Davee Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Üdv! Vízhőfok 100 km alatt sem ment 70 fok fölè.... termosztát csere meggyógyítja? Valószínű nyitva maradt a termosztátod, mivel az órád mutat valószínű a szenzor jó. Mondjuk állítható ellenállással tesztelhető az óra is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steamer Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Valószínű nyitva maradt a termosztátod, mivel az órád mutat valószínű a szenzor jó. Mondjuk állítható ellenállással tesztelhető az óra is. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steamer Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Valószínű nyitva maradt a termosztátod, mivel az órád mutat valószínű a szenzor jó. Mondjuk állítható ellenállással tesztelhető az óra is. Köszi a választ. Mèg 1 kèrdès : javítható ez vagy pedig csere ? Vagy nincs nagy jelentősège ès ne piszkáljam.? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Köszi a választ. Mèg 1 kèrdès : javítható ez vagy pedig csere ? Vagy nincs nagy jelentősège ès ne piszkáljam.? Folyamatosan hidegen használod, ha nem tud felmelegedni üzemi hőmérsékletre. A hajadat is leeszi, és a gépnek se tesz sok jót, de rosszat legalább igen. Ha a termosztát nyitva megragadt, mindenképp csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június4, 2013 Megoszt Elküldve Június4, 2013 Köszi a választ. Mèg 1 kèrdès : javítható ez vagy pedig csere ? Vagy nincs nagy jelentősège ès ne piszkáljam.? Csak csere és minél előbb, az okot az előttem szóló részletezte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steamer Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Folyamatosan hidegen használod, ha nem tud felmelegedni üzemi hőmérsékletre. A hajadat is leeszi, és a gépnek se tesz sok jót, de rosszat legalább igen. Ha a termosztát nyitva megragadt, mindenképp csere. Akkor megyek veszek ..... köszi sz infót Link to comment Megosztás: More sharing options...
Steamer Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Csak csere és minél előbb, az okot az előttem szóló részletezte. Ok. Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Június5, 2013 Megoszt Elküldve Június5, 2013 Üdv! Vízhőfok 100 km alatt sem ment 70 fok fölè.... termosztát csere meggyógyítja? Meg :icon1: Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrasko Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Sziasztok, Az alábbi hibajelenséget tapasztaltam: A kormányt holtjátékban ide-oda "alig" lötyögtetve nyikorgó hangot hallok. Ez leállított motornál eléggé hallható, de járónál is, és menettközben is hallható. Menetközben a kormány egyenteles forgatásakor szintén ugyanez a nyikorgó hangot hallom. Szerintetetk mi okozhatja? Köszi a válaszokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Sziasztok, Az alábbi hibajelenséget tapasztaltam: A kormányt holtjátékban ide-oda "alig" lötyögtetve nyikorgó hangot hallok. Ez leállított motornál eléggé hallható, de járónál is, és menettközben is hallható. Menetközben a kormány egyenteles forgatásakor szintén ugyanez a nyikorgó hangot hallom. Szerintetetk mi okozhatja? Köszi a válaszokat. Kb bármi az egész kormány egységben, de ha nagyon hallod akkor valószínű belülről jöhet, ott ami szóba jöhet, az a csuklópont a kormányoszlopon, illetve a kormányt tartó bakban. Aztán a motortérben már lehet a kormánymű, a gömbcsuklók és stb. Szűkíteni kell a kört. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
megadave Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Sziasztok, Az alábbi hibajelenséget tapasztaltam: A kormányt holtjátékban ide-oda "alig" lötyögtetve nyikorgó hangot hallok. Ez leállított motornál eléggé hallható, de járónál is, és menettközben is hallható. Menetközben a kormány egyenteles forgatásakor szintén ugyanez a nyikorgó hangot hallom. Szerintetetk mi okozhatja? Köszi a válaszokat. Hiába írod be háromszor ugyanazt a kommentet, ettől még nem kapsz háromszor gyorsabban választ... Link to comment Megosztás: More sharing options...
waybill Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Sziasztok, Ma vettem észre mikor beálltam tankolni, hogy a tanksapka levételekor vákum volt a tankban. Hol van a tank szellőzője? mert gondolom ez a probléma... Valakinél volt már ilyen, és tudta orvosolni? Üdv, Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Sziasztok, Ma vettem észre mikor beálltam tankolni, hogy a tanksapka levételekor vákum volt a tankban. Hol van a tank szellőzője? mert gondolom ez a probléma... Valakinél volt már ilyen, és tudta orvosolni? Üdv, Tankszellőztető a motortérben van, a bal oldalon a tűzfalon. Eldugult a vákuumrendszered valószínű és azért húzza a tankból, mivel sok minden nem lehet így az aktív szénszűrő széthullására saccolok, de majd kiderül ha belenézel a csövekbe a tankszellőztetőnél. Link to comment Megosztás: More sharing options...
andrasko Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Hiába írod be háromszor ugyanazt a kommentet, ettől még nem kapsz háromszor gyorsabban választ... Tőled semmilyen ésszerűt. Se lassan, se gyorsan.... ezt is leszögezhetjük! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Tőled semmilyen ésszerűt. Se lassan, se gyorsan.... ezt is leszögezhetjük! 3 helyen érkezett rá válasz, de attól hogy sz.rrá szpemmeled a kérdéseddel az egész fórumot, nem kapsz hamnarabb választ, csak el leszel küldve valahova, de nagyon... Örülök, hogy segíthettünk.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 Tőled semmilyen ésszerűt. Se lassan, se gyorsan.... ezt is leszögezhetjük! Majd jól kis kezedre csapok, aztán az lehet észszerű! :hug: Kicsit több tisztelettel is lehetnél a régebbi tagok/arcok íránt. ;) Ja és hiába írod be 20 helyre, a modik kifogják gyomlálni. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 sziasztok gondoltam meg osztom tapasztalataimat:) történt az eset hogy a kocsim ,szokatlan jelenségeket produkált, 1-2 es fokozatban induláskor néha rángatott,majd 2-esbe pedig erőtlen volt mint ha vissza fogták volna,/alapjáratmotor kitisztítottam,gyújtást ellenőriztem tömmitetséget a csöveken nincs e valahol elrepedve,nem e lecsúszott valahol valamelyik csati/, mind ez idáig nem sikerült rámegoldás találni, azonban egyik fórum lakó itt mondott egy hasznos ötletet és ezt én is megcsináltam azóta lám csodát a hiba megszűnt teljesen a kocsi most ugy megy mint mégseoha huz nem rángat szinte új azt is mondhatnám:))) Amit csináltam egy vezetéket kötöttem a gyújtótrafó egyik lábára és a másikat pedig az akksi negatívjához.!! Hát ennyi remélem másnak i megoldja ez a kis trükk:) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
athos84 Elküldve Június9, 2013 Megoszt Elküldve Június9, 2013 sziasztok gondoltam meg osztom tapasztalataimat:) történt az eset hogy a kocsim ,szokatlan jelenségeket produkált, 1-2 es fokozatban induláskor néha rángatott,majd 2-esbe pedig erőtlen volt mint ha vissza fogták volna,/alapjáratmotor kitisztítottam,gyújtást ellenőriztem tömmitetséget a csöveken nincs e valahol elrepedve,nem e lecsúszott valahol valamelyik csati/, mind ez idáig nem sikerült rámegoldás találni, azonban egyik fórum lakó itt mondott egy hasznos ötletet és ezt én is megcsináltam azóta lám csodát a hiba megszűnt teljesen a kocsi most ugy megy mint mégseoha huz nem rángat szinte új azt is mondhatnám:))) Amit csináltam egy vezetéket kötöttem a gyújtótrafó egyik lábára és a másikat pedig az akksi negatívjához.!! Hát ennyi remélem másnak i megoldja ez a kis trükk:) Engem is érint ez a rángatás + torpanás dolog. Nekem egész pontosan akkor csinálja, mikor dinamikusabban akarok vele menni, vagyis mikor lepadlózom és általában bármelyik fokozatban. Mondjuk nekem első körben a gyertya kábelek+gyertyák cseréjét javasolták. Akkor ha jól értelmezem a gyújtótrafót összekötöd 1 vezetékkel az akksival?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Június10, 2013 Megoszt Elküldve Június10, 2013 sziasztok gondoltam meg osztom tapasztalataimat:) történt az eset hogy a kocsim ,szokatlan jelenségeket produkált, 1-2 es fokozatban induláskor néha rángatott,majd 2-esbe pedig erőtlen volt mint ha vissza fogták volna,/alapjáratmotor kitisztítottam,gyújtást ellenőriztem tömmitetséget a csöveken nincs e valahol elrepedve,nem e lecsúszott valahol valamelyik csati/, mind ez idáig nem sikerült rámegoldás találni, azonban egyik fórum lakó itt mondott egy hasznos ötletet és ezt én is megcsináltam azóta lám csodát a hiba megszűnt teljesen a kocsi most ugy megy mint mégseoha huz nem rángat szinte új azt is mondhatnám:))) Amit csináltam egy vezetéket kötöttem a gyújtótrafó egyik lábára és a másikat pedig az akksi negatívjához.!! Hát ennyi remélem másnak i megoldja ez a kis trükk:) De ha átnézed a motorod testkábelének és az akku testkábelének a csatlakozásait és megtisztítod, ne adj Isten kontakt zsírral lekezeled, akkor is hasonló eredményt kapsz. És máris fölöslegessé válik a drót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
djhalasi Elküldve Június10, 2013 Megoszt Elküldve Június10, 2013 sziasztok gondoltam meg osztom tapasztalataimat:) történt az eset hogy a kocsim ,szokatlan jelenségeket produkált, 1-2 es fokozatban induláskor néha rángatott,majd 2-esbe pedig erőtlen volt mint ha vissza fogták volna,/alapjáratmotor kitisztítottam,gyújtást ellenőriztem tömmitetséget a csöveken nincs e valahol elrepedve,nem e lecsúszott valahol valamelyik csati/, mind ez idáig nem sikerült rámegoldás találni, azonban egyik fórum lakó itt mondott egy hasznos ötletet és ezt én is megcsináltam azóta lám csodát a hiba megszűnt teljesen a kocsi most ugy megy mint mégseoha huz nem rángat szinte új azt is mondhatnám:))) Amit csináltam egy vezetéket kötöttem a gyújtótrafó egyik lábára és a másikat pedig az akksi negatívjához.!! Hát ennyi remélem másnak i megoldja ez a kis trükk:) Na ezt én is kipróbálom, ugyanis néha még mindig előjön a dadogás. Van hogy napokig semmi baja, aztán megint rossz. Lehet test baj lesz. Már mondtak olyat is, hogy valamelyik kipuff szelep nem zár rendesen, de úgy gondolom, hogy ha ilyen baj lenne, akkor rendszeresen jelentkezne ez a hiba, ráadásul 2 éve volt felújítva a hengerfej, kapott új szelepeket is, szóval nem hinném, hogy ilyen baj van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Sziasztok, Ma vettem észre mikor beálltam tankolni, hogy a tanksapka levételekor vákum volt a tankban. Hol van a tank szellőzője? mert gondolom ez a probléma... Valakinél volt már ilyen, és tudta orvosolni? Üdv, ez nekem is megvan.nekem is szokott szisszenni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zozo astra1.6 16v Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Tankszellőztető a motortérben van, a bal oldalon a tűzfalon. Eldugult a vákuumrendszered valószínű és azért húzza a tankból, mivel sok minden nem lehet így az aktív szénszűrő széthullására saccolok, de majd kiderül ha belenézel a csövekbe a tankszellőztetőnél. az ablakmoso tartály alatt megy le egy cső és a végén egy ilyen tölcsér alaku valami van. az a tankszellöztető?azt hogy tudom megnézni hogy el van dugulva? dugjak be drotot? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Davee Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 az ablakmoso tartály alatt megy le egy cső és a végén egy ilyen tölcsér alaku valami van. az a tankszellöztető?azt hogy tudom megnézni hogy el van dugulva? dugjak be drotot? Az alábbi linken találsz róla képet, leírást. Nem biztos, hogy ez van eldugulva, inkább a csövek szoktak. Gyárilag elméletileg egy membrán van benne, nekem üres volt ahogy a leírásban is látod. Át tudod fújni legalább az egyik irányból akkor jó. http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/16/tankszellozteto_ellenorzese__tisztitasa Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Az alábbi linken találsz róla képet, leírást. Nem biztos, hogy ez van eldugulva, inkább a csövek szoktak. Gyárilag elméletileg egy membrán van benne, nekem üres volt ahogy a leírásban is látod. Át tudod fújni legalább az egyik irányból akkor jó. http://opelmuhely.com/leiras-reszletei/16/tankszellozteto_ellenorzese__tisztitasa Már 5X copatsz meg ezzel a honlappal, de most már teszek egy cetlit a monitorra hogy NEM kattintok az opelműhelyre mert lefagy tőle a gép. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
lombi Elküldve Június11, 2013 Megoszt Elküldve Június11, 2013 Engem is érint ez a rángatás + torpanás dolog. Nekem egész pontosan akkor csinálja, mikor dinamikusabban akarok vele menni, vagyis mikor lepadlózom és általában bármelyik fokozatban. Mondjuk nekem első körben a gyertya kábelek+gyertyák cseréjét javasolták. Akkor ha jól értelmezem a gyújtótrafót összekötöd 1 vezetékkel az akksival?? igen egy próbát megér:) egész pontosan le írva, ami a gyújtótrafót rögzíti a kasztnihoz csavar, ami közelebb esik az akksihóz, arra tekersz egy drótot majd a másik végét pedig az aksihoz és ennyi:) 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts