Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Nem! Nem nem és nem. A faceliftesnek jobban kiáll az oldala. A régi zárral ha összerakod lesz egy jó 3milis rés a kilincs és a zár között. A régi teljesen síkban van az ajtóval, az új kiáll a síkból. Nem cserebere.

nem vitatkozni akarok, tudom hogy máshogy néz ki, de ha cseréli a zár egész külső részét(tehét nem csak a kilincset, hanem a keretét is) akkor úgy nincs lik nem?

a belselyén gondolom nem változtattak (rúd helye, hossza ilyesmi)

Link to comment
Megosztás:

nem vitatkozni akarok, tudom hogy máshogy néz ki, de ha cseréli a zár egész külső részét(tehét nem csak a kilincset, hanem a keretét is) akkor úgy nincs lik nem?

a belselyén gondolom nem változtattak (rúd helye, hossza ilyesmi)

A belső részben van a zárbetét, ami tök más fészlift után mint előtt.

Link to comment
Megosztás:

nem vitatkozni akarok, tudom hogy máshogy néz ki, de ha cseréli a zár egész külső részét(tehét nem csak a kilincset, hanem a keretét is) akkor úgy nincs lik nem?

a belselyén gondolom nem változtattak (rúd helye, hossza ilyesmi)

Úgy mondom, hogy a zárbetét, és a kilincs, nem illik egymáshoz, ha az egyik régi, a másik meg az újabb. Persze, ki lehet cserélni az egész cuccal együtt, de azért gyújtáskapcsolót, meg körbe zárat cserélni, hogy faceliftes kilincs legyen, nem hiszem hogy bárkinek megéri. Tudom, lehet járni két kulccsal is, de az meg vicc... :D

Link to comment
Megosztás:

Úgy mondom, hogy a zárbetét, és a kilincs, nem illik egymáshoz, ha az egyik régi, a másik meg az újabb. Persze, ki lehet cserélni az egész cuccal együtt, de azért gyújtáskapcsolót, meg körbe zárat cserélni, hogy faceliftes kilincs legyen, nem hiszem hogy bárkinek megéri. Tudom, lehet járni két kulccsal is, de az meg vicc... :D

Márk...2x :D

Link to comment
Megosztás:

Kicseréltem az elszakadt kilóméteróra spirált vmi cromaxos 3000-ft-osra. Beszerelés előtt csurgattam bele olajat, de így is remeg a mutató bár nem kattog. Ha nem javul kihúzom a bowdent a gégecsőből és úgy kenem meg.

Próbáld meg minél kevesebb éles töréssel vezetni az óra és a sebváltó között.

Link to comment
Megosztás:

Kicseréltem az elszakadt kilóméteróra spirált vmi cromaxos 3000-ft-osra. Beszerelés előtt csurgattam bele olajat, de így is remeg a mutató bár nem kattog. Ha nem javul kihúzom a bowdent a gégecsőből és úgy kenem meg.

nekem még eredeti van, de ha kiszedem az órát mindig nyomok bele kis műszerolajat

A rásegítő alatt van variáció, de akárhogy húztam mindíg remegett. Ugye az egyik első kereket megemeltem és úgy próbálgattam az udvarban... :D

de ott az eredetiben is variáció van

Link to comment
Megosztás:

Remélem itt többen tudnak segíteni, mint a Vectra A -ba, ezért ide is leírnám a hibát amire nem bírok rájönni, és neten sem találok magyarázatot. X20XEV motor. Azt produkálja, hogy elindulás után 1-2 perccel elkezd rángatni egyre jobban, és gázadásra nem pörög fel, csak puffog, és fullad. A végén a motor is leáll. Gyújtás le-vissza, újraindítom, és mint ha semmi nem történt volna, megy tovább teljesen jól, de csak pár percig. Ezek után pörgetni sem nagyon lehet, mert 3ezertől teljesen halott. Ezek a jelek utalhatnak a "gyújtáskocka" hibájára? Cseréltem már ac-t, üzemanyag szűrőt, üzemanyag csöveket, komplett benzinhidat nyomásszabályzóval, gyertyákat, gyújtókábelokat. Gyújtáskocka csatlakozója teljesen tiszta(nincsen oxidálódás, vagy ilyesmi). Ha jól működik az autó, őzbarnák a gyertyák, rángatózás és paffogás után pedig kormosak. Köszi előre is a segítséget! :)

Link to comment
Megosztás:

Remélem itt többen tudnak segíteni, mint a Vectra A -ba, ezért ide is leírnám a hibát amire nem bírok rájönni, és neten sem találok magyarázatot. X20XEV motor. Azt produkálja, hogy elindulás után 1-2 perccel elkezd rángatni egyre jobban, és gázadásra nem pörög fel, csak puffog, és fullad. A végén a motor is leáll. Gyújtás le-vissza, újraindítom, és mint ha semmi nem történt volna, megy tovább teljesen jól, de csak pár percig. Ezek után pörgetni sem nagyon lehet, mert 3ezertől teljesen halott. Ezek a jelek utalhatnak a "gyújtáskocka" hibájára? Cseréltem már ac-t, üzemanyag szűrőt, üzemanyag csöveket, komplett benzinhidat nyomásszabályzóval, gyertyákat, gyújtókábelokat. Gyújtáskocka csatlakozója teljesen tiszta(nincsen oxidálódás, vagy ilyesmi). Ha jól működik az autó, őzbarnák a gyertyák, rángatózás és paffogás után pedig kormosak. Köszi előre is a segítséget! :)

Merre laksz?

Link to comment
Megosztás:

Remélem itt többen tudnak segíteni, mint a Vectra A -ba, ezért ide is leírnám a hibát amire nem bírok rájönni, és neten sem találok magyarázatot. X20XEV motor. Azt produkálja, hogy elindulás után 1-2 perccel elkezd rángatni egyre jobban, és gázadásra nem pörög fel, csak puffog, és fullad. A végén a motor is leáll. Gyújtás le-vissza, újraindítom, és mint ha semmi nem történt volna, megy tovább teljesen jól, de csak pár percig. Ezek után pörgetni sem nagyon lehet, mert 3ezertől teljesen halott. Ezek a jelek utalhatnak a "gyújtáskocka" hibájára? Cseréltem már ac-t, üzemanyag szűrőt, üzemanyag csöveket, komplett benzinhidat nyomásszabályzóval, gyertyákat, gyújtókábelokat. Gyújtáskocka csatlakozója teljesen tiszta(nincsen oxidálódás, vagy ilyesmi). Ha jól működik az autó, őzbarnák a gyertyák, rángatózás és paffogás után pedig kormosak. Köszi előre is a segítséget! :)

Ecu-t cseréltél már (próbaképp valakitől kölcsönbe), és főtengely jeladó? Nem tudom, de ahogy leírod a jelenséget kísértetiesen hasonlít az én corsám-ra, bár az c14nz régi konstrukció-központis, csak az nem állt le, de mikor oda léptem neki kicsit megindult, majd hihetetlen nagyot torpant, onnantól elég fura hangja volt végig míg toltam neki. Nálam előgyújtás hiba volt, kormos is volt a gyertya. Testeket is nézd végig, nem- e az a hiba.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.