stirlitz Elküldve December26, 2013 Megoszt Elküldve December26, 2013 Van egy ilyen órám, amiből a hőfokmérős részt eladtam. De odaadom neked külön az órát. oh köszi, nekem elég a számlapja is, hogyé? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Atchen Elküldve December27, 2013 Megoszt Elküldve December27, 2013 Sziasztok! Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!!! A következő kérdésem lenne: a sport, vagy tuning vezérműtengely betétele mennyivel növeli a fogyasztást? Hány fokosat szabad betenni ami még normál és nem extrém? Egy srác mondta, hogy ő tett be az x14nz-be, és DRÁMAI a változás, de többet is evett de nem tudtam megkérdezni mennyivel... Mert fél, 1 liter belefér, de 3-4 már nem játszik... Vagy ez is olyan mint a chiptuning, hogy csak akkor eszik többet ha nagyon csapatom? Ha normálisan akkor nem? Kérlek Titeket válaszoljatok!!! Köszönöm! Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December27, 2013 Megoszt Elküldve December27, 2013 Sziasztok! Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!!! A következő kérdésem lenne: a sport, vagy tuning vezérműtengely betétele mennyivel növeli a fogyasztást? Hány fokosat szabad betenni ami még normál és nem extrém? Egy srác mondta, hogy ő tett be az x14nz-be, és DRÁMAI a változás, de többet is evett de nem tudtam megkérdezni mennyivel... Mert fél, 1 liter belefér, de 3-4 már nem játszik... Vagy ez is olyan mint a chiptuning, hogy csak akkor eszik többet ha nagyon csapatom? Ha normálisan akkor nem? Kérlek Titeket válaszoljatok!!! Köszönöm! Szerény véleményem a témával kapcsolatban úgy általánosságban , hogy ha valaki tuningolni akar azt nem a leggyengébb 60lovas motorral kellene kezdeni. Ebből is ki lehet hozni 100lónál többet is (lásd Tápiószecső) de valahol úgy hallottam lehet venni ebből az autóból 150lovasat, már 3-400ezer forintért. :rolleyes: De hogy a kérdéssel is foglalkozzunk, ezt már olvastad?http://mindenamituning.uw.hu/motorvezerles.htm Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December27, 2013 Megoszt Elküldve December27, 2013 Szerény véleményem a témával kapcsolatban úgy általánosságban , hogy ha valaki tuningolni akar azt nem a leggyengébb 60lovas motorral kellene kezdeni. Ebből is ki lehet hozni 100lónál többet is (lásd Tápiószecső) de valahol úgy hallottam lehet venni ebből az autóból 150lovasat, már 3-400ezer forintért. :rolleyes: De hogy a kérdéssel is foglalkozzunk, ezt már olvastad?http://mindenamituning.uw.hu/motorvezerles.htm Jó a link! Elmentettem. Én is pont ilyen vezérműtengely átalakítás előtt állok - az egyik motoromnál -.... :D Én is szakiparost bízok meg vele, mert ez nem játék! Pedig én nem is tuningolok, hanem a fojtott motorváltozatomat alakíttatom át a normál változatra. Ez +8 lóerőt fog hozni és nem 7000-es fordulaton adja le a legnagyobb teljesítményt, hanem 8000-nél. Ehhez van 6 sebességem. Sajnos eredeti vezérműtengelyt csak komplett motor árában lehet kapni, ezért kell az átalakítás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
reddish Elküldve December27, 2013 Megoszt Elküldve December27, 2013 Sziasztok! Kellemes Ünnepeket Mindenkinek!!! A következő kérdésem lenne: a sport, vagy tuning vezérműtengely betétele mennyivel növeli a fogyasztást? Hány fokosat szabad betenni ami még normál és nem extrém? Egy srác mondta, hogy ő tett be az x14nz-be, és DRÁMAI a változás, de többet is evett de nem tudtam megkérdezni mennyivel... Mert fél, 1 liter belefér, de 3-4 már nem játszik... Vagy ez is olyan mint a chiptuning, hogy csak akkor eszik többet ha nagyon csapatom? Ha normálisan akkor nem? Kérlek Titeket válaszoljatok!!! Köszönöm! Normál használatban nem eszik többet 1l-nél. De. Ahhoz, hogy kihasználd a nagyobb tengelyt nem elég, hogy belerakod. Érdemes egy másik motorból keresni hozzá egy nagyobb légáteresztő képességű szívósort, ha lehet egy nagyobb pillangószelepet is. A tengelyt fokolni kell, és hozzáiratni egy programot, hogy tartós legyen. epk947: és a 8 ezres teljesítménycsúcs mellé marad a gyári motorbelső? 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December27, 2013 Megoszt Elküldve December27, 2013 Normál használatban nem eszik többet 1l-nél. De. Ahhoz, hogy kihasználd a nagyobb tengelyt nem elég, hogy belerakod. Érdemes egy másik motorból keresni hozzá egy nagyobb légáteresztő képességű szívósort, ha lehet egy nagyobb pillangószelepet is. A tengelyt fokolni kell, és hozzáiratni egy programot, hogy tartós legyen. epk947: és a 8 ezres teljesítménycsúcs mellé marad a gyári motorbelső? Igen marad minden ugyanúgy, mert a normál gyári Honda teljesítményére állunk be, aminél a hülye franciák miatt kellett lefojtani a motort. -Jogosítvány kategória...- Ezen kívül csak a főfúvókát kell nagyobbra cserélni, mert az is fojtott. Más vezérléssel oldották meg a lefojtást. Ez egy 1991-es gép, és ritka mint a fehér holló, ezért nem volt válogatási lehetőségem amikor júniusban megvettem. Már másfél éve vadásztam egy nem lestrapált darabot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December27, 2013 Megoszt Elküldve December27, 2013 Igen marad minden ugyanúgy, mert a normál gyári Honda teljesítményére állunk be, aminél a hülye franciák miatt kellett lefojtani a motort. -Jogosítvány kategória...- Ezen kívül csak a főfúvókát kell nagyobbra cserélni, mert az is fojtott. Más vezérléssel oldották meg a lefojtást. Ez egy 1991-es gép, és ritka mint a fehér holló, ezért nem volt válogatási lehetőségem amikor júniusban megvettem. Már másfél éve vadásztam egy nem lestrapált darabot. Milyen autó is ez, tuti írtad már de mindent elfelejtek. Ez azért eléggé nagy fordulatszám tartomány nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve December27, 2013 Megoszt Elküldve December27, 2013 Szerintem motorról beszéltek. :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December27, 2013 Megoszt Elküldve December27, 2013 Milyen autó is ez, tuti írtad már de mindent elfelejtek. Ez azért eléggé nagy fordulatszám tartomány nem? motor.... :-) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December28, 2013 Megoszt Elküldve December28, 2013 motor.... :-) Igaz, valami rémlik már. :omg: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December28, 2013 Megoszt Elküldve December28, 2013 oh köszi, nekem elég a számlapja is, hogyé? Esetleg ez? http://www.szamlapok.hu/modules/clockface/view.php?type=32 Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December28, 2013 Megoszt Elküldve December28, 2013 Esetleg ez? http://www.szamlapok.hu/modules/clockface/view.php?type=32 Még jó hogy lehet kapni....szinte ajándék ennyiért... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December28, 2013 Megoszt Elküldve December28, 2013 Még jó hogy lehet kapni....szinte ajándék ennyiért... :D Nekem is kellett már cserélni, én "plazma"számlapot vettem bele, ha már cserélni kell, legalább dizájnosra. Abból van olyan is, ami full gyárinak néz ki, csak bekapcsolva a világítást szebb annál, mert egyenletes, és sosem ég ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December28, 2013 Megoszt Elküldve December28, 2013 Nekem is kellett már cserélni, én "plazma"számlapot vettem bele, ha már cserélni kell, legalább dizájnosra. Abból van olyan is, ami full gyárinak néz ki, csak bekapcsolva a világítást szebb annál, mert egyenletes, és sosem ég ki. Én most érkeztem el oda hogy már a kesztyűtartóba is ledszalagot tettem, eddíg még ebből sem égett ki egy sem. Plazma számlap....van róla képed? :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December28, 2013 Megoszt Elküldve December28, 2013 Milyen autó is ez, tuti írtad már de mindent elfelejtek. Ez azért eléggé nagy fordulatszám tartomány nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
kennyJ Elküldve December28, 2013 Megoszt Elküldve December28, 2013 Hello!! Olyan kérdéssel szeretnék hozzátok fordulni, hogy van egy F Asrta GT-m C18XE 16 szelepes motorral, és szeretnék rá hengerenkénti leömlőt tenni, csak nem tudom melyiket vegyem meg, mert van belőle 4-2-1-es, 4-1-es, csak az egyik helyen 8 szelepeshez írja az egyiket, a másik helyen van 16 szelepeshez is, és még itt a harmadik variáció, hogy a B Vectráé esetleg, mert ha jól tudom ezt az Astra szériát a Vectra 125 Le-s motorjával szerelték annak idején. Válaszotokat, és segítségeteket előre is köszönöm :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December29, 2013 Megoszt Elküldve December29, 2013 Esetleg ez? http://www.szamlapok.hu/modules/clockface/view.php?type=32 na én olyat, mint a gyári nem találtam (beválllom még nemforgattam ki a nag vilásgszöttest mind a 4 sarkából) mondjuk én fel nemfogom mitől "plazma" számlap a plazma számlap? azzal vágták ki? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December31, 2013 Megoszt Elküldve December31, 2013 na én olyat, mint a gyári nem találtam (beválllom még nemforgattam ki a nag vilásgszöttest mind a 4 sarkából) mondjuk én fel nemfogom mitől "plazma" számlap a plazma számlap? azzal vágták ki? :D Maximum attól lehet, mert ugye valójában egy fluoreszcens fóliáról van szó, ami feszültség hatására világít. Ilyesmi: http://www.ebay.de/itm/Beleuchtete-Plasma-Tachoscheiben-Tacho-Opel-Astra-F-Vectra-A-220Kmh-/190602844352?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AOpel|Model%3AAstra+F&hash=item2c60d098c0 Háttérvilágítás ennek csak a megtett kilométer számlálókhoz, meg a mutatókhoz kell, maga a számlap nem is átlátszó. Ez a sajátomról készült: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December31, 2013 Megoszt Elküldve December31, 2013 Maximum attól lehet, mert ugye valójában egy fluoreszcens fóliáról van szó, ami feszültség hatására világít. Ilyesmi: http://www.ebay.de/itm/Beleuchtete-Plasma-Tachoscheiben-Tacho-Opel-Astra-F-Vectra-A-220Kmh-/190602844352?pt=DE_Autoteile&fits=Make%3AOpel|Model%3AAstra+F&hash=item2c60d098c0 Háttérvilágítás ennek csak a megtett kilométer számlálókhoz, meg a mutatókhoz kell, maga a számlap nem is átlátszó. Ez a sajátomról készült: Szép! :wub: Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December31, 2013 Megoszt Elküldve December31, 2013 jah annyira tényleg nem gáz Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December31, 2013 Megoszt Elküldve December31, 2013 Szép! :wub: Köszi! A műszerkereteknél a beszűrődő fényt kell csak eltakarni majd egyszer, ha szétszedem valamiért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December31, 2013 Megoszt Elküldve December31, 2013 Köszi! A műszerkereteknél a beszűrődő fényt kell csak eltakarni majd egyszer, ha szétszedem valamiért. Nekem a szivargyujtó világítás vetíti be az anyósoldali lábteret. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December31, 2013 Megoszt Elküldve December31, 2013 Köszi! A műszerkereteknél a beszűrődő fényt kell csak eltakarni majd egyszer, ha szétszedem valamiért. hol-e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December31, 2013 Megoszt Elküldve December31, 2013 hol-e? Körben, ahol a számlapok a kerettel találkoznak (a kilométerórán a 20-as mellett, a fordszámmérőn a 0-nál). Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve December31, 2013 Megoszt Elküldve December31, 2013 Körben, ahol a számlapok a kerettel találkoznak (a kilométerórán a 20-as mellett, a fordszámmérőn a 0-nál). ja látom Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts