ, 34 AGR szelep– feszültségtúl magas, 93 Bütykös tengelypozícionálószenzor – feszültség túl alacsony. tudtommal se EGR szelep se bütyköstengely pozicionáló ebben a típusban nincs. miért írja ezeket a hibákat ha nincs is benne ilyen érzékelő? meghülyült volna az ECU? várom a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április4, 2014 Megoszt Elküldve Április4, 2014 Nézd meg nem lazult-e ki a főtengely jeladó. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
forest601 Elküldve Április4, 2014 Megoszt Elküldve Április4, 2014 Nézd meg nem lazult-e ki a főtengely jeladó. ;) hol találom? ezekkel az érzékelőkkel nem vagyok tisztában sajnos :S Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április5, 2014 Megoszt Elküldve Április5, 2014 Hello ! segítségre lenne szükségem. adott egy C14SE astra f amiben vilagít a motorvezérlő ikon. kivillogtam és ezeket a hibákat írja:23 Kopogásvezérlõ, 34 AGR szelep– feszültségtúl magas, 93 Bütykös tengelypozícionálószenzor – feszültség túl alacsony. tudtommal se EGR szelep se bütyköstengely pozicionáló ebben a típusban nincs. miért írja ezeket a hibákat ha nincs is benne ilyen érzékelő? meghülyült volna az ECU? várom a válaszokat. A 34-es az nem a MAP-szenzor? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Április5, 2014 Megoszt Elküldve Április5, 2014 hol találom? ezekkel az érzékelőkkel nem vagyok tisztában sajnos :S A generátor felőli oldalon, lent a főtengely ékszíjtárcsától kapja a jelet. ;) Megtalálod, ez az egy jeladó van ott, ami az ékszíjtárcsára mutat és a jeladó vezetéke a vezérmű burkolaton megy le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
forest601 Elküldve Április5, 2014 Megoszt Elküldve Április5, 2014 A 34-es az nem a MAP-szenzor? http://www.opel-magazin.hu/technika/szereld-magad/152/427-hibakod-leolvasas.html innen néztem is AGR szelepet ir. A generátor felőli oldalon, lent a főtengely ékszíjtárcsától kapja a jelet. ;) Megtalálod, ez az egy jeladó van ott, ami az ékszíjtárcsára mutat és a jeladó vezetéke a vezérmű burkolaton megy le. rendben igy tudom melyik az eléggé koszos. van értelme tisztítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április5, 2014 Megoszt Elküldve Április5, 2014 http://www.opel-magazin.hu/technika/szereld-magad/152/427-hibakod-leolvasas.html innen néztem is AGR szelepet ir. rendben igy tudom melyik az eléggé koszos. van értelme tisztítani? A másik fórumon válaszoltam ha nem baj, nem írom le ide is... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
individor Elküldve Április5, 2014 Megoszt Elküldve Április5, 2014 üdv! van egy üra szerint 200ezret futott x14xe motoros gázzal működő gépem kb egy hete nagyon nehezen indul hidegen kb 10-12 másodpercig kell indítózni mire beröffen benzinnel is gázzal is beindulás után gyönyörű szép alapjárat, ha már járt 1-2 percet utána már pöccre indul. ha üzemmeleg állapotban van leállítva akkor még 1 óra múlva is pöccre indul utána már egyre nehezebben a kocsi megy jól, jó hangja van, nem füstöl, szóval semmi elváltozás nincs ahhoz képest amikor még rendesen indult akku teljesen jó, tekeri rendesen, de kipróbáltam rásegítéssel semmivel nem jobb a helyzet nem is tekeri gyorsabban gázzal nincs hibakód az ecuban, benzinnel néha az oxigén szenzor benne van, nagy ritkán az egr(mostanában megint nem kínlódik az egr szelep) amit eddig tettem: - kijártam a múltévi benzint, friss benzin avval is bénán indul - gyertyacsere, a helyzet változatlan mit lehetne még megnézni-tenni? köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
forest601 Elküldve Április5, 2014 Megoszt Elküldve Április5, 2014 A másik fórumon válaszoltam ha nem baj, nem írom le ide is... :rolleyes: Látom akkor ott folyt... :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
