Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Általános műszaki problémák


hemi

Recommended Posts

Nem. Van egy cső, ami lemegy a bölcső mellé, a végén tölcsér van, azon szív friss levegőt. Ez van párhuzamba kötve a tank tetejére menő csővel és a harmadik meg megy a betöltőcsőhöz. A beltöltőcső és tölcsérest összekötöd. A harmadikat átkötöd az injektorra, vagy a visszacsapóra. Nekem az már elektromos, neked még az az ufós van. Lényeg, hogy maradjon meg a kör, mert a benzingőzt is felhasználja a motor (és nem fog elpárologni), csak a szűrőre ne menjen cső. Ufósnál nem tudom hogy van pontosan. Nekem az elektromosnál van egy cső ami a tank tetejére megy, a másik cső meg megy az injektorházra és ennyi.

Szépnapot! Nem tudom hogy a tank tetejéről milyen cső jön,nekem nincs olyan,vagy ha van,akkor az nem jön előre!Tehát nekem a tank betöltőnyílásáról jön egy cső előre,ez rámegy a szénszűrőre,aztán van a tölcséres ami amotor alatt lóg,ez szintén rámegy a szénszűrőre,van egy harmadik ami szintén a szénszűrőn van majd onnan az úfós szelepre megy,és a szelep másik oldaláról megy kettő,egy az injektorra,és egy a fékrásegítőre amiből a vákumot kapja..Tehát mindhárom csövem a szénszűrön találkozik,de mivel azt kidobtam belőle így az nincs,de a T-elosztó révén mindhárom cső ugyanúgy kapcsolatban maradt egymással csak kikerült a szénszűrő közülük! Namost ha úgy csinálom ahogy írtad:Összekötöm a motor alatt lógót a tankbeöntötől jövövel,akkor csak egy szimpla szellőzést kapok!A harmadik csövem meg mivel alapból az injektorra megy(az ufón keresztül),így azt már nem tudom újból az injektorra kötni,meg akkor ezt az injektoros csövet ki is zárnám a szellöző körből,tehát nem jutna oda a benzingőz! Én így látom,de lehet hogy félreértettem valamit.. :sick:

Link to comment
Megosztás:

Szépnapot! Nem tudom hogy a tank tetejéről milyen cső jön,nekem nincs olyan,vagy ha van,akkor az nem jön előre!Tehát nekem a tank betöltőnyílásáról jön egy cső előre,ez rámegy a szénszűrőre,aztán van a tölcséres ami amotor alatt lóg,ez szintén rámegy a szénszűrőre,van egy harmadik ami szintén a szénszűrőn van majd onnan az úfós szelepre megy,és a szelep másik oldaláról megy kettő,egy az injektorra,és egy a fékrásegítőre amiből a vákumot kapja..Tehát mindhárom csövem a szénszűrön találkozik,de mivel azt kidobtam belőle így az nincs,de a T-elosztó révén mindhárom cső ugyanúgy kapcsolatban maradt egymással csak kikerült a szénszűrő közülük! Namost ha úgy csinálom ahogy írtad:Összekötöm a motor alatt lógót a tankbeöntötől jövövel,akkor csak egy szimpla szellőzést kapok!A harmadik csövem meg mivel alapból az injektorra megy(az ufón keresztül),így azt már nem tudom újból az injektorra kötni,meg akkor ezt az injektoros csövet ki is zárnám a szellöző körből,tehát nem jutna oda a benzingőz! Én így látom,de lehet hogy félreértettem valamit.. :sick:

Azért ezzel a szénszűrő kiiktatásával, és annak helyére "T" elosztó helyettesítésével vigyázz, mert így a motor melletti kics tölcséres valamiből direktbe szívja be a levegőt az injektorház!!!

Nehogy felszibbantson sok kis porszemecskét, az nem valami faxa a mocinak!

Vagy tegyél egy szűrőt az injektor(UFÓ) és a tölcsér közé vagy valami.....

Link to comment
Megosztás:

Azért ezzel a szénszűrő kiiktatásával, és annak helyére "T" elosztó helyettesítésével vigyázz, mert így a motor melletti kics tölcséres valamiből direktbe szívja be a levegőt az injektorház!!!

Nehogy felszibbantson sok kis porszemecskét, az nem valami faxa a mocinak!

Vagy tegyél egy szűrőt az injektor(UFÓ) és a tölcsér közé vagy valami.....

Szia!Köszi a jótanácsot,énis hasonlóan gondolom a dolgot.Már meg is tettem,az "ufó"elé tettem egy kis szűrőt,sőt még a tölcséres csőbe is beiktattam egyet :icon1: Biztos ami biztos alapon!Sőt azon gondolkodom,mi van akkor ha a légszűrőház valamelyik vékony levegőcsövére csatlakoztatnám a tölcséres szellőzőt??? :evilgrin: Hhhmmm...így tuti tiszta levegőt szívna az injektor...Szerintetek?? :sneaky:

Link to comment
Megosztás:

Többekkel, köztük a volt tulajjal konzultálva újabb diagnózist állítottam fel a vezető oldali vizesedésre: valszeg a szélvédő alatti tömítés enged át. A mikor először feltöltöttem csak annyit vett be, amennyit a zárt termosztát engdett. Miután mentem vele kinyitott a termosztát és beszippantotta mindet a tartályból. Ezért kellet mégegyszer ugyanannyit beleönteni. Azóta mentem vele és nem fogy a víz. Vagyis két tartálynívó alatti mennyiség hiányozhatott a rendszerből.

Most mindenesetre becsomagoltam alaposan a március végi tél miatt. Lassan elviszem szervízbe is...

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok tudna valaki segíteni?Igaz omegám van de astrát is szerelek evvel a motorral ha jól tudom. 2.0 16v -ről lenne szó (x20xev).Most esett át egy motorcserén,de nem igazán szeretne beindulni.Vissza durrog a kipufogóban. Vezérlés a helyén új vezérműtengely jeladó, 10x átnéztem mindent de nincs ötletem.Vezérmű kerekek is jól vannak fenn.Én csak az elektronikára tudok gondolni.Ha kiveszem a vezérműtengely jeladót a helyéről,ráteszem a gyújtást és elhúzok egy csavarhúzót a jeladó elött akkor ad szikrát ha visszateszem a helyére és tekertetem az önindítóval akkor semmi.Már az összes jeladó ki van cserélve újra még a gyújtástrafó is.Valakinek van valami ötlete ere?Hibakódnak csak a lamda szondámat dobja ki.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok tudna valaki segíteni?Igaz omegám van de astrát is szerelek evvel a motorral ha jól tudom. 2.0 16v -ről lenne szó (x20xev).Most esett át egy motorcserén,de nem igazán szeretne beindulni.Vissza durrog a kipufogóban. Vezérlés a helyén új vezérműtengely jeladó, 10x átnéztem mindent de nincs ötletem.Vezérmű kerekek is jól vannak fenn.Én csak az elektronikára tudok gondolni.Ha kiveszem a vezérműtengely jeladót a helyéről,ráteszem a gyújtást és elhúzok egy csavarhúzót a jeladó elött akkor ad szikrát ha visszateszem a helyére és tekertetem az önindítóval akkor semmi.Már az összes jeladó ki van cserélve újra még a gyújtástrafó is.Valakinek van valami ötlete ere?Hibakódnak csak a lamda szondámat dobja ki.

Hello! Én a napokban jöttem rá a hibára,egy Astrával szívtam 3 hétig,szintén visszadurrogott,és egyáltalán nem volt hajlandó beindulni!Mint nagy nehezen kiderült tökig el volt dugulva a katalizátorom,totál lefolytva a motort!Próbáld meg lekötni torokról a kipufogót,és índítózz úgy :evilgrin: Nekem egyből pöccre indult,aztán amint visszatettem a kipuffancsot már egyből nem indult és csak visszadurrogott!Énis már minden hóbelevancot kicseréltem,mire rájöttem hogy a katalizátor csinálta a bajt!Ha kicsit visszaolvasol,részletesen megtalálod a leírásaimat..Rem.tudtam segíteni.. :smartass:

Link to comment
Megosztás:

Többekkel, köztük a volt tulajjal konzultálva újabb diagnózist állítottam fel a vezető oldali vizesedésre: valszeg a szélvédő alatti tömítés enged át. A mikor először feltöltöttem csak annyit vett be, amennyit a zárt termosztát engdett. Miután mentem vele kinyitott a termosztát és beszippantotta mindet a tartályból. Ezért kellet mégegyszer ugyanannyit beleönteni. Azóta mentem vele és nem fogy a víz. Vagyis két tartálynívó alatti mennyiség hiányozhatott a rendszerből.

Most mindenesetre becsomagoltam alaposan a március végi tél miatt. Lassan elviszem szervízbe is...

Na igen, olyan van hogy a víz feltöltése után az első hosszabb útnál esik a szint mert feltöltödnek a levegős kanyarok, hurkok.

Link to comment
Megosztás:

Na srácok!Ideiglenesen megoldottam a katalizátor eltömődése dolgot is:Mivel most jelenleg nincs 20-30ezrem egy univerzális katalizátorra,így nemes egyszerűséggel"kiheréltem"a régi összetört+eldugult katalizátoromat!Csak az üres dobot tettem vissza,hogy legyen ott valami,nem tiltakozik a verda ellene,sőt szerintem virgoncabb is lett,mint előtte volt! :evilgrin: Majd fizukor vagy ha lesz rávaló lóvém,akkor meg kap egy univerzálisat...még jó hogy kb egy hónapja volt műszakin,akkor még úgy ahogy de átment! :sneaky: Addig meg elszaladgálok vele így!

Link to comment
Megosztás:

Na srácok!Ideiglenesen megoldottam a katalizátor eltömődése dolgot is:Mivel most jelenleg nincs 20-30ezrem egy univerzális katalizátorra,így nemes egyszerűséggel"kiheréltem"a régi összetört+eldugult katalizátoromat!Csak az üres dobot tettem vissza,hogy legyen ott valami,nem tiltakozik a verda ellene,sőt szerintem virgoncabb is lett,mint előtte volt! :evilgrin: Majd fizukor vagy ha lesz rávaló lóvém,akkor meg kap egy univerzálisat...még jó hogy kb egy hónapja volt műszakin,akkor még úgy ahogy de átment! :sneaky: Addig meg elszaladgálok vele így!

Kaptál 2 év haladékot, meg az ennek megfelelő "árengedményt" :D

Link to comment
Megosztás:

Hello! Szerintetek nő majd a fogyasztásom,hogy kiiktattam a katalizátort??Esetleg más káros következményei a motorra nézve?? :blink:

Mindkettőre igen a válasz. Nem közvetlenül a katalizátor hiánya miatt hanem, mert most kicsit jobban megy, és tolni fogod mert élvezed :D

Link to comment
Megosztás:

itt voltak anyuék a rángató sárga lámpázó corsával, amíg kávéztak kicsit szétkaptam. Az egyik csavart vágóval tudtam csak megindítani. Kipucoltam a szelepet de nem lett jobb. Dzsoniiii azt mondja a repedt kipuf a szonda előtt is belejátszhat így nem piszkálom amíg azt ki nem cserélik.

976021-20130330-RkK8wW.jpg

976022-20130330-8jjaCI.jpg

Közben hazamentek az enyémmel, és hívtak hogy elszakadt a kilóméter óra spirálom szóval már nekem is van sárga lámpám. :D Tudom hogy ebből csak gyárit, de pontosan milyen márka az?

Amúgy a kis nyavajás jobban megy rángatva is mint az enyém.

976023-20130330-UWoTGL.jpg

Link to comment
Megosztás:

Mindkettőre igen a válasz. Nem közvetlenül a katalizátor hiánya miatt hanem, mert most kicsit jobban megy, és tolni fogod mert élvezed :D

Na ebben igazad van Dáwid! :D Valóban virgoncabb lett,meg egy kicsit "vödrösebb"lett a hangja is!! :sneaky: Szóval élvezem az autózást! :smartass:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Még mindig a tetőablakkal szenvedek ... :(

Ma fogtam egy jo vastag bovdent és a napfénytető 4 sarkában végig nyomtam, de hátul még csak így is "gyorsan csepegett"... mivel tudnám még kitakarítani? :S le kell szednem az egészet? :S

Amúgy mi a túrót bowdenezel a tetőablaknál?Van talán annak valami lefolyója?Én nem találtam az enyémnél semmit...vagy csak nem figyeltem eléggé!? :goofy:

Az enyém bukós+hátratekerős,csukott állapotban szerintem nem tud befolyni az esővíz,mert szigetel rendesen...nyitott tetőablakkal esőben meg elég gáz autózni...

Link to comment
Megosztás:

Amúgy mi a túrót bowdenezel a tetőablaknál?Van talán annak valami lefolyója?Én nem találtam az enyémnél semmit...vagy csak nem figyeltem eléggé!? :goofy:

Az enyém bukós+hátratekerős,csukott állapotban szerintem nem tud befolyni az esővíz,mert szigetel rendesen...nyitott tetőablakkal esőben meg elég gáz autózni...

Van lefolyócsöve mind a négy sarkánál. Ha azok eldugulnak, akkor beázik szépen.

Link to comment
Megosztás:

Amúgy mi a túrót bowdenezel a tetőablaknál?Van talán annak valami lefolyója?Én nem találtam az enyémnél semmit...vagy csak nem figyeltem eléggé!? :goofy:

Az enyém bukós+hátratekerős,csukott állapotban szerintem nem tud befolyni az esővíz,mert szigetel rendesen...nyitott tetőablakkal esőben meg elég gáz autózni...

ha gyári, akkor mind a 4 sarkában kéne lennie lefolyónak.
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.