Rindi Elküldve Január17, 2014 Elküldve Január17, 2014 Szerintem a hőfok jeladó a rossz, ha indítás után kicsivel így felment... Nekem pl azért igen sokáig kéne egy helyben járatni hogy felmenjen ventikapcsolásig Én is arra gondoltam mert felmegy a hőfok százig, aztán lassan kúszik tovább. Abból gondolom, hogy igazából akkor melegszik amikor csak araszol. Egyébként tízpercet ha járt egy helyben.
stirlitz Elküldve Január17, 2014 Elküldve Január17, 2014 Sziasztok! Azzal a problémával fordulok hozzátok, hogy ma vezérműszíj és a hozzátartozó cuccok ki lettek cserélve(X16SZR) beleértve a termosztátot is meg a hőfok jeladód mert a műszerfalon nem volt visszajelzés. Indítás után kicsivel a vízhőfok majdnem felkúszott százra amibe az a érdekes, hogy a vízcsöveket és a hűtőt kézzel meglehetett fogni, meleg volt de nem égetett. A vízcsöveket megnyomkodtam, hogy kimenjenek a légbuborékok, de a hőfok nem ment lentebb és a ventilátor se indult be. Valahol ragadhatott még egy légbuborék vagy a termosztáttal van valami? a jeladó környékét fogdoztad? lehúztad? akkor mit csnál? egyébként azon keresztül kell elméletben légteleníteni régi jeladó megvan-e? ellenállása az újnak mekkora?
Rindi Elküldve Január17, 2014 Elküldve Január17, 2014 a jeladó környékét fogdoztad? lehúztad? akkor mit csnál? egyébként azon keresztül kell elméletben légteleníteni régi jeladó megvan-e? ellenállása az újnak mekkora? Megmozgattam a csatlakozót, érintkezett rendesen. A légtelenítés elmaradt, legalábbis én úgy csináltam, hogy feltöltöttem fagyállóval, beindítottam megvártam még nyit a termosztát aztán után töltöttem. Azon keresztül, hogy légtelenítek? Kitekerem, aztán megvárom még nem jön buborék mentes fagyálló?
sk80 Elküldve Január17, 2014 Elküldve Január17, 2014 Megmozgattam a csatlakozót, érintkezett rendesen. A légtelenítés elmaradt, legalábbis én úgy csináltam, hogy feltöltöttem fagyállóval, beindítottam megvártam még nyit a termosztát aztán után töltöttem. Azon keresztül, hogy légtelenítek? Kitekerem, aztán megvárom még nem jön buborék mentes fagyálló? Igen 1
ssas Elküldve Január23, 2014 Elküldve Január23, 2014 Sziasztok! A napokban le szereltem a hátsó ki pufogó dobod,volt rajta egy kis be foltozni való,de indításkor be rázkódik,és bele ér valahová.Az lenne a kérdésem hogy mindegy hogy a gumi függesztők hová lettek vissza rakva,vagy van valami jelölés rajta hogy hová kell rakni,mert szerintem azok össze lettek keverve.
zotya975 Elküldve Január24, 2014 Elküldve Január24, 2014 Sziasztok! A napokban le szereltem a hátsó ki pufogó dobod,volt rajta egy kis be foltozni való,de indításkor be rázkódik,és bele ér valahová.Az lenne a kérdésem hogy mindegy hogy a gumi függesztők hová lettek vissza rakva,vagy van valami jelölés rajta hogy hová kell rakni,mert szerintem azok össze lettek keverve. Az én hátsó dobomon csak egy függesztő van ezen kettö?
ssas Elküldve Január24, 2014 Elküldve Január24, 2014 Az én hátsó dobomon csak egy függesztő van ezen kettö? Enyémen 3 van egy a dob előtt meg kettő hátul.
Gergőőő Elküldve Január24, 2014 Elküldve Január24, 2014 A hátsó dobon összesen 3db van egy a bejövő cső mellett a másik kettő pedig a dob hátsó ívéhez heggesztve.
isi Elküldve Január24, 2014 Elküldve Január24, 2014 Bár nem astra, hanem B corsa, de c14nz :) Lassan mindent kicserélek már rajta, alakul is a gépsárkány, jönnek meg a pacik :) Egy gondom van még vele, az pedig a hidegindítás. Mindig "relatív" sokáig kell tekertetni olyankor, hogy induljon. Szerintetek a fojtószelep poti bejátszhat ebbe a dologba? (Eddig cserélt dolgok, csak újra, nem gagyira: gyertyák, elosztófedél, rotor, lambda szonda, hőmérséklet érzékelő, olajgomba, alapjárati motor, ecu- ez bontott, néhány cső, termosztát).
ssas Elküldve Január24, 2014 Elküldve Január24, 2014 A hátsó dobon összesen 3db van egy a bejövő cső mellett a másik kettő pedig a dob hátsó ívéhez heggesztve. Engem az érdekelne hogy mindegy hogy melyik gumi hová lett vissza rakva?
Gergőőő Elküldve Január24, 2014 Elküldve Január24, 2014 Azok egyformák,még a középső dobot is ugyanolyan tartja...
zotya975 Elküldve Január24, 2014 Elküldve Január24, 2014 Bár nem astra, hanem B corsa, de c14nz :) Lassan mindent kicserélek már rajta, alakul is a gépsárkány, jönnek meg a pacik :) Egy gondom van még vele, az pedig a hidegindítás. Mindig "relatív" sokáig kell tekertetni olyankor, hogy induljon. Szerintetek a fojtószelep poti bejátszhat ebbe a dologba? (Eddig cserélt dolgok, csak újra, nem gagyira: gyertyák, elosztófedél, rotor, lambda szonda, hőmérséklet érzékelő, olajgomba, alapjárati motor, ecu- ez bontott, néhány cső, termosztát). Szerintem nem. mert indításkor nem nyomod a gázt, a folytószelep zárva , így a potméter sincs "működésben". Milyen sokat kell tekerni? Ennyit?
wookie Elküldve Január24, 2014 Elküldve Január24, 2014 Szerintem nem. mert indításkor nem nyomod a gázt, a folytószelep zárva , így a potméter sincs "működésben". Na igen, de ha szar a poti, és mást érzékel az ECU mint alapállást, akkor tud hülyeségeket csinálni. Én is jártam már így.
zotya975 Elküldve Január24, 2014 Elküldve Január24, 2014 Na igen, de ha szar a poti, és mást érzékel az ECU mint alapállást, akkor tud hülyeségeket csinálni. Én is jártam már így. Hmmm...diag üzemmódban nem figyeli az érzékelőket, meg kell próbálni úgy indítani.
isi Elküldve Január25, 2014 Elküldve Január25, 2014 Szerintem nem. mert indításkor nem nyomod a gázt, a folytószelep zárva , így a potméter sincs "működésben". Milyen sokat kell tekerni? Ennyit? Ennyit biztosan, kicsit fura, mert a dezsőm az pöccre indult ma is reggel, pedig -7,5 oC volt felénk és csillag garázs volt most :)
zotya975 Elküldve Január25, 2014 Elküldve Január25, 2014 Ennyit biztosan, kicsit fura, mert a dezsőm az pöccre indult ma is reggel, pedig -7,5 oC volt felénk és csillag garázs volt most :) Hát passz, amikor a videó készült etanollal jártam felesben, azért tekert ilyen sokat és azért fulladt le egyből.
Petya183 Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 Hello! Nagy problémám adódott az éjjel! Elmentem barátnőmért hajnalba (-10fok) és vártam mig kijön (melegítéssel stb 15p) majd észrevettem hogy melegre állítva is jéghideget fúj be a ventillátor , ránéztem a hőfokmérőre ami 110fokon volt......gyors leállítottam, mert mondom ez lehetetlen, felnyitottam a motorháztetőt le akartam tekerni a kiegy.tartály kupakját és spriccelt a forróvíz , a tartály pupra volt vízzel (nem én töltöttem ennyit bele) a hűtő is jég hideg volt de (leállítot motornál) egy 5p után már kezdett átmelegedni.....be a kocsiba, gyorsan haza, akkor már csak 90fokon volt, nem tudtam megnézni mi volt a baja , de mindennapi használatra kell nekem a kocsi.....mi lehet a baja ? Elfagyott valami? Lehet nem elég fagyállódús a lé??? Akinek van ötlete az irjon, holnap délelött még talán meg tudom csinálni! Köszi Petya
zotya975 Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 Hello! Nagy problémám adódott az éjjel! Elmentem barátnőmért hajnalba (-10fok) és vártam mig kijön (melegítéssel stb 15p) majd észrevettem hogy melegre állítva is jéghideget fúj be a ventillátor , ránéztem a hőfokmérőre ami 110fokon volt......gyors leállítottam, mert mondom ez lehetetlen, felnyitottam a motorháztetőt le akartam tekerni a kiegy.tartály kupakját és spriccelt a forróvíz , a tartály pupra volt vízzel (nem én töltöttem ennyit bele) a hűtő is jég hideg volt de (leállítot motornál) egy 5p után már kezdett átmelegedni.....be a kocsiba, gyorsan haza, akkor már csak 90fokon volt, nem tudtam megnézni mi volt a baja , de mindennapi használatra kell nekem a kocsi.....mi lehet a baja ? Elfagyott valami? Lehet nem elég fagyállódús a lé??? Akinek van ötlete az irjon, holnap délelött még talán meg tudom csinálni! Köszi Petya Könnyen lehet hogy megdermedt a hűtőfolyadék , ha szerencséd van akkor csak a külső csövekben, vízhűtőben, és a vízpumpa tudott forogni, és még épek a lapátjai. Ellenőrizd a folyadékot..ha szerencséd volt megúsztad kár nélkül.
wookie Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 Hello! Nagy problémám adódott az éjjel! Elmentem barátnőmért hajnalba (-10fok) és vártam mig kijön (melegítéssel stb 15p) majd észrevettem hogy melegre állítva is jéghideget fúj be a ventillátor , ránéztem a hőfokmérőre ami 110fokon volt......gyors leállítottam, mert mondom ez lehetetlen, felnyitottam a motorháztetőt le akartam tekerni a kiegy.tartály kupakját és spriccelt a forróvíz , a tartály pupra volt vízzel (nem én töltöttem ennyit bele) a hűtő is jég hideg volt de (leállítot motornál) egy 5p után már kezdett átmelegedni.....be a kocsiba, gyorsan haza, akkor már csak 90fokon volt, nem tudtam megnézni mi volt a baja , de mindennapi használatra kell nekem a kocsi.....mi lehet a baja ? Elfagyott valami? Lehet nem elég fagyállódús a lé??? Akinek van ötlete az irjon, holnap délelött még talán meg tudom csinálni! Köszi Petya Bemész az első benzinkútra, és megmérik neked hány fokos a fagyállód. Ha az jó, akkor én inkább termosztát gondra tippelnék. Bár a fűtőradiátor a kis körön van, tehát ez nem magyarázza a nemfűtést. :S
zotya975 Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 Bemész az első benzinkútra, és megmérik neked hány fokos a fagyállód. Ha az jó, akkor én inkább termosztát gondra tippelnék. Bár a fűtőradiátor a kis körön van, tehát ez nem magyarázza a nemfűtést. :S Sőt akkor inkább túl meleget kellett volna befújnia...de ahogy írja kábé 15-perc volt, ilyen hidegben akkor talán még nem is nyitna a termosztát.
Dark_Errant Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 Sőt akkor inkább túl meleget kellett volna befújnia...de ahogy írja kábé 15-perc volt, ilyen hidegben akkor talán még nem is nyitna a termosztát. Bekasasodott a hutoviz, vagy befagyott! Mint ahogy Zotya irta fagyallot kell ellenorizni
zsolek73 Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 Sziasztok! Én olyan problémára keresek megoldást amiről nem nagyon olvastam.Astra f ,isuzu 1,7TD.Izzítás alatt a motortérben a 60A-os késes biztosítékot valami levágja és nem tudok rájönii,hogy mi is a hiba oka. Zárlatos vezetéket nem találtam,vezérlő lehet a probléma? Másra nem tudok gondolni. Izzítás nélkül nagyon nehezen indul ami természetes. Köszi , Zsolt
zotya975 Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 Sziasztok! Én olyan problémára keresek megoldást amiről nem nagyon olvastam.Astra f ,isuzu 1,7TD.Izzítás alatt a motortérben a 60A-os késes biztosítékot valami levágja és nem tudok rájönii,hogy mi is a hiba oka. Zárlatos vezetéket nem találtam,vezérlő lehet a probléma? Másra nem tudok gondolni. Izzítás nélkül nagyon nehezen indul ami természetes. Köszi , Zsolt Talán valamelyik izzítógyertya a ludas...kösd le őket egyenként és próbáld úgy.
zsolek73 Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 Talán valamelyik izzítógyertya a ludas...kösd le őket egyenként és próbáld úgy. Teljesen szereljem ki vagy elég ha megszikráztatom direktbe? Mert ha jól tudom akkor rossz az izzító ha +12V rátéve direktbe szikrázik. Egyébént köszi.
zotya975 Elküldve Január26, 2014 Elküldve Január26, 2014 Teljesen szereljem ki vagy elég ha megszikráztatom direktbe? Mert ha jól tudom akkor rossz az izzító ha +12V rátéve direktbe szikrázik. Egyébént köszi. Ha zárlatos akkor igen, szikrázik....de azzal azért óvatosan.
Recommended Posts