spzoli Elküldve Július2, 2013 Megoszt Elküldve Július2, 2013 A gyújtáskapcsoló zárhengert hogy lehet kiszedni? Annó valahol megtaláltam, de most az istenért se. Megkeresed a furatot az ontvenyen. Beleszursz vmit, forgatod a kulcsot. Aztan mikor beljebb megy a pocok akkor ki tudod huzni a zarat. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július2, 2013 Megoszt Elküldve Július2, 2013 Most már csak azt árulja el nekem valaki, hogy állítható magasságú kormánynál, hogyan férek hozzá a gyújtáskapcsoló betét hátsó hernyócsavarjához? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Burzsuj. Állítható kormányt még nem is láttam astrában :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Burzsuj. Állítható kormányt még nem is láttam astrában :) Az enyém is állítható 2 irányban. Jobbra, illetve balra-forgás irányt tud, méghozzá fokozatmentesen :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Sziasztok! Nézegettem a motortartókat, és azt láttam, hogy a hátsónak a középső része, amit a motorhoz csatlakozik, a többi résztől 1-1,5cm-rel kintebb áll, vagyis mintha előrébb lenne ennyivel a motor. A váltó oldalira nem nagyon látok rá, de masszívnak látszik. Ha kicserélném a hátsót, a csavarokkal vissza lehet húzni a motort a helyére? Elég feszesnek látszik. Amúgy jól látom, hogy csak a négy csavart kell a cseréhez kioldani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Most már csak azt árulja el nekem valaki, hogy állítható magasságú kormánynál, hogyan férek hozzá a gyújtáskapcsoló betét hátsó hernyócsavarjához? Jó nehezen, de amúgy a simán is. Sziasztok! Nézegettem a motortartókat, és azt láttam, hogy a hátsónak a középső része, amit a motorhoz csatlakozik, a többi résztől 1-1,5cm-rel kintebb áll, vagyis mintha előrébb lenne ennyivel a motor. A váltó oldalira nem nagyon látok rá, de masszívnak látszik. Ha kicserélném a hátsót, a csavarokkal vissza lehet húzni a motort a helyére? Elég feszesnek látszik. Amúgy jól látom, hogy csak a négy csavart kell a cseréhez kioldani? Szerintem annyit nem tud visszahúzni. Arra gondolsz amelyiken a váltórudazat is van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Szerintem annyit nem tud visszahúzni. Arra gondolsz amelyiken a váltórudazat is van? Igen, arra. A képen, ha jól látom, a konzol egy szintben van a bak szélével, valamint az aluminium betéttel. Nálam a konzol ugyan hozzá van fogva az alubetéthez, dmintha kihúzódott volna az alubetét a bakból. Hátulról, a csavarok felől tapizva a bakot, a gumis részek kicsit nyúlnak előre, az alu részt követve. Lehet jobb, ha hozzá sem nyúlok? Ha nem tudom visszahúzni, akkor meghúzni sem tudom a csavarokat, nem? Az egész miértjén elgondolkodni sem próbálok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Talán sikerül linkelni a képet: http://img833.imageshack.us/img833/5747/tdfg.jpg Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Talán sikerül linkelni a képet: http://img833.imageshack.us/img833/5747/tdfg.jpg Sikerült csak olyan közeli hogy nem ismerem fel melyikről van szó. Ha szembeállsz a motorral ez hol van? Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Messzebbről takarásban lett volna. Ez az, amit te is linkeltél. Ha szemben állok, akkor majdnem középen, előttem, a motor, és a tűzfal között. De írtam, hogy a hátsóról van szó. Kérdés, hogy mi nincs a helyén, és helyre lehet-e rakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Messzebbről takarásban lett volna. Ez az, amit te is linkeltél. Ha szemben állok, akkor majdnem középen, előttem, a motor, és a tűzfal között. De írtam, hogy a hátsóról van szó. Kérdés, hogy mi nincs a helyén, és helyre lehet-e rakni? Hát ugye a motort csak a 3 bak rögzíti pontosabban ebből 1 váltótartó bak. Csak itt tud elmászni ezeket kell megnézni tüzetesen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bzoley Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 Hát ugye a motort csak a 3 bak rögzíti pontosabban ebből 1 váltótartó bak. Csak itt tud elmászni ezeket kell megnézni tüzetesen. És a legnehezebben szemrevételezhető. Megpróbálom majd alaposabban megnézni, de mintha jól állna. A másik oldal tuti rendben, amikor hosszbordást cseréltem, le kellett venni, nem volt vele gond. Maga a nagy vas keresztben, amire a hátsó bak csavarozva van, nem tud elmenni hátra? Mondjuk baleset, vagy a korábbi tulaj fenn akadt valamin, stb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 És a legnehezebben szemrevételezhető. Megpróbálom majd alaposabban megnézni, de mintha jól állna. A másik oldal tuti rendben, amikor hosszbordást cseréltem, le kellett venni, nem volt vele gond. Maga a nagy vas keresztben, amire a hátsó bak csavarozva van, nem tud elmenni hátra? Mondjuk baleset, vagy a korábbi tulaj fenn akadt valamin, stb. Az enyémen az eléggé meg van erősítve szerintem előbb törik mint görbül. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Július3, 2013 Megoszt Elküldve Július3, 2013 nincs vkinek BP-n (vagy DK-n) nem klímás hűtője eladó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Július4, 2013 Megoszt Elküldve Július4, 2013 Hellosztok!Javítható hiba ha bemelegszik a motor vagy gyorsabban megyek miután megállok villogni kezd az olajnyomás?oljnyomás szabályzó szelep tisztítás után megoldódik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július4, 2013 Megoszt Elküldve Július4, 2013 Hellosztok!Javítható hiba ha bemelegszik a motor vagy gyorsabban megyek miután megállok villogni kezd az olajnyomás?oljnyomás szabályzó szelep tisztítás után megoldódik? Hülye kérdés, de: olajszint rendben? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagydavid Elküldve Július5, 2013 Megoszt Elküldve Július5, 2013 Hülye kérdés, de: olajszint rendben? Természetesen igen kb 2 hete volt olajcsere azóta villog az előző periódusban öntöttem az olajhoz motorregeneráló adalékot akkor nem volt ilyen gondom most mitől lehet? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nyunyo85 Elküldve Július5, 2013 Megoszt Elküldve Július5, 2013 Sziasztok új vagyok itt de OPEL-os :D OPEL kadett c14nz A jelenség a következö: először nem volt gond 1x nehezen indult..(talán itt kezdődött minden) de elindult.Pár nap mulva lerobbant a kocsi el sem indult , önindító teker de semmi..haza lett huzatva most garázsban van (ahol lenni szokott :D ) Benzin van szikra nincs ... kezdésnek gyujtáselosztó csere kompletten bontóból... Eggyetlen szikra mikor ráadom a gyujtást.... "új" trafó szintén bontóból .... még mindig csak egy szikra mikor ráadom a gyujtást...motorvezérlő elektronika (anyós ülésnél 'A' oszlopnál lábnál a kárpit alatt) cserélve szintén bontóból ...még mindig csak eggyetlen egy szikra, mikor ráadom a gyújtást.... A kábelek jók ellenőrizve rotor vége csiszolópapírral fémtiszta , elosztofedél belűl középen az a talán "szénkefe" megvan ép, belül a "szikravevők" felcsiszolva szintén fém tisztára...Fogalmam sincs mi baja lehet :S Amit tudtam cseréltem, és mégse jó .Hétfőn jön egy villamossági szerelő , kiváncsi vagyok mit tud kihozni belőle. Valakinek esetlegnincs még valami ötlete mi okozhatja a hibát ?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Július5, 2013 Megoszt Elküldve Július5, 2013 Természetesen igen kb 2 hete volt olajcsere azóta villog az előző periódusban öntöttem az olajhoz motorregeneráló adalékot akkor nem volt ilyen gondom most mitől lehet? lehet hogy leért a varázslötty :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
REUNION Elküldve Július5, 2013 Megoszt Elküldve Július5, 2013 Sziasztok.Megérett a cserére az olajteknő tömítésem.....orrán-száján engedi körbe az olajat...szóval,leveszem a deknit,felrakom az új tömítést,dekni vissza,aztán ennyi?Vagy van itt is valami trükközés??Előre is köszönöm a hozzáértő,szakszerű válaszokat... :hiya: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július5, 2013 Megoszt Elküldve Július5, 2013 Természetesen igen kb 2 hete volt olajcsere azóta villog az előző periódusban öntöttem az olajhoz motorregeneráló adalékot akkor nem volt ilyen gondom most mitől lehet? Több oka lehet a hibának, pölö az olajszivattyú kopott és az új hígabb olajjal nem tud elegendő nyomást termelni, amikor már meleg és még hígabb az olaj. A főtengely erősen kopott itt "szökik" az olajnyomás, vagy kosz került a rugós-golyós szelep alá és részben visszaenged. Szerintem. Sziasztok új vagyok itt de OPEL-os :D OPEL kadett c14nz A jelenség a következö: először nem volt gond 1x nehezen indult..(talán itt kezdődött minden) de elindult.Pár nap mulva lerobbant a kocsi el sem indult , önindító teker de semmi..haza lett huzatva most garázsban van (ahol lenni szokott :D ) Benzin van szikra nincs ... kezdésnek gyujtáselosztó csere kompletten bontóból... Eggyetlen szikra mikor ráadom a gyujtást.... "új" trafó szintén bontóból .... még mindig csak egy szikra mikor ráadom a gyujtást...motorvezérlő elektronika (anyós ülésnél 'A' oszlopnál lábnál a kárpit alatt) cserélve szintén bontóból ...még mindig csak eggyetlen egy szikra, mikor ráadom a gyújtást.... A kábelek jók ellenőrizve rotor vége csiszolópapírral fémtiszta , elosztofedél belűl középen az a talán "szénkefe" megvan ép, belül a "szikravevők" felcsiszolva szintén fém tisztára...Fogalmam sincs mi baja lehet :S Amit tudtam cseréltem, és mégse jó .Hétfőn jön egy villamossági szerelő , kiváncsi vagyok mit tud kihozni belőle. Valakinek esetlegnincs még valami ötlete mi okozhatja a hibát ?? A trafó alatti gyujtásmodul és a Hall-jeladó lett cserélve? Amúgy az elsoztó-rotort nem csiszolgatni kell iagzából hanem cserélni. Ezek az elektródák éppúgy fogynak mint a gyertyákon a sarkok, ha csiszolod azzal lehet hogy tiszta lesz de a távolság még jobban nő köztük. Sziasztok.Megérett a cserére az olajteknő tömítésem.....orrán-száján engedi körbe az olajat...szóval,leveszem a deknit,felrakom az új tömítést,dekni vissza,aztán ennyi?Vagy van itt is valami trükközés??Előre is köszönöm a hozzáértő,szakszerű válaszokat... :hiya: Leveszed, fémtisztára elmosod a karter és a blokk csatlakozó felületét megtisztítva minden tömítés-egyéb maradéktól. Én pasztáztam a tömítés mindkét oldalát de ebben megoszlanak a vélemények. A csavarokat visszarakáskor menetrögzítőztem mert nekem egy-kettő kirázkódott. Jó copós amúgy visszajátszani a kipufogócső fölé a kartert, közben vigyázzni hogy ne húzd le a pasztát ne ejtsd el a csavart. Jó ha van akna és egy segítő aki fogja a olajteknőt amíg betekered a csavarokat. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nyunyo85 Elküldve Július6, 2013 Megoszt Elküldve Július6, 2013 "A trafó alatti gyujtásmodul és a Hall-jeladó lett cserélve? Amúgy az elsoztó-rotort nem csiszolgatni kell iagzából hanem cserélni. Ezek az elektródák éppúgy fogynak mint a gyertyákon a sarkok, ha csiszolod azzal lehet hogy tiszta lesz de a távolság még jobban nő köztük." A trafó alatti modul kompletten trafóval és modullal lett cserélve, a HAll jeladó szintén kompletten, a rotorral és a rotor tengelye amiben van ház , még a tengely végén az a fekete kör alaku műanyag is lett cserélve ami megy bele a vezérműtengelybe.És az is működik forog, összerakás elött ellenőríztem :) köszönöm a válaszodat Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mdani Elküldve Július6, 2013 Megoszt Elküldve Július6, 2013 Üdv mindenkinek! Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy valaki cserélt-e már üzemanyag szintjelzőt? Mert olyan probléma van a géppel, hogy a műszeren a mutató menet közben folyamatos mozgásban van, nem áll be fix értékre, igazából nem mutat nagyon rossz értéket, de a bc-t állandóan újra kell kalibrálni mert a megtehető kilómétert is rosszul mutatja, és arra gondoltam hogy az üzemanyag szintjelző miatt. Szerintetek előfordulhat hogy szintjelző baja van? Vagy valaki találkozott már olyannal, hogy minden egyes alkalommal mikor beindítom, más és más megtehető kilómétert mutat? Előre is köszi a válaszokat Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Július6, 2013 Megoszt Elküldve Július6, 2013 Üdv mindenkinek! Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy valaki cserélt-e már üzemanyag szintjelzőt? Mert olyan probléma van a géppel, hogy a műszeren a mutató menet közben folyamatos mozgásban van, nem áll be fix értékre, igazából nem mutat nagyon rossz értéket, de a bc-t állandóan újra kell kalibrálni mert a megtehető kilómétert is rosszul mutatja, és arra gondoltam hogy az üzemanyag szintjelző miatt. Szerintetek előfordulhat hogy szintjelző baja van? Vagy valaki találkozott már olyannal, hogy minden egyes alkalommal mikor beindítom, más és más megtehető kilómétert mutat? Előre is köszi a válaszokat Nem nagyon szokott elromlani, inkább kontakthiba lehet valahol.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
wookie Elküldve Július6, 2013 Megoszt Elküldve Július6, 2013 Sziasztok új vagyok itt de OPEL-os :D OPEL kadett c14nz A jelenség a következö: először nem volt gond 1x nehezen indult..(talán itt kezdődött minden) de elindult.Pár nap mulva lerobbant a kocsi el sem indult , önindító teker de semmi..haza lett huzatva most garázsban van (ahol lenni szokott :D ) Benzin van szikra nincs ... kezdésnek gyujtáselosztó csere kompletten bontóból... Eggyetlen szikra mikor ráadom a gyujtást.... "új" trafó szintén bontóból .... még mindig csak egy szikra mikor ráadom a gyujtást...motorvezérlő elektronika (anyós ülésnél 'A' oszlopnál lábnál a kárpit alatt) cserélve szintén bontóból ...még mindig csak eggyetlen egy szikra, mikor ráadom a gyújtást.... A kábelek jók ellenőrizve rotor vége csiszolópapírral fémtiszta , elosztofedél belűl középen az a talán "szénkefe" megvan ép, belül a "szikravevők" felcsiszolva szintén fém tisztára...Fogalmam sincs mi baja lehet :S Amit tudtam cseréltem, és mégse jó .Hétfőn jön egy villamossági szerelő , kiváncsi vagyok mit tud kihozni belőle. Valakinek esetlegnincs még valami ötlete mi okozhatja a hibát ?? Pedig a hall jeladó/gyújtásmodul körül lesz ott valami. Én megnézném egy olyannal ami működő autóról lett leszedve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts