Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Üdv! Vízhőfok 100 km alatt sem ment 70 fok fölè.... termosztát csere meggyógyítja?

Valószínű nyitva maradt a termosztátod, mivel az órád mutat valószínű a szenzor jó. Mondjuk állítható ellenállással tesztelhető az óra is.

Link to comment
Megosztás:

Valószínű nyitva maradt a termosztátod, mivel az órád mutat valószínű a szenzor jó. Mondjuk állítható ellenállással tesztelhető az óra is.

Köszi a választ. Mèg 1 kèrdès : javítható ez vagy pedig csere ? Vagy nincs nagy jelentősège ès ne piszkáljam.?
Link to comment
Megosztás:

Köszi a választ. Mèg 1 kèrdès : javítható ez vagy pedig csere ? Vagy nincs nagy jelentősège ès ne piszkáljam.?

Folyamatosan hidegen használod, ha nem tud felmelegedni üzemi hőmérsékletre. A hajadat is leeszi, és a gépnek se tesz sok jót, de rosszat legalább igen. Ha a termosztát nyitva megragadt, mindenképp csere.

Link to comment
Megosztás:

Folyamatosan hidegen használod, ha nem tud felmelegedni üzemi hőmérsékletre. A hajadat is leeszi, és a gépnek se tesz sok jót, de rosszat legalább igen. Ha a termosztát nyitva megragadt, mindenképp csere.

Akkor megyek veszek ..... köszi sz infót
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Az alábbi hibajelenséget tapasztaltam:

A kormányt holtjátékban ide-oda "alig" lötyögtetve nyikorgó hangot hallok.

Ez leállított motornál eléggé hallható, de járónál is, és menettközben is hallható.

Menetközben a kormány egyenteles forgatásakor szintén ugyanez a nyikorgó hangot hallom.

Szerintetetk mi okozhatja?

Köszi a válaszokat.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Az alábbi hibajelenséget tapasztaltam:

A kormányt holtjátékban ide-oda "alig" lötyögtetve nyikorgó hangot hallok.

Ez leállított motornál eléggé hallható, de járónál is, és menettközben is hallható.

Menetközben a kormány egyenteles forgatásakor szintén ugyanez a nyikorgó hangot hallom.

Szerintetetk mi okozhatja?

Köszi a válaszokat.

Kb bármi az egész kormány egységben, de ha nagyon hallod akkor valószínű belülről jöhet, ott ami szóba jöhet, az a csuklópont a kormányoszlopon, illetve a kormányt tartó bakban.

Aztán a motortérben már lehet a kormánymű, a gömbcsuklók és stb.

Szűkíteni kell a kört.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Az alábbi hibajelenséget tapasztaltam:

A kormányt holtjátékban ide-oda "alig" lötyögtetve nyikorgó hangot hallok.

Ez leállított motornál eléggé hallható, de járónál is, és menettközben is hallható.

Menetközben a kormány egyenteles forgatásakor szintén ugyanez a nyikorgó hangot hallom.

Szerintetetk mi okozhatja?

Köszi a válaszokat.

Hiába írod be háromszor ugyanazt a kommentet, ettől még nem kapsz háromszor gyorsabban választ...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok,

Ma vettem észre mikor beálltam tankolni, hogy a tanksapka levételekor vákum volt a tankban.

Hol van a tank szellőzője? mert gondolom ez a probléma...

Valakinél volt már ilyen, és tudta orvosolni?

Üdv,

Tankszellőztető a motortérben van, a bal oldalon a tűzfalon.

Eldugult a vákuumrendszered valószínű és azért húzza a tankból, mivel sok minden nem lehet így az aktív szénszűrő széthullására saccolok, de majd kiderül ha belenézel a csövekbe a tankszellőztetőnél.

Link to comment
Megosztás:

Tőled semmilyen ésszerűt. Se lassan, se gyorsan.... ezt is leszögezhetjük!

3 helyen érkezett rá válasz, de attól hogy sz.rrá szpemmeled a kérdéseddel az egész fórumot, nem kapsz hamnarabb választ, csak el leszel küldve valahova, de nagyon... Örülök, hogy segíthettünk....

Link to comment
Megosztás:

Tőled semmilyen ésszerűt. Se lassan, se gyorsan.... ezt is leszögezhetjük!

Majd jól kis kezedre csapok, aztán az lehet észszerű! :hug:

Kicsit több tisztelettel is lehetnél a régebbi tagok/arcok íránt. ;)

Ja és hiába írod be 20 helyre, a modik kifogják gyomlálni.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

sziasztok gondoltam meg osztom tapasztalataimat:)

történt az eset hogy a kocsim ,szokatlan jelenségeket produkált, 1-2 es fokozatban induláskor néha rángatott,majd 2-esbe pedig erőtlen volt mint ha vissza fogták volna,/alapjáratmotor kitisztítottam,gyújtást ellenőriztem tömmitetséget a csöveken nincs e valahol elrepedve,nem e lecsúszott valahol valamelyik csati/, mind ez idáig nem sikerült rámegoldás találni, azonban egyik fórum lakó itt mondott egy hasznos ötletet és ezt én is megcsináltam azóta lám csodát a hiba megszűnt teljesen a kocsi most ugy megy mint mégseoha huz nem rángat szinte új azt is mondhatnám:)))

Amit csináltam egy vezetéket kötöttem a gyújtótrafó egyik lábára és a másikat pedig az akksi negatívjához.!!

Hát ennyi remélem másnak i megoldja ez a kis trükk:)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

sziasztok gondoltam meg osztom tapasztalataimat:)

történt az eset hogy a kocsim ,szokatlan jelenségeket produkált, 1-2 es fokozatban induláskor néha rángatott,majd 2-esbe pedig erőtlen volt mint ha vissza fogták volna,/alapjáratmotor kitisztítottam,gyújtást ellenőriztem tömmitetséget a csöveken nincs e valahol elrepedve,nem e lecsúszott valahol valamelyik csati/, mind ez idáig nem sikerült rámegoldás találni, azonban egyik fórum lakó itt mondott egy hasznos ötletet és ezt én is megcsináltam azóta lám csodát a hiba megszűnt teljesen a kocsi most ugy megy mint mégseoha huz nem rángat szinte új azt is mondhatnám:)))

Amit csináltam egy vezetéket kötöttem a gyújtótrafó egyik lábára és a másikat pedig az akksi negatívjához.!!

Hát ennyi remélem másnak i megoldja ez a kis trükk:)

Engem is érint ez a rángatás + torpanás dolog. Nekem egész pontosan akkor csinálja, mikor dinamikusabban akarok vele menni, vagyis mikor lepadlózom és általában bármelyik fokozatban. Mondjuk nekem első körben a gyertya kábelek+gyertyák cseréjét javasolták.

Akkor ha jól értelmezem a gyújtótrafót összekötöd 1 vezetékkel az akksival??

Link to comment
Megosztás:

sziasztok gondoltam meg osztom tapasztalataimat:)

történt az eset hogy a kocsim ,szokatlan jelenségeket produkált, 1-2 es fokozatban induláskor néha rángatott,majd 2-esbe pedig erőtlen volt mint ha vissza fogták volna,/alapjáratmotor kitisztítottam,gyújtást ellenőriztem tömmitetséget a csöveken nincs e valahol elrepedve,nem e lecsúszott valahol valamelyik csati/, mind ez idáig nem sikerült rámegoldás találni, azonban egyik fórum lakó itt mondott egy hasznos ötletet és ezt én is megcsináltam azóta lám csodát a hiba megszűnt teljesen a kocsi most ugy megy mint mégseoha huz nem rángat szinte új azt is mondhatnám:)))

Amit csináltam egy vezetéket kötöttem a gyújtótrafó egyik lábára és a másikat pedig az akksi negatívjához.!!

Hát ennyi remélem másnak i megoldja ez a kis trükk:)

De ha átnézed a motorod testkábelének és az akku testkábelének a csatlakozásait és megtisztítod, ne adj Isten kontakt zsírral lekezeled, akkor is hasonló eredményt kapsz. És máris fölöslegessé válik a drót.

Link to comment
Megosztás:

sziasztok gondoltam meg osztom tapasztalataimat:)

történt az eset hogy a kocsim ,szokatlan jelenségeket produkált, 1-2 es fokozatban induláskor néha rángatott,majd 2-esbe pedig erőtlen volt mint ha vissza fogták volna,/alapjáratmotor kitisztítottam,gyújtást ellenőriztem tömmitetséget a csöveken nincs e valahol elrepedve,nem e lecsúszott valahol valamelyik csati/, mind ez idáig nem sikerült rámegoldás találni, azonban egyik fórum lakó itt mondott egy hasznos ötletet és ezt én is megcsináltam azóta lám csodát a hiba megszűnt teljesen a kocsi most ugy megy mint mégseoha huz nem rángat szinte új azt is mondhatnám:)))

Amit csináltam egy vezetéket kötöttem a gyújtótrafó egyik lábára és a másikat pedig az akksi negatívjához.!!

Hát ennyi remélem másnak i megoldja ez a kis trükk:)

Na ezt én is kipróbálom, ugyanis néha még mindig előjön a dadogás. Van hogy napokig semmi baja, aztán megint rossz. Lehet test baj lesz. Már mondtak olyat is, hogy valamelyik kipuff szelep nem zár rendesen, de úgy gondolom, hogy ha ilyen baj lenne, akkor rendszeresen jelentkezne ez a hiba, ráadásul 2 éve volt felújítva a hengerfej, kapott új szelepeket is, szóval nem hinném, hogy ilyen baj van.

Link to comment
Megosztás:

Tankszellőztető a motortérben van, a bal oldalon a tűzfalon.

Eldugult a vákuumrendszered valószínű és azért húzza a tankból, mivel sok minden nem lehet így az aktív szénszűrő széthullására saccolok, de majd kiderül ha belenézel a csövekbe a tankszellőztetőnél.

az ablakmoso tartály alatt megy le egy cső és a végén egy ilyen tölcsér alaku valami van.

az a tankszellöztető?azt hogy tudom megnézni hogy el van dugulva?

dugjak be drotot?

Link to comment
Megosztás:

az ablakmoso tartály alatt megy le egy cső és a végén egy ilyen tölcsér alaku valami van.

az a tankszellöztető?azt hogy tudom megnézni hogy el van dugulva?

dugjak be drotot?

Az alábbi linken találsz róla képet, leírást.

Nem biztos, hogy ez van eldugulva, inkább a csövek szoktak.

Gyárilag elméletileg egy membrán van benne, nekem üres volt ahogy a leírásban is látod.

Át tudod fújni legalább az egyik irányból akkor jó.

http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/16/tankszellozteto_ellenorzese__tisztitasa

Link to comment
Megosztás:

Az alábbi linken találsz róla képet, leírást.

Nem biztos, hogy ez van eldugulva, inkább a csövek szoktak.

Gyárilag elméletileg egy membrán van benne, nekem üres volt ahogy a leírásban is látod.

Át tudod fújni legalább az egyik irányból akkor jó.

http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/16/tankszellozteto_ellenorzese__tisztitasa

Már 5X copatsz meg ezzel a honlappal, de most már teszek egy cetlit a monitorra hogy NEM kattintok az opelműhelyre mert lefagy tőle a gép.

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Engem is érint ez a rángatás + torpanás dolog. Nekem egész pontosan akkor csinálja, mikor dinamikusabban akarok vele menni, vagyis mikor lepadlózom és általában bármelyik fokozatban. Mondjuk nekem első körben a gyertya kábelek+gyertyák cseréjét javasolták.

Akkor ha jól értelmezem a gyújtótrafót összekötöd 1 vezetékkel az akksival??

igen egy próbát megér:)

egész pontosan le írva, ami a gyújtótrafót rögzíti a kasztnihoz csavar, ami közelebb esik az akksihóz, arra tekersz egy drótot majd a másik végét pedig az aksihoz és ennyi:)

  • Like 1
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.