Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Rendben, értem :blink: "mert csak" :blink: Köszi a választ.

Csak még annyit, hogy a hosszbordásszíj cserénél ezt a feszítőkart is kellene cserélni?

http://alkatresz.forensis.hu/webaruhaz/htmls/autotipus/opel/astra/astra_f_classic_ferdehatu_1998_01_2002_08/15230/szijhajtas/feszitokar/-/mind?gyakori=

Azt nem tudom ilyen nekem nincs. Igazából pénzkidobás -35-40fok alá menni mert nálunk nincs ilyen hideg, azért nem kell töményebb.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Szerintem is, Én is épp a hétvégén lőttem be -24 fokra, bőven elég.

Nem kell egész feszítőt venni, lehet kapni görgőt is csak. Én is vettem csak görgőt, igaz 1.6 16V, de látszatra teljesen így néz ki, de meg kell nézni EPC-ben, az nem téved. De érdemes Unix oldalát megnézni, elég jól működnek már ezek a webshopok.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem is, Én is épp a hétvégén lőttem be -24 fokra, bőven elég.

Nem kell egész feszítőt venni, lehet kapni görgőt is csak. Én is vettem csak görgőt, igaz 1.6 16V, de látszatra teljesen így néz ki, de meg kell nézni EPC-ben, az nem téved. De érdemes Unix oldalát megnézni, elég jól működnek már ezek a webshopok.

Én teljesen cseréltem a feszítőt , mert arra gondoltam hogy az a rugó mégiscsak használva volt 4-5 évig jobb abból is az új.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Helló Mindenki! :hiya:

Nincs véletlenül valakinek egy felesleges, még használható, :unsure: (jó állapotú) hátsó kipufogódobja baráti áron? :hug: Ferdehátú 2001-es benzines Astrához kellene.

ne mán :( Most cseréltettem le az enyimet, még egy évig használható lett volna, de otthagytam kipuffosnál... Későn szóltál

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Hello !

Olyan problémám lenne, hogy mostanában elég sokat eszik, kicsit erőtlen is a kocsim és eszi a hűtővizet. A múltkor vettem észre, hogy alig volt az alján, töltöttem rá és egyedül csütörtökön használtam kb 50 km távon. Ma pedig teljesen üres volt a tartály.

'97-es Astra X14NZ kb 152.500 km-vel

Mi lehet a gond? :wacko:

Link to comment
Megosztás:

Eszi a vizet, vagy elfolyik valahol? Nagyon nem mindegy.

Típushiba a 10-15 évesen elöregedő hűtő, ami elkezdi folyatni a vizet, néha csak annyira hogy nem is van nyoma, de a víz elfogy szépen lassan.

A nemmenés és sokat evés meg jellemzően elhalt lambdaszonda.

De ezek csak tippek, mert ennyi alapján bármi lehet.

Link to comment
Megosztás:

Üdv fiúk lányok...mostanában figyeltem fel rá hogy váltás után amikor lelépek a kuplungról elég határozott koppanás hallatszik a motortérből. Egyesben induláskor nem, de aztán 2-3-4-5-nél igen 2-ben a leghangosabb aztán ahogy feljebb kapcsolok halkabb. Ha leugrok a kuplungról erősebb a hang ha csúsztatom alig hallatszik. Útminőségtől független. A motortartó bakok rendben vannak a futóműnél, bölcsőnél nincs lelazult csavar vagy tropa szilent, gömbcsukló. Amit észrevettem hogy sebességbe téve a kocsit kézzel mozgatva a kerekeket a váltó alsó fedele, hosszú féltengely váltó felöli csuklója felől hallatszik-érezni kottyanást. a keréknek van egy kis holtjátéka. csak éppen nem tudom hogy ez normális vagy ez a hiba oka. Egyenlőre megfigyelem a dolgot ha rosszabbodik akkor leveszem a váltó alját hátha látok is valamit, meg azért összerakom a tartalék féltengelyt (még jó hogy van :D ) ha ez szétesne egyből tudjam cserélni. Bár gyanítom ha a féltengelycsukló ekkorát kottyanna már nem lenne benne golyó.

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nem szivárog és én is a lamdára gondoltam, de sajnos az sem :( Szerintem hengerfejtomítéses lesz, mert megnézegettem a gyertyákat és a rotor felőli (asszem az az egyes, de javítsatok ki ^_^ ) olajos volt és az olajszintem is fogyott. Üzemihőmérsékleten a kipufogó köpködi a vizet. Ahogy nézegettem ez annak a jele.

Link to comment
Megosztás:

Tartom a sebességet, elengedem a gázt, újra rálépek, hogy kigyorsítsak és kis koppanás, hasonló mint neked. Főleg 2ben, 3ban hallkabb, 4ben semmi. Fel volt múltkor emelve az eleje, mindkét kerék a levegőben volt, 1esben. Én is nagy holtjáték vettem észre, koppanást, de majd Én is megnézem amikor jövő héten első futómű ki és a féltengelyek szemrevételezem.

Üdv fiúk lányok...mostanában figyeltem fel rá hogy váltás után amikor lelépek a kuplungról elég határozott koppanás hallatszik a motortérből. Egyesben induláskor nem, de aztán 2-3-4-5-nél igen 2-ben a leghangosabb aztán ahogy feljebb kapcsolok halkabb. Ha leugrok a kuplungról erősebb a hang ha csúsztatom alig hallatszik. Útminőségtől független. A motortartó bakok rendben vannak a futóműnél, bölcsőnél nincs lelazult csavar vagy tropa szilent, gömbcsukló. Amit észrevettem hogy sebességbe téve a kocsit kézzel mozgatva a kerekeket a váltó alsó fedele, hosszú féltengely váltó felöli csuklója felől hallatszik-érezni kottyanást. a keréknek van egy kis holtjátéka. csak éppen nem tudom hogy ez normális vagy ez a hiba oka. Egyenlőre megfigyelem a dolgot ha rosszabbodik akkor leveszem a váltó alját hátha látok is valamit, meg azért összerakom a tartalék féltengelyt (még jó hogy van :D ) ha ez szétesne egyből tudjam cserélni. Bár gyanítom ha a féltengelycsukló ekkorát kottyanna már nem lenne benne golyó.

Link to comment
Megosztás:

Tartom a sebességet, elengedem a gázt, újra rálépek, hogy kigyorsítsak és kis koppanás, hasonló mint neked. Főleg 2ben, 3ban hallkabb, 4ben semmi. Fel volt múltkor emelve az eleje, mindkét kerék a levegőben volt, 1esben. Én is nagy holtjáték vettem észre, koppanást, de majd Én is megnézem amikor jövő héten első futómű ki és a féltengelyek szemrevételezem.

A tartalék féltengelynek egyáltalán nincs holtjátéka amúgy sincs ott annyi hely hogy ennyire elkopjon valami és még maradjon benne golyó, inkább a difiben lesz a hiba szerintem.

Link to comment
Megosztás:

Üdv. ALL!

Húhh...kisebb problémákra keresem a megoldásokat...az ablaktörlő/mosó kézibe meg se moccan/spriccel...viszont fokozatba kapcsolva spriccelhetek...kapcsoló problem lenne?

Illetve a központi zár a hátsó ajtók köül az egyiket ki se nyitja, a másikat meg nem zárja be....

Link to comment
Megosztás:

Üdv. ALL!

Húhh...kisebb problémákra keresem a megoldásokat...az ablaktörlő/mosó kézibe meg se moccan/spriccel...viszont fokozatba kapcsolva spriccelhetek...kapcsoló problem lenne?

Illetve a központi zár a hátsó ajtók köül az egyiket ki se nyitja, a másikat meg nem zárja be....

Halihó...igen, valszeg kapcsoló probléma, elkopott vagy koszos az érintkező. A kp-zárnál meg vezetéktörés-szakadás lehet.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Általános műszaki problémám van...:-) Tükör téma.

Nincs még 4 éve nálam az ótó, de külső tükröt már vagy ötödször megyek venni holnap. Budaf...ingpest VI-VII. kutyaszarlepte kerület, nem parkolok kanyarban, sor elején, szűk helyre stb, nincs ellenségem, mégis letörögetik. A tükör sose lesz 100%-os ha egyszer 'lenyitja' valaki, igaz, általában vissza lehet játszani a helyére, kivéve, ha hátrafelé kapja a maflást és szépen utat csinál magának az elülső 2 szem, vagy töri a foglalatát az elülső csap, amikor jön kifelé.

Ma viszont oly' brutál módon könyökölhettek rá, hogy tört rendesen. Tükörszerelés már csukott szemmel megy és nagyon unom. Nem talált még ki valaki ez ellen egy jó megoldást? Nekem ilyenkor beugrik, hogy egy régi Dodge pick-up kos alakú orremblémája volt úgy felfogatva, hogy meg lehetett billenteni és egy rugóra kötött bovdenbelső tartotta a helyén. Csak ezt a megoldást nem bírom elképzelni azon a kis helyen ami a háromszög alakú belső burkolatban a csipogó mellett van. Nincs valami ötletetek? Köszi, Csaba

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok. Általános műszaki problémám van...:-) Tükör téma.

Nincs még 4 éve nálam az ótó, de külső tükröt már vagy ötödször megyek venni holnap. Budaf...ingpest VI-VII. kutyaszarlepte kerület, nem parkolok kanyarban, sor elején, szűk helyre stb, nincs ellenségem, mégis letörögetik. A tükör sose lesz 100%-os ha egyszer 'lenyitja' valaki, igaz, általában vissza lehet játszani a helyére, kivéve, ha hátrafelé kapja a maflást és szépen utat csinál magának az elülső 2 szem, vagy töri a foglalatát az elülső csap, amikor jön kifelé.

Ma viszont oly' brutál módon könyökölhettek rá, hogy tört rendesen. Tükörszerelés már csukott szemmel megy és nagyon unom. Nem talált még ki valaki ez ellen egy jó megoldást? Nekem ilyenkor beugrik, hogy egy régi Dodge pick-up kos alakú orremblémája volt úgy felfogatva, hogy meg lehetett billenteni és egy rugóra kötött bovdenbelső tartotta a helyén. Csak ezt a megoldást nem bírom elképzelni azon a kis helyen ami a háromszög alakú belső burkolatban a csipogó mellett van. Nincs valami ötletetek? Köszi, Csaba

Típus idegen tükör... Én is nézegetem melyik autóról műthető át.

Link to comment
Megosztás:

Taiwani piacos tükröt kell rá szerezni, az becsuklik:

CSerébe tök ormótlan. :D

Esetleg manta tükör, s akkor azt oda lehet huzatni rugóval. :) De ez meg nem belülről állítható.

Köszi. Sajnos ilyen taiwani tükröt nem találok az ebay-en. Pedig nem lenne rossz, a videó alapján... Ilyet találtam:

http://www.ebay.com/itm/Z13-RACING-DESIGN-FOLDING-MANUAL-MIRROR-FOR-VAUXHALL-ASTRA-F-94-98-/141077691844?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20d8e2bdc4

Persze belülről nem állítható.

Ja meg egy pár csecse ledes tükröt, F Astrára(!) de egyik sem hajtható be.

Manta tükör: azt nem értettem, hogy "oda lehet huzatni rugóval". Hogyan?

Link to comment
Megosztás:

Köszi. Sajnos ilyen taiwani tükröt nem találok az ebay-en. Pedig nem lenne rossz, a videó alapján... Ilyet találtam:

http://www.ebay.com/itm/Z13-RACING-DESIGN-FOLDING-MANUAL-MIRROR-FOR-VAUXHALL-ASTRA-F-94-98-/141077691844?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20d8e2bdc4

Persze belülről nem állítható.

Ja meg egy pár csecse ledes tükröt, F Astrára(!) de egyik sem hajtható be.

Manta tükör: azt nem értettem, hogy "oda lehet huzatni rugóval". Hogyan?

Én sem értem egyébként opelék merev tükrös megoldását, nekünk a szűk bejáró+tuja kombó miatt már a 3. jobbos tükör van az autón, míg a fiatunkon meg csak behajlott, és kész.

A manta tükröt csak poénból mondtam, azért az elég nagy kókány lenne szerintem. :) Amúgy azt két csavar fogja oda a lemezre kívülről, azt simán ki lehet váltani két erős rugóval, ami üzemszerűen a helyén tartja a tükröt, ám ha levernék, akkor csak elhajlik. :)

A gyári tükör alá be kell hegeszteni valami masszív vasat, hogy ha már leviszik, akkor kapja le az övét is. :)

Egyébként fastránál az újabbik gömbölyű tükör már nem behajlós?

Link to comment
Megosztás:

Én sem értem egyébként opelék merev tükrös megoldását, nekünk a szűk bejáró+tuja kombó miatt már a 3. jobbos tükör van az autón, míg a fiatunkon meg csak behajlott, és kész.

A manta tükröt csak poénból mondtam, azért az elég nagy kókány lenne szerintem. :) Amúgy azt két csavar fogja oda a lemezre kívülről, azt simán ki lehet váltani két erős rugóval, ami üzemszerűen a helyén tartja a tükröt, ám ha levernék, akkor csak elhajlik. :)

A gyári tükör alá be kell hegeszteni valami masszív vasat, hogy ha már leviszik, akkor kapja le az övét is. :)

Egyébként fastránál az újabbik gömbölyű tükör már nem behajlós?

Dehogynem. Ugyan úgy egyszerbehajtós, mint a többi :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.