Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

Megoldódott a probléma. A gyári Ac-t visszatettem, és ezzel tökéletes. Persze egy nagyon minimális torpanás maradt. De az azért van mert alig köszörül már szegény AC :\ Walbro GSS340 AC volt benn, és mindig felpörgött(valahogy levegőt szívott) és nem volt anyag, azért fulladt be.

Elküldve

Remélem itt többen tudnak segíteni, mint a Vectra A -ba, ezért ide is leírnám a hibát amire nem bírok rájönni, és neten sem találok magyarázatot. X20XEV motor. Azt produkálja, hogy elindulás után 1-2 perccel elkezd rángatni egyre jobban, és gázadásra nem pörög fel, csak puffog, és fullad. A végén a motor is leáll. Gyújtás le-vissza, újraindítom, és mint ha semmi nem történt volna, megy tovább teljesen jól, de csak pár percig. Ezek után pörgetni sem nagyon lehet, mert 3ezertől teljesen halott. Ezek a jelek utalhatnak a "gyújtáskocka" hibájára? Cseréltem már ac-t, üzemanyag szűrőt, üzemanyag csöveket, komplett benzinhidat nyomásszabályzóval, gyertyákat, gyújtókábelokat. Gyújtáskocka csatlakozója teljesen tiszta(nincsen oxidálódás, vagy ilyesmi). Ha jól működik az autó, őzbarnák a gyertyák, rángatózás és paffogás után pedig kormosak. Köszi előre is a segítséget! :)

Nekem ugyan ez a bajom, de az enyém ha bemelegszik akkor megjavul.

Elküldve

Sziasztok.

Azt szeretném kérdezni,hogy az X16XEL motoron hol találom az alapjárati motort?Kép esetleg?Nincs bajom az alapjárattal csak gondoltam kitakarítom.Ártani nem árthat neki.

Előre is köszi.

zozo

Szerintem a 8-es.

1012554-20130429-Y9ozjV.jpg

Elküldve

Szerintem is az lesz.

Akkor azon a tájékon elkezdek keresgélni.

Szerinted érdemes csak ugy kiszedni és megpucolni?Még ha nincs is baja?

Szerintem érdemes ártani nem árthat.

Elküldve

Egy kérdés:

1993-as csepp hátsós Astrám van. Az első ajtónál a tömítőgumi (ami az ajtónál levő rést szigeteli és ami valamilyen anyaggal fel van ragasztva a kasznihoz) kezd elválni.

Mivel korábbi kocsimjaimnál ilyennel még nem találkoztam, ezért érdeklődnék, hogy milyen ragasztóval lehetne az a helyére ragasztani?

Előre is köszönöm a segítséget.

Elküldve

Egy kérdés:

1993-as csepp hátsós Astrám van. Az első ajtónál a tömítőgumi (ami az ajtónál levő rést szigeteli és ami valamilyen anyaggal fel van ragasztva a kasznihoz) kezd elválni.

Mivel korábbi kocsimjaimnál ilyennel még nem találkoztam, ezért érdeklődnék, hogy milyen ragasztóval lehetne az a helyére ragasztani?

Előre is köszönöm a segítséget.

Tapasztalatom nincs benne, de szilikonragasztóval tenném fel, az rugalmas.

Elküldve

Üdv Jóemberek!

Létezik olyan, hogy lehessen kapni üzemanyagtartály tartó pántot?

Kombi Astrához kellene, az a fele, ami alatt a gumi bak van.

A gumibaknál elrohadt, lakatos komám hegesztett rá ugyan egy lemezcsíkot, de közölte, hogy a gumibak alatt valószínű el van rohadva a tank, mert tiszta gázolaj az alja...

Na erre szereztem egy tankot, ma leszedtem az autóról, kiderült, mégsem lukas, valószínű a szintjelző alatti tömítés alatt szivárog.

Ilyet vajon lehet kapni bótban?

Mondjuk nem tudom hogy varázsolom ki azt a pántot a helyéről, a két végén egy lemez rá van hajlítva a csapra, de meglehetősen be van rohadva a csap, próbáltam kloffolni, de meg se mozdul, mondjuk ritka szar helyen van.

köszi :)

Elküldve

Üdv Jóemberek!

Létezik olyan, hogy lehessen kapni üzemanyagtartály tartó pántot?

Kombi Astrához kellene, az a fele, ami alatt a gumi bak van.

A gumibaknál elrohadt, lakatos komám hegesztett rá ugyan egy lemezcsíkot, de közölte, hogy a gumibak alatt valószínű el van rohadva a tank, mert tiszta gázolaj az alja...

Na erre szereztem egy tankot, ma leszedtem az autóról, kiderült, mégsem lukas, valószínű a szintjelző alatti tömítés alatt szivárog.

Ilyet vajon lehet kapni bótban?

Mondjuk nem tudom hogy varázsolom ki azt a pántot a helyéről, a két végén egy lemez rá van hajlítva a csapra, de meglehetősen be van rohadva a csap, próbáltam kloffolni, de meg se mozdul, mondjuk ritka szar helyen van.

köszi :)

Azok a pántok szinte leszedhetetlenek... :)

Elküldve

Üdv Jóemberek!

Létezik olyan, hogy lehessen kapni üzemanyagtartály tartó pántot?

Kombi Astrához kellene, az a fele, ami alatt a gumi bak van.

A gumibaknál elrohadt, lakatos komám hegesztett rá ugyan egy lemezcsíkot, de közölte, hogy a gumibak alatt valószínű el van rohadva a tank, mert tiszta gázolaj az alja...

Na erre szereztem egy tankot, ma leszedtem az autóról, kiderült, mégsem lukas, valószínű a szintjelző alatti tömítés alatt szivárog.

Ilyet vajon lehet kapni bótban?

Mondjuk nem tudom hogy varázsolom ki azt a pántot a helyéről, a két végén egy lemez rá van hajlítva a csapra, de meglehetősen be van rohadva a csap, próbáltam kloffolni, de meg se mozdul, mondjuk ritka szar helyen van.

köszi :)

Az AC alá kapható tömítés, akkor ide is.

  • Like 1
Elküldve

Hát igen, elég ratyi módon oldotta meg ezt az Opel, nem gond, ha leszedhetetlen, csak ne rohadna el...akkor marad a hegesztés. :(

Jah! :S Amikor alvázvédelmet csináltam azok a stiftek voltak amiket nem tudtam leszedni... később rájöttem, hogy hogyan lehetett volna, de már semmi kedvem nincsen azt szétkapni... Egyébként az a rész az egyetlen, ahova drótkoronggal sem tudtam igazán bejutni, így kb 1 liter rozsdamaróval próbáltam elérni megfelelő fémtiszta felületet... eredmény egész jó! :) Már nem rohadnak azok a merevítő tányérok sem. A pántokat végül ledrótkorongoztam, aztán szépen lekezeltem... Azóta is jó a helyzet. Nálam a tank lyukadt ki... :S

Elküldve

Jah! :S Amikor alvázvédelmet csináltam azok a stiftek voltak amiket nem tudtam leszedni... később rájöttem, hogy hogyan lehetett volna, de már semmi kedvem nincsen azt szétkapni... Egyébként az a rész az egyetlen, ahova drótkoronggal sem tudtam igazán bejutni, így kb 1 liter rozsdamaróval próbáltam elérni megfelelő fémtiszta felületet... eredmény egész jó! :) Már nem rohadnak azok a merevítő tányérok sem. A pántokat végül ledrótkorongoztam, aztán szépen lekezeltem... Azóta is jó a helyzet. Nálam a tank lyukadt ki... :S

Merevítő tányérok? Amire a rugó felfekszik?

Valaki nem emlékszik, mennyire feszül az a pánt, ami a tankot tartja, mégpedig az a fele, ami alatt a gumibak van?

Meghegesztettem a pántot, de az új tanknál nagyon feszül, amikor csavarozom össze, egész lapos lesz az a gumibak. Attól félek a hegesztés elfárad...

Pedig ugyanolyan tank, nem tudom ez miért feszül annyira...lehet, valamit elb...tam. :)

Elküldve

Merevítő tányérok? Amire a rugó felfekszik?

Valaki nem emlékszik, mennyire feszül az a pánt, ami a tankot tartja, mégpedig az a fele, ami alatt a gumibak van?

Meghegesztettem a pántot, de az új tanknál nagyon feszül, amikor csavarozom össze, egész lapos lesz az a gumibak. Attól félek a hegesztés elfárad...

Pedig ugyanolyan tank, nem tudom ez miért feszül annyira...lehet, valamit elb...tam. :)

Nem! Azok nem is rohadtak... Azok amiket alul a lemezre raktak, hogy a pántokat azokba akasszák, illetve a biztonsági öveket legyen mihez rögzítsék. Az merevíti a lemezt.

A pántok nálam eléggé feszülnek. A tank nem roppant össze, de nem lehet megmozdítani. Én a gumi alatt is kifújtam alvázvédővel, no meg az a része volt a tanknak lukas, amit lekezeltem tank tömítő gyurmával. Egész jó lett. :) Az egész tankot rozsdátlanítottam, és újra festettem... ez volt a gond! :S A szivacsossá vált lemezből ömlött ki a benzin. most viszont szerintem örökre letudva a tank rohadása! :)

Elküldve

Üdv!

Segítséget kérnék!

Olyan gondom van,hogy a vízhőmérsékletet jelző mutatója,gyújtás ráadása után szaladgál le-föl.Majd később mikor bemelegszik a motor beáll egy pontra.Ez a pont az üzemi hőfok felett van jóval,bár probléma még nem volt.(forrás)A műszer rossz vagy a hőgomba?Vagy nemtom...minden más jónak tűnik.

Előre is köszi a segítséget!

Elküldve

Üdv!

Segítséget kérnék!

Olyan gondom van,hogy a vízhőmérsékletet jelző mutatója,gyújtás ráadása után szaladgál le-föl.Majd később mikor bemelegszik a motor beáll egy pontra.Ez a pont az üzemi hőfok felett van jóval,bár probléma még nem volt.(forrás)A műszer rossz vagy a hőgomba?Vagy nemtom...minden más jónak tűnik.

Előre is köszi a segítséget!

Kontakthiba is lehet vedd le a csatit a hőgombáról kissé nyomd össze a sarut és tedd vissza, hátha....

Elküldve

Üdv!

Mitől lehet, hogy ha a gázról leszállva motorfék üzemmódban gondol egyet a motor és mintha felduplázódna a motorfék ereje. Van hogy gáz nélkül is berángat, ha odalépek neki gond nélkül megy???

Elküldve

Üdv!

Mitől lehet, hogy ha a gázról leszállva motorfék üzemmódban gondol egyet a motor és mintha felduplázódna a motorfék ereje. Van hogy gáz nélkül is berángat, ha odalépek neki gond nélkül megy???

Inkább ez úgy lehet, hogy nem felduplázódik, hanem akkor kezd el igazán motorfékezni a kocsi, addig valamiért dolgozik a motorral, tehát üzemanyagot fecskendez be az ECU. Ez lehet attól is, hogy nincs elegendő vákuum a vákuumrendszerben.

Elküldve

Inkább ez úgy lehet, hogy nem felduplázódik, hanem akkor kezd el igazán motorfékezni a kocsi, addig valamiért dolgozik a motorral, tehát üzemanyagot fecskendez be az ECU. Ez lehet attól is, hogy nincs elegendő vákuum a vákuumrendszerben.

Vagy a gázbowden nem megy vissza alaphelyzetbe, mert szorul, vagy túl feszesre van állítva. Esetleg a fojtószelep poti kh-s.

Elküldve

sziasztok az mitől lehet hogy azt vettem észre amikor kevés benya van a kocsiba/ nem pirosba van a mutató !/ akkor alig akar menni pl elindulok egyesbe olyan mintha nem kapna benzint amikor benyomom a kuplungot kicsit akkor elkezd kicsit húzni, kettesbe ugyan ez, hármasba négyesbe viszont már semmi baja, meg amit még tapasztaltam hogy ha tankolok bele benzint akkor semmi baja:) létezik hogy az üzemanyagszűröm van eltömődve és amikor több a benzin akkor jobban átfolyik rajta?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.