Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Rossz fajta órákkal próbálkozol, nem megfelelő a váltóhoz. Tuti hogy az eredeti is ezt csinálja?

Hello!

Igen, mivel az eredetivel jelentkezett a probléma, így az alapján vásároltam bontottan egy komplett műszeregységet (figyeltem, hogy megegyezzen a km óra típusa w1111).

Használtan vásároltam az autót anno, előfordulhat h. bedöglött az előző tulajnál az óra és nem megfelelőt tettek be helyette.

Hol tudom megnézni, hogy gyárilag milyen típusú órának kellene benne lennie?

Tibircke

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Van egy olyan problémám, hogy adott egy 1992-es c14nz.

Nem mér megfelelően a kilométeróra ( az óra szerint 40-el megyek, viszont a gps és a kihelyezett sebességmérők szerint 50 km/h a sebesség, Az óra szerinti 70-nél viszont már 90 a valódi sebesség).

Kilóméteróra spirál nemrégen lett cserélve, de a probléma már előtte is megvolt, próbáltam másik órával is, ott is ugyanez a helyzet.

Mi lehet a baja? :o

Ebben szeretnék segítséget kérni.

Köszönettel:

Vas Tibor

Mekkora kerekek vannak az autón?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Írok ide is, mert corsa topicban nem kaptam választ:) A gondom, hogy ki szeretném a corsan venni a tető antennát, így jó lenne előjáróban (tegnap nem tudtam próbálkozni) egy kis segítség, lehet az astrán is hasonló nem tudom. A kérdés, hogy mégis hogy kivitelezzem? Az antennát valahol a tetőkárpit alatt szét kell-e húznom vagy elég a tetőlemeznél lévő anyát valahogy leszednem, ami elvileg oda fogja és esetleg ki lehet húzni magából az antennából a vezetéket, mint pl. egy kilométeróra spirálnál?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Írok ide is, mert corsa topicban nem kaptam választ:) A gondom, hogy ki szeretném a corsan venni a tető antennát, így jó lenne előjáróban (tegnap nem tudtam próbálkozni) egy kis segítség, lehet az astrán is hasonló nem tudom. A kérdés, hogy mégis hogy kivitelezzem? Az antennát valahol a tetőkárpit alatt szét kell-e húznom vagy elég a tetőlemeznél lévő anyát valahogy leszednem, ami elvileg oda fogja és esetleg ki lehet húzni magából az antennából a vezetéket, mint pl. egy kilométeróra spirálnál?

Jol irod csak nem vagylagos hanem es. Szethuzod hatul a karpit alatt. A talpbol 10cm vezetek log ki. Utana lejatszod az anyat es felfele kiemeled a talpat.
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem a kővetkezőben.

Opel Astra 1.2 x12xe 2000.-es évjáratú kb 230ekm futott.

Hidegen indítás után csattog pár mp.ig, melegen ciripel.

Lánc vagy patron lenne?

Nem kizárt hogy a gyári van benne,előélet ismeretlen.

Melegen 80fokos víz felett, alapjáraton nincs olajnyomás.

Olaj mindig cserélve 10ekm ként, probléma nem szűnik meg, gomba is új benne.

Szelepfedél leszedve, kipucolva minden, ott szerintem nincs probléma.

Gondolom melegen valami megtágul, talán a salnik? ezért engedheti el a nyomást.

Láncszettnek köze lehet hozzá?

Szerintem nem.

Milyen szettet és hol érdemes venni hozzá?

Láncot vagy csak a patron szoktátok cserélni első körben?

Ezeknél a motoroknál ha csak egy patron cserélsz, vezérlés gondolom a helyén marad, szoktátok rögzíteni valahogy?

Kösz Üdv

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem a kővetkezőben.

Opel Astra 1.2 x12xe 2000.-es évjáratú kb 230ekm futott.

Hidegen indítás után csattog pár mp.ig, melegen ciripel.

Lánc vagy patron lenne?

Nem kizárt hogy a gyári van benne,előélet ismeretlen.

Melegen 80fokos víz felett, alapjáraton nincs olajnyomás.

Olaj mindig cserélve 10ekm ként, probléma nem szűnik meg, gomba is új benne.

Szelepfedél leszedve, kipucolva minden, ott szerintem nincs probléma.

Gondolom melegen valami megtágul, talán a salnik? ezért engedheti el a nyomást.

Láncszettnek köze lehet hozzá?

Szerintem nem.

Milyen szettet és hol érdemes venni hozzá?

Láncot vagy csak a patron szoktátok cserélni első körben?

Ezeknél a motoroknál ha csak egy patron cserélsz, vezérlés gondolom a helyén marad, szoktátok rögzíteni valahogy?

Kösz Üdv

Milyen olaj van benne?

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem a kővetkezőben.

Opel Astra 1.2 x12xe 2000.-es évjáratú kb 230ekm futott.

Hidegen indítás után csattog pár mp.ig, melegen ciripel.

Lánc vagy patron lenne?

Nem kizárt hogy a gyári van benne,előélet ismeretlen.

Melegen 80fokos víz felett, alapjáraton nincs olajnyomás.

Olaj mindig cserélve 10ekm ként, probléma nem szűnik meg, gomba is új benne.

Szelepfedél leszedve, kipucolva minden, ott szerintem nincs probléma.

Gondolom melegen valami megtágul, talán a salnik? ezért engedheti el a nyomást.

Láncszettnek köze lehet hozzá?

Szerintem nem.

Milyen szettet és hol érdemes venni hozzá?

Láncot vagy csak a patron szoktátok cserélni első körben?

Ezeknél a motoroknál ha csak egy patron cserélsz, vezérlés gondolom a helyén marad, szoktátok rögzíteni valahogy?

Kösz Üdv

Amúgy ez itt az F-astra fórum, bro .

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.