petiww Elküldve Március17, 2013 Megoszt Elküldve Március17, 2013 Nem tudom hogyan lehet ellenőrizni hogy a HF-sik vagy nem, de mivel nekem 3 ezer forintért síkolták 4 éve ezért nem sokat gondolkodtam rajta. Valahogy így :icon1: Ahol fényrés van, ott le kell mérni mekkora a a hézag. De ezen kívül lehet még mérőlapon mérőórával, az pontosabb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március17, 2013 Megoszt Elküldve Március17, 2013 Értem...mi nem néztük, csak átballagtam vele a szomszéd utcában és odaadtam az ürgének másnap meg visszahoztam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március17, 2013 Megoszt Elküldve Március17, 2013 Értem...mi nem néztük, csak átballagtam vele a szomszéd utcában és odaadtam az ürgének másnap meg visszahoztam. 4 éve 3 ezer forint...hm.. Valakinél úgy zajlik, hogy elviszi autószerelőhöz, szétszedi, elviteti Kisbérre, ott felsikolják ha épp nincs munkájuk, ha van akkor 3-4-nap, ha úgy látják akkor fel is újítják (szelepek csisz. szelep sz. szim. csere, ) majd visszakerül a szerelőhöz, és ő összerekja és utána kerül haza! összességében, fizetsz a szerelőnek a Kisbérieknek, meg ha nem ismerős akkor annak aki viszi. Kisbéren azért hogy feltegyék az asztalra 20e ft ot kérnek.... Időben pedig 5-6 nap Link to comment Megosztás: More sharing options...
petiww Elküldve Március17, 2013 Megoszt Elküldve Március17, 2013 Értem...mi nem néztük, csak átballagtam vele a szomszéd utcában és odaadtam az ürgének másnap meg visszahoztam. A mi tütünk hf-e is így lett megcsinálva. Ilyen volt: https://www.dropbox....3w/DSC00474.JPG https://www.dropbox....cj/DSC00475.JPG https://www.dropbox....5g/DSC00476.JPG Ilyen lett a drága: https://www.dropbox....s6/DSC00522.JPG Amitől félek az az hogy pár éven belül el fog szállni újra, ugyanott. Akkor majd kap egy hengerfej felújítást (felrakóhegesztés, tisztítás, szelepek becsiszolása), ha még lesz értelme költeni rá :D Amúgy 270ekm-t nyaldossa alulról. Nem eszi az olajat, nem eszi a vizet, kompresszió 12.7-13-13-12.7, úgyhogy egyben van. :icon10: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Március17, 2013 Megoszt Elküldve Március17, 2013 Sziasztok!Nos,már az összes csatit megtakarítottam,kitisztítottam stb..Elosztó+rotor is megtakarítva,és még mindig nem indul a verda...Már odáig eljutottam hogy a pill.szelepre öntött benzintől berreg egy kicsit..gondolom amíg tart a benzin..Alapjárati motort ellenőriztem,hát indítózásnál megnéztem igazából kb.1mm-t mozdul hátra a tengelye a rugó ellenében,meg érzem hogy megy-menne? a kis villanymotor...Ez normális vagy jobban kéne mozognia a tengelynek az alapjárati motorban??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jafo Elküldve Március17, 2013 Megoszt Elküldve Március17, 2013 Sziasztok!Nos,már az összes csatit megtakarítottam,kitisztítottam stb..Elosztó+rotor is megtakarítva,és még mindig nem indul a verda...Már odáig eljutottam hogy a pill.szelepre öntött benzintől berreg egy kicsit..gondolom amíg tart a benzin..Alapjárati motort ellenőriztem,hát indítózásnál megnéztem igazából kb.1mm-t mozdul hátra a tengelye a rugó ellenében,meg érzem hogy megy-menne? a kis villanymotor...Ez normális vagy jobban kéne mozognia a tengelynek az alapjárati motorban??? Benzint kap??? Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március17, 2013 Megoszt Elküldve Március17, 2013 Sziasztok!Nos,már az összes csatit megtakarítottam,kitisztítottam stb..Elosztó+rotor is megtakarítva,és még mindig nem indul a verda...Már odáig eljutottam hogy a pill.szelepre öntött benzintől berreg egy kicsit..gondolom amíg tart a benzin..Alapjárati motort ellenőriztem,hát indítózásnál megnéztem igazából kb.1mm-t mozdul hátra a tengelye a rugó ellenében,meg érzem hogy megy-menne? a kis villanymotor...Ez normális vagy jobban kéne mozognia a tengelynek az alapjárati motorban??? Ha a pillangószelepre öntött benzintől életjelet produkál, de amúgy semmit, akkor ott üzemanyag baj lehet. Lehet a nyomásszabályzó ment szét. Ha az alapjárati rossz lenne, attól még gázadásra be kéne indulni vagy próbálkoznia. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 4 éve 3 ezer forint...hm.. Valakinél úgy zajlik, hogy elviszi autószerelőhöz, szétszedi, elviteti Kisbérre, ott felsikolják ha épp nincs munkájuk, ha van akkor 3-4-nap, ha úgy látják akkor fel is újítják (szelepek csisz. szelep sz. szim. csere, ) majd visszakerül a szerelőhöz, és ő összerekja és utána kerül haza! összességében, fizetsz a szerelőnek a Kisbérieknek, meg ha nem ismerős akkor annak aki viszi. Kisbéren azért hogy feltegyék az asztalra 20e ft ot kérnek.... Időben pedig 5-6 nap Mi nem szedtük szét, felöntöttük benzinnel a szelepeknél a mélyedést mivel nem szivárgott nem is nyúltunk a szelepekhez. Autószerelő nem volt, itt csinálta az udvarban a Hening Karcsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Sziasztok!Nos,mostmár kezd dühíteni ez az autó nagyon!Nézzük sorjában...ugye alapból"egyáltalán nem indulok problémám van"...Aktív szénszűrőt kitakarítottam,meg az összes vákum ill.üzemanyag csövet is alaposan kifúvattam!Már a 3.AC van benne,épp ma jött meg egy szintén vadiúj semmi eredmény azzal se!!Benzinszűrőt cseréltem,trafót cseréltem,gyújtásmodult cseréltem,komplett gyújtásrészt a Hall jeladóval cseréltem,motorhőfokjeladó+lambdaszonda újak,elosztófedelet+rotort cseréltem,új gyújtáskábelek vannak ill.majdnem új gyertyaszett!!Injektor kitakarítva,alapjárati motor kitakarítva,bár igazán nem volt rajtuk semmi kosz!Ugyanis tavaly nyáron csináltam meg őket!Csatlakozók kábelek ellenőrizve-tisztítva!Vezérlés a helyén van!Szikra van mind a 4 hengernél(nyílván csak hengeren kívül tudom nézni),ráadásul szép sorban adja őket ahogy kell!Benzint indítózáskor porlassza be az injektor és MÉGSEM INDUL!!Direktre kötött AC-vel sem!Mostmár a végére értem a hibaforrásoknak úgy hiszem!Eszem sincs hogy mi lehet még a gond??? Ha így folytatja megy a háztól az tuti!Lesz helyette egy Suzuki swift sedan,ami lehet"papírautó"de tapasztalatból mondom nektek,hogy már volt olyanom,és az 5 év alatt csak akkor nyitottam fel a motorteret,ha fagyálló-olaj+ablakmosó kellett bele!Az Astra meg a 1,5 év alatt többet szivatott mint az ÖSSZES eddigi autóm együttvéve!Pedig volt Golf,Peugeot,Renault,Fiat,Maruti,Suzuki!Nem bántani akarom az Opelt,csak a tényeket közlöm,mert ez nem állapot hogy már lassan 3 hete szívozunk itt vele az udvarban,egy aránylag egyszerű konstrukcióról lévén szó,ráadásul az induláshoz-működéshez minden feltétel adott(elvileg)aztán semmi eredmény!Ráadásul ez már nem az első esete! Szóval akinek még van valami ötlete,a hibaforrásról azt nagyon szívesen veszem,hátha megjavul,aztán az én"haragom"is elmúlna! :sneaky: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 3 AC után veszel még egy újat is, de egy ECU-t még próbára se toltál bele? Téged nem az autó sz.pat... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Sziasztok!Nos,mostmár kezd dühíteni ez az autó nagyon!Nézzük sorjában...ugye alapból"egyáltalán nem indulok problémám van"...Aktív szénszűrőt kitakarítottam,meg az összes vákum ill.üzemanyag csövet is alaposan kifúvattam!Már a 3.AC van benne,épp ma jött meg egy szintén vadiúj semmi eredmény azzal se!!Benzinszűrőt cseréltem,trafót cseréltem,gyújtásmodult cseréltem,komplett gyújtásrészt a Hall jeladóval cseréltem,motorhőfokjeladó+lambdaszonda újak,elosztófedelet+rotort cseréltem,új gyújtáskábelek vannak ill.majdnem új gyertyaszett!!Injektor kitakarítva,alapjárati motor kitakarítva,bár igazán nem volt rajtuk semmi kosz!Ugyanis tavaly nyáron csináltam meg őket!Csatlakozók kábelek ellenőrizve-tisztítva!Vezérlés a helyén van!Szikra van mind a 4 hengernél(nyílván csak hengeren kívül tudom nézni),ráadásul szép sorban adja őket ahogy kell!Benzint indítózáskor porlassza be az injektor és MÉGSEM INDUL!!Direktre kötött AC-vel sem!Mostmár a végére értem a hibaforrásoknak úgy hiszem!Eszem sincs hogy mi lehet még a gond??? Ha így folytatja megy a háztól az tuti!Lesz helyette egy Suzuki swift sedan,ami lehet"papírautó"de tapasztalatból mondom nektek,hogy már volt olyanom,és az 5 év alatt csak akkor nyitottam fel a motorteret,ha fagyálló-olaj+ablakmosó kellett bele!Az Astra meg a 1,5 év alatt többet szivatott mint az ÖSSZES eddigi autóm együttvéve!Pedig volt Golf,Peugeot,Renault,Fiat,Maruti,Suzuki!Nem bántani akarom az Opelt,csak a tényeket közlöm,mert ez nem állapot hogy már lassan 3 hete szívozunk itt vele az udvarban,egy aránylag egyszerű konstrukcióról lévén szó,ráadásul az induláshoz-működéshez minden feltétel adott(elvileg)aztán semmi eredmény!Ráadásul ez már nem az első esete! Szóval akinek még van valami ötlete,a hibaforrásról azt nagyon szívesen veszem,hátha megjavul,aztán az én"haragom"is elmúlna! :sneaky: nem vagyok hozzáértő, de nem lehetséges hogy az ecu hülyült be valamiért? próbára kölcsönkérni valakitől olyat ami tuti jó, próba szerencse alapon. kompresszió hogy áll? még az sem árt a beröffenéshez. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 nem vagyok hozzáértő, de nem lehetséges hogy az ecu hülyült be valamiért? próbára kölcsönkérni valakitől olyat ami tuti jó, próba szerencse alapon. kompresszió hogy áll? még az sem árt a beröffenéshez. Nos a kompresszió szerintem rendben van,beindulni akkor is be kellene neki ha kicsi a kompresszió,meg az nem egyik pillanatról a másikra megy...hanem előszőr elerőtlenedik a motor meg ilyenek!De 150-160-at simán viszi az autó.Már énis csak az ECU-ra gondolok..... :goofy: Más tipp már nincs a repertoáromban... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 3 AC után veszel még egy újat is, de egy ECU-t még próbára se toltál bele? Téged nem az autó sz.pat... :lol: Szóval akkor ezzel azt akarod mondani,hogy neked ECU gyanús a dolog???Én arra tippelnék a legutoljára(bár mostmár eljött az utolsó tippem is :icon1: ) Azt mondják a "nagyokosok"hogy az szinte sosem megy tönkre...hát nem tudom.. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Szóval akkor ezzel azt akarod mondani,hogy neked ECU gyanús a dolog???Én arra tippelnék a legutoljára(bár mostmár eljött az utolsó tippem is :icon1: ) Azt mondják a "nagyokosok"hogy az szinte sosem megy tönkre...hát nem tudom.. Dehogynem. Egyik G Astrás kartárssal is csak meredten néztük a motorteret, a hűtőmaszkra támaszkodva, hogy mi a fenéért két hengerezik és az ECU-ban döglött meg egy alkatrész. Egyébként komplett injektorházat is cserélnék próbára és ECU-t. Lényeg, hogy ne immo-s legyen az ECU, mert akkor meg az sz.pat meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Vega Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Ismét jelzem, hogy az immo-nak semmi köze a központi zárhoz. Az immobiliser indítást gátol és úgy, hogy a benzinpumpát letiltja, tehát benzint nem fog kapni a kocsi, de az önindító működni fog és az nem immo lámpa, hanem riasztó. :) Az önindítót meg én saját kezűleg raktam helyre, új bronzkefékkel és hőállónak hazudott zsírral összeraktam. Azóta nincs probléma. Szervusz! Ismét jelzem,hogy az immót a zárás-nyitás aktiválta/deaktiválta ... és nem a benzinpumpát hanem az önindítót blokkolta, a lámpa pedig az immo állapotát jelezte. Azért írom mult időben mert ma voltam vele szerelőnél. Írtál még ilyesmit is -> " Kikötni nem lehet, az autó biztonsági rendszerének része." Sajnos (vagy hál'istennek) ez is hibás tény mivel a szerelőm 10 perc alatt orvosolta a problémát. Immo mától nincs, automatikus ajtózárás és hasonló marhaságok nincsenek viszont ugyanúgy távirányítóval nyílik/záródik és a riasztó is működik. Az önindítót szétszedte, takarította, valami kefét (?) cserélt benne és az immo kiszedéssel együtt kemény 7.000,- ot kért érte. Ha valakinek hasonló baja van akkor Bp. XIV. Miskolci-Lipótvár sarkon megtalálja őket. És köszönöm mindenkinek a rengeteg segítséget , ha legközelebb lerobbanok jelentkezem :)))) Sziasztok Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 ha legközelebb lerobbanok jelentkezem :)))) Na ez a problema.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Dehogynem. Egyik G Astrás kartárssal is csak meredten néztük a motorteret, a hűtőmaszkra támaszkodva, hogy mi a fenéért két hengerezik és az ECU-ban döglött meg egy alkatrész. Egyébként komplett injektorházat is cserélnék próbára és ECU-t. Lényeg, hogy ne immo-s legyen az ECU, mert akkor meg az sz.pat meg. Bizony-bizony még a diagnosztika is trafó hibát mondott pedig annak semmi baja nem volt :smartass: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lajko Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Bocs,hogy csak most írok,de tegnap már leblokkolt. Na szóval. Motor cserém volt januárba. Ugyan az a c14se motor került bele kompletten blokk és hf. Szívó,kipufogó sor maradt a régiről. amikor össze tettem beindítottam beindult a venti. utánna nem tudom mikor halhatott meg mert nem mentem vele hosszabb távakat. Már semmi ötletem nem maradt,hogy mi lehet a gondja. Ami még érdekesség az az,hogy beindítom 1-2 nap állás után és kb 5 perc után már óra szerint 100 fokos.. de ha megyek vele huzamosabb ideig akár 70km-t akkor se kapcsol be a ventillátor és ha rövidrevan zárva és úgy megyek vele akkor se megy óra szerint 100 fok alá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Szervusz! Ismét jelzem,hogy az immót a zárás-nyitás aktiválta/deaktiválta ... és nem a benzinpumpát hanem az önindítót blokkolta, a lámpa pedig az immo állapotát jelezte. Azért írom mult időben mert ma voltam vele szerelőnél. Írtál még ilyesmit is -> " Kikötni nem lehet, az autó biztonsági rendszerének része." Sajnos (vagy hál'istennek) ez is hibás tény mivel a szerelőm 10 perc alatt orvosolta a problémát. Immo mától nincs, automatikus ajtózárás és hasonló marhaságok nincsenek viszont ugyanúgy távirányítóval nyílik/záródik és a riasztó is működik. Az önindítót szétszedte, takarította, valami kefét (?) cserélt benne és az immo kiszedéssel együtt kemény 7.000,- ot kért érte. Ha valakinek hasonló baja van akkor Bp. XIV. Miskolci-Lipótvár sarkon megtalálja őket. És köszönöm mindenkinek a rengeteg segítséget , ha legközelebb lerobbanok jelentkezem :)))) Sziasztok Örülnék, ha nem oktatnál ki engem arról, hogy mi micsoda a kocsiban és mire való. Köszönöm. Szerintem olvass utána, ha nekem sem hiszel, hogy mi micsoda, mielőtt terjeszted tovább ezt a baromságot az immoval kapcolatban. Google a barátod. Szerettem volna egy nagy téveszmét eltűntetni a gondolataidból, hogy az immo ténylegesen micsoda, de most már remélem mindenhol kiröhögnek ezek után, hogy Te jobban tudod, hogy micsoda és mire volt való, amit a szerelőd kikötött. Megjegyzem, akkor Ő is marhára érthet hozzá. Na ez a problema.... Ezekután remélem sose lesz bajos, mert akkor megint kioktatna. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zolpat Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Rendben srácok,akkor még szerzek egy ECU-t,illetve injektort is..Hála istennek,erre a bontósok elég rugalamasak,telefonon már jeleztem a dolgot nekik,hogy elviszek majd esetleg többmindent,de csak azt veszem meg ami tényleg a hiba forrása lesz..Megnyugtattak hogy már mások is csináltak ilyet,tehát semmi gond.. :icon1: Bár mostmár lehet csak hétvége lesz belőle...Namost..ECU!!Mi van akkor ha a szám nem stimmel,ami az ECU-mon van,de a másik ECU egy totál ugyanolyan autóból való??Motor+motorkód ua.csak 2évvel fiatalabb!"Bárdiékat"megkérdeztem kíváncsiságból,de őszerintük csak és kizárólag az azonos számú ECU a jó!Bár én inkább a Ti tapasztalaitokra hallgatok,mert gondolom itt már nem 1-2ember cserélt ECUT. Másik:Ha az ECU sza..akszik akkor nem úgy kéne neki"csinálnia"hogy nem ad semmit,se szikrát se benyát???de nálam van mindkettő!Ez csak egy laikus észrevétel volt.. :sick: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Rendben srácok,akkor még szerzek egy ECU-t,illetve injektort is..Hála istennek,erre a bontósok elég rugalamasak,telefonon már jeleztem a dolgot nekik,hogy elviszek majd esetleg többmindent,de csak azt veszem meg ami tényleg a hiba forrása lesz..Megnyugtattak hogy már mások is csináltak ilyet,tehát semmi gond.. :icon1: Bár mostmár lehet csak hétvége lesz belőle...Namost..ECU!!Mi van akkor ha a szám nem stimmel,ami az ECU-mon van,de a másik ECU egy totál ugyanolyan autóból való??Motor+motorkód ua.csak 2évvel fiatalabb!"Bárdiékat"megkérdeztem kíváncsiságból,de őszerintük csak és kizárólag az azonos számú ECU a jó!Bár én inkább a Ti tapasztalaitokra hallgatok,mert gondolom itt már nem 1-2ember cserélt ECUT. Másik:Ha az ECU sza..akszik akkor nem úgy kéne neki"csinálnia"hogy nem ad semmit,se szikrát se benyát???de nálam van mindkettő!Ez csak egy laikus észrevétel volt.. :sick: Olyan hibát csinálhat például, hogy nem megfelelően vezérli az injektort. Túl kevés ideig nyitja ki, vagy túl lassan. Ilyen például lehet. Az ECU-n van egy négy számjegyű szám, állítólag annak kell passzolnia, de próbaképp volt már a kocsimban ugyanilyen motorkódú F Astrából ECU, amivel ugyanúgy beindult az autóm motorja. Beindítania szerintem be kéne, maximum vészprogram lesz. Először mindenképp az injektorház cseréjét ejtsd meg. Kompletten, ami a torokra van rászerelve, azt. Nem kell darabjaira szétszedni. Az lenne a legjobb, hogy amit mondtál két évvel fiatalabb autó, azt kipróbálni, hogy az működik e helyszínen a bontósnál, de ha nem tudod, akkor sincs vész. Ha úgyse, akkor ECU csere, bár aláírom, hogy az ECU csere talán egyszerűbb. Link to comment Megosztás: More sharing options...
bszomszed Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Sziasztok! Egy 1995. decemberi évjáratú 1.4-es Opel Astra F típusú gépjárműve van "kiscsaládunknak". Egy közúti baleset alkalmával kinyílt a kormánylégzsák, ennek a cseréje van folyamatban - nyilván szakember által. Bontóban sikerült hozzájutni egy tökéletes állapotú kormánylégzsákhoz, valamint indító reléhez (nem biztos, hogy ez a hivatalos neve), beszereléskor viszont hibaüzenetet küld. Külső szemlélőnek gyakorlatilag egyezik a külseje a korábbival, a típusa GM Siemens 90 519 067 LM SRS Unit (5WK4 113). A bontóban egy egylégzsákos autóhoz kaptuk, ellenben a hibaüzenet szerint keresi a második légzsákot, amely fizikálisan nincs és nem is volt az autóban. A kérdésem az, hogy van-e valami különös ismertetőjegye az egy, illetve a kétlégzsákos indítónak, vagy az egész attól függ, hogy a gyárban mit tanítottak meg neki? Mindezt azért szeretném tudni, hogy a cserénél mire kell odafigyelnem. Köszönettel: Szomszéd Balázs Link to comment Megosztás: More sharing options...
Mc-elek Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Sziasztok! Egy 1995. decemberi évjáratú 1.4-es Opel Astra F típusú gépjárműve van "kiscsaládunknak". Egy közúti baleset alkalmával kinyílt a kormánylégzsák, ennek a cseréje van folyamatban - nyilván szakember által. Bontóban sikerült hozzájutni egy tökéletes állapotú kormánylégzsákhoz, valamint indító reléhez (nem biztos, hogy ez a hivatalos neve), beszereléskor viszont hibaüzenetet küld. Külső szemlélőnek gyakorlatilag egyezik a külseje a korábbival, a típusa GM Siemens 90 519 067 LM SRS Unit (5WK4 113). A bontóban egy egylégzsákos autóhoz kaptuk, ellenben a hibaüzenet szerint keresi a második légzsákot, amely fizikálisan nincs és nem is volt az autóban. A kérdésem az, hogy van-e valami különös ismertetőjegye az egy, illetve a kétlégzsákos indítónak, vagy az egész attól függ, hogy a gyárban mit tanítottak meg neki? Mindezt azért szeretném tudni, hogy a cserénél mire kell odafigyelnem. Köszönettel: Szomszéd Balázs ha jól emlékszek akkor lelehet tanítani róla a második légzsákot ezt a műveletet inkább márkaszervizben kellene megejteni ... mármint a letanítást 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Sziasztok! Egy 1995. decemberi évjáratú 1.4-es Opel Astra F típusú gépjárműve van "kiscsaládunknak". Egy közúti baleset alkalmával kinyílt a kormánylégzsák, ennek a cseréje van folyamatban - nyilván szakember által. Bontóban sikerült hozzájutni egy tökéletes állapotú kormánylégzsákhoz, valamint indító reléhez (nem biztos, hogy ez a hivatalos neve), beszereléskor viszont hibaüzenetet küld. Külső szemlélőnek gyakorlatilag egyezik a külseje a korábbival, a típusa GM Siemens 90 519 067 LM SRS Unit (5WK4 113). A bontóban egy egylégzsákos autóhoz kaptuk, ellenben a hibaüzenet szerint keresi a második légzsákot, amely fizikálisan nincs és nem is volt az autóban. A kérdésem az, hogy van-e valami különös ismertetőjegye az egy, illetve a kétlégzsákos indítónak, vagy az egész attól függ, hogy a gyárban mit tanítottak meg neki? Mindezt azért szeretném tudni, hogy a cserénél mire kell odafigyelnem. Köszönettel: Szomszéd Balázs Egyszerre csak egy helyre írd be ugyanazt a kérdésed és az Elektromosban már válaszoltam is rá. 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Jr.Hitch Elküldve Március18, 2013 Megoszt Elküldve Március18, 2013 Hello! Opel Astra G 1999-es 1.4. 16v X14XE típusú autó lenne a delikvens! Azért irok ide is mert F astrában is volt már ilyen motor! Probléma a következő: Hidegindításnál a szivató nem kapcsol be hanem 1100-nál döckölődik a fordulatszám és hirtelen felmegy olyan 2200-ra és ezt eljátsza 2x-3x kb...Hibalámpa nem világit! Ami átlett nézve illetve cserélve: -Pillangószelep ház kitakarítva -Alapjárati motor takaritva -Egr takarítva -Szenzorok takaritva A üresjárati levegő szabályzó/szelep az teljesen új! A jelenség nem múlt el, nem tudom mi tévő legyek, olvastam olyanokat, hogy az Egr-t falazzam le vagy a jeladók nem jók?! Ti mit javasoltok, valakinek volt már ilyen jelenség? Üdv. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts