Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Szerintem a hőfok jeladó a rossz, ha indítás után kicsivel így felment... Nekem pl azért igen sokáig kéne egy helyben járatni hogy felmenjen ventikapcsolásig

Én is arra gondoltam mert felmegy a hőfok százig, aztán lassan kúszik tovább. Abból gondolom, hogy igazából akkor melegszik amikor csak araszol. Egyébként tízpercet ha járt egy helyben.

Elküldve

Sziasztok! Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy ma vezérműszíj és a hozzátartozó cuccok ki lettek cserélve(X16SZR) beleértve a termosztátot is meg a hőfok jeladód mert a műszerfalon nem volt visszajelzés. Indítás után kicsivel a vízhőfok majdnem felkúszott százra amibe az a érdekes, hogy a vízcsöveket és a hűtőt kézzel meglehetett fogni, meleg volt de nem égetett. A vízcsöveket megnyomkodtam, hogy kimenjenek a légbuborékok, de a hőfok nem ment lentebb és a ventilátor se indult be. Valahol ragadhatott még egy légbuborék vagy a termosztáttal van valami?

a jeladó környékét fogdoztad?

lehúztad? akkor mit csnál?

egyébként azon keresztül kell elméletben légteleníteni

régi jeladó megvan-e? ellenállása az újnak mekkora?

Elküldve

a jeladó környékét fogdoztad?

lehúztad? akkor mit csnál?

egyébként azon keresztül kell elméletben légteleníteni

régi jeladó megvan-e? ellenállása az újnak mekkora?

Megmozgattam a csatlakozót, érintkezett rendesen. A légtelenítés elmaradt, legalábbis én úgy csináltam, hogy feltöltöttem fagyállóval, beindítottam megvártam még nyit a termosztát aztán után töltöttem. Azon keresztül, hogy légtelenítek? Kitekerem, aztán megvárom még nem jön buborék mentes fagyálló?

Elküldve

Megmozgattam a csatlakozót, érintkezett rendesen. A légtelenítés elmaradt, legalábbis én úgy csináltam, hogy feltöltöttem fagyállóval, beindítottam megvártam még nyit a termosztát aztán után töltöttem. Azon keresztül, hogy légtelenítek? Kitekerem, aztán megvárom még nem jön buborék mentes fagyálló?

Igen

  • Like 1
Elküldve

Sziasztok!

A napokban le szereltem a hátsó ki pufogó dobod,volt rajta egy kis be foltozni való,de indításkor be rázkódik,és bele ér valahová.Az lenne a kérdésem hogy mindegy hogy a gumi függesztők hová lettek vissza rakva,vagy van valami jelölés rajta hogy hová kell rakni,mert szerintem azok össze lettek keverve.

Elküldve

Sziasztok!

A napokban le szereltem a hátsó ki pufogó dobod,volt rajta egy kis be foltozni való,de indításkor be rázkódik,és bele ér valahová.Az lenne a kérdésem hogy mindegy hogy a gumi függesztők hová lettek vissza rakva,vagy van valami jelölés rajta hogy hová kell rakni,mert szerintem azok össze lettek keverve.

Az én hátsó dobomon csak egy függesztő van ezen kettö?

Elküldve

Bár nem astra, hanem B corsa, de c14nz :) Lassan mindent kicserélek már rajta, alakul is a gépsárkány, jönnek meg a pacik :)

Egy gondom van még vele, az pedig a hidegindítás. Mindig "relatív" sokáig kell tekertetni olyankor, hogy induljon. Szerintetek a fojtószelep poti bejátszhat ebbe a dologba? (Eddig cserélt dolgok, csak újra, nem gagyira: gyertyák, elosztófedél, rotor, lambda szonda, hőmérséklet érzékelő, olajgomba, alapjárati motor, ecu- ez bontott, néhány cső, termosztát).

Elküldve

A hátsó dobon összesen 3db van egy a bejövő cső mellett a másik kettő pedig a dob hátsó ívéhez heggesztve.

Engem az érdekelne hogy mindegy hogy melyik gumi hová lett vissza rakva?

Elküldve

Bár nem astra, hanem B corsa, de c14nz :) Lassan mindent kicserélek már rajta, alakul is a gépsárkány, jönnek meg a pacik :)

Egy gondom van még vele, az pedig a hidegindítás. Mindig "relatív" sokáig kell tekertetni olyankor, hogy induljon. Szerintetek a fojtószelep poti bejátszhat ebbe a dologba? (Eddig cserélt dolgok, csak újra, nem gagyira: gyertyák, elosztófedél, rotor, lambda szonda, hőmérséklet érzékelő, olajgomba, alapjárati motor, ecu- ez bontott, néhány cső, termosztát).

Szerintem nem. mert indításkor nem nyomod a gázt, a folytószelep zárva , így a potméter sincs "működésben". Milyen sokat kell tekerni? Ennyit?

Elküldve

Szerintem nem. mert indításkor nem nyomod a gázt, a folytószelep zárva , így a potméter sincs "működésben".

Na igen, de ha szar a poti, és mást érzékel az ECU mint alapállást, akkor tud hülyeségeket csinálni. Én is jártam már így.

Elküldve

Na igen, de ha szar a poti, és mást érzékel az ECU mint alapállást, akkor tud hülyeségeket csinálni. Én is jártam már így.

Hmmm...diag üzemmódban nem figyeli az érzékelőket, meg kell próbálni úgy indítani.

Elküldve

Szerintem nem. mert indításkor nem nyomod a gázt, a folytószelep zárva , így a potméter sincs "működésben". Milyen sokat kell tekerni? Ennyit?

Ennyit biztosan, kicsit fura, mert a dezsőm az pöccre indult ma is reggel, pedig -7,5 oC volt felénk és csillag garázs volt most :)

Elküldve

Ennyit biztosan, kicsit fura, mert a dezsőm az pöccre indult ma is reggel, pedig -7,5 oC volt felénk és csillag garázs volt most :)

Hát passz, amikor a videó készült etanollal jártam felesben, azért tekert ilyen sokat és azért fulladt le egyből.

Elküldve

Hello!

Nagy problémám adódott az éjjel!

Elmentem barátnőmért hajnalba (-10fok) és vártam mig kijön (melegítéssel stb 15p) majd észrevettem hogy melegre állítva is jéghideget fúj be a ventillátor , ránéztem a hőfokmérőre ami 110fokon volt......gyors leállítottam, mert mondom ez lehetetlen, felnyitottam a motorháztetőt le akartam tekerni a kiegy.tartály kupakját és spriccelt a forróvíz , a tartály pupra volt vízzel (nem én töltöttem ennyit bele) a hűtő is jég hideg volt de (leállítot motornál) egy 5p után már kezdett átmelegedni.....be a kocsiba, gyorsan haza, akkor már csak 90fokon volt, nem tudtam megnézni mi volt a baja , de mindennapi használatra kell nekem a kocsi.....mi lehet a baja ?

Elfagyott valami? Lehet nem elég fagyállódús a lé???

Akinek van ötlete az irjon, holnap délelött még talán meg tudom csinálni!

Köszi

Petya

Elküldve

Hello!

Nagy problémám adódott az éjjel!

Elmentem barátnőmért hajnalba (-10fok) és vártam mig kijön (melegítéssel stb 15p) majd észrevettem hogy melegre állítva is jéghideget fúj be a ventillátor , ránéztem a hőfokmérőre ami 110fokon volt......gyors leállítottam, mert mondom ez lehetetlen, felnyitottam a motorháztetőt le akartam tekerni a kiegy.tartály kupakját és spriccelt a forróvíz , a tartály pupra volt vízzel (nem én töltöttem ennyit bele) a hűtő is jég hideg volt de (leállítot motornál) egy 5p után már kezdett átmelegedni.....be a kocsiba, gyorsan haza, akkor már csak 90fokon volt, nem tudtam megnézni mi volt a baja , de mindennapi használatra kell nekem a kocsi.....mi lehet a baja ?

Elfagyott valami? Lehet nem elég fagyállódús a lé???

Akinek van ötlete az irjon, holnap délelött még talán meg tudom csinálni!

Köszi

Petya

Könnyen lehet hogy megdermedt a hűtőfolyadék , ha szerencséd van akkor csak a külső csövekben, vízhűtőben, és a vízpumpa tudott forogni, és még épek a lapátjai. Ellenőrizd a folyadékot..ha szerencséd volt megúsztad kár nélkül.

Elküldve

Hello!

Nagy problémám adódott az éjjel!

Elmentem barátnőmért hajnalba (-10fok) és vártam mig kijön (melegítéssel stb 15p) majd észrevettem hogy melegre állítva is jéghideget fúj be a ventillátor , ránéztem a hőfokmérőre ami 110fokon volt......gyors leállítottam, mert mondom ez lehetetlen, felnyitottam a motorháztetőt le akartam tekerni a kiegy.tartály kupakját és spriccelt a forróvíz , a tartály pupra volt vízzel (nem én töltöttem ennyit bele) a hűtő is jég hideg volt de (leállítot motornál) egy 5p után már kezdett átmelegedni.....be a kocsiba, gyorsan haza, akkor már csak 90fokon volt, nem tudtam megnézni mi volt a baja , de mindennapi használatra kell nekem a kocsi.....mi lehet a baja ?

Elfagyott valami? Lehet nem elég fagyállódús a lé???

Akinek van ötlete az irjon, holnap délelött még talán meg tudom csinálni!

Köszi

Petya

Bemész az első benzinkútra, és megmérik neked hány fokos a fagyállód. Ha az jó, akkor én inkább termosztát gondra tippelnék. Bár a fűtőradiátor a kis körön van, tehát ez nem magyarázza a nemfűtést. :S

Elküldve

Bemész az első benzinkútra, és megmérik neked hány fokos a fagyállód. Ha az jó, akkor én inkább termosztát gondra tippelnék. Bár a fűtőradiátor a kis körön van, tehát ez nem magyarázza a nemfűtést. :S

Sőt akkor inkább túl meleget kellett volna befújnia...de ahogy írja kábé 15-perc volt, ilyen hidegben akkor talán még nem is nyitna a termosztát.

Elküldve

Sőt akkor inkább túl meleget kellett volna befújnia...de ahogy írja kábé 15-perc volt, ilyen hidegben akkor talán még nem is nyitna a termosztát.

Bekasasodott a hutoviz, vagy befagyott! Mint ahogy Zotya irta fagyallot kell ellenorizni

Elküldve

Sziasztok!

Én olyan problémára keresek megoldást amiről nem nagyon olvastam.Astra f ,isuzu 1,7TD.Izzítás alatt a motortérben a 60A-os késes biztosítékot valami levágja és nem tudok rájönii,hogy mi is a hiba oka. Zárlatos vezetéket nem találtam,vezérlő lehet a probléma? Másra nem tudok gondolni. Izzítás nélkül nagyon nehezen indul ami természetes.

Köszi , Zsolt

Elküldve

Sziasztok!

Én olyan problémára keresek megoldást amiről nem nagyon olvastam.Astra f ,isuzu 1,7TD.Izzítás alatt a motortérben a 60A-os késes biztosítékot valami levágja és nem tudok rájönii,hogy mi is a hiba oka. Zárlatos vezetéket nem találtam,vezérlő lehet a probléma? Másra nem tudok gondolni. Izzítás nélkül nagyon nehezen indul ami természetes.

Köszi , Zsolt

Talán valamelyik izzítógyertya a ludas...kösd le őket egyenként és próbáld úgy.

Elküldve

Talán valamelyik izzítógyertya a ludas...kösd le őket egyenként és próbáld úgy.

Teljesen szereljem ki vagy elég ha megszikráztatom direktbe? Mert ha jól tudom akkor rossz az izzító ha +12V rátéve direktbe szikrázik. Egyébént köszi.

Elküldve

Teljesen szereljem ki vagy elég ha megszikráztatom direktbe? Mert ha jól tudom akkor rossz az izzító ha +12V rátéve direktbe szikrázik. Egyébént köszi.

Ha zárlatos akkor igen, szikrázik....de azzal azért óvatosan.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.