hetyke Elküldve Március18, 2014 Megoszt Elküldve Március18, 2014 (edited) Most tudtam meg,hogy mégis kicserélte csak félre értettük egymást tehát kiszedte a régi szerkezetet arról leszedte a motort és a csatlakozót és rátette az új ablakemelő szerkezetre.A képen mutatom a régi ablakemelő szerkezetet hogy össze volt tákolva.Tehát akkor bent van akkor nem értem miért tolja félre az ablakot az új szerkezettel is olyan mintha előre billenne a visszapillantó felé tehát a másik vége ami a kilincsnél van feljebb áll és csak úgy tudom visszajátszani ha szakaszosan felhúzom és közben két kézzel kívül-belül megfogom az üveget és visszahúzom egyenesbe.Most hívtam a szerelőt és megpróbálta elmondani valami két csavaron lehet állítgatni és valami olyat mondott,hogy már fullon van.De abból ahol elmagyarázta egy kukkot sem értettem hol keressem a két csavart megpróbálok nézni valahol a neten valami képet ahol látszik melyik az a két csavar. Durva! :blink: Szerintem nézd át a síneket, amiben csúszik az üveg. Ha az ajtóban lévő sín mondjuk nem pontos, lötyögős az üveg, akkor keresztbe tud fordulni. A másik, hogy érdemes az emelőkar műanyag csúszkájának kiképzett sínt az üveg alján is ellenőrizni, hogy nem görbült-e meg vagy nem sérült. Ha megakad is keresztbe tud fordulni emeléskor. Módosítva Március18, 2014 : hetyke 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mdani Elküldve Március18, 2014 Megoszt Elküldve Március18, 2014 Durva! :blink: Szerintem nézd át a síneket, amiben csúszik az üveg. Ha az ajtóban lévő sín mondjuk nem pontos, lötyögős az üveg, akkor keresztbe tud fordulni. A másik, hogy érdemes az emelőkar műanyag csúszkájának kiképzett sínt az üveg alján is ellenőrizni, hogy nem görbült-e meg vagy nem sérült. Ha megakad is keresztbe tud fordulni emeléskor. A két hátsó csavarral lehet állítani az ablak "futását". Ha megvan akkor jó erősen meg kell tépni a csavarokat hogy ne mozduljon el a sín. De találkoztam már olyannal is hogy a mechanika egyik emelő karja meg volt csavarodva, és félrebillent az üveg. Szerintem ezeket nézd meg, valamint, ha mechanikát cserélsz érdemes 6-os csavarral rögzíteni és akkor minden a helyén marad. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március19, 2014 Megoszt Elküldve Március19, 2014 Cromaxban lehet kapni "gyári" fóliavisszaragasztót. csak az a a baj, hogy tekercsben adják, és meg kell venni az egész gurigát. Ha jól emlékszem én mezőgazdasági fóliát használtam, valami fóliasátor építésből marat, és sima kétoldalú ragasztó szalagot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Március20, 2014 Megoszt Elküldve Március20, 2014 Mi igaz abból, hogy ha a kilométer órát valahol valamit kiakasztok / elhúzok akkor lehet tekergetni a számokat ahova csak akarom? Köszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mdani Elküldve Március20, 2014 Megoszt Elküldve Március20, 2014 Mi igaz abból, hogy ha a kilométer órát valahol valamit kiakasztok / elhúzok akkor lehet tekergetni a számokat ahova csak akarom? Köszi. Áááá ez csak mítosz, az órát tekergetni tilos :D (műszakin is figyelik) Egyébként sima ügy, órát kiveszed, szétszeded, és ha egy kis csavarhúzóval kiakasztod az egyik pöcköt akkor lehet tekergetni, de türelem kell hozzá... Én óracserénél beállítottam a régi óráról és ennyi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laliiii Elküldve Március20, 2014 Megoszt Elküldve Március20, 2014 Óra csere úgy szintén azért kérdeztem. Bekerült elektromos óra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március21, 2014 Megoszt Elküldve Március21, 2014 A középdob és a kati közé milyen tömítés/tűzkarika való? Ezt adták oda de szemre se passzol, belenyomorgattam, de kifúj. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Március22, 2014 Megoszt Elküldve Március22, 2014 Ez a leömlő és az utána levő cső közt van ami behajlik a motor alá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március22, 2014 Megoszt Elküldve Március22, 2014 Ez a leömlő és az utána levő cső közt van ami behajlik a motor alá. Igen , azt én is kitotóztam, de milyen kell a kati és a középdob közé? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gergőőő Elküldve Március22, 2014 Megoszt Elküldve Március22, 2014 Egy kb 1.5mm vastag lemez szerű cucc ami a csonkok formáját követi Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március22, 2014 Megoszt Elküldve Március22, 2014 Egy kb 1.5mm vastag lemez szerű cucc ami a csonkok formáját követi Hát megrendeltem, keddre hozzák meg, a kép alapján egy karika. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Azazel2563 Elküldve Március23, 2014 Megoszt Elküldve Március23, 2014 Sziasztok. Tudom hogy sokan küzdenek eme problémával ami nekem van. Olvastam már ez ilyen típusú válaszokat, de én szeretnék a hiba végére járni, remélem valaki talált már rá megoldást. A járgány egy 2001 évj x14nz motoros f astra. A hiba pufogó hangok alapjáraton illetve alapjárat ingadozás. cserétem alapjárati motorot, másik jó kocsiról gyújtókábeleket, uj a rotor és az elosztó, áttettem már a folytószelep potit is, takarítottam injektor házat, nézegettem a vákumcsöveket, újak a gyertyák. Nagyon idegesítő. mindenki csak találgat. nem szeretném eladni ahogyan tanácsolják, mert szép állapotban van és szeretem. Fogyasztás kifogástalan. Diagnosztika hibát nem hoz, kiugró értékek nincsenek. Olajat nem eszi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 Sziasztok. Tudom hogy sokan küzdenek eme problémával ami nekem van. Olvastam már ez ilyen típusú válaszokat, de én szeretnék a hiba végére járni, remélem valaki talált már rá megoldást. A járgány egy 2001 évj x14nz motoros f astra. A hiba pufogó hangok alapjáraton illetve alapjárat ingadozás. cserétem alapjárati motorot, másik jó kocsiról gyújtókábeleket, uj a rotor és az elosztó, áttettem már a folytószelep potit is, takarítottam injektor házat, nézegettem a vákumcsöveket, újak a gyertyák. Nagyon idegesítő. mindenki csak találgat. nem szeretném eladni ahogyan tanácsolják, mert szép állapotban van és szeretem. Fogyasztás kifogástalan. Diagnosztika hibát nem hoz, kiugró értékek nincsenek. Olajat nem eszi. Ha buborgó kipufra gondolsz én úgy gondolom rosszul záródó szelepek okozzák. Link to comment Megosztás: More sharing options...
kiscobiii Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 Sziasztok! Kezdésben leírom milyen kocsin és mi lett javítva és a végére a hibát. Szóval egy astra f x16xel kombi, komplett motorgenerál, túlméretes új dugók, gépműhely, csapágycsarék, minden tömítés csere a blokkon, víztér átmosás, hengerfej csere bontóból (szükséges volt), a bontott hengerfejbe 1 szelep ki lett cserélve / komplett szelepvezető csere, valamint síkolás. Kapot még egy új lambda szondát, pillangószelep takarítást, valamint új vízhűtőt, hőgombát, termosztátot, komplett vezérlést / kuplungot. Ezen kívül a kipufogó rendszert is kompletten felrenováltuk kifújás mentesre, kapott egy hátsó dobot, valamint tömítéseket. A motor szépen jár /indul a fogyasztás egy picit magas még, de betudjuk a generálnak hisz most van benne 1000km-er. Víz olaj nem fogy (olajból is GM olaj van benn). A hiba a következő, beindítás után amint egy kicsit a kocsi felmelegszik, egy fehéres páraszerü füst jön a kipufogójából és hol jön hol nem. Egy videót linkelet róla.: https://www.youtube.com/watch?v=pXGx3Lvvess&feature=youtu.be Ez mitől lehet? Bármilyen 5letet szívesen meghallgatok. Mi első körben gyújtásra gondoltunk, de hallotunk már olyat is hogy a középdobba lévő szennyeződés a bűnős. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 Sziasztok! Kezdésben leírom milyen kocsin és mi lett javítva és a végére a hibát. Szóval egy astra f x16xel kombi, komplett motorgenerál, túlméretes új dugók, gépműhely, csapágycsarék, minden tömítés csere a blokkon, víztér átmosás, hengerfej csere bontóból (szükséges volt), a bontott hengerfejbe 1 szelep ki lett cserélve / komplett szelepvezető csere, valamint síkolás. Kapot még egy új lambda szondát, pillangószelep takarítást, valamint új vízhűtőt, hőgombát, termosztátot, komplett vezérlést / kuplungot. Ezen kívül a kipufogó rendszert is kompletten felrenováltuk kifújás mentesre, kapott egy hátsó dobot, valamint tömítéseket. A motor szépen jár /indul a fogyasztás egy picit magas még, de betudjuk a generálnak hisz most van benne 1000km-er. Víz olaj nem fogy (olajból is GM olaj van benn). A hiba a következő, beindítás után amint egy kicsit a kocsi felmelegszik, egy fehéres páraszerü füst jön a kipufogójából és hol jön hol nem. Egy videót linkelet róla.: Ez mitől lehet? Bármilyen 5letet szívesen meghallgatok. Mi első körben gyújtásra gondoltunk, de hallotunk már olyat is hogy a középdobba lévő szennyeződés a bűnős. Hát nekem úgy első ránézésra az jut eszembe hogy ez az autó hengerfejes és eszi a vizet azért füstöl fehéren a kipufogó, annak ellenére hogy a víz nem fogy. Mennyire vagy biztos benne hogy a síkolást elvégezték a hengerfej tömítést rendesen pasztázva nyomatékkal lehúzva szerelték?Bármi lenne a középdobban az 1000kilóméter alatt kiég belőle, ha meg még ott van akkor már nem füstöl. De ha a leömlő alatta lebontod a kipufogócsövet ami 2 csavar és 5 perc, akkor máris ki tudod ezt szűrni, mert ha még mindíg füstöl ott elöl is (jó hangos lesz) akkor nem a dobbal van baj. Gyujtás hibára én nem gondolnék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 hftömítést pasztázni? o.O Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 (edited) hftömítést pasztázni? o.O Aham....nekem jól érzi így magát kábé 80 ezer kilóméter óta. :icon1: Legalábbis úgy emlékszem a Karcsi pasztázta, de végülis meg tudom nézni látszik-e a nyoma körben. Hát nem látszik...ájm sorri.... :D Módosítva Március24, 2014 : zotya975 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 Sziasztok! Kezdésben leírom milyen kocsin és mi lett javítva és a végére a hibát. Szóval egy astra f x16xel kombi, komplett motorgenerál, túlméretes új dugók, gépműhely, csapágycsarék, minden tömítés csere a blokkon, víztér átmosás, hengerfej csere bontóból (szükséges volt), a bontott hengerfejbe 1 szelep ki lett cserélve / komplett szelepvezető csere, valamint síkolás. Kapot még egy új lambda szondát, pillangószelep takarítást, valamint új vízhűtőt, hőgombát, termosztátot, komplett vezérlést / kuplungot. Ezen kívül a kipufogó rendszert is kompletten felrenováltuk kifújás mentesre, kapott egy hátsó dobot, valamint tömítéseket. A motor szépen jár /indul a fogyasztás egy picit magas még, de betudjuk a generálnak hisz most van benne 1000km-er. Víz olaj nem fogy (olajból is GM olaj van benn). A hiba a következő, beindítás után amint egy kicsit a kocsi felmelegszik, egy fehéres páraszerü füst jön a kipufogójából és hol jön hol nem. Egy videót linkelet róla.: https://www.youtube.com/watch?v=pXGx3Lvvess&feature=youtu.be Ez mitől lehet? Bármilyen 5letet szívesen meghallgatok. Mi első körben gyújtásra gondoltunk, de hallotunk már olyat is hogy a középdobba lévő szennyeződés a bűnős. A hengerfej lett nyomáspróbázva? Mert ha repedt, pl, akkor is eheti a vizet, bár ahhoz képest meg túl sok a füstje... Füstnek milyen a szaga? Hát nekem úgy első ránézésra az jut eszembe hogy ez az autó hengerfejes és eszi a vizet azért füstöl fehéren a kipufogó, annak ellenére hogy a víz nem fogy. Mennyire vagy biztos benne hogy a síkolást elvégezték a hengerfej tömítést rendesen pasztázva nyomatékkal lehúzva szerelték?Bármi lenne a középdobban az 1000kilóméter alatt kiég belőle, ha meg még ott van akkor már nem füstöl. De ha a leömlő alatta lebontod a kipufogócsövet ami 2 csavar és 5 perc, akkor máris ki tudod ezt szűrni, mert ha még mindíg füstöl ott elöl is (jó hangos lesz) akkor nem a dobbal van baj. Gyujtás hibára én nem gondolnék. Azért az az ezer km sem mindegy, hogy milyen ezer km. Városban, vagy hosszútávon. Szomszédnak a g astrába rendszeresen belefagyott a kondenzvíz a kipufogóba, már be sem indult tőle az autó, mert folyton csak irtó rövid távokon használja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 A hengerfej lett nyomáspróbázva? Mert ha repedt, pl, akkor is eheti a vizet, bár ahhoz képest meg túl sok a füstje... Füstnek milyen a szaga? Azért az az ezer km sem mindegy, hogy milyen ezer km. Városban, vagy hosszútávon. Szomszédnak a g astrába rendszeresen belefagyott a kondenzvíz a kipufogóba, már be sem indult tőle az autó, mert folyton csak irtó rövid távokon használja. Én fúrtam rá egy lyukat alul 4-es fúróval ott szépen kifolyik. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 Aham....nekem jól érzi így magát kábé 80 ezer kilóméter óta. :icon1: Legalábbis úgy emlékszem a Karcsi pasztázta, de végülis meg tudom nézni látszik-e a nyoma körben. Hát nem látszik...ájm sorri.... :D Nem is, csak a Karcsi erre ne járjon. :huh: :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 Nem is, csak a Karcsi erre ne járjon. :huh: :icon1: Max kapok egy fejmosást, mert nem elég hogy hülyeséget írtam de még bele is rángattam.... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 Aham....nekem jól érzi így magát kábé 80 ezer kilóméter óta. :icon1: Legalábbis úgy emlékszem a Karcsi pasztázta, de végülis meg tudom nézni látszik-e a nyoma körben. Hát nem látszik...ájm sorri.... :D Miért kell pasztázni a hf tömítést, olyat kell venni amiben bent van gyárilag, pl Elring, vagy Glaser. Ha összerakod kilapul, felmelegszik a blokk szépen letömít és kész is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 Miért kell pasztázni a hf tömítést, olyat kell venni amiben bent van gyárilag, pl Elring, vagy Glaser. Ha összerakod kilapul, felmelegszik a blokk szépen letömít és kész is. Valószinűleg nem pasztázta, de ez már 5-6 éve volt én is felejtek és erről pont nincs képem..... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 Valószinűleg nem pasztázta, de ez már 5-6 éve volt én is felejtek és erről pont nincs képem..... :rolleyes: Pont neked nincs képed... :D Egyébként ezzel a tömítéssel mentem úgy, hogy főtt a motor és még mindig bírja, 10-15 km-t mentem kiakadt hőfokjelzővel, mert beragadt a termosztát. ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március24, 2014 Megoszt Elküldve Március24, 2014 Pont neked nincs képed... :D Egyébként ezzel a tömítéssel mentem úgy, hogy főtt a motor és még mindig bírja, 10-15 km-t mentem kiakadt hőfokjelzővel, mert beragadt a termosztát. ;) A szerelésről van, de konkrétan a HF visszarakásról nincs. Én is főztem már a motort többször is, egyszer ugye eldurrant hűtővel mentem aztán a sikeres termosztát fordítás, meg még volt valami, de nem sikerült hazavágni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts