Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Sziasztok!

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!!!

A következő kérdésem lenne: a sport, vagy tuning vezérműtengely betétele mennyivel növeli a fogyasztást?

Hány fokosat szabad betenni ami még normál és nem extrém?

Egy srác mondta, hogy ő tett be az x14nz-be, és DRÁMAI a változás, de többet is evett de nem tudtam megkérdezni mennyivel...

Mert fél, 1 liter belefér, de 3-4 már nem játszik...

Vagy ez is olyan mint a chiptuning, hogy csak akkor eszik többet ha nagyon csapatom? Ha normálisan akkor nem?

Kérlek Titeket válaszoljatok!!! Köszönöm!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!!!

A következő kérdésem lenne: a sport, vagy tuning vezérműtengely betétele mennyivel növeli a fogyasztást?

Hány fokosat szabad betenni ami még normál és nem extrém?

Egy srác mondta, hogy ő tett be az x14nz-be, és DRÁMAI a változás, de többet is evett de nem tudtam megkérdezni mennyivel...

Mert fél, 1 liter belefér, de 3-4 már nem játszik...

Vagy ez is olyan mint a chiptuning, hogy csak akkor eszik többet ha nagyon csapatom? Ha normálisan akkor nem?

Kérlek Titeket válaszoljatok!!! Köszönöm!

Szerény véleményem a témával kapcsolatban úgy általánosságban , hogy ha valaki tuningolni akar azt nem a leggyengébb 60lovas motorral kellene kezdeni. Ebből is ki lehet hozni 100lónál többet is (lásd Tápiószecső) de valahol úgy hallottam lehet venni ebből az autóból 150lovasat, már 3-400ezer forintért. :rolleyes: De hogy a kérdéssel is foglalkozzunk, ezt már olvastad?http://mindenamituning.uw.hu/motorvezerles.htm

Link to comment
Megosztás:

Szerény véleményem a témával kapcsolatban úgy általánosságban , hogy ha valaki tuningolni akar azt nem a leggyengébb 60lovas motorral kellene kezdeni. Ebből is ki lehet hozni 100lónál többet is (lásd Tápiószecső) de valahol úgy hallottam lehet venni ebből az autóból 150lovasat, már 3-400ezer forintért. :rolleyes: De hogy a kérdéssel is foglalkozzunk, ezt már olvastad?http://mindenamituning.uw.hu/motorvezerles.htm

Jó a link! Elmentettem.

Én is pont ilyen vezérműtengely átalakítás előtt állok - az egyik motoromnál -.... :D

Én is szakiparost bízok meg vele, mert ez nem játék!

Pedig én nem is tuningolok, hanem a fojtott motorváltozatomat alakíttatom át a normál változatra. Ez +8 lóerőt fog hozni és nem 7000-es fordulaton adja le a legnagyobb teljesítményt, hanem 8000-nél. Ehhez van 6 sebességem.

Sajnos eredeti vezérműtengelyt csak komplett motor árában lehet kapni, ezért kell az átalakítás.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!!!

A következő kérdésem lenne: a sport, vagy tuning vezérműtengely betétele mennyivel növeli a fogyasztást?

Hány fokosat szabad betenni ami még normál és nem extrém?

Egy srác mondta, hogy ő tett be az x14nz-be, és DRÁMAI a változás, de többet is evett de nem tudtam megkérdezni mennyivel...

Mert fél, 1 liter belefér, de 3-4 már nem játszik...

Vagy ez is olyan mint a chiptuning, hogy csak akkor eszik többet ha nagyon csapatom? Ha normálisan akkor nem?

Kérlek Titeket válaszoljatok!!! Köszönöm!

Normál használatban nem eszik többet 1l-nél. De.

Ahhoz, hogy kihasználd a nagyobb tengelyt nem elég, hogy belerakod. Érdemes egy másik motorból keresni hozzá egy nagyobb légáteresztő képességű szívósort, ha lehet egy nagyobb pillangószelepet is. A tengelyt fokolni kell, és hozzáiratni egy programot, hogy tartós legyen.

epk947: és a 8 ezres teljesítménycsúcs mellé marad a gyári motorbelső?

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Normál használatban nem eszik többet 1l-nél. De.

Ahhoz, hogy kihasználd a nagyobb tengelyt nem elég, hogy belerakod. Érdemes egy másik motorból keresni hozzá egy nagyobb légáteresztő képességű szívósort, ha lehet egy nagyobb pillangószelepet is. A tengelyt fokolni kell, és hozzáiratni egy programot, hogy tartós legyen.

epk947: és a 8 ezres teljesítménycsúcs mellé marad a gyári motorbelső?

Igen marad minden ugyanúgy, mert a normál gyári Honda teljesítményére állunk be, aminél a hülye franciák miatt kellett lefojtani a motort. -Jogosítvány kategória...-

Ezen kívül csak a főfúvókát kell nagyobbra cserélni, mert az is fojtott.

Más vezérléssel oldották meg a lefojtást. Ez egy 1991-es gép, és ritka mint a fehér holló, ezért nem volt válogatási lehetőségem amikor júniusban megvettem. Már másfél éve vadásztam egy nem lestrapált darabot.

Link to comment
Megosztás:

Igen marad minden ugyanúgy, mert a normál gyári Honda teljesítményére állunk be, aminél a hülye franciák miatt kellett lefojtani a motort. -Jogosítvány kategória...-

Ezen kívül csak a főfúvókát kell nagyobbra cserélni, mert az is fojtott.

Más vezérléssel oldották meg a lefojtást. Ez egy 1991-es gép, és ritka mint a fehér holló, ezért nem volt válogatási lehetőségem amikor júniusban megvettem. Már másfél éve vadásztam egy nem lestrapált darabot.

Milyen autó is ez, tuti írtad már de mindent elfelejtek. Ez azért eléggé nagy fordulatszám tartomány nem?

Link to comment
Megosztás:

Még jó hogy lehet kapni....szinte ajándék ennyiért... :D

Nekem is kellett már cserélni, én "plazma"számlapot vettem bele, ha már cserélni kell, legalább dizájnosra. Abból van olyan is, ami full gyárinak néz ki, csak bekapcsolva a világítást szebb annál, mert egyenletes, és sosem ég ki.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is kellett már cserélni, én "plazma"számlapot vettem bele, ha már cserélni kell, legalább dizájnosra. Abból van olyan is, ami full gyárinak néz ki, csak bekapcsolva a világítást szebb annál, mert egyenletes, és sosem ég ki.

Én most érkeztem el oda hogy már a kesztyűtartóba is ledszalagot tettem, eddíg még ebből sem égett ki egy sem. Plazma számlap....van róla képed? :icon1:

Link to comment
Megosztás:

Hello!!

Olyan kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni, hogy van egy F Asrta GT-m C18XE 16 szelepes motorral, és szeretnék rá hengerenkénti leömlőt tenni, csak nem tudom melyiket vegyem meg, mert van belőle 4-2-1-es, 4-1-es, csak az egyik helyen 8 szelepeshez írja az egyiket, a másik helyen van 16 szelepeshez is, és még itt a harmadik variáció, hogy a B Vectráé esetleg, mert ha jól tudom ezt az Astra szériát a Vectra 125 Le-s motorjával szerelték annak idején.

Válaszotokat, és segítségeteket előre is köszönöm :D

Link to comment
Megosztás:

na én olyat, mint a gyári nem találtam (beválllom még nemforgattam ki a nag vilásgszöttest mind a 4 sarkából)

mondjuk én fel nemfogom mitől "plazma" számlap a plazma számlap? azzal vágták ki? :D

Maximum attól lehet, mert ugye valójában egy fluoreszcens fóliáról van szó, ami feszültség hatására világít.

Ilyesmi: http://www.ebay.de/itm/Beleuchtete-Plasma-Tachoscheiben-Tacho-Opel-Astra-F-Vectra-A-220Kmh-/190602844352?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AOpel|Model%3AAstra+F&hash=item2c60d098c0

Háttérvilágítás ennek csak a megtett kilométer számlálókhoz, meg a mutatókhoz kell, maga a számlap nem is átlátszó.

Ez a sajátomról készült: 1295197-20131231-2HZ1JT.jpg

1295198-20131231-IwFBFq.jpg

Link to comment
Megosztás:

Maximum attól lehet, mert ugye valójában egy fluoreszcens fóliáról van szó, ami feszültség hatására világít.

Ilyesmi: http://www.ebay.de/itm/Beleuchtete-Plasma-Tachoscheiben-Tacho-Opel-Astra-F-Vectra-A-220Kmh-/190602844352?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AOpel|Model%3AAstra+F&hash=item2c60d098c0

Háttérvilágítás ennek csak a megtett kilométer számlálókhoz, meg a mutatókhoz kell, maga a számlap nem is átlátszó.

Ez a sajátomról készült:

Szép! :wub:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.