felhasznaaloo Elküldve Szeptember22, 2013 Elküldve Szeptember22, 2013 Pedig ez húz, már az én szerény mércém szerint! :P Legalábbis fojtószelep-pucolás előtt csinálta rendesen. EGR=?
N.Péter Elküldve Szeptember22, 2013 Elküldve Szeptember22, 2013 Sziasztok! A "did" kijelző (amin nincs hőmérséklet) tönkre szokott menni? Vagy nem jellemző rá? Mert mostanában egyre sűrűbben újraindul. Újra be kell írnom az időt és a dátumot. Üdv. nektek
FPepe Elküldve Szeptember22, 2013 Elküldve Szeptember22, 2013 Sziasztok! A "did" kijelző (amin nincs hőmérséklet) tönkre szokott menni? Vagy nem jellemző rá? Mert mostanában egyre sűrűbben újraindul. Újra be kell írnom az időt és a dátumot. Üdv. nektek Vedd ki, pattintsd szét, és a panelon forraszd át a csatlakozó lábait, valszeg elöregedtek a forrasztások.
epk947 Elküldve Szeptember22, 2013 Elküldve Szeptember22, 2013 Köszönöm, hogy válaszoltatok, utánanézek hol kell vákuumcsöveket ellenőriznem az alapjárat miatt (tök kezdő vagyok, könyvből "szerelek"). Ráadásul elkezdett alacsony fordulaton gyenge lenni az ótó, aztán 1szercsak húz. Nem ehhez vagyok szokva! :-) 800-as fordulaton is húzzon mint egy traktor, aszondom. A kuplung tényleg tehénfos-fíling, ahogy a szervizmester mondta, "ugye hogy egész más élmény". Az. Akkor vegyél Zetort!
pszilaj Elküldve Szeptember22, 2013 Elküldve Szeptember22, 2013 Pedig ez húz, már az én szerény mércém szerint! :P Legalábbis fojtószelep-pucolás előtt csinálta rendesen. EGR=? Itt olvasgass egy kicsit! http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1752 ;)
N.Péter Elküldve Szeptember22, 2013 Elküldve Szeptember22, 2013 Oké FPepe! kiszedem, megnézem a csatlakozókat meg a belsejét is. Hátha... Köszi
felhasznaaloo Elküldve Szeptember22, 2013 Elküldve Szeptember22, 2013 Itt olvasgass egy kicsit! http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=1752 ;) Kösz szépen. Húha, van mit tanulnom. Ez ugye nem=a fojtószeleppel, mert azt tisztította ki a héten a szakember. Aszonta, "a kokszolódás miatt a szelep 0 állása egyre feljebb kerül, de most kipucolta és illesztette".
pszilaj Elküldve Szeptember23, 2013 Elküldve Szeptember23, 2013 Kösz szépen. Húha, van mit tanulnom. Ez ugye nem=a fojtószeleppel, mert azt tisztította ki a héten a szakember. Aszonta, "a kokszolódás miatt a szelep 0 állása egyre feljebb kerül, de most kipucolta és illesztette". Nem, nem ugyanaz. A fojtószelep nem kokszolódik, hanem a kartergázból rakódik rá a sok kosz. Az EGR szelep viszont tényleg el tud kokszolódni. Nekem évek óta le van zárva.
felhasznaaloo Elküldve Szeptember23, 2013 Elküldve Szeptember23, 2013 Köszönöm, asszem értem. Megnézem ezt az EGR-t. Üdv. Csaba
Pajzs89 Elküldve Szeptember23, 2013 Elküldve Szeptember23, 2013 Szervószivattyút lehet javítani? Sír benne a csapágy :-S X16SZR
epk947 Elküldve Szeptember24, 2013 Elküldve Szeptember24, 2013 Szervószivattyút lehet javítani? Sír benne a csapágy :-S X16SZR Lehet, de házilag illetve általános autószerelő műhelyben bajos. A szerelő is szakszervizbe viszi javításra.
Raja1983 Elküldve Szeptember24, 2013 Elküldve Szeptember24, 2013 Flennor lengéscsillapitorol lehet tudni valamit?érdemes venni?
nagyonkezdő Elküldve Szeptember24, 2013 Elküldve Szeptember24, 2013 Szervószivattyút lehet javítani? Sír benne a csapágy :-S X16SZR Ha csak a csapágy a nyűg, azt megtettem. http://www.opelforum.hu/index.php?showtopic=335&hl=t%FBg%F6rg%F5&&page=40
FPepe Elküldve Szeptember24, 2013 Elküldve Szeptember24, 2013 Szervószivattyút lehet javítani? Sír benne a csapágy :-S X16SZR Mielőtt szétszeded, azért nézd meg, milyen a szervóolaj a rendszerben. Ha már fekete (újonnan ugye piros a színe), akkor azért előbb cseréld le, lehet már ettől megszűnik a probléma (ATF Dexron II kell bele).
Davee Elküldve Szeptember24, 2013 Elküldve Szeptember24, 2013 Flennor lengéscsillapitorol lehet tudni valamit?érdemes venni? Olcsó és kopog, röviden...
zotya975 Elküldve Szeptember25, 2013 Elküldve Szeptember25, 2013 Na hát akkor...úgy kezdődött hogy buborog a kipuf.. nézem a hátsó dob előtt van elrohadva a cső...kocsi alábakol hátsó dob leszed, könnyen lejött mert a rohadásnál eltört. Sikerült kibűvészkednem a dob csonkából a beletört csődarabot, ez egész épnek tünt. A következő lépésnél leszedtem a középdobot a csővel együtt ugye fent nem tudom hegeszteni.. a katalizátornál flexelni kellett a csavarokat. Fent nem tudtam kiütni a csavarok csonkjait így hát leszedtem a maradékot is a leömlőtől kezdve. Beindítottam így a kocsit na hát már ezért megérte belekezdeni... :D a szomszédokat még nem kérdeztem meg kinek hogy tetszett, de csak 3000-ig mertem pörgetni... :D A csövet egész könnyen megtoldottam bár alul már szinte csak a pöttyre pöttyöztem olyan vékony volt.A hátsó dobnál láttam némi rozsdát az oldalán a peremezésnél, jó szokásomhoz híven kicsit megpiszkáltam így lett olyan 20centi hosszú 2 centis nyílás ahol egész jól ki tudott potyogni a dob belső részének a maradéka. Mivel közben a drótom elfogyott ide csak egy lemezt tettem pár önmetsző csavarral. Visszaraktam mindent most pont úgy buborog a foltozott dob miatt mint amikor kezdtem. :icon10:
zotya975 Elküldve Szeptember25, 2013 Elküldve Szeptember25, 2013 Mondtam mar h ne piszkald.. :D A cső mindenképpen megadta volna magát napokon belül már simán nyeklett a rázkódástól.....a dob meg hát na megette a víz... :rolleyes:
megadave Elküldve Szeptember25, 2013 Elküldve Szeptember25, 2013 De legalább jól elszórakoztál egy délutánt. :)
pszilaj Elküldve Szeptember25, 2013 Elküldve Szeptember25, 2013 Hát van itt olyan, akinek ha nincs, csinál munkát! :D
FPepe Elküldve Szeptember25, 2013 Elküldve Szeptember25, 2013 A cső mindenképpen megadta volna magát napokon belül már simán nyeklett a rázkódástól.....a dob meg hát na megette a víz... :rolleyes: Pontosan ezt eljátszottam két éve én is. Nekem is beletörtek a csavarok a katalizátor csonkjába, az tartott fél délutánt, míg kifúrtam a maradványokat. Mivel nekem a középső dob belseje is össze volt már szakadva, nem vacakoltam, vettem egy középső dobot egyben a hátsó csőszakasszal, és kompletten cseréltem.
zotya975 Elküldve Szeptember25, 2013 Elküldve Szeptember25, 2013 Pontosan ezt eljátszottam két éve én is. Nekem is beletörtek a csavarok a katalizátor csonkjába, az tartott fél délutánt, míg kifúrtam a maradványokat. Mivel nekem a középső dob belseje is össze volt már szakadva, nem vacakoltam, vettem egy középső dobot egyben a hátsó csőszakasszal, és kompletten cseréltem. Valaki már megelőzött a katalizátorból csak ki kellett ütni a 8-as csavart már kifúrták nekem. :D Most nézegettem a porbeles drót árakat ugye elfogyott Győrben üzletben vettem 9 ezerért 40dekát, neten meg 5000-ért van 90 deka. http://g-tatools.hu/index.php/search?keyword=porbeles&limitstart=0&option=com_virtuemart&view=categoryAzért nagyon nem mindegy még a psotaköltséggel is. Amúgy szerintem nem veszek másik dobot ez sem bírta 2 évig sem, kivágom a kirohadt részt és hajlítok 1.5-ös lemezből rá új palástot. Amúgy most hogy a nagyja rozsdát kiöntöttem a dobból mintha jobban is menne. :icon1:
spzoli Elküldve Szeptember25, 2013 Elküldve Szeptember25, 2013 Ne felejtsd el beleütni az E jelet. :D
zotya975 Elküldve Szeptember25, 2013 Elküldve Szeptember25, 2013 Ne felejtsd el beleütni az E jelet. :D kell bele? :blink:
Recommended Posts