ecology Elküldve Április13, 2014 Megoszt Elküldve Április13, 2014 Hali! Nekem olyan bajom van, hogy kiégett a km óra megvilágítás (1996 C14NZ). Kiszedtem a km órát, de csak úgy tudtam, hogy a km óra bowdent a váltóból kitekertem. Izzók kicserélve, bowden vissza. Minden rendben is volt, mentem 160km-t majd utána egyszer csak nem mér egyáltalán semmit. Leszedtem megint a váltónál és most az óránál is, mondván nem jól raktam vissza, de ugyanaz, nem méri a sebességet. Nem feszegettem, úgyhogy elvileg nem kellene elszakadnia, meg gondolom nem is olyan könnyű eltörnie. Köszi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április13, 2014 Megoszt Elküldve Április13, 2014 Hali! Nekem olyan bajom van, hogy kiégett a km óra megvilágítás (1996 C14NZ). Kiszedtem a km órát, de csak úgy tudtam, hogy a km óra bowdent a váltóból kitekertem. Izzók kicserélve, bowden vissza. Minden rendben is volt, mentem 160km-t majd utána egyszer csak nem mér egyáltalán semmit. Leszedtem megint a váltónál és most az óránál is, mondván nem jól raktam vissza, de ugyanaz, nem méri a sebességet. Nem feszegettem, úgyhogy elvileg nem kellene elszakadnia, meg gondolom nem is olyan könnyű eltörnie. Köszi! Tedd vissza csak a váltónál , az órát vedd ki hogy lásd a másik végén, és nézd meg hogy forgatja-e egyáltalán a bowdent. Jobb ha nem menet közben nézegeted, emeld meg az egyik első kereket, a kéziféket húzd be, a megemelt kerék fog forogni, persze azért óvatosan, és ne emelőn legyen hanem bakon. Link to comment Megosztás: More sharing options...
REUNION Elküldve Április13, 2014 Megoszt Elküldve Április13, 2014 (edited) Sziasztok,tegnap nagy szerencse ért,elengedte a kocsim az összes hűtőfolyadékot,mikor be akartam szállni,óriási tócsa volt a kocsi alatt.....talán a vízpumpa kakálhatott be????Öntöttem én bele literszám a vizet,de azzal a lendülettel folyt is ki a földre.....Ja,meg tiszta olaj ott a környéken minden,honnan jöhet az az olaj???Vezérmű szimering??? F Astra 1.7D 94-es Módosítva Április13, 2014 : REUNION Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április13, 2014 Megoszt Elküldve Április13, 2014 Sziasztok,tegnap nagy szerencse ért,elengedte a kocsim az összes hűtőfolyadékot,mikor be akartam szállni,óriási tócsa volt a kocsi alatt.....talán a vízpumpa kakálhatott be????Öntöttem én bele literszám a vizet,de azzal a lendülettel folyt is ki a földre.....Ja,meg tiszta olaj ott a környéken minden,honnan jöhet az az olaj???Vezérmű szimering??? F Astra 1.7D 94-es Üdv, hát ezt innenn nem lehet megmondani, meg kell nézni pontosan hol folyik. Lehet vízpumpa, vízcső, bilincs, hűtő....le kell mosni a motor és akkor majd látszik honnan jön az olaj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atesz89 Elküldve Április15, 2014 Megoszt Elküldve Április15, 2014 Hello ! Olyan problémám lenne, hogy ma reggel nem indult el az autom egy F Astráról beszélünk. Tünetei a motor szépen teker de egy pöfenés sincs benzin szag az épp egy kevés van , huzzásra sem indult el. A gyújtás elosztó fedelet levetem nincs beázás gyújtás kábelek a helyükön . Esetleg valakinek valamilyen tipje ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április15, 2014 Megoszt Elküldve Április15, 2014 Hello ! Olyan problémám lenne, hogy ma reggel nem indult el az autom egy F Astráról beszélünk. Tünetei a motor szépen teker de egy pöfenés sincs benzin szag az épp egy kevés van , huzzásra sem indult el. A gyújtás elosztó fedelet levetem nincs beázás gyújtás kábelek a helyükön . Esetleg valakinek valamilyen tipje ?? Motorkód? Ez ugyanaz amelyiknek ereszt a tankja? Link to comment Megosztás: More sharing options...
demars Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Sziasztok. Korábban írtam, hogy az alapjáratom leesik. Cseréltem alapjárati -motort, injektort stb.... de nem segített. Ma meglett a hiba. Alkatrész sem kellett. Egy rutinos szaki mondta h ezeknél át tud fordulni a motor... s akkor ellenkezőleg feszül a vezérmüszij, és át tud akkor ugorni egy fokot. Megnéztük és valóban. Vissza állítottuk és szépen duruzsol, egyenletesen jár. Köszönöm a segítséget. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Sziasztok. Korábban írtam, hogy az alapjáratom leesik. Cseréltem alapjárati -motort, injektort stb.... de nem segített. Ma meglett a hiba. Alkatrész sem kellett. Egy rutinos szaki mondta h ezeknél át tud fordulni a motor... s akkor ellenkezőleg feszül a vezérmüszij, és át tud akkor ugorni egy fokot. Megnéztük és valóban. Vissza állítottuk és szépen duruzsol, egyenletesen jár. Köszönöm a segítséget. Ezt fejts ki légyszives, mert nem értem. Hogyan fordul átt a motor, és miért feszül ellenkezőleg a vezérműszíj? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Április19, 2014 Megoszt Elküldve Április19, 2014 Sziasztok. Korábban írtam, hogy az alapjáratom leesik. Cseréltem alapjárati -motort, injektort stb.... de nem segített. Ma meglett a hiba. Alkatrész sem kellett. Egy rutinos szaki mondta h ezeknél át tud fordulni a motor... s akkor ellenkezőleg feszül a vezérmüszij, és át tud akkor ugorni egy fokot. Megnéztük és valóban. Vissza állítottuk és szépen duruzsol, egyenletesen jár. Köszönöm a segítséget. nem vok egy nagy szakértő, de nekem is annyi vili, hogy odébb volt 1 fikkal Link to comment Megosztás: More sharing options...
demars Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Hogy hogyan lehetséges nem tudom, de akihez mentem már találkozott ilyen gonddal. Ezért is mondta, hogy a vezérlésre nézzünk . Aki segít nekem ( renault szervizben dolgozik, fiatal srác, ő cserélt nekem vezérlést) azt mondta kizárt, hogy ha átugrik, észre lehet venni. Megnéztük és valóban egy foggal elment. Feszítő, szíj, minden ok. Visszamentünk ehhez a másik szakihoz, aki tanácsolta... neki is elmondta, hogy ezzel a motorral már 3x járt így. Amit én megértettem, hogy lejtőn visszafele indul meg a kocsi ilyenkor a szíjnak az ellenkező fele feszül meg és ennél a motornál el tud ugorni egy egy fogat. Simán megy tovább... Én ennyit vettem ki a beszélgetésükből. Ha pontosabb info kell, megkérdezem még egyszer. De tény, hogy miután visszaállítottuk tökéletesen és szépen jár a motor. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Hogy hogyan lehetséges nem tudom, de akihez mentem már találkozott ilyen gonddal. Ezért is mondta, hogy a vezérlésre nézzünk . Aki segít nekem ( renault szervizben dolgozik, fiatal srác, ő cserélt nekem vezérlést) azt mondta kizárt, hogy ha átugrik, észre lehet venni. Megnéztük és valóban egy foggal elment. Feszítő, szíj, minden ok. Visszamentünk ehhez a másik szakihoz, aki tanácsolta... neki is elmondta, hogy ezzel a motorral már 3x járt így. Amit én megértettem, hogy lejtőn visszafele indul meg a kocsi ilyenkor a szíjnak az ellenkező fele feszül meg és ennél a motornál el tud ugorni egy egy fogat. Simán megy tovább... Én ennyit vettem ki a beszélgetésükből. Ha pontosabb info kell, megkérdezem még egyszer. De tény, hogy miután visszaállítottuk tökéletesen és szépen jár a motor. Hmmm....ha visszafele forgatjuk a motort úgy hogy nincs rükiben akkor valóban visszafele halad a szíj is, de még sohesem hallottam arról hogy ilyenkor el tud ugrani a vezérlés. De ezek szerint igen. Én egy diesellel jártam pár hétig elugrott vezérléssel, az melegedett és nem akart annyira menni, de amúgy működött. Meguntam a katalizátor zörgését, ezért kibeleztem. Egészben volt lemuzdulva a helyéről a kerámia betét, kicsit dolgozni kellett vele hogy ki tudjam szedni darabokban a lyukon. A motor felőli oldala meg volt olvadva. A nagy gázra torpanás megszünt, egy kicsit ércesebb lett a hangja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 Hmmm....ha visszafele forgatjuk a motort úgy hogy nincs rükiben akkor valóban visszafele halad a szíj is, de még sohesem hallottam arról hogy ilyenkor el tud ugrani a vezérlés. De ezek szerint igen. Én egy diesellel jártam pár hétig elugrott vezérléssel, az melegedett és nem akart annyira menni, de amúgy működött. Meguntam a katalizátor zörgését, ezért kibeleztem. Egészben volt lemuzdulva a helyéről a kerámia betét, kicsit dolgozni kellett vele hogy ki tudjam szedni darabokban a lyukon. A motor felőli oldala meg volt olvadva. A nagy gázra torpanás megszünt, egy kicsit ércesebb lett a hangja. :D Hát,inkább nevezném konzervdobozosnak... Nekem is olyan hülyén szólt! :unsure: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Április20, 2014 Megoszt Elküldve Április20, 2014 :D Hát,inkább nevezném konzervdobozosnak... Nekem is olyan hülyén szólt! :unsure: Há mindegy ez van a következő műszakira kap egy univerzálisat szerintem. Amúgy is annyit nyegtették zöld kártyánál, hogy az ügyfélváróban hallottam a drágám hangját. :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Azazel2563 Elküldve Április21, 2014 Megoszt Elküldve Április21, 2014 Sziasztok!korábban panaszkodtam buborgó puffogó kipufogóra, nem jó alapjáratra, stb. Tökéletes megyarázatot nem találtam, ezért megosztom veletek mit tapasztaltam. Kaptam tőletek válaszokat, néhány hibát fel is tártam. Ezeket köszönöm nektek. Buborgásra puffogásra a megoldás egyzerű gyertyahiba. Ez vicces mertzsír uj eredeti gm gyertyák voltak. Azzal magyarázták rossz volt a lehúzási nyomaték.... szerintem simán beszrtak 500 km alatt. Gagyi a gyári is. Csattogás eldugult vezértengely! féktisztító, kompresszor megoldja a dugulást. Nem kellett tőkéket cserélni. Ja a kartelgázszűrőt is érdemes kimosni ha lent van a szelepfedél. Igen van benne az is. Remélem segítettem valakinek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Azazel2563 Elküldve Április21, 2014 Megoszt Elküldve Április21, 2014 Ja és hogy ne unatkozzak uj hibám van 24 hibakód ami elvileg vehicle speed senzor hiba, igen az óra hátuljában lévő elvileg. Az órám mér. Csak üzemmeleg motornál 90felett dobja, ha leállítom eltűnik, 90 nél megint jön. Az órát még nem volt időm kiszedni.valaki szívott már ezzel? ugy látom ezek ahibák sűrűn előfordulnak ezeknél. Volt lehetőségem az opel német hiba adatbázisába belenézni ott azt írták hohy a gyujtáskapcsolónál kábelhiba. Azt megnéztem, marhaság. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Azazel2563 Elküldve Április21, 2014 Megoszt Elküldve Április21, 2014 Ja ez a szenzor közvetlenül megy az ecu ra vagy megvan járatva valamin a vezetéke? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts