djhalasi Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 igen egy próbát megér:) egész pontosan le írva, ami a gyújtótrafót rögzíti a kasztnihoz csavar, ami közelebb esik az akksihóz, arra tekersz egy drótot majd a másik végét pedig az aksihoz és ennyi:) Az enyém DIS gyújtásos. Ott a hengerfejről kapja a testet a trafó, vagy csak a rámenő vékony vezetékek egyikéről? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Az alábbi linken találsz róla képet, leírást. Nem biztos, hogy ez van eldugulva, inkább a csövek szoktak. Gyárilag elméletileg egy membrán van benne, nekem üres volt ahogy a leírásban is látod. Át tudod fújni legalább az egyik irányból akkor jó. http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/16/tankszellozteto_ellenorzese__tisztitasa hát nekm nem nyitja meg a linket.akkor onnan arrol a végéről ami a tűzfalnál van onnan fujjak bele? a membránt azt hol találom? Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Június12, 2013 Megoszt Elküldve Június12, 2013 Az enyém DIS gyújtásos. Ott a hengerfejről kapja a testet a trafó, vagy csak a rámenő vékony vezetékek egyikéről? hát a kérdésed jó ennyire nem vagyok szaki remélem más tud erre neked választ adni:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június12, 2013 Megoszt Elküldve Június12, 2013 Már 5X copatsz meg ezzel a honlappal, de most már teszek egy cetlit a monitorra hogy NEM kattintok az opelműhelyre mert lefagy tőle a gép. Tudok róla, hogy valami fagyaszt, még nem találtam meg mi okozza, sry, nemsokára kicserélem a rendszert ott nem lesz ilyen. hát nekm nem nyitja meg a linket.akkor onnan arrol a végéről ami a tűzfalnál van onnan fujjak bele? a membránt azt hol találom? Hogy érted, hogy nem nyitja meg? Ha az infóboxod látod regisztrálj vagy lépj be és látni fogod. Bocs az OFF-ért. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Pisti96 Elküldve Június17, 2013 Megoszt Elküldve Június17, 2013 megtudnátok nekem mondani hogy mi(k) szoktak elromlani a leggyakrabban egy f astrán?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június17, 2013 Megoszt Elküldve Június17, 2013 megtudnátok nekem mondani hogy mi(k) szoktak elromlani a leggyakrabban egy f astrán?? :D :omg: szinte semmi Ez a forum sem jött volna létre, ha nincs a..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 megtudnátok nekem mondani hogy mi(k) szoktak elromlani a leggyakrabban egy f astrán?? Eddíg cseréltem vagy javítottam az auton a teljesség igénye nélkül: benzinpumpa, benzinpumpa relé, csatlakozó, gyujtásmodul, trafó, gyujtókábelek, gyertyák elosztó, rotor, HF-csere, felújtás, szelepfedél, kartertömítés csere, főtengely.veztengely szimeringek cseréje (motorkiemeléssel) vezérléscsere 2X, elektromos abalkemelő, tükör beépítés műszeregység csere, ablaktörlőmotor csere, tetőkárpit felújítás, fényszóró, zárhíd csere, hűtőcsere 2X, plussz izzók ledek egybek cseréje beépítése. Az autó számos pontján karosszériázási munkák. Most így hirtelen ennyi. nem ment rá sok pénz 2008-óta kábé 600ezer fortint a pontos számot fejből nem tudom, ebben a tankolások természetesen nincsenek benne. Most akarsz astrát venni? Üdv köreinkben. :D 3 kép kedvcsinálónak: Ui: majd elfelejtettem az autó jelenleg üzemképtelen alkatrészre várok, pusziii! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Degecen születtél, mi? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 megtudnátok nekem mondani hogy mi(k) szoktak elromlani a leggyakrabban egy f astrán?? Szóval megbízható, ha el is romlik, nem nagyon hagy ott. Kasztni rohadós. Aztán egr szelep, olajfogyás 16v-nél. A 8v egyszerűbb. Inkább kérdezz, milyen verdát nézel pontosan:) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Az szokásosokon (olajcsere-vezérlés stb.) kívül: Hűtő, kuplung szett, Riasztó, Csomagtartó ajtó-telók, Összes vízcső, külső Faceliftes tükrök, Váltókar (GSI váltógombos) Bőr váltó szoknya, Bőr kézifék szoknya, méretpontos gumiszőnyegek, kiegészítő gázolajszűrő, Balos hátsó lámpa, 3db központi zár motor, 2x önindító csere, egy pár tetősín, 2 vészvillogó kapcsoló, fényváltókar, katalizátortól hátra teljes kipuf rendszer, tankcsere, olajdekli csere + tömítés, kovácsolt erősített hátsó rugók, hátsó lengéscsillapítók, első fékbetétek, izzítógyertyák, testkábel, még egy vízcső, vákumcsövek, akksi, porlasztócsúcsok, fekete ülések, fekete ajtókárpitok, javított tetőkárpit, kormánykerék, váltórudazat, indexek, Műszerfal LEDezés, Itt egy lépcső, mert megtörtént a: Motorcsere, teljes váltórudazatcsere a váltókarig, persze a váltókar is csere megint, most egy klasszikra, GSI ülések + ajtókárpitok, LED helyzetjelzők (nem kék Zoli bammeg, jégfehér!!! ) és a következő lépcső: Összetörtem : Bontott lámpa, bontott hűtőmaszk, sok kalapálás. Aztán Termosztát csere, légszűrőház, légszűrő, rezonátor, első lökös, új fényszórók, motorháztető, sárvédő, új zárhíd, gyári D corsa nyári kerekek + dísztárcsák, csomagtartó ajtó műanyag takaró kívülre, bontott dojcsbólött tetőkárpit, csomagtér küszöb-műanyag burkolat, kardánbox, hamutartóval, SMDledes helyzetjelző (még mindig jégfehér ) fordulatszámmérős műszeregység + LEDezése, ékszíjtárcsa csiszolás + túlméretes szíj, Fékbetétek + tárcsák mélyládikák hátra, új hűtő kiegyenlítő tartály, hőgomba, önindítócsere harmadszor, váltókar gumigyűrű, audi hátsó rugók, csomagtartó ajtó telók, valeo fényszórók, Vectra2000 kormány, ajándék-téligumik (ez mondjuk kifejezetten nem viselt meg anyagilag), bal hátsó taposó illesztés javítás, ködlámpákat vettem, de még nincsenek benne. Teljes beltér kiürítés lemezig, ez időre Kölcsönbe kapott bézs Vectra ülések betéve(köszi Jani), újra váltókar (megint GSI) bal hátsó taposó csere, alvázvédés, vezetőülés rögzítés javítás, kézifék-konzol hegesztés, beltér vissza, új padlószőnyeg, újra kiegyenlítőtartály csere, ültetés :rugókkal- keményített-rövidített lengéscsillapítókkal, új balos féltengely, váltórudazat felső szimmering csere (előtte 4 liter váltóolaj el-locsolása), Irmscher 16"-os felnik + 205/45 gumik, új izzítógyertyák, 256-os fékek előre, tárcsafékek hátra, 22-es Kadett Gsi Főfékhenger, Hátulról megzúztak a lámpánál...: Utánrontott hátsó lökös, + vonóhorog le, kipuf flexi cső csere, aztán hátsó rugótányérok átalakítása(egy kis plusz, vagy inkább mínusz csüccs), Gsi motorháztető, Ablakfóliázás feketére, megint egy rohadt kiegyenlítő tartály, de mostmár egy gyári, Fűtőmotor-előtét ellenállás, Hátsó ablaktörlő le - helye lefalazva, 195/45-16-os gumik, első lengőkarok felújít, új talpasok, új szilentek, 22-es stabrúd előre, GSi-ből hátsó stabrúd a hídra, féltengely gumiharang csere, hátsó dob bilincs+bak csere, világítós kapaszkodók+ledezésük, utángyári hűtő csonkja reccs, Dzsonitól bontottra csere, generátor felújítás, kormány újra bőrözése ( imáádooom, k.rvajó lett :D ) Tegnap beleakadt asszony fürdőszoba bútorának a doboza a csomagtartó világítás sarkába, és sikerült kitépni, ledestül, keretestül, tetőkárpitostul... ooojeeee... GSi első lökös, Gsi küszöb 4 ajtósra alakítva, Gsi hátsó lökös 2db szétvágva, Caravan-ra átalakítva, ha minden jól megy, jövő héten földobva, struktúr feketére lefújva :D Vagy csak veszel egyet háromszázért, 13-as acélokon, fapad belsővel, és használod úgy ahogy van. (de annak mi értelme? :lol: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Eddíg cseréltem vagy javítottam az auton a teljesség igénye nélkül: benzinpumpa, benzinpumpa relé, csatlakozó, gyujtásmodul, trafó, gyujtókábelek, gyertyák elosztó, rotor, HF-csere, felújtás, szelepfedél, kartertömítés csere, főtengely.veztengely szimeringek cseréje (motorkiemeléssel) vezérléscsere 2X, elektromos abalkemelő, tükör beépítés műszeregység csere, ablaktörlőmotor csere, tetőkárpit felújítás, fényszóró, zárhíd csere, hűtőcsere 2X, plussz izzók ledek egybek cseréje beépítése. Az autó számos pontján karosszériázási munkák. Most így hirtelen ennyi. nem ment rá sok pénz 2008-óta kábé 600ezer fortint a pontos számot fejből nem tudom, ebben a tankolások természetesen nincsenek benne. Most akarsz astrát venni? Üdv köreinkben. :D 3 kép kedvcsinálónak: Ui: majd elfelejtettem az autó jelenleg üzemképtelen alkatrészre várok, pusziii! sztem Te most nem nagy kedvet csináltál az Astrához..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
athos84 Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 igen egy próbát megér:) egész pontosan le írva, ami a gyújtótrafót rögzíti a kasztnihoz csavar, ami közelebb esik az akksihóz, arra tekersz egy drótot majd a másik végét pedig az aksihoz és ennyi:) A problémát orvosolta a gyertyakábel+gyertyák cseréje, most már szépen megy a verda, ahogy kell, viszont van egy másik jelenség a motor alapjáratával kapcsolatban, nem egyenletes, nem simán jár, hanem picit ugrándozik. a fordulatszámjelző mutatóján is látszik, de tényleg csak minimálisan. 2 éve lett felújítva a moci, ki lett pucolva az alapjárati motor is stb. Mi okozhatja??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagyonkezdő Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Dáwid! A tetősínt mi lelte hogy cserés,mert én azon hurcolom a csónakot. Más,ezt űbereld! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Dáwid! A tetősínt mi lelte hogy cserés,mert én azon hurcolom a csónakot. Más,ezt űbereld! Előző tulaj nem fektetett túl nagy energiákat abba, hogy ne egy csőbilincsekkel fölfogatott zárt szelvényt húzzon rá, úgyhogy mind a két oldalon, 3 helyen úgy össze volt b.szva, hogy amikor én rátettem egy gumicsónakot, még azt is kiszúrta a felülete :D De faternak kölcsön adtam egy hétvégére, mert kell neki valami nem túl magas, amire kényelmesebben föl tud tenni egy ágyat, mint a zafirára és erről is leb.szta a festéket, úgyhogy csinálhatom újra... <_< Cuki :D Nekem az első lengéscsillapító fölső csavarja alatt volt oldalanként 8 alátét, mert a parasztnak nem volt olyan mély kulcsa, ami a toronyszilentnél leért volna ameddig kell. Megoldotta... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Dáwid! A tetősínt mi lelte hogy cserés,mert én azon hurcolom a csónakot. Más,ezt űbereld! LOL! :lol: Ez a Tip-Top gumiragasztó. De rég láttam ilyet. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Nyári Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Sziasztok! Olyan kérdésem volna hogy a benzinpumpa az elindítás után kb 1 percre rá morgó hangot ad .. Ez azt jelenti hogy már a végét járja vagy lehet mas hibalehetőség ? Meg még annyi hogy érdemes e utàn gyártottat venni vagy szigorúan gyári ? C20ne gsi astra köszi előre is Link to comment Megosztás: More sharing options...
hetyke Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 A szükség nagy úr! :) Nem találtam gumi csövet a pillangószelephez, és én is bringa ragasztóval stoppoltam a gyárit, hogy menjen... 1 hónapig bírta is! Aztán leolvadt... :S Most végre már meg lett a gumicső! :) Dáwid! A tetősínt mi lelte hogy cserés,mert én azon hurcolom a csónakot. Más,ezt űbereld! Link to comment Megosztás: More sharing options...
riki Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Sziasztok! Mostanság küzdök a sárga lámpás frásszal.... Kiolvasták még egyszer a hibakódokat, miután átnéztem az összes jeladót a motornál, és megtakarítottam a kontaktokat. Csak az EGR szelep hibát (1405) hozza. A srác azt javasolta, hogy vagy vegyek újat (után gyártott 22.000Ft), vagy vakoljam le, és fordítsam ki oldalra az egészet, vagy húzzam szét, és akkor folyamatosan égni fog a lámpám. Az utolsó változatot nem szeretném. Még lehetne olyat itt miskolcon egy bontóba, hogy egy keveset futott (100-110ezer km) astrából bontani egy gyárit 10000Ft-ért. Melyik lehet szerintetek a legjobb megoldás? Valamint mostanában vettem észre, hogy tankoláskor, ha leveszem a tanksapkát, egy kicsit nekem is szisszen a beöntőnél. Ezt pontosan hogyan lehet orvosolni? A tankról le kell húzni azt a csövet ami a motortérbe megy a szénszűrőhöz, és kifújni? Vagy hogyan? Köszönöm a választ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tiu Elküldve Június18, 2013 Megoszt Elküldve Június18, 2013 Sziasztok! Mostanság küzdök a sárga lámpás frásszal.... Köszönöm a választ! Kell Neked válasz egyáltalán? :rolleyes: Egyszer már tartottunk itt, akkor nem ez volt a hiba. :icon1: EGR-t le lehet falazni, de előtte ki kell tisztítani, hogy működjön. Ha nem működőképes, akkor lesz sárga lámpa, mert időnként ellenőrződik a működése. Amelyik azt is ellenőrzi, hogy működéskor változik-e a kipufogógáz összetétele, az fog jelezni hibát falazás után is, de általában ritkán, hosszú motorféknél. Azért érdemes lefalazni, hogy a tengelye többet ne rakódjon fel korommal. Szét kell szedni, kipucolni és megnézni működik-e. Ha működik, lefalazni és kész, ha nem működik, akkor a bontott, de azt is kitisztítani és érdemes lefalazni. Van olyan fajta is, ahol az EGR belenyit a tömítő felületbe, ott egy vastagabb alátétet lehet betenni, hogy tudjon nyitni falazás után is. Szénszűrőről megy vezeték a tankba, igen, ezt kell kifúvatni. Érdemes betenni egy sima átlátszó műanyag benzinszűrőt a motortérbe, ahol a szénszűrőből megy vissza a tank felé, így nem tud a szén bejutni, de látod, hogy kilyukadt-e a szénszűrő. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 sztem Te most nem nagy kedvet csináltál az Astrához..... Hát lehet, csak sokan elhiszik a 15-20 éves autóról hogy :"ebbe csak tankolni kell öcsém" utánna meg kijelentik hogy ez szar -fos mert költeni kell rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiii Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Hello mindenki! Az első két hangszóróm tönkrement. Car 300 as rádió van benne. Kinéztem egy ilyen hangszórót. Ez jó bele? http://www.argep.hu/popup.asp?pid=220286013&pnr=10001&foto=1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lancelot Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Sziasztok megint! :) Sajnos nem megy a hűtőventillátorom :S. Egyszerűen nem kapcsol be. Ma este - amikor kicsit elviselhetőbb lesz a meleg - fogom megnézni, hogy mitől van ez. Ehhez szeretnék némi segítséget kérni, mivel érdemes kezdeni? Hol találom a hőgombát a motortérben? Annyi biztos, hogy a ventillátor nincs megszorulva, kézzel simán pörög. X16XEL Astra F Ecotec. Köszönöm előre is! ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Gabibácsi Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Sziasztok megint! :) Sajnos nem megy a hűtőventillátorom :S. Egyszerűen nem kapcsol be. Ma este - amikor kicsit elviselhetőbb lesz a meleg - fogom megnézni, hogy mitől van ez. Ehhez szeretnék némi segítséget kérni, mivel érdemes kezdeni? Hol találom a hőgombát a motortérben? Annyi biztos, hogy a ventillátor nincs megszorulva, kézzel simán pörög. X16XEL Astra F Ecotec. Köszönöm előre is! ;) Próbáld meg kimérni, kap-e áramot, esetleg. Vagy adj fix tápot a ventinek, megy-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Hát lehet, csak sokan elhiszik a 15-20 éves autóról hogy :"ebbe csak tankolni kell öcsém" utánna meg kijelentik hogy ez szar -fos mert költeni kell rá. jaja ez igaz Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Június19, 2013 Megoszt Elküldve Június19, 2013 Hello mindenki! Az első két hangszóróm tönkrement. Car 300 as rádió van benne. Kinéztem egy ilyen hangszórót. Ez jó bele? http://www.argep.hu/popup.asp?pid=220286013&pnr=10001&foto=1 szerintem a SAL szar, de a 300hoz még sok is.... https://www.sal.hu/sal-2-utas-autohangszoro-par/specifikacio/4527.aspx "zenei telj.: 150 W (2 x 75 W max.)" :D beszarás ennyi erővel írhatnák, hogy: "zenei telj.: 300 W (egyszer)" egyébként ami a lényeg: "Beépítési mélység: 53 mm" ez neccesen elfér Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts