stirlitz Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Már volt, bekapcsol. DE nem a helyén, ebben helyén a lényeg! Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Vezérlés feszítőkkel vízpumpával együtt januárban lett cserélve amikor a motor is . Akkor első indításnál járattam,hogy nyisson atermosztát akkor bekapcsolt a ventillátor és utánna se volt gond. Múlthéten kezdte el ezt,hogy nem kapcsol be. A motor pedig normálisan felvan melegedve mert szombaton amikor megálltam egy kereszteződésbe hallodtam az utastérbe a víz forr (hd dob mellett) leállítottam motorháztető fel szép lassan tekertem le a víztartály sapkáját és a gőz áradt kifele meg el is párolgott belőle kb 1,5l víz. Tegnap mikor beletettem az új gombát több mint negyed órát járt alapjáraton +mentem is vele a mutató már kivolt akadva. Kontakt hiba nem hiszem,hogy lenne mert összezártam a csatit és akkor ment a venti. Biztosítékot megmértem a 14. 15. is mind kettő jó. Gyertyával melegítve a gombát kapcsolt, a helyén nem kapcsol. most lehet én vagyok a hülye, de ha bent lehet hallani hogy forr, akkor hogy a bánatba vetted le a sapkát? abba komoly nyomásnak kellene lennie, nem? 1,5l víz?? az sok, nem fehér füstöl a segge? nem lehet hogy hengerfejes? jó le lett az légtelenítve? feltöltéskor belement 5,7L lötyi? én még mindig az mondanám, hogy nincs elég meleg a gombánál, mondjuk levegős vagy eltömődött Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Vezérlés feszítőkkel vízpumpával együtt januárban lett cserélve amikor a motor is . Akkor első indításnál járattam,hogy nyisson atermosztát akkor bekapcsolt a ventillátor és utánna se volt gond. Múlthéten kezdte el ezt,hogy nem kapcsol be. A motor pedig normálisan felvan melegedve mert szombaton amikor megálltam egy kereszteződésbe hallodtam az utastérbe a víz forr (hd dob mellett) leállítottam motorháztető fel szép lassan tekertem le a víztartály sapkáját és a gőz áradt kifele meg el is párolgott belőle kb 1,5l víz. Tegnap mikor beletettem az új gombát több mint negyed órát járt alapjáraton +mentem is vele a mutató már kivolt akadva. Kontakt hiba nem hiszem,hogy lenne mert összezártam a csatit és akkor ment a venti. Biztosítékot megmértem a 14. 15. is mind kettő jó. Gyertyával melegítve a gombát kapcsolt, a helyén nem kapcsol. És a gyertyalángot mivel termosztáltad le 92, meg 98 fokra? :rolleyes: Az, hogy 300 fokos lángba lógatva kapcsol, nem azt jelenti, hogy jó. Biztos hogy bele való hőgombával próbálkozol? Méretre, ugyan az, de lehet hogy a kapcsolási hőmérséklete, qrvára nem ott van ahol kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lajko Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Nem akkor néztem tenyérrel,hogy van e benne nyomás amikor már forr a víz ezt tegnap néztem amikor még nem volt szarrá melegedve,de az óra mutatója már pirosban volt. belement majdnem 6l hűtőfolyadék. Unixtól rendelték nekem a hőgombát egy autószerelő cég főnöke. Az előbb viszont megint átvizsgáltam mert nem tudok nyugton lenni ameddig nem jó és azt vettem észre,hogy a légtelenítő cső ami a hűtőből bemegy víztartályba nem nyomja a vizet. Lehúztam a csövet és járó motornál semmi pedig ha jól tudom kéne neki nem? levettem a csövet h nincs e dugulás, simán átudok rajta fúni. a hűtő felöli részén ahol lehúztam a csövet viszont rögtön nyomta kifele a vizet magából a hűtő. Szóval nem értem... lehet köze hozzá? Légtelenítés azt milyen módon lehet? Én úgy tudom,hogy a víztartály csavarok ki motor be tartály fölemelése ameddig lehet és ennyi. Más egyéb? Ja és nem füstöl egyáltalán a hűtő pedig magasnyomással átlett mosva szóval dugulás sem igen lehet. Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Nem akkor néztem tenyérrel,hogy van e benne nyomás amikor már forr a víz ezt tegnap néztem amikor még nem volt szarrá melegedve,de az óra mutatója már pirosban volt. belement majdnem 6l hűtőfolyadék. Unixtól rendelték nekem a hőgombát egy autószerelő cég főnöke. Az előbb viszont megint átvizsgáltam mert nem tudok nyugton lenni ameddig nem jó és azt vettem észre,hogy a légtelenítő cső ami a hűtőből bemegy víztartályba nem nyomja a vizet. Lehúztam a csövet és járó motornál semmi pedig ha jól tudom kéne neki nem? levettem a csövet h nincs e dugulás, simán átudok rajta fúni. a hűtő felöli részén ahol lehúztam a csövet viszont rögtön nyomta kifele a vizet magából a hűtő. Szóval nem értem... lehet köze hozzá? Légtelenítés azt milyen módon lehet? Én úgy tudom,hogy a víztartály csavarok ki motor be tartály fölemelése ameddig lehet és ennyi. Más egyéb? Ja és nem füstöl egyáltalán a hűtő pedig magasnyomással átlett mosva szóval dugulás sem igen lehet. 1,5L elpárolgása, akkor még jobban fura, ha előtte fel tele volt töltve konkrétan OTT is melegszik a hűtő, ahol a gomba van? nincs hőlégfúvód? ha azzal a helyén (ésszel) megmelegíted és úgy bekapcsol, akkor nem megy oda (meleg) víz, ha meg nem, akkor mégis csak vmi kontakt hiba lesz a másik hogy jó közelítéssel egy vízforraló vizébe lógasd bele a gombát a csatlakozóján, (Dáwidnak van egy kis igaza) jó ez sem pont annyi fokos, de nagyjából 100, amire meg odaérsz vele lehet 9x fokos lesz, ha így gyújtáson bekapcsol, akkor még inkább a hűtőre gyanakodnék, hogy nem szállít oda meleg vizet hátha belement literre amennyi kell, akkor végül is nem lehet benne levegő Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lajko Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Konkrétan igen ott is melegszik a hűtő ahol a gomba van, megfogtam megsütött és még a gomba külső része is meleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
dani89rk Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Konkrétan igen ott is melegszik a hűtő ahol a gomba van, megfogtam megsütött és még a gomba külső része is meleg. Szerintem meg gomba vezeték! Nekem is megállt két éve ősszel a venti, csak úgy előjel nélkül. Előbb vettem gombát, de semmi. Majd elkezdtem kibontani a vezetékét a gombának és majd 30cm-en le volt rohadva, mitől azt nem tudom! Addig csipkedtem vissza amíg láttam hogy oxidos. Ahol jó volt, cines forrasztással kötés, zsugorcsővel hosszan szigeteltem, majd vissza a kábel rendezőbe. Azóta nekem működik, kop kop... Én megnézném, gyorsan kiderül és fillérek, hátha neked is csak ennyi! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Szerintem meg gomba vezeték! Nekem is megállt két éve ősszel a venti, csak úgy előjel nélkül. Előbb vettem gombát, de semmi. Majd elkezdtem kibontani a vezetékét a gombának és majd 30cm-en le volt rohadva, mitől azt nem tudom! Addig csipkedtem vissza amíg láttam hogy oxidos. Ahol jó volt, cines forrasztással kötés, zsugorcsővel hosszan szigeteltem, majd vissza a kábel rendezőbe. Azóta nekem működik, kop kop... Én megnézném, gyorsan kiderül és fillérek, hátha neked is csak ennyi! Azt mondta rövidre zárta a csatlakozót, és akkor ment. Ezzel a vezetékhibát nagyjából kizárta. Még lehet hogy érdemes lenne, rövidre zárva kicsit megtekergetni, meghajtogatni, hátha megáll közben, de szerintem nem ez lesz :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Sziasztok!Na a mai napom totál ráment a szerelésre,de semmi eredmény!!! :unsure: A behorpadt tankot szépen visszafújattam kompresszorral,az ÖSSZES üzemanyag ill.vákum csövet kifúvattam rendesen,sőt úgy tűnik az aktív szénszűrőnek semmi baja,megráztam és semmi sem jön belőle,nemhogy széndarabkák!!Tény és való hogy a tankot azért szívta össze,mert el volt dugulva a szellőző csöve,sötét trutyit fújt ki belőle a kompresszor!De mostmár az összes cső olyan hogy én símán át tudom őket tüdővel fújni!AC pumpa kb 1,3 lityit szállít percenként,megmértem!Tehát az jó!Szikra van olyan mint állat!Sőt megnéztem a leszedett tetőnél az injektort,porlassza be rendesen,még a képembe is kaptam belőle,kellett olyan közel hajolni! :sick: Na mostmár azt mondja meg nekem VALAKI hogy ha van szikra ,jó az üzemanyag ellátás,nincs eldugulva sehol a rendszer,akkor mi a lóf..szért NEM INDUL AZ AUTÓ????????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
csicsó Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Sziasztok!Na a mai napom totál ráment a szerelésre,de semmi eredmény!!! :unsure: A behorpadt tankot szépen visszafújattam kompresszorral,az ÖSSZES üzemanyag ill.vákum csövet kifúvattam rendesen,sőt úgy tűnik az aktív szénszűrőnek semmi baja,megráztam és semmi sem jön belőle,nemhogy széndarabkák!!Tény és való hogy a tankot azért szívta össze,mert el volt dugulva a szellőző csöve,sötét trutyit fújt ki belőle a kompresszor!De mostmár az összes cső olyan hogy én símán át tudom őket tüdővel fújni!AC pumpa kb 1,3 lityit szállít percenként,megmértem!Tehát az jó!Szikra van olyan mint állat!Sőt megnéztem a leszedett tetőnél az injektort,porlassza be rendesen,még a képembe is kaptam belőle,kellett olyan közel hajolni! :sick: Na mostmár azt mondja meg nekem VALAKI hogy ha van szikra ,jó az üzemanyag ellátás,nincs eldugulva sehol a rendszer,akkor mi a lóf..szért NEM INDUL AZ AUTÓ????????????? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március5, 2013 Megoszt Elküldve Március5, 2013 Konkrétan igen ott is melegszik a hűtő ahol a gomba van, megfogtam megsütött és még a gomba külső része is meleg. Szerintem amíg keresed a hibát és kell a kocsi húzz be két vezetéket az utastérbe egy kapcsolóval aztán ha kell kézzel kapcsold a ventit. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolte Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 Sziaszok! A következő problémára keresnék megoldást, vettünk a páromnak egy 2000-es 1.0-12V B Corzát (X10XE), megvettük egész nap furikáztunk vele, majd másnap reggel nem indult be, ez már 3 napja, s azóta sem. Visszaadni nem szeretnénk, mert elég jó állapotú és jól felszerelt. Akksi jó, már fel kellett tölteni is, mert annyit nyegtettük, hogy lemerült. AC relé kapcsol, benzinpumpa is hallatszik,tank félig, önindító vígan teker, de nem indul be. Szikrát néztük, az sajnos nincs... Mi lehet vajon a probléma, immo nem engedi? Vagy esetleg főtengely jeladó? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 Sziaszok! A következő problémára keresnék megoldást, vettünk a páromnak egy 2000-es 1.0-12V B Corzát (X10XE), megvettük egész nap furikáztunk vele, majd másnap reggel nem indult be, ez már 3 napja, s azóta sem. Visszaadni nem szeretnénk, mert elég jó állapotú és jól felszerelt. Akksi jó, már fel kellett tölteni is, mert annyit nyegtettük, hogy lemerült. AC relé kapcsol, benzinpumpa is hallatszik,tank félig, önindító vígan teker, de nem indul be. Szikrát néztük, az sajnos nincs... Mi lehet vajon a probléma, immo nem engedi? Vagy esetleg főtengely jeladó? ha az immo miatt nem indul, akkor a check engine pilácsának villognia kéne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 Sziaszok! A következő problémára keresnék megoldást, vettünk a páromnak egy 2000-es 1.0-12V B Corzát (X10XE), megvettük egész nap furikáztunk vele, majd másnap reggel nem indult be, ez már 3 napja, s azóta sem. Visszaadni nem szeretnénk, mert elég jó állapotú és jól felszerelt. Akksi jó, már fel kellett tölteni is, mert annyit nyegtettük, hogy lemerült. AC relé kapcsol, benzinpumpa is hallatszik,tank félig, önindító vígan teker, de nem indul be. Szikrát néztük, az sajnos nincs... Mi lehet vajon a probléma, immo nem engedi? Vagy esetleg főtengely jeladó? Ha szikra nincs, akkor az többféle hiba miatt lehetséges: a legolcsóbb az, hogy nem jó a főtengelyjeladó vagy a vezérműtengely jeladó, mivel ha önindítózol és az ECU nem "látja" forogni a motort, addig esze ágában sincs szikrát adni (és benzint). A főtengelyjeladóknak nem szokásuk meghalni, általában a csatlakozójukkal van baj. Jártam már így. A vezérműtengely jeladó már elhalálozós típus, de ettől függetlenül el kéne még indulnia, csak dobja a hibalámpát. X18XE és C20XE-knél szokásuk elhalni, de a motor amúgy üzemképes marad, de láttam már falon pókot. A másik és drágább hiba a gyújtáshíd meghalása. X10XE-ben tudtommal már az van és nem DIS modul, mint F Astránál (kis fekete kocka jobboldalt). 1 Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március7, 2013 Megoszt Elküldve Március7, 2013 A másik és drágább hiba a gyújtáshíd meghalása. jáááá, qrvára tudom szeretni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolte Elküldve Március8, 2013 Megoszt Elküldve Március8, 2013 Vettem főtengely jeladót, gondoltam kicserélem pár perc alatt, hát se felülről se alulról nem megközelíthető.... Nem is értem hogyan tervezték ezt a X10XE-t , a C16SE Astrával 10éve nincs gond, az újabb motoros csodakocsi meg másnap nem indul? Hihetetlen. :( Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zsolte Elküldve Március8, 2013 Megoszt Elküldve Március8, 2013 Kiolvastam a hibakódot OP-COM-al: P0335 RPM No signal, nem tudom ez normális-e, mert ugye nem jár a motor! Link to comment Megosztás: More sharing options...
stirlitz Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 Vettem főtengely jeladót, gondoltam kicserélem pár perc alatt, hát se felülről se alulról nem megközelíthető.... Nem is értem hogyan tervezték ezt a X10XE-t , a C16SE Astrával 10éve nincs gond, az újabb motoros csodakocsi meg másnap nem indul? Hihetetlen. :( most nem kötöszködni akarok, de elég fura hogy másnap kakukk, nincs vmi "gari" :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 most nem kötöszködni akarok, de elég fura hogy másnap kakukk, nincs vmi "gari" :rolleyes: én úgy tudom hogy a használt dolgokra is vonatkozik ez a 3 napos dolog, tehát ha nem.a hírdetésnek megfelelő a vásárolt dolog, és van rolla szerződés akkor vissza lehet menni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lajko Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 Üdv. Egy kis helyzet jelentés a nem induló ventillátor ügyében. Hőgombát teszteltem működik ,de azért biztonság kedvéért egy másik astrából kivettem amibe megy és azzal se műküdik. Vettem új termosztátot továbbra sem működik, átmostam hűtőt 2x nem megy, kiszedtem a vízpumpát,hogy van e rajta sérülés,de tökéletes állapotban van. Mostmár tényleg nincs semmi egyéb ötletem. Mit tudnék még tenni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 Üdv. Egy kis helyzet jelentés a nem induló ventillátor ügyében. Hőgombát teszteltem működik ,de azért biztonság kedvéért egy másik astrából kivettem amibe megy és azzal se műküdik. Vettem új termosztátot továbbra sem működik, átmostam hűtőt 2x nem megy, kiszedtem a vízpumpát,hogy van e rajta sérülés,de tökéletes állapotban van. Mostmár tényleg nincs semmi egyéb ötletem. Mit tudnék még tenni? Hülye kérdés: kiegyenlítő tartály sapkát próbáltál rá másikat? Nem lehet, hogy nincs túlnyomás a rendszerben, ezért forr hamarabb a víz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 Hülye kérdés: kiegyenlítő tartály sapkát próbáltál rá másikat? Nem lehet, hogy nincs túlnyomás a rendszerben, ezért forr hamarabb a víz? Szerintem a sapka mind1 hogy zár e vagy nem. Ezt onnan veszem hogy amikor hf es volt a motor akkor hogy ne nyomja már szét a hűtőmet én nem tekertem rá szorosan sőt majdhogynem rá se tettem csak rákapattam a menetet és ennyi! És nem forrt a víz, se semmi. Az már régen rossz ha "Túlnyomás" van a rendszerben.... Link to comment Megosztás: More sharing options...
aholy Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 Szerintem a sapka mind1 hogy zár e vagy nem. Ezt onnan veszem hogy amikor hf es volt a motor akkor hogy ne nyomja már szét a hűtőmet én nem tekertem rá szorosan sőt majdhogynem rá se tettem csak rákapattam a menetet és ennyi! És nem forrt a víz, se semmi. Az már régen rossz ha "Túlnyomás" van a rendszerben.... zárt rendszer, nyomás alatt kell lennie,,ha jó a kiegyenlítő kupakja akkor elengedi a nyomást ha már sok Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 zárt rendszer, nyomás alatt kell lennie,,ha jó a kiegyenlítő kupakja akkor elengedi a nyomást ha már sok Pontosan! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Morpheus Elküldve Március9, 2013 Megoszt Elküldve Március9, 2013 zárt rendszer, nyomás alatt kell lennie,,ha jó a kiegyenlítő kupakja akkor elengedi a nyomást ha már sok azért kell a satyi hogy amikor forr a víz akkor maradjon mán a rendszerben is víz ne "fusson ki" Na akkor van nyomás mert ugye forró gőz=nyomás... de üzemi hőfokon elenyésző.... Ha jó, ha nem a kupak, attól ugyanúgy fel fog forrni csak ha jó rajta akkor elöbb.... Tipikus Konyha eset...Ha van födő elöbb forr a víz..:D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